Triestquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:27 schreef incel het volgende:
Ik speelde wel eens psychologische spelletjes, een beetje stiekem onzeker maken waardoor ik wist dat ze de drang kreeg om zich extra te bewijzen wat dan chill zou uitpakken voor mij.
Excuus ik was in de veronderstelling dat we hier eerlijk mochten zijn met elkaar. En tevens deed ik er eenquote:
Nee, maar dat lijkt mij wel een gehaaid ideequote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Spelen jullie weleens vieze spelletjes met jullie vriending en zo ja, wat dan precies?
Ik hoor graag van u, gr gr
Heel erg vaag dit, kun je concreet aangeven wat er gebeurde?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ja ik weet er wel één. De hele tijd "subtiel" proberen te sturen ten einde mij zelf initiatief te laten nemen in iets waar ik overduidelijk niet op zit te wachten. En toch maar doorgaan met het niet uitspreken (want dan zou het m'n eigen idee niet meer zijn ofzoronduit bespottelijk) en wel constant suggesties wekken.
Doodvermoeiend.
Het gaat om vieze spelletjes toch? Dus alleen als je met ongewassen handjes gaat wurgen is het viesquote:
Bedoelt wordt: een ander laten doen terwijl hij denkt dat hij dat zelf heeft bedacht, maar dat door een ander wordt aangestuurd, verbaal of non verbaalquote:Op donderdag 7 mei 2020 07:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heel erg vaag dit, kun je concreet aangeven wat er gebeurde?
En wat ging je toen doen?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:24 schreef dimmak het volgende:
Het spel Ultiem Verlangen heb ik thuis liggen. Maar die keren dat ik het gespeeld heb was ik na 3 beurten zo opgewonden dat het bord van tafel ging.
In goed vertrouwen, hier, voor tienduizenden, misschien wel honderdduizenden mensen. Leukquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:32 schreef incel het volgende:
[..]
Excuus ik was in de veronderstelling dat we hier eerlijk mochten zijn met elkaar. En tevens deed ik er een"bloos" smiley bij dat betekent dat ik wel weet dat het stiekem was en vertelde dit dus ook in goed vertrouwen.
Wat bedoel jij met vieze spelletjes???quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Spelen jullie weleens vieze spelletjes met jullie vriending en zo ja, wat dan precies?
Ik hoor graag van u, gr gr
Wat bedoel je met sex? Sex op zich is al een vies spelletje vaak, afhankelijk van wat je allemaal doet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:09 schreef Cityboy het volgende:
[..]
Wat bedoel jij met vieze spelletjes???
Sex in de modder?
Sex in een bad vol yoghurt ofzo?
Op een witte tuinstoel in de voortuin neem ik aan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:50 schreef Geerd het volgende:
Stopte haar hele kut vol met gehakt..wou ik haar vingeren zegt je hebt vieze nagels!!!
Ik zei aah die worden wel schoon in het gehakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juistquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Op een witte tuinstoel in de voortuin neem ik aan?
Proest!quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:50 schreef Geerd het volgende:
Stopte haar hele kut vol met gehakt..wou ik haar vingeren zegt je hebt vieze nagels!!!
Ik zei aah die worden wel schoon in het gehakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |