abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192964167
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:25 schreef Tyr80 het volgende:
Er moet een groter stigma ontstaan op het hebben van het virus. Dat het een teken van zwakte, armoede, onverantwoordelijkheid is als je het oploopt. De overheid zou dit met behulp van televisiespots en abrireclames kunnen bewerkstelligen. Op die manier hebben mensen er een navoelbaar belang bij om zich verantwoordelijk te gedragen.
Je bent niet goed.
En dat gaat dan op voor iedereen behalve, de artsen, tandartsen, leraren, agenten, blabalba
Maar de rest is zwak en armoedig.
Go hard or go home
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:31:29 #52
14505 OProg
A Life in Music
pi_192964179
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:25 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Zou je dit ook nog eens kunnen lezen.
Dan is die lockdown versoepelen helemaal nicht im Frage.

https://medium.com/tomas-(...)de-dans-96b723d63488
En leg jij nu eens in heldere bewoordingen uit op basis van dit stuk van 21 maart waarom dat zo is. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_192964198
Het kabinet komt naar verwachting morgen met een nieuwe verlichting van de coronamaatregelen. Zo zou de horeca onder voorwaarden weer gedeeltelijk open kunnen, melden Haagse bronnen.

Gedacht wordt aan 1 juni. Buitenterrassen zouden weer open kunnen als klanten ten minste anderhalve meter afstand kunnen houden. Ook wordt gekeken of café's en restaurants rond die tijd weer open kunnen voor maximaal dertig personen en alleen op reservering.

Dikgedrukt is een update.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:33:55 #54
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_192964252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:32 schreef FerryN7 het volgende:
Het kabinet komt naar verwachting morgen met een nieuwe verlichting van de coronamaatregelen. Zo zou de horeca onder voorwaarden weer gedeeltelijk open kunnen, melden Haagse bronnen.

Gedacht wordt aan 1 juni. Buitenterrassen zouden weer open kunnen als klanten ten minste anderhalve meter afstand kunnen houden. Ook wordt gekeken of café's en restaurants rond die tijd weer open kunnen voor maximaal dertig personen en alleen op reservering.

Verschrikkelijk dom voorbarig idee.
Wacht daar gewoon mee.
Zijn we weer terug op herd immunity plan door het virus onder de bevolking te willen verspreiden ofzo.
pi_192964267
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Huh? Je zegt eigenlijk dat het eigen schuld is, want armoede en onverantwoordelijkheid?
Leuk toch, eerst gaat je oma dood en dan zie je op tv dat het kwam door zwakte, dat ze armoedig is en het haar eigen schuld is.
pi_192964310
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:31 schreef OProg het volgende:

[..]

En leg jij nu eens in heldere bewoordingen uit op basis van dit stuk van 21 maart waarom dat zo is. :)
Wat?
  Moderator dinsdag 5 mei 2020 @ 21:36:05 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_192964313
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:34 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Leuk toch, eerst gaat je oma dood en dan zie je op tv dat het kwam door zwakte, dat ze armoedig is en het haar eigen schuld is.
Echt..het gaat mijn verstand te boven |:(
pi_192964329
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:33 schreef slashdotter3 het volgende:
Austria Has 90% Drop in Coronavirus Cases After Requiring People to Wear Face Masks

https://www.reddit.com/r/(...)navirus_cases_after/
Dankzij het rivm denkt iedereen dat het amper nut heeft helaas.
Zouden de Aziatische landen dan toch gelijk hebben?
pi_192964355
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:25 schreef Tyr80 het volgende:
Er moet een groter stigma ontstaan op het hebben van het virus. Dat het een teken van zwakte, armoede, onverantwoordelijkheid is als je het oploopt. De overheid zou dit met behulp van televisiespots en abrireclames kunnen bewerkstelligen. Op die manier hebben mensen er een navoelbaar belang bij om zich verantwoordelijk te gedragen.
Veel plezier met uitdelen van stigma's aan al die besmette bejaarde.
pi_192964362
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Verschrikkelijk dom voorbarig idee.
Wacht daar gewoon mee.
Zijn we weer terug op herd immunity plan door het virus onder de bevolking te willen verspreiden ofzo.
Openen van het binnengedeelte zou ik dan later doen, zeg rond 21 juni ofzo, als de omstandigheden dat toelaten.

Of... daar komt hij weer, "voorrang" voor 50- (zoals Halsema het noemt).
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:38:49 #62
14505 OProg
A Life in Music
pi_192964378
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:36 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Wat?
Kan je niet lezen?

Jij hebt een blog gevonden van Joost mag weten van wie met allemaal hersenspinsels en grafiekjes dat op 21 maart online is gezet.

Leg jij dan eens helder uit waarom er geen versoepelingen kunnen zijn? Of gaat het weer net als vanmiddag met de cijfers uit Duitsland? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door OProg op 05-05-2020 21:45:35 ]
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_192964381
Geen van de maatregelen staat al vast. "We horen dat er binnen het kabinet nog discussie is", zegt politiek verslaggever Fons Lambie. "Sommige ministers zeggen dat we het rustig aan moeten doen. Andere ministers willen tempo maken en zoveel mogelijk versoepeling toelaten."
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:40:00 #64
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192964412
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:38 schreef FerryN7 het volgende:
Geen van de maatregelen staat al vast. "We horen dat er binnen het kabinet nog discussie is", zegt politiek verslaggever Fons Lambie. "Sommige ministers zeggen dat we het rustig aan moeten doen. Andere ministers willen tempo maken en zoveel mogelijk versoepeling toelaten."
Daar had ik eerder een post over in deze topic geplaatst. Ze kunnen wel van gedachten veranderd zijn als het om toch bekend te maken.
Humor, serieus en vrolijk!
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:43:42 #65
14505 OProg
A Life in Music
pi_192964476
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Mij lijkt nog steeds dat je hier gewoon slim mee om moet kunnen gaan. Buiten op het strand heeft het allemaal weinig zin. Dat zegt de Belgische opper viroloog Steven Van Gucht ook:

quote:
“We beschouwen het pas als een hoog risico als je een kwartier contact hebt met iemand binnen anderhalve meter.”
Hij haalt dan ook binnen in de supermarkt aan.

Maar goed, neem de gemiddelde tram of trein. Dat gaan interne luchtstromen in rond. Stond hier vanmiddag ook een schema van hoe dat gaat. Daar lijkt het me dan toch best een bruikbaar hulpmiddel.
pi_192964665
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 20:57 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nee, dat is mijn probleem niet. maar het volk en beroepsorganisaties hebben de overheid overruled om alsnog de maatregelen te versoepelen.
Ergens is dat wel zo ja. Gewoon schandalig hoe het volk met de maatregelen omgaat, en durft te protesteren ook zoals vandaag weer.

En dat de overheid er waarschijnlijk nog naar gaat luisteren ook.

En dan durven mensen het te hebben over dat ik niet solidair ben voor wat hipsters in dure zonnebrillen die zonodig op een terras willen zitten, al jagen ze daarma indirect duizenden over de kling.

Tsja.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:51:28 #67
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192964690
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:28 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Zelden grotere onzin gelezen dan dit.
Dank, vond hem zelf ook wel briljant :Y
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_192964715
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 20:59 schreef OProg het volgende:

[..]

Jij bent ook gewoon alleen maar solidair met jezelf omdat je bang bent dat je er zelf iets aan over te kunnen houden. Die hele zogenaamde solidariteit gaat hier voor velen op tot het deel dat ze tot zichzelf kunnen betrekken. Onder aan de streep boeit het leven en het naar de klote gaan van anderen jou ook geen reet.

Alleen al het feit dat er door die hele crisis 235 miljoen op de lijst staan om met 300.000 per dag te verhongeren boeit hier ook echt helemaal niemand. Een topic er over weet het niet eens 2 dagen vol te houden.

En daarnaast, jij hebt een kantoorbaan waarbij je nog steeds gewoon op kantoor zit. Dat is ook solidariteit tot het punt dat het je uit komt. Dan kan je je ook solidair verklaren en thuis werken. Maar ja, dat zal ook wel weer anders zijn.
Dit, dit en nog eens dit.
Laat hem nooit meer spreken over solidariteit.
Het is zelf een nietsnut die waarschijnlijk niks geeft om het zorgpersoneel en de ouderen in de verzorgingstehuizen.
pi_192964791
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:25 schreef Tyr80 het volgende:
Dit inderdaad. Maar de overheid durft vast niet zover te gaan.
En er mogen dingen pas over als de R0 ver onder 1 is, contactonderzoek en tracing strak is ingeregeld, en dat we veel meer dan nu weten over het virus.

Dat kan maanden tot een jaar duren. Het zijt zo. Mensen hebben het er maar voor over te hebben.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:55:09 #70
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192964802
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:54 schreef BoerHagenees het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Maar de overheid durft vast niet zover te gaan.
Oh wow...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_192964827
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ik vertrouw die Aziaten anytime of the day boven het RIVM, waar ze alleen in computersimulaties ervaring hebben met dit soort virussen.
pi_192964881
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:56 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ik vertrouw die Aziaten anytime of the day boven het RIVM, waar ze alleen in computersimulaties ervaring hebben met dit soort virussen.
Aziaten zijn ervaringsdeskundigen op gebied van bestrijding van virussen van dit soort formaat.
Waarom wordt er dan zo weinig geluisterd naar de onderzoeken die zijn doen naar het virus.
Wij Europeanen denken het weer beter te weten, terwijl wij iets meer nederigheid mogen tonen.

Laat wat Aziatische experts zich maar aansluiten als adviseur bij het RIVM wat mij betreft.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:59:09 #73
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192964896
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 20:48 schreef BoerHagenees het volgende:
Heel wat mensen zijn blijkbaar wel leeg en inhoudsloos, als ze alleen maar geven om kroegen en terrassen die zsm weer open moeten, omdat ze dat nu godbetert 2 maanden gemist hebben.

Van die zogenaamde hippe coole mensen met veel te duur montuur voor hun compensantiedrang ofzo.
Tuurlijk want het gaat er alleen om dat deze mensen weer op een terras kunnen zitten.
Het gaat niet om.het sociale aspect en economisch verlies wat er is.
Terwijl bijna niemand dood gaat van corona alleen.
99% die overlijd hebben onderliggende klachten en is boven de 60.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_192964909
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:59 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Tuurlijk want het gaat er alleen om dat deze mensen weer op een terras kunnen zitten.
Het gaat niet om.het sociale aspect en economisch verlies wat er is.
Terwijl bijna niemand dood gaat van corona alleen.
99% heeft onderliggende klachten en is boven de 60.
Hou daarmee eens op, met je bijna niemand gaat dood.
Vals van je. En fake news.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:00:01 #75
14505 OProg
A Life in Music
pi_192964910
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:52 schreef BoerHagenees het volgende:

[..]

Dit, dit en nog eens dit.
Laat hem nooit meer spreken over solidariteit.
Het is zelf een nietsnut die waarschijnlijk niks geeft om het zorgpersoneel en de ouderen in de verzorgingstehuizen.
Dit gaat trouwens ook gewoon op voor jou, maar goed. Jij bent toch maar gewoon een kloon van Joost mag weten wie die straks uitdooft met het virus. :)
pi_192964939
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:00 schreef OProg het volgende:

[..]

Dit gaat trouwens ook gewoon op voor jou, maar goed. Jij bent toch maar gewoon een kloon van Joost mag weten wie die straks uitdooft met het virus. :)
Het geldt helemaal niet voor mij. Ik ben solidair met diegenen aan de frontlinie die dit gevecht aangaan, en de ouderen die het zo zwaar hebben in de verzorgingstehuizen waar het virus hard huishoudt.
Jammer dat je zo denkt.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:04:38 #77
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192964998
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:59 schreef BoerHagenees het volgende:

[..]

Hou daarmee eens op, met je bijna niemand gaat dood.
Vals van je. En fake news.
Is geen fake news.

Iets meer dan 5000 doden waar was je in 2018 toen de IC ook overspoelde en er ruim 10.000 extra doden waren door de griep.
Toen deden we niks en nu schieten we in paniek.

Daarbij sterft hoe erg ook 99% met corona niet specifiek door corona
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:06:50 #79
14505 OProg
A Life in Music
pi_192965042
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:01 schreef BoerHagenees het volgende:

[..]

Het geldt helemaal niet voor mij. Ik ben solidair met diegenen aan de frontlinie die dit gevecht aangaan, en de ouderen die het zo zwaar hebben in de verzorgingstehuizen waar het virus hard huishoudt.
Jammer dat je zo denkt.
Ja, vast. Zelfde verhaal als eerder in deze reeks. Jongens wat zijn we allemaal solidair. Gewoon allemaal schijn omdat we bang zijn voor onszelf en de mensen in de buurt. Wat er indirect aan leed is boeit allemaal geen reet want daar krijgen we niet ons hippe deug-pushberichtje van waar we op kunnen reageren. Net als het geen reet boeit wat voor leed er verder is. Miljoenen die gaan verhongeren? Oogklepjes op en niemand die het door heeft.

Dit is een beetje het verhaal van figuren die bij een abortuskliniek staan te zorgen dat de abortus niet plaats gaat vinden maar het verder ook niet boeit dat het leven van de geborene daarna een ware hel is. Want ja, de casus ging toch omdat het leeft, niet?
pi_192965058
Al die ondernemers die dreigen de regels te negeren :N meteen bestuursdwang en beboeten. Wat een kortzichtigheid
pi_192965062
quote:

[..]

Jammer dat je zo denkt.
Nee, jij bent selectief solidair. Solidair wanneer het jou uitkomt. Je geeft geen knetter om de mensen die hun levens verwoest zien worden door werkloosheid, faillissementen, depressies, e.d. Die lui moeten zich niet aanstellen (je hoopte zelfs dat ondernemers failliet zouden gaan...), of hebben het aan zichzelf te danken. Je eigen woorden zo de afgelopen dagen. Ik snap best dat je begaan bent met de frontlinie, maar er is meer dan alleen maar de zorg. Meer mensen die solidariteit verdienen. Niet enkel de mensen die in jouw straatje passen. Ga je schamen man.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2020 22:08:16 ]
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:08:02 #82
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_192965069
Ongehoorzaamheid loont. Slecht signaal.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:08:04 #83
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192965070
quote:

[..]

Jammer dat je zo denkt.
Lekker solidair vanaf je zolderkamer.

Of ben je zo'n uitkeringstrekker?
Als je je baan kwijt was piepte je wel anders.
pi_192965101
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:07 schreef Faraday01 het volgende:
Al die ondernemers die dreigen de regels te negeren :N meteen bestuursdwang en beboeten. Wat een kortzichtigheid
Kortzichtigheid ten top inderdaad.
En de overheid lijkt overstag te gaan. Wat een slecht teken. Rutte was goed bezig. Het had een tandje strenger gemogen, maar ik had ook kunnen leven met het verlengen van de huidige maatregelen tot aan eind augustus.
pi_192965106
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:08 schreef hooibaal het volgende:
Ongehoorzaamheid loont. Slecht signaal.
Jup, dat lijkt wel weer eens zo te zijn.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:10:32 #86
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192965121
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:06 schreef OProg het volgende:

[..]

Ja, vast. Zelfde verhaal als eerder in deze reeks. Jongens wat zijn we allemaal solidair. Gewoon allemaal schijn omdat we bang zijn voor onszelf en de mensen in de buurt. Wat er indirect aan leed is boeit allemaal geen reet want daar krijgen we niet ons hippe deug-pushberichtje van waar we op kunnen reageren. Net als het geen reet boeit wat voor leed er verder is. Miljoenen die gaan verhongeren? Oogklepjes op en niemand die het door heeft.

Dit is een beetje het verhaal van figuren die bij een abortuskliniek staan te zorgen dat de abortus niet plaats gaat vinden maar het verder ook niet boeit dat het leven van de geborene daarna een ware hel is. Want ja, de casus ging toch omdat het leeft, niet?
Eens!
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:10:33 #87
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192965123
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee, in het begin dacht ik dat dit alleen ouderen en ernstig zieken echt hard raakte, en toen hield me ook al keurig aan alle voorzorgsmaatregelen.

Er lopen nu al meerdere users in deze topicreeks te verkondingen dat ze geen anderhalve meter afstand meer gaan houden. Waar zijn we dan mee bezig?
rest van de wereld is 2 meter, maar hier zijn we anders dus is het maar 1,5m
pi_192965124
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:00 schreef OProg het volgende:

[..]

Hooibaal en Ven19xx. :)
pi_192965134
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:09 schreef BoerHagenees het volgende:

[..]

En de overheid lijkt overstag te gaan. Wat een slecht teken. Rutte was goed bezig. Het een tandje strenger gemogen, maar ik had ook kunnen leven met het verlengen van de huidige maatregelen tot aan eind augustus.
Veel van de originele lockdown regels werden ook ingevoerd door druk vanuit het volk. Toen was het uiteraard wél oké dat ze overstag gingen. Totaal anders.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:11:15 #90
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192965136
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:09 schreef BoerHagenees het volgende:

[..]

Jup, dat lijkt wel weer eens zo te zijn.
Twee trollen
pi_192965144
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:10 schreef HarrieKeen het volgende:

[..]

Hooibaal en Ven19xx. :)
Ik ben geen kloon.
Hou op hoor.
pi_192965147
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:09 schreef BoerHagenees het volgende:

[..]

En de overheid lijkt overstag te gaan. Wat een slecht teken. Rutte was goed bezig. Het een tandje strenger gemogen, maar ik had ook kunnen leven met het verlengen van de huidige maatregelen tot aan eind augustus.
wat verstandig is weet ik niet dus dat laat ik aan de experts. Waar het mij om gaat is dat iedereen zich aan de wet en regels moet houden en dit soort asociaal gedrag niet getolereerd moet worden want dan is het einde zoek.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:13:35 #93
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_192965179
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Veel van de originele lockdown regels werden ook ingevoerd door druk vanuit het volk. Toen was het uiteraard wél oké dat ze overstag gingen. Totaal anders.
Volgens mij alleen de sluiting van de scholen toch? Daar ging trouwens ook een oproep van de vereniging van medisch specialisten aan vooraf.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_192965189
En nu op het nieuws dat de getallen in alle grote Europese landen weer verslechteren :X
pi_192965193
Het is mij opgevallen dat steeds meer mensen in mijn omgeving de indruk hebben dat ze het minder nauw kunnen nemen met de maatregelen en richtlijnen omdat ze meer mensen op straat zien. Er is formeel nog helemaal geen sprake van versoepeling.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_192965205
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:13 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Volgens mij alleen de sluiting van de scholen toch? Daar ging trouwens ook een oproep van de vereniging van medisch specialisten aan vooraf.
Nou, en nu krijgen ze advies dat erop wijst dat er meer open kan. Je kan niet roepen dat het nu met druk van het volk te maken heeft en dat dat toen niet mee speelde.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:15:07 #97
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192965206
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:32 schreef FerryN7 het volgende:

30 is wel een raar getal. Sommige zijn kleiner en dan zit je op elkaar en sommigen zijn groter en kunnen meer mensen aan met nog meer ruimte tussen elkaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:15:43 #98
14505 OProg
A Life in Music
pi_192965220
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:12 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

wat verstandig is weet ik niet dus dat laat ik aan de experts. Waar het mij om gaat is dat iedereen zich aan de wet en regels moet houden en dit soort asociaal gedrag niet getolereerd moet worden want dan is het einde zoek.
Geeft jij na je vorige post eens wat concrete voorbeelden van deze 'dreigementen'. En dan niet met die horecabaas van De Twee Gezusters aankomen want die ken ik wel en is niet echt representatief voor de branche. En ook niet met 1 of andere invloedloze halve gare die toevallig een account op Twitter heeft. Gewoon een hele reeks concrete voorbeelden die 'het verschil zouden maken'.
pi_192965227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:14 schreef Faraday01 het volgende:
En nu op het nieuws dat de getallen in alle grote Europese landen weer verslechteren :X
Dagje 2 meer doden en de koppen zijn al rood gloeiend.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:16:32 #100
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192965239
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:14 schreef Faraday01 het volgende:
Bron ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')