quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Een patroon nog wel, wees blij met deze uitspraak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Het is juist een teken van geestelijke gezondheid om je van leugenaars af te keren en de msm is niks meer dan de microfoon van de elite en een weapon of mass deception . De msm is obsolete geworden . Het is mijn verantwoordelijkheid om op de hoogte te blijven van wat er op de wereld gebeurd en niet meer van de msm . Dat tijdperk is voorbij .quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat op het moment dat je op een punt gekomen bent dat je de `mainstream'' media, ook weer zo'n vage term, afweert je een denkbeeld creert waarin zelfs tamelijke onschuldige beweringen die van mainstream-deskundigen komen betwijfeld en bekritiseerd worden. Zo kom je steeds dieper en dieper in het iedereen is corrupt en alles is een leugen-bubble. Sluit je vervolgens nog aan bij een aantal community's op social media met gelijkgezinden en je word paranoïde, en achterdochtig
Niks mis met het informatie vergaren uit andere bronnen, zolang:quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is juist een teken van geestelijke gezondheid om je van leugenaars af te keren en de msm is niks meer dan de microfoon van de elite en een weapon of mass deception . De msm is obsolete geworden . Het is mijn verantwoordelijkheid om op de hoogte te blijven van wat er op de wereld gebeurd en niet meer van de msm . Dat tijdperk is voorbij .
En zolang je een open blik blijft houden waarbij je het niet schuwt om ook je eigen denkbeelden kritisch te benaderen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan ik wel.
Goede bronnen komen met informatie gebaseerd op deugdelijk onderzoek, waarbij duidelijk is op welke wijze de gegevens vergaard zijn en volgens welke methode deze gegevens eventueel vervolgens verwerkt zijn. De gegevens worden bij de bron geleverd, of er wordt aangegeven waar deze te vinden zijn, zodat eenieder het onderzoek met diezelfde gegevens zou kunnen reproduceren. Verder volgen conclusies of stellingen logisch uit de data, en worden er geen claims gemaakt die niet ondersteund worden door de data.
Ben je het daar een beetje mee eens? Verder zeg ik nergens dat alternatieve bronnen per definite slechte bronnen zijn. Eveneens als dat het per definitie goede bronnen zijn.
Punt is alleen dat jij niet meer op de hoogte blijft wat er in de wereld gebeurt. Je blijft alleen op de hoogte wat er gebeurt in je losgeslagen denkbeelden, die steeds verder afdwalen van de realiteit.quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is juist een teken van geestelijke gezondheid om je van leugenaars af te keren en de msm is niks meer dan de microfoon van de elite en een weapon of mass deception . De msm is obsolete geworden . Het is mijn verantwoordelijkheid om op de hoogte te blijven van wat er op de wereld gebeurd en niet meer van de msm . Dat tijdperk is voorbij .
Je blijft jezelf herhalenquote:Op woensdag 6 mei 2020 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks mis met het informatie vergaren uit andere bronnen, zolang:
[..]
Kan beide toch? Doe ik ook, mix alles door de blender en er komt een soort van "waarheid" uit.quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij toch ook?quote:
In de (wellicht ijdele) hoop dat de boodschap een beetje aankomt. De essentie is dat het gezond is om vooral je eigen denkbeelden kritisch te benaderen, daar leer je het meest van. En dat zie ik bij jou niet echt gebeuren.quote:
Ik ben prima op de hoogte en als je mensen wilt vertellen dat hun denkbeelden niet kloppen kan je dat beter niet doen bij een free thinker want die heeft geleerd niet naar anderen te luisteren en al helemaal niet naar mensen die nog in hun illusie zitten die met de paplepel is ingegoten . Jullie tactiek gaat alleen werken bij mensen die ook nog in die illusie zitten . Je verspild je tijd en die van mij , welterustenquote:Op woensdag 6 mei 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Punt is alleen dat jij niet meer op de hoogte blijft wat er in de wereld gebeurt. Je blijft alleen op de hoogte wat er gebeurt in je losgeslagen denkbeelden, die steeds verder afdwalen van de realiteit.
Ah je wilt niet met bronnen komen? Jammer zegquote:Op woensdag 6 mei 2020 01:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben prima op de hoogte en als je mensen wilt vertellen dat hun denkbeelden niet kloppen kan je dat beter niet doen bij een free thinker want die heeft geleerd niet naar anderen te luisteren en al helemaal niet naar mensen die nog in hun illusie zitten die met de paplepel is ingegoten . Jullie tactiek gaat alleen werken bij mensen die ook nog in die illusie zitten . Je verspild je tijd en die van mij , welterusten
Flauw, die zijn er zat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah je wilt niet met bronnen komen? Jammer zeg
Niet die zij gebruikt, alleen heel alternatieve bronnen zijn goed. Dus daar zal ze er vast wel een handje van kunnen opnoemenquote:
Wat een niveau.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:42 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik geloof je, je hebt een baan aan de lopende band.
Alsnog flauw, je weet dat er veel bronnen zijn die betrouwbaar zijn of iig net zo betrouwbaar als MSMquote:Op woensdag 6 mei 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet die zij gebruikt, alleen heel alternatieve bronnen zijn goed. Dus daar zal ze er vast wel een handje van kunnen opnoemen
Ik heb geen idee wie en wat bij de MSM hoort en wat niet. Vind dat echt zo'n BNW-term, en zo vaak kom ik hier niet om al het jargon te weten dus.quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Alsnog flauw, je weet dat er veel bronnen zijn die betrouwbaar zijn of iig net zo betrouwbaar als MSM
quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie en wat bij de MSM hoort en wat niet. Vind dat echt zo'n BNW-term, en zo vaak kom ik hier niet om al het jargon te weten dus.
Mwah, er zitten een hoop in dit gedeelte die gewoon echt in een diepe psychose zitten. Daar kan ik nou niet echt bewondering voor hebben. Meer de types waar je om moet lachen als je ze in het echt of op Dumpert ziet maar eigenlijk medelijden mee hebtquote:Op woensdag 6 mei 2020 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Welkom dan maar, ik kom hier ook niet zo vaak maar ik heb wel bewondering voor mensen die niet overal blindelings in geloven. Dus
Praten met mensen zoals jij is praten met gelovigen. Geen enkel argument zal jou overtuigen, ook geen feiten, omdat je heilig overtuigd bent in je eigen bullshit.quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee hoor sommige mensen lopen alleen jaren achter op de realiteit omdat ze blijkbaar nooit alternatieve bronnen raadplegen en gaan dan hatelijk doen als mensen iets anders geloven . Ik vind het ieders eigen verantwoordelijkheid om op de hoogte te blijven dus het is in feite je eigen schuld dat je achterloopt . In the age of information ignorance is a choice .
U is psycholoog?quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, er zitten een hoop in dit gedeelte die gewoon echt in een diepe psychose zitten. Daar kan ik nou niet echt bewondering voor hebben. Meer de types waar je om moet lachen als je ze in het echt of op Dumpert ziet maar eigenlijk medelijden mee hebt
Hahahahahahahaha!!quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is.. Dat is toch overduidelijk. Maar misschien organiseren ze BNW-meets. Dan kan je ze met eigen ogen in het wild ervarenquote:
Waarom zit jij hier dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Praten met mensen zoals jij is praten met gelovigen. Geen enkel argument zal jou overtuigen, ook geen feiten, omdat je heilig overtuigd bent in je eigen bullshit.
Alternatieve bronnen? We vragen je al pagina's lang om deze zogenaamde bronnen, waarvan je nog geen enkele hebt gepost, jij rand debiel.
Maar volgens mij ben jij zelf ook one of them maar probeer je het te sugarcoaten door te stellen dat je nog wel wat msm-bronnen erkent. Kan me niet voorstellen hoe je hier op een andere manier bewondering voor kan hebben.quote:
Ik was wel benieuwd naar de waanbeelden van deze personen. Ook op Twitter heb ik getracht erachter te komen hoe "we" als maatschappij nu in onze vrijheden worden beperkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |