Dat is geen antwoord.quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar volgens mij ben jij zelf ook one of them maar probeer je het te sugarcoaten door te stellen dat je nog wel wat msm-bronnen erkent. Kan me niet voorstellen hoe je hier op een andere manier bewondering voor kan hebben.
Dit ja. Je moet hier geen respect voor hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
.
Het is te ziek voor woorden, want ze zijn echt hersenloos.
Dan lees je niet genoeg. Nogmaals MSM is niet heilig, lees verder en meer.quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd naar de waanbeelden van deze personen. Ook op Twitter heb ik getracht erachter te komen hoe "we" als maatschappij nu in onze vrijheden worden beperkt.
Mensen spreken van een dictatuur, "MSM" corruptie, onze economie kapot zodat China het kan overnemen. Ik heb het allemaal gelezen vandaag.
Ik had de ijdele hoop vandaag om iets te leren over deze mensen, waarom zij hier zo heilig in geloven. Als ik dan vraag om bronnen, of hoe zij daadwerkelijk in hun vrijheid worden beperkt, krijg ik geen relaas. Het is enorm jammer, want ik wilde het graag weten. Maar ze haken stuk voor stuk af en blijven op het "wake up sheeple" onzin terugvallen.
Het is eigenlijk in en in triest hoe dom deze mensen zijn. Geen enkel logisch argument, of wetenschappelijk aangetoond feit kan deze mensen overtuigen. Het is te ziek voor woorden, want ze zijn echt hersenloos.
GEEFF DAN BRONNNENNNNNNNNNNNNNquote:Op woensdag 6 mei 2020 01:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dan lees je niet genoeg. Nogmaals MSM is niet heilig, lees verder en meer.
Dus je moet verder kijken dan msm-media, naar andere bronnen. Maar die andere bronnen kan je zelf niet geven? Wtf?quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:38 schreef Stray_cat het volgende:
Nogmaals, schift zelf in al die bronnen wat voor jou belangrijk is, er is geen waarheid meer.
Je hebt geen bronnen, als je ze niet kan leverenquote:
Lekker Robert Jensen kijkenquote:
In en uit, zoek gewoonquote:Op woensdag 6 mei 2020 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt geen bronnen, als je ze niet kan leveren
Nee bedankt, ik ga mezelf niet gekmaken met allerlei conspiracy bullshit van vage kanalen en mensen zoals Alex Jones en Jensen. Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dan lees je niet genoeg. Nogmaals MSM is niet heilig, lees verder en meer.
Nee waarom, jij doet net alsof dat wij de domme schapen zijn.\quote:
DEEP STATEquote:
Dit is niet realistisch. Iets is of iets is geen waarheid. Er is geen persoonlijke waarheid.quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
In en uit, zoek gewoonVorm je eigen mening op wat je vind.
Wij zijn beschaafd. Wij laten ons vaccineren, en vertrouwen op onze overheid, zoals beschaafde ontwikkelde mensen doen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 01:43 schreef Isdatzo het volgende:
Ok ik ben geen mod hier op BNW, maar toch vind ik dat jullie lief moeten spelen. Dus kappen met dat gekissebis. Houd het gewoon een beetje beschaafd, ok?
Q-Anon broer, het komt allemaal door de Q-anonquote:
*afgehaaktquote:Op woensdag 6 mei 2020 01:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee waarom, jij doet net alsof dat wij de domme schapen zijn.\
Je claimt het beter te weten maar wil niet aangeven waar wij zelf deze informatie kunnen vinden om onszelf te educaten?
Je bent net zo geschift als de andere hersenloze in dit topic schijnbaar.
Prima, haak maar lekker af. Want je bracht toch al niks van toevoeging aan dit topic.quote:
Nee, het zijn allemaal na papegaaiers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |