Kan iemand die achterlijke kut vertellen dat we helemaal geen lockdown hebben?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:regio15 twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 12:01:30Update: Anti-lockdown teksten en niet aangemelde demonstratie in #DenHaag https://t.co/c31zMbx1o7 https://t.co/t4nNaz3aIT reageer retweet
Jawel een intelligentequote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan iemand die achterlijke kut vertellen dat we helemaal geen lockdown hebben?
Dan ben je echt een ei, net nu aangegeven wordt dat verzachtende omstandigheden eraan zitten te komen in een land waar de omstandigheden al bijzonder zacht zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:regio15 twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 12:01:30Update: Anti-lockdown teksten en niet aangemelde demonstratie in #DenHaag https://t.co/c31zMbx1o7 https://t.co/t4nNaz3aIT reageer retweet
ZO STOEPKRIJT OP DE STOEP!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan iemand die achterlijke kut vertellen dat we helemaal geen lockdown hebben?
Ik vraag het me ook af. Want dat is wel wat er gaat gebeuren als we alle maatregelen los laten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik ben benieuwd wat die mensen nou precies willen. Alles opengooien en dan de ziekenhuis overvol?
Gedrieën overstijgen ze in ieder geval de gemiddelde intelligentie.quote:
Komt waarschijnlijk door Jensen met zijn geroep over een nazistaat enzoquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat wij hebben kan je amper een lockdown noemen.
Ik ben benieuwd wat die mensen nou precies willen. Alles opengooien en dan de ziekenhuis overvol?
Dat is toch gewoon een dikke middelvinger naar de volksgezondheid en zorgverlening.
Gewoon kopieergedrag vanuit de VS.
En dan met van die domme argumenten als je kan ook doodgaan tijdens het autorijden...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Want dat is wel wat er gaat gebeuren als we alle maatregelen los laten.
Omgekeerde vlag, UIT PROTESTquote:
Nooit iets gevonden maar die is inderdaad wel volledig door de ondergrens gezakt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door Jensen met zijn geroep over een nazistaat enzo
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik denk oprecht dat ze het of nier zien of niet boeit omdat ze hun eigen kans goed inschatten.
Mondkapjesplicht net als de moffenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Want dat is wel wat er gaat gebeuren als we alle maatregelen los laten.
Ik weet niet of ze bijdehand genoeg zijn om dit te weten.quote:
zakte zijn gewicht maar eens door de ondergrens.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nooit iets gevonden maar die is inderdaad wel volledig door de ondergrens gezakt.
Dit je er over discussieert, prima. Dat is zoals het hoort in Nederland.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat wij hebben kan je amper een lockdown noemen.
Dat is toch gewoon een dikke middelvinger naar de volksgezondheid en zorgverlening.
Gewoon kopieergedrag vanuit de VS.
Ja, ik had de Nederlandse bevolking hiervoor nog wel enigszins hoog zitten maar dat is na het is maar een griepje geroep en gedrag tijdens deze pandemie wel helemaal weg.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Totdat oma de pijp uit verzuipt in haar eigen longvocht, dan is het ineens huilie huillie. Domme achterlijke mensen. Ik kan er niet meer tegen. Tegen zo veel achterlijkheid.
Niet mogen samen komen met meer dan 3 man, wat is dat dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:06 schreef vosss het volgende:
Waarom blijven mensen het in Nederland toch over een lockdown hebben? Die hebben we niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |