Kan iemand die achterlijke kut vertellen dat we helemaal geen lockdown hebben?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:regio15 twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 12:01:30Update: Anti-lockdown teksten en niet aangemelde demonstratie in #DenHaag https://t.co/c31zMbx1o7 https://t.co/t4nNaz3aIT reageer retweet
Jawel een intelligentequote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan iemand die achterlijke kut vertellen dat we helemaal geen lockdown hebben?
Dan ben je echt een ei, net nu aangegeven wordt dat verzachtende omstandigheden eraan zitten te komen in een land waar de omstandigheden al bijzonder zacht zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:regio15 twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 12:01:30Update: Anti-lockdown teksten en niet aangemelde demonstratie in #DenHaag https://t.co/c31zMbx1o7 https://t.co/t4nNaz3aIT reageer retweet
ZO STOEPKRIJT OP DE STOEP!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Want dat is wel wat er gaat gebeuren als we alle maatregelen los laten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik ben benieuwd wat die mensen nou precies willen. Alles opengooien en dan de ziekenhuis overvol?
Gedrieën overstijgen ze in ieder geval de gemiddelde intelligentie.quote:
Komt waarschijnlijk door Jensen met zijn geroep over een nazistaat enzoquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat wij hebben kan je amper een lockdown noemen.
Ik ben benieuwd wat die mensen nou precies willen. Alles opengooien en dan de ziekenhuis overvol?
Dat is toch gewoon een dikke middelvinger naar de volksgezondheid en zorgverlening.
Gewoon kopieergedrag vanuit de VS.
En dan met van die domme argumenten als je kan ook doodgaan tijdens het autorijden...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Want dat is wel wat er gaat gebeuren als we alle maatregelen los laten.
Omgekeerde vlag, UIT PROTESTquote:
Nooit iets gevonden maar die is inderdaad wel volledig door de ondergrens gezakt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door Jensen met zijn geroep over een nazistaat enzo
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik denk oprecht dat ze het of nier zien of niet boeit omdat ze hun eigen kans goed inschatten.
Mondkapjesplicht net als de moffenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Want dat is wel wat er gaat gebeuren als we alle maatregelen los laten.
Ik weet niet of ze bijdehand genoeg zijn om dit te weten.quote:
zakte zijn gewicht maar eens door de ondergrens.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nooit iets gevonden maar die is inderdaad wel volledig door de ondergrens gezakt.
Dit je er over discussieert, prima. Dat is zoals het hoort in Nederland.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat wij hebben kan je amper een lockdown noemen.
Dat is toch gewoon een dikke middelvinger naar de volksgezondheid en zorgverlening.
Gewoon kopieergedrag vanuit de VS.
Ja, ik had de Nederlandse bevolking hiervoor nog wel enigszins hoog zitten maar dat is na het is maar een griepje geroep en gedrag tijdens deze pandemie wel helemaal weg.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Totdat oma de pijp uit verzuipt in haar eigen longvocht, dan is het ineens huilie huillie. Domme achterlijke mensen. Ik kan er niet meer tegen. Tegen zo veel achterlijkheid.
Niet mogen samen komen met meer dan 3 man, wat is dat dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:06 schreef vosss het volgende:
Waarom blijven mensen het in Nederland toch over een lockdown hebben? Die hebben we niet!
Nou voor haar wel hoor, zonder terras houdt t leven op voor haar ....quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit, bij een aantal dingen heb ik ook zeker mijn vraagtekens, maar realistisch is er maar een bepaalde bandbreedte waarbinnen je kunt handelen. Nu alles loslaten en je verneukt zes weken inspanning.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit je er over discussieert, prima. Dat is zoals het hoort in Nederland.
Maar dit soort gekkigheid moet je gewoon geen aandacht geven, net als Jensen.
Dat is een maatregel. Een lockdown is als je verplicht binnen moet blijven en het leger vreten komt brengen. Nou vooruit, als je alleen je huis uit mag om zelf vreten te kopen en daarna meteen weer terug naar huis moet wil ik dan ook nog wel een lockdown noemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:17 schreef Jed1Gam het volgende:
Niet mogen samen komen met meer dan 3 man, wat is dat dan?
Morgen dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
dus woensdag is de eerstvolgende persconferentie pas.
Intelligente lockdown is een lockdown, hier noemen ze het soft lockdown. Boete kunnen ontvangen als je een potje voetbaltquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is een maatregel. Een lockdown is als je verplicht binnen moet blijven en het leger vreten komt brengen. Nou vooruit, als je alleen je huis uit mag om zelf vreten te kopen en daarna meteen weer terug naar huis moet wil ik dan ook nog wel een lockdown noemen.
Wat we hier in Nederland hebben is met de beste wil van de wereld geen lockdown te noemen en die kwats van inteliggente lockdown slaat ook nergens op. Het is geen lockdown. Punt.
Mee eens - wat dat betreft hebben ze het in Italië en Spanje een stuk zwaarder (gehad).quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is een maatregel. Een lockdown is als je verplicht binnen moet blijven en het leger vreten komt brengen. Nou vooruit, als je alleen je huis uit mag om zelf vreten te kopen en daarna meteen weer terug naar huis moet wil ik dan ook nog wel een lockdown noemen.
Wat we hier in Nederland hebben is met de beste wil van de wereld geen lockdown te noemen en die kwats van inteliggente lockdown slaat ook nergens op. Het is geen lockdown. Punt.
Er is geen lockdown. Ik mag gaan en staan waar ik wil, het gros van allle winkels is gewoon open, ik mag wandelen, fietsen, met de auto ergens heen waar ik blief, uitwaaien op het strand, door het bos wandelen, noem maar op. Dat is geen lockdown.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:20 schreef Jed1Gam het volgende:
Je kan het beestje wel anders noemen maar is gewoon hetzelfde in verschillende gradaties.
Mensen die onze lockdown geen lockdown noemen zijn vermoedelijk mensen die zich niet aan de regels houden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:20 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Intelligente lockdown is een locdown, hier noemen ze het soft lockdown. Boete kunnen ontvangen als je een potje voetbalt. Je kan het beestje wel anders noemen maar is gewoon hetzelfde in verschillende gradaties.
Dan verwacht alvast maar niet te veel bij de volgende persco van Rutte. Die kijken voornamelijk naar het buitenland alvorens zelf wat te doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:21 schreef Solingjan het volgende:
In Duitsland is na een stabilisatie tot 30 maart, op 4 mei alweer een R bereikt van 1,3
Ok hoezo kan ik dan nu niet naar Nederland vliegen om m'n familie te bezoeken?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is geen lockdown. Ik mag gaan en staan waar ik wil, het gros van allle winkels is gewoon open, ik mag wandelen, fietsen, met de auto ergens heen waar ik blief, uitwaaien op het strand, door het bos wandelen, noem maar op. Dat is geen lockdown.
Ja dat laatste moet je wel erbij vertellen he. Anders heeft geen een land een lockdown.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies dit. Mensen lijken dit maar niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is it voor kolder? Ik hou me keurig aan de regels. Ik blijf zo veel mogelijk thuis (alleen een paar keer per dag met de hont wandelen), ga niet bij mensen op bezoek, ontvang zelf geen bezoek, hou overal minimaal 1,5 meter in acht etc.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Mensen die onze lockdown geen lockdown noemen zijn vermoedelijk mensen die zich niet aan de regels houden.
Eerlijk gezegd verwacht ik geen versoepeling. Scholen blijft vraagteken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan verwacht alvast maar niet te veel bij de volgende persco van Rutte. Die kijken voornamelijk naar het buitenland alvorens zelf wat te doen.
Tot 100m van hun huis ja. Dat noem ik niet gewoon.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:23 schreef Jed1Gam het volgende:
in Spanje mochten ze ook gewoon in de tuin zitten of de hond uitlaten.
Slecht nieuws en geeft aan dat (te snelle) versoepeling of lak aan regels hebben gewoon directe gevolgen kan hebben. Ook in Nederland stijgt de R de afgelopen week of 2 weer.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:21 schreef Solingjan het volgende:
In Duitsland is na een stabilisatie tot 30 maart, op 4 mei alweer een R bereikt van 1,3
Het is echt een wankel evenwicht en om het straks beheersbaar te houden is het van belang de infecties nu zo ver mogelijk terug te dringen. Maar mensen hebben al geen discipline meer, het Brabants dagblad meldt vandaag dat de ziekenhuisopnames weer toe aan het nemen zijn. En dat is dan het effect van 2 weken geledenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:21 schreef Solingjan het volgende:
Ik houd me aan alle regels hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Mensen die onze lockdown geen lockdown noemen zijn vermoedelijk mensen die zich niet aan de regels houden.
Bron?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Slecht nieuws en geeft aan dat (te snelle) versoepeling of lak aan regels hebben gewoon directe gevolgen kan hebben. Ook in Nederland stijgt de R de afgelopen week of 2 weer.
Rutte heeft dit afgelopen week verkondigd.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:21 schreef Solingjan het volgende:
De lockdown zit hem in bijna het volledige sociale leven en een flink deel van het professionele leven. Doe je daar normaal gesproken niet aan mee dan merk je er nu weinig van natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:26 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik houd me aan alle regels hoor.
En ik doe gewoon wat ik normaliter ook op een dag als deze zou doen.
Zou ik dan altijd al in een lockdown leven?
Enige verschil is dat je niet met meerdere vrienden tegelijkertijd af kan spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |