Het is toch doodzonde om niet alles uit het leven te halen wat je kunt, puur omdat je zelf vindt dat je te oud bent?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nu met mbo-studie bezig naast mijn werk overigens. Mocht ik die afgerond krijgen valt dat wel te overwegen ja
Zeker waar. Ik heb ook altijd wel het gevoel gehad dat bepaalde dingen die de meeste in hun twintiger jaren bereiken door mij op latere leeftijd alsnog voltooid worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:08 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het is toch doodzonde om niet alles uit het leven te halen wat je kunt, puur omdat je zelf vindt dat je te oud bent?
Ik heb altijd het idee dat ik tien jaar jonger ben dan ik ben.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker waar. Ik heb ook altijd wel het gevoel gehad dat bepaalde dingen die de meeste in hun twintiger jaren bereiken door mij op latere leeftijd alsnog voltooid worden.
Als je in de spiegel kijkt?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ik tien jaar jonger ben dan ik ben.
Jammer dat je een interessanter gesprek wegmoffelt om een flauwe grap over mijn uiterlijk te maken.quote:
studiequote:
Nee johquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je een interessanter gesprek wegmoffelt om een flauwe grap over mijn uiterlijk te maken.
Ik moet soms echt lang nadenken over hou oud ik ben.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Maar je jong van geest voelen vind ik nou niet echt iets negatiefs eigenlijk
Wel interessant om daarover na te denken ja, of mensen dan ook hun ouder worden anders zouden beleven. En daardoor misschien positiever hun leven leiden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet soms echt lang nadenken over hou oud ik ben.
Eigenlijk maar kut om leeftijden bij te houden, beter geweest als die druk er helemaal niet was.
Dat zal mensen wel minder weerhouden dat ze sommige zaken niet mogen omdat ze denken er te oud voor te zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel interessant om daarover na te denken ja, of mensen dan ook hun ouder worden anders zouden beleven. En daardoor misschien positiever hun leven leiden.
Dat is toch gewoon voor iedereen anders.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
Twintiger jaren zijn de beste jaren, up and running. Daarna verval je langzaam en beetje maar met ervaring om die snotneuzen op de vingers te tikken.
Op de bouwplaats lekker met je studiegenoten in de schaftkeet chillen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
studie
de studie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ˈstydi] Verbuigingen: studie|s (meerv.) 1) vak dat je studeert
Als je nou ergens praktijkgericht voor een vak studeert is het op het mbo. Dus die diss gaat niet helemaal op helaas.
Dat is echt voor iedereen anders ja. Je hoort zo vaak van veertigers die eigenlijk niet echt een jeugd hebben gehad en enorm opfleuren en de beste jaren uit hun leven beleven en zich ook weer 25 voelen. Dat zou wel echt awesome zijn overigens in mijn gevalquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
Twintiger jaren zijn de beste jaren, up and running. Daarna verval je langzaam en beetje maar met ervaring om die snotneuzen op de vingers te tikken.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Op de bouwplaats lekker met je studiegenoten in de schaftkeet chillen.
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat voor mbo studie doe je dan? Econometrie of zo?
Op je 33e opfleuren en dat tot je 45e volhoudenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt voor iedereen anders ja. Je hoort zo vaak van veertigers die eigenlijk niet echt een jeugd hebben gehad en enorm opfleuren en de beste jaren uit hun leven beleven en zich ook weer 25 voelen. Dat zou wel echt awesome zijn overigens in mijn geval
Niet echt, anders neem je geen universitaire studie als voorbeeld.quote:
En dan op je 45ste is het mooi geweest?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op je 33e opfleuren en dat tot je 45e volhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |