Je bent nog jong.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2x per dag slapen yo.
Werk minimaal 12u per daglekker man.
Goed nieuws.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
Mondkapjes vanaf maandag verplicht op KLM-vluchten
KLM stelt per komende maandag 11 mei mondkapjes verplicht bij het boarden en aan boord van vluchten. De luchtvaartmaatschappij zegt dat het uitgangspunt is dat passagiers zelf hun eigen gezichtsbescherming verzorgen. "Dit zal voorlopig geïmplementeerd worden tot 31 augustus 2020", aldus KLM.
Het bedrijf heeft vandaag ook bekendgemaakt dat het Europese netwerk langzaam weer wordt opgestart. Vanaf vandaag vliegt KLM weer dagelijks op Barcelona, Madrid, Rome, Milaan, Boedapest, Praag, Warschau en Helsinki. Het gaat om één vlucht per dag. "Het geplande aantal vluchten nu in mei is 15 procent ten opzichte van de periode voor de uitbraak van het virus", zegt KLM.
Best een hoopquote:Op maandag 4 mei 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
Buda 5 waarvan die laatste de terras deuren zijn
Die schaduwdoeken zijn steeds te groot. Ik zoek ook iets wat makkelijker op en af te tuigen is. Dus niet dat je een half uur bezig bent steeds, want dat doe ik misschien twee keerquote:Op maandag 4 mei 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
Cherry
ik had ook gekeken voor iets wat op de pergola kon maar was wel wat lastig te vinden. Zon schaduw doek is wel een optie. ikea heeft geloof ik ook mooie.
Maar als je tegen je vder zegt dat je dat wilt zal die toch wel helpen?
ja dan heb je van die harmonica systemen voor een pergola maar dat is vrij duur.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die schaduwdoeken zijn steeds te groot. Ik zoek ook iets wat makkelijker op en af te tuigen is. Dus niet dat je een half uur bezig bent steeds, want dat doe ik misschien twee keer
deze ?quote:Op maandag 4 mei 2020 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die schaduwdoeken zijn steeds te groot. Ik zoek ook iets wat makkelijker op en af te tuigen is. Dus niet dat je een half uur bezig bent steeds, want dat doe ik misschien twee keer
Ja die is net te groot. Mijn balkon is iets van 2,5 meter diep, zou het even exact op moeten meten.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze ?
https://www.vidaxl.nl/e/8(...)met-inschuifbaar-dak
Weet niet of het past natuurlijk
als het iets moet zijn wat je buiten laat staan is dit wel een handig systeem met die doeken die je kan invouwen.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die is net te groot. Mijn balkon is iets van 2,5 meter diep, zou het even exact op moeten meten.
Valt nog mee.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
dit ziet er ook sjiek uit maar zal wel wat kosten
[ afbeelding ]
180 euro.
http://www.muurparasolshop.be/parasol-voor-balkon.html
Op de racefiets?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh. En weer terug. Net tegen het hongerklopje aan
hij is nu platquote:Op maandag 4 mei 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als die niet goed oppast komt ie niet zo goed uit de verf.
Denk het niet. Veel landen laten nog geen passagiers toe. Dus klm gaat met lege toestellen vliegen.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
maar als de klm nu weer begint te vliegen gaan we misschien we toch sneller als gedacht weer terug naar 'normaal' ?
retourtje milaan met klm 671 euroquote:Op maandag 4 mei 2020 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Veel landen laten nog geen passagiers toe. Dus klm gaat met lege toestellen vliegen.
Koopjequote:Op maandag 4 mei 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
retourtje milaan met klm 671 euro
half mei
Yes! Werd ook tijd.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
maar als de klm nu weer begint te vliegen gaan we misschien we toch sneller als gedacht weer terug naar 'normaal' ?
Eens.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh, Vapiano is failliet in Nederland.
https://www.ad.nl/koken-e(...)tend-zonde~a65af823/
Nou ja, mis je niks aan
ben er vroeger wel regelmatig geweestquote:Op maandag 4 mei 2020 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, mis je niks aan
Ja ik ook 1x. Vond er geen reet aan.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben er vroeger wel regelmatig geweest
KUT, daar gaat onze backup internet verbindingquote:Op maandag 4 mei 2020 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, mis je niks aan
nee? Ik vond het wel oke en betaalbaar etenquote:Op maandag 4 mei 2020 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik ook 1x. Vond er geen reet aan.
Ja hoor voor 1 keer leuk en aardig.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee? Ik vond het wel oke en betaalbaar eten
Ja, ik in Boedapest ook een paar keer. Maar ik vond het eten er nooit heel bijzonder.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben er vroeger wel regelmatig geweest
Gehaktschnitzel, spinazie en aardappelkroketjes.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:10 schreef Koen66 het volgende:
Wat eet iedereen vandaag? Gevulde paprika hier
Schnitzel met een salade.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:10 schreef Koen66 het volgende:
Wat eet iedereen vandaag? Gevulde paprika hier
Aardappelkroketjes, die heb ik al lang niet meer opquote:Op maandag 4 mei 2020 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gehaktschnitzel, spinazie en aardappelkroketjes.
Kreeg het vroeger alleen met kerst haha.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aardappelkroketjes, die heb ik al lang niet meer op
Wow dit ziet er lekker uit. Laat je het eindresultaat ook even zien?quote:
ja hoorquote:Op maandag 4 mei 2020 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow dit ziet er lekker uit. Laat je het eindresultaat ook even zien?
quote:Op maandag 4 mei 2020 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gehaktschnitzel, spinazie en aardappelkroketjes.
quote:
G E N O Tquote:Op maandag 4 mei 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe was de witlof? Lof voor mevrouw Haags?
Witlof met ham en kaasquote:Op maandag 4 mei 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo’n groot fan. Al vind ik het in een salade wel lekker.
Jammer.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vond ik als kind superlekker, maar blijkbaar is mijn smaak veranderd
quote:
was je bijna het hoekje om?quote:Op maandag 4 mei 2020 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Anders verslik ik mij even. De tering.
quote:Op maandag 4 mei 2020 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Anders verslik ik mij even. De tering.
En met jou nog velenquote:Op maandag 4 mei 2020 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer ingesteld als ringtone van de satteliet telefoon
Op de satelliettelefoon?quote:
Zo'n groene?quote:
Aaawquote:Op maandag 4 mei 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, die trieste muziek is niet zo fijn als ik me al triestig voel
Goedzoquote:Op maandag 4 mei 2020 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ben ik sowieso wel want ben alleen hehe.
Nee, dat hoeft ook weer nietquote:Op maandag 4 mei 2020 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaw
Zou ook raar zijn om hele vrolijke muziek te spelen
Zat laatst documentaire te kijken, Einsatzgruppen les Commandos de la Mort.quote:
Opnemen en later afspelen, reclames doorspoelenquote:Op maandag 4 mei 2020 19:27 schreef Amarantha het volgende:
Enige nadeel van tv is toch wel reclames.
het bleek dat ik de volgorde niet goed had gedaan dus heb het geprobeerd te fixen. heb ze nog niet geproefdquote:
Volgens mij kan ik wel terugkijken maar durf niet alles aan te klikken lol want niet mijn abonnement.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Opnemen en later afspelen, reclames doorspoelen
Wat is dit?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het bleek dat ik de volgorde niet goed had gedaan dus heb het geprobeerd te fixen. heb ze nog niet geproefd
[ afbeelding ]
Zou nog steeds wel eten denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het bleek dat ik de volgorde niet goed had gedaan dus heb het geprobeerd te fixen. heb ze nog niet geproefd
[ afbeelding ]
Heb je geen instelling dat je eerst OK ofzo moet drukken voordat iets geld gaat kosten?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik wel terugkijken maar durf niet alles aan te klikken lol want niet mijn abonnement.
Rare bitterballen.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja er staat wel gratis volgens mij maar ik durf niet haha. Moet het maar gewoon even navragen.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je geen instelling dat je eerst OK ofzo moet drukken voordat iets geld gaat kosten?
Smaakt naar stof zeker?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kip met dorrito.
je proeft het niet
hoe dat?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een poging gedaan, smaakte naar stof
Netflix?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat laatst documentaire te kijken, Einsatzgruppen les Commandos de la Mort.
Zou wel passen bij deze avond maar lang geleden dat ik zoiets zwaars en indrukwekkend heb gezien
ja droog en smakeloos is het wel.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja compleet smakeloos en droog en die doritos werden nog muffer dan ze al waren
Coronastrugglesquote:Op maandag 4 mei 2020 19:38 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk ben ik vooral in twijfel of ik in de woonkamer blijf zitten of dat ik achter mijn bureau ga zitten.
Yep, aanrader qua documentaire, die verhalen uit de Baltische staten, werd erdoor overvallen en ik dacht dat ik toch wel aardig gepantserd was op dat gebied.quote:
“Verboden toegang”?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er staat een bordje voor je klaar haags
Ga ik kijkenquote:Op maandag 4 mei 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, aanrader qua documentaire, die verhalen uit de Baltische staten, werd erdoor overvallen en ik dacht dat ik toch wel aardig gepantserd was op dat gebied.
heb chilisausquote:Op maandag 4 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er een beetje pindasaus bij maken
Ja misschien dat ik nog eens een poging ga wagen maar dan ga ik zelf iets bedenken.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja droog en smakeloos is het wel.
raar
quote:Op maandag 4 mei 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb chilisaus
dit zijn van die kipnuggets die op zon buffet liggen in zon all inclusive
Bureau naar de woonkamer slepen, probeem opgelost.quote:
Gaf mij wel wat inzichten hoe ze het steeds flikten om met weinig mensen zoveel mensen te vermoorden.quote:
Heb je mijn woonkamer(tje) wel eens gezien?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bureau naar de woonkamer slepen, probeem opgelost.
Ahquote:Op maandag 4 mei 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort Italiaanse LaPlace uit Duitsland.
Nope. En ik mag de komende tijd het land ook niet uit, dus op bezoek komen gaat ook nietquote:Op maandag 4 mei 2020 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je mijn woonkamer(tje) wel eens gezien?
Nou mijn bureau past hier onmogelijk nog bij haha.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope. En ik mag de komende tijd het land ook niet uit, dus op bezoek komen gaat ook niet
Met een beetje creatief doen past het meeste. Dat het dan misschien niet handig meer is, ala.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou mijn bureau past hier onmogelijk nog bij haha.
Die rabbi?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Weet niet wie die vent is bij die dodenherdenking, maar wat een vreselijk irritant accent
Joodse slisser.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Weet niet wie die vent is bij die dodenherdenking, maar wat een vreselijk irritant accent
Ik ga even voor het zingen de kerk uitquote:Op maandag 4 mei 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2020 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga even voor het zingen de kerk uit
Ja die net ook zo aan het jengelen was.quote:
Dit christelijke koor trek ik ook slechtquote:Op maandag 4 mei 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was net iets minder irritant dan Simone Kleinsma.
Ik trek religieus gejengel over het algemeen heel slechtquote:
@ op je vraag wat eten we vandaag:quote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet? Ik had wel zoiets als de toppers verwacht.
Dit is een heel stuk prettiger om aan te horen ja.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Tot de Doden (wat je nu hoort) is zo mooi
Lekker man.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
@ op je vraag wat eten we vandaag:
Ik had oven schotel met aardappelschijfjes, aubergine, Boursin Cuisine en geraspte kaas![]()
Het is op de een of andere manier wel veel indrukwekkender zo.quote:
Mwahquote:Op maandag 4 mei 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is op de een of andere manier wel veel indrukwekkender zo.
vooral heel vreemd..quote:Op maandag 4 mei 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
of we zijn daardoor permanent een deel van onze vrijheid kwijt onder het mom van gezondheid..quote:Op maandag 4 mei 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:
75 jaar geleden herwonnen we onze vrijheid op het fascisme en in 2020 worden we gevangen gehouden door de Chinese vleermuizengriep.
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik verwachte bij Haagse Eva onverstaanbaar tokkie gemompel en wat gestruikel maar het valt mee.
ik miste het haagse er een beetje in..quote:Op maandag 4 mei 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik verwachte bij Haagse Eva onverstaanbaar tokkie gemompel en wat gestruikel maar het valt mee.
Dat ze boven op dat ding staat en zegt; het is hier kankaaaah rustaaaggggggquote:Op maandag 4 mei 2020 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik miste het haagsche er een beetje in..
zoietsquote:Op maandag 4 mei 2020 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ze boven op dat ding staat en zegt; het is hier kankaaaah rustaaagggggg
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat is meer wat voor voetbalhooligansquote:Op maandag 4 mei 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
of met een blik benzine rondrennen om alles in de fik te steken.
Ik.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
wie had het hier laatst over trombose?
Ben nu bang met die steken in mijn been
Ik zou me geen zorgen maken, je bent van een extreem lopend beroep naar weinig bewegen gegaan, je benen hebben daar wat moeite mee.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
Nee johquote:Op maandag 4 mei 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
ja hoop dat je gelijk hebt. Elke keer met zon steek schiet ik in de stressquote:Op maandag 4 mei 2020 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou me geen zorgen maken, je bent van een extreem lopend beroep naar weinig bewegen gegaan, je benen hebben daar wat moeite mee.
oh ja maar ik lig niet op de ic ;pquote:Op maandag 4 mei 2020 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Maar als je lang op de IC ligt kan het iedereen treffen.
Trust me, er is niks aan de hand.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop dat je gelijk hebt. Elke keer met zon steek schiet ik in de stress
Als je trombose in je been hebt, heb je geen steken, maar een dik, opgezet been.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan sowieso geen kwaad om meer water te drinken, vochttekort wil ook nog wel eens vervelende dingen doen met spieren.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ai ja daar laat ik flinke steken vallenquote:Op maandag 4 mei 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan sowieso geen kwaad om meer water te drinken, vochttekort wil ook nog wel eens vervelende dingen doen met spieren.
oke ja dat heb ik nietquote:Op maandag 4 mei 2020 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je trombose in je been hebt, heb je geen steken, maar een dik, opgezet been.
Ja en kwark eten.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan sowieso geen kwaad om meer water te drinken, vochttekort wil ook nog wel eens vervelende dingen doen met spieren.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
er staat :
U heeft pijn in de kuit en uw onderbeen is dik én rood:
Dat heb ik niet dus zal wel niks zijn dan
mja dacht paar dagen terug ergens gelezen te hebben dat je het ook zonder dat kan hebben maar blijkbaar niet.quote:
Als ik niet genoeg water op heb en ik zit 's avonds even een tijdje op de bank heb ik ook gelijk van die stekende stijve benen als ik opsta, meestal is dat na een paar stappen wel weg. Als ik genoeg heb gedronken heb ik dat nauwelijks.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ai ja daar laat ik flinke steken vallen
Mijn vader heeft een trombosebeen gehad. Dat was best heftig en pijnlijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke ja dat heb ik niet![]()
Schoot in de stress omdat roken en de pil blijkbaar risicofactoren zijn
Elke dag mijn ontbijtquote:
kon je dat gelijk zien?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een trombosebeen gehad. Dat was best heftig en pijnlijk.
You’ll live.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja dacht paar dagen terug ergens gelezen te hebben dat je het ook zonder dat kan hebben maar blijkbaar niet.
Maar goed, dank allenDan zit het wel weer snor :p
Engquote:Op maandag 4 mei 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja zijn been was helemaal strak en rood.
en hoe fixen ze dat?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja zijn been was helemaal strak en rood.
Blijft Hongarije een beetje overeind deze crisis?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft twee weken in een Hongaars ziekenhuis gelegen. Dat was bijna erger dan de trombose
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijft Hongarije een beetje overeind deze crisis?
raar iets ook weer he, zon bloedpropquote:Op maandag 4 mei 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloedverdunners, been inzwachtelen, bedrust houden.
Oei. En dat virus? Beetje onder controle?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zijn al veel ontslagen gevallen.
Ja, als dat ding naar je hart schiet, kan hij doorschieten naar je hersenen. Dan ben je er geweest.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Zusje is vandaag binnenstebuiten gekeerd door een arts of 10, duidelijk zichtbare tumor laag in de keel met uitzaaiingen in de hals, extreem horroronderzoek achter de rug volgens haar zeggen en tja die vind niets horror dus daar wil ik het fijne nog wel van weten![]()
Zo snel mogelijk chemo en bestraling starten, geen operatie, artsen zijn vrij positief over de herstelkansen op de lange termijn.
Jezus...quote:Op maandag 4 mei 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Zusje is vandaag binnenstebuiten gekeerd door een arts of 10, duidelijk zichtbare tumor laag in de keel met uitzaaiingen in de hals, extreem horroronderzoek achter de rug volgens haar zeggen en tja die vind niets horror dus daar wil ik het fijne nog wel van weten![]()
Zo snel mogelijk chemo en bestraling starten, geen operatie, artsen zijn vrij positief over de herstelkansen op de lange termijn.
Volgens mij verwachten ze de piek daar halverwege mei. Maar ik zag gisteren een filmpje uit het dorp waar wij een huis hebben en daar hadden ze gewoon een feestje in het plaatselijke museum. Eten, drinken, mensen die dicht bij elkaar stondenquote:Op maandag 4 mei 2020 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei. En dat virus? Beetje onder controle?
Is dit zo'n post waar ik "pics van je zus" op moet reageren?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij verwachten ze de piek daar halverwege mei. Maar ik zag gisteren een filmpje uit het dorp waar wij een huis hebben en daar hadden ze gewoon een feestje in het plaatselijke museum. Eten, drinken, mensen die dicht bij elkaar stonden
Jezus man, wat ontzettend heftig. Het is toch geen slokdarmkanker?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dit zo'n post waar ik "pics van je zus" op moet reageren?
Doe maar niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dit zo'n post waar ik "pics van je zus" op moet reageren?
Ja, of ik heb het verkeerd begrepen en het was een oud filmpje. De plaatselijke kerkdienst doen ze wel met een videoverbinding.quote:
Jeetje heftig allemaalquote:Op maandag 4 mei 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Nee een larynxcarcinoom.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus man, wat ontzettend heftig. Het is toch geen slokdarmkanker?
Dat is wel beter ja.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of ik heb het verkeerd begrepen en het was een oud filmpje. De plaatselijke kerkdienst doen ze wel met een videoverbinding.
O, ik weet niet wat dat is.quote:
Gezellig man! Waar is het?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij verwachten ze de piek daar halverwege mei. Maar ik zag gisteren een filmpje uit het dorp waar wij een huis hebben en daar hadden ze gewoon een feestje in het plaatselijke museum. Eten, drinken, mensen die dicht bij elkaar stonden
Wil je ook met hem in een beslagen auto vozen?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik blijf verliefd op Leonardo DiCaprio in zijn iets jongere jaren.
Nee voor op een schip.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je ook met hem in een beslagen auto vozen?
Voelt ie zich vast zelf ook jonger doorquote:
Jawel maar liever wel met een iets jongere Leo.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je ook met hem in een beslagen auto vozen?
In sneltreinvaart aankomende vrijdag al.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik weet niet wat dat is.Maar wel fijn dat de artsen redelijk positief zijn. Beginnen ze snel met behandelen?
*ril*quote:Op maandag 4 mei 2020 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In sneltreinvaart aankomende vrijdag al.
Ze heeft in twee weken tijd ook al enorme keelpijn gekregen.
Zo zielig.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan handje vasthouden op een wrakstuk in zee.
Jepquote:Op maandag 4 mei 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan handje vasthouden op een wrakstuk in zee.
Growing Painsquote:Op maandag 4 mei 2020 20:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik blijf verliefd op Leonardo DiCaprio in zijn iets jongere jaren.
Ja, eigenlijk meer als bijrol.NIet als lid van de Seaver Familie..quote:
Blijf het wel een mooie film vinden.quote:
Niet de oudste zoon van de familie. Hij kwam in de serie als leerling in de klas van Michael Seaver. Was ook maar een bescheiden rol, maar wel zijn eerste tv-optreden dacht ikquote:
Moet je wel eerst Schwäbisch leren. Het was een feestje van de Landesselbstverwaltung der Ungarndeutschen.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wanneer gaan we? Lets party like apes
De taal van zuipen is universeel.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je wel eerst Schwäbisch leren. Het was een feestje van de Landesselbstverwaltung der Ungarndeutschen.
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haar een beetje kennende is het vooral die kanker die zich zorgen moet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |