Je bent nog jong.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2x per dag slapen yo.
Werk minimaal 12u per daglekker man.
Goed nieuws.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
Mondkapjes vanaf maandag verplicht op KLM-vluchten
KLM stelt per komende maandag 11 mei mondkapjes verplicht bij het boarden en aan boord van vluchten. De luchtvaartmaatschappij zegt dat het uitgangspunt is dat passagiers zelf hun eigen gezichtsbescherming verzorgen. "Dit zal voorlopig geïmplementeerd worden tot 31 augustus 2020", aldus KLM.
Het bedrijf heeft vandaag ook bekendgemaakt dat het Europese netwerk langzaam weer wordt opgestart. Vanaf vandaag vliegt KLM weer dagelijks op Barcelona, Madrid, Rome, Milaan, Boedapest, Praag, Warschau en Helsinki. Het gaat om één vlucht per dag. "Het geplande aantal vluchten nu in mei is 15 procent ten opzichte van de periode voor de uitbraak van het virus", zegt KLM.
Best een hoopquote:Op maandag 4 mei 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
Buda 5 waarvan die laatste de terras deuren zijn
Die schaduwdoeken zijn steeds te groot. Ik zoek ook iets wat makkelijker op en af te tuigen is. Dus niet dat je een half uur bezig bent steeds, want dat doe ik misschien twee keerquote:Op maandag 4 mei 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
Cherry
ik had ook gekeken voor iets wat op de pergola kon maar was wel wat lastig te vinden. Zon schaduw doek is wel een optie. ikea heeft geloof ik ook mooie.
Maar als je tegen je vder zegt dat je dat wilt zal die toch wel helpen?
ja dan heb je van die harmonica systemen voor een pergola maar dat is vrij duur.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die schaduwdoeken zijn steeds te groot. Ik zoek ook iets wat makkelijker op en af te tuigen is. Dus niet dat je een half uur bezig bent steeds, want dat doe ik misschien twee keer
deze ?quote:Op maandag 4 mei 2020 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die schaduwdoeken zijn steeds te groot. Ik zoek ook iets wat makkelijker op en af te tuigen is. Dus niet dat je een half uur bezig bent steeds, want dat doe ik misschien twee keer
Ja die is net te groot. Mijn balkon is iets van 2,5 meter diep, zou het even exact op moeten meten.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze ?
https://www.vidaxl.nl/e/8(...)met-inschuifbaar-dak
Weet niet of het past natuurlijk
als het iets moet zijn wat je buiten laat staan is dit wel een handig systeem met die doeken die je kan invouwen.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die is net te groot. Mijn balkon is iets van 2,5 meter diep, zou het even exact op moeten meten.
Valt nog mee.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
dit ziet er ook sjiek uit maar zal wel wat kosten
[ afbeelding ]
180 euro.
http://www.muurparasolshop.be/parasol-voor-balkon.html
Op de racefiets?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh. En weer terug. Net tegen het hongerklopje aan
hij is nu platquote:Op maandag 4 mei 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als die niet goed oppast komt ie niet zo goed uit de verf.
Denk het niet. Veel landen laten nog geen passagiers toe. Dus klm gaat met lege toestellen vliegen.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
maar als de klm nu weer begint te vliegen gaan we misschien we toch sneller als gedacht weer terug naar 'normaal' ?
retourtje milaan met klm 671 euroquote:Op maandag 4 mei 2020 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Veel landen laten nog geen passagiers toe. Dus klm gaat met lege toestellen vliegen.
Koopjequote:Op maandag 4 mei 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
retourtje milaan met klm 671 euro
half mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |