abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7938500
Welkom in alweer het vierde topic over Buffy seizoen 7 en Angel seizoen 4

Let op! Deze seizoenen worden op dit moment niet uitgezonden op de Nederlandse televisie. Wil je dus praten over de uitzendingen op Net5, dan moet je in dit topic zijn.

Waarschuwing nummer 2: De meeste posters in de vorige topics hebben aangegeven het liever niet te hebben dat er werd gepraat over spoilers. Onder een spoiler verstaan we in dit geval iets dat nog niet is uitgezonden of nog niet te downloaden is.

En dan alweer de voorlaatste dienstmededeling: In Amerika wordt Buffy uitgezonden op dinsdagavond en Angel wordt sinds begin dit jaar uitgezonden op woensdag. Rond die dagen zijn de afleveringen dus ook voor ons 'beschikbaar'. En dat brengt ons ons tot het volgende punt: De moderators hebben het liever niet dat er hier wordt gepraat over plaatsen waar de afleveringen gedownload kunnen worden.

Laatste opmerking: Er is ook een Buffy IRC-kanaal te vinden op de IRC-server van Tweakers/Fok. Het adres daarvan is irc.tweakers.net of irc.fok.nl. Het kanaal heet, hoe kan het ook anders, #buffy. Het kanaal volautomatisch joinen kan door te klikken op deze link; hiervoor moet je al wel een IRC-client hebben. Een voorbeeld van zo'n client is mIRC.

En dan verklaar ik dit topic nu voor geopend.

[Dit bericht is gewijzigd door SuperSiem op 16-01-2003 22:13]

And there was much rejoicing.
pi_7940063
*lintje doorknipt*

I'm in dude

pi_7942059
Yeah!

Waar is de catering?

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 14:30:12 #4
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7951293
Ok, heb 4x08 gezien!

Damn, was weer goed. Ik vind Angel nu dus veeeel beter dan Buffy. Buffy's jengel-gehalte wordt steeds groter, maar Angel, oe, Angel.

There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 14:49:51 #5
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_7951695
Ik vind nog altijd dat David Boreanaz geen superacteur is. De rest van de cast is beter. Bij Buffy vind ik de acteurs over het algemeen beter en een stuk completer.

Maar bij Angel lijkt het alsof het verhaal 10x meer aandacht krijgt van Josh Whedon. Je zou haast het idee krijgen dat Buffy een beetje een ondergeschoven kindje aan het worden is.

Love will be my strongest weapon
pi_7953456
Kan best, met buffy beginnen de mogelijkheden voor een origineel verhaal wat ook nog eens geloofwaardig is een beetje op te raken, met angel kunnen ze nog alle kanten op, helemaal nu het zelfs mogelijk is een "higher being" te worden
pi_7955406
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:49 schreef Acathla het volgende:
Ik vind nog altijd dat David Boreanaz geen superacteur is. De rest van de cast is beter. Bij Buffy vind ik de acteurs over het algemeen beter en een stuk completer.

Maar bij Angel lijkt het alsof het verhaal 10x meer aandacht krijgt van Josh Whedon. Je zou haast het idee krijgen dat Buffy een beetje een ondergeschoven kindje aan het worden is.

Dat hoor ik erg vaak moet ik eerlijk zeggen, maar ik kom er niet bij waarom? Hij speelt toch helemaal niet slecht?
pi_7955488
Ik vind hem ook wel best goed spelen hoor
pi_7956634
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:28 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik vind hem ook wel best goed spelen hoor
Ik ook Ligt gewoon aan het karakter 'angel' dat hij weinig emotie in het spel gooit. Maar denk eens aan een paar eps terug, met het ventieltje? Dat speelde hij toch erg goed?
pi_7957530
Dankje voor het behouden van de duidelijkheid SuperSiem
pi_7957728
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 18:27 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Ik ook Ligt gewoon aan het karakter 'angel' dat hij weinig emotie in het spel gooit. Maar denk eens aan een paar eps terug, met het ventieltje? Dat speelde hij toch erg goed?

ventieltje?

Anyways David Boreanaz speelt zn rol wel goed maar denk niet dat hij echt een goede acteur is. Charisma Carpenter vindt ik laatste tijd teveel overacteren, Alexis Denisof is een goede veelzijdige acteur, Jaime Richards heeft niet zoveel bijzondere tekst meestal, moet beetje de stoere bikkel uithangen dus dat is zowiezo al een beetje nep dus kan niet echt over m oordelen. Amy Acker speelt dr rol erg goed en Vincent Kartheiser (Connor) heeft ook wel wat.

En opzich is het verhaal in Buffy nu erg goed hoor, alleen de uitwerking kan niet voldoen aan het verhaal.. het verhaal is eigenlijk te groot en spectaculair om aan te voldoen.

vrijdag 17 januari 2003 @ 19:28:06 #12
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_7957976
ik heb wat spoilers gelezen van angel van dit seizoen
Mijn God, dit seizoen gaat echt rocken
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_7960984
Mooi eind van Angel en ik blijf Wesley veel cooler vinden dan Gunn
pi_7969486
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 19:28 schreef G1Ace het volgende:
ik heb wat spoilers gelezen van angel van dit seizoen
Mijn God, dit seizoen gaat echt rocken
wat is eigenlijk een goede spoiler site ?
  zaterdag 18 januari 2003 @ 14:39:08 #15
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7970678
Ok, ik heb alle beschikbare Angels, Buffys en Friends gekeken. Wat moet ik nu? Andromeda komt maar niet binnen (als iemand een goed adres weet, geef het aub!).
pi_8003375
Uit oude topic:
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 19:38 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Gwen? Gwen? Die bzzzzzzzt-chick?

You're dope

Ik vind het jammer dat Kevin dood is Geweldig sarcastische gozer vond ik dat! En Lilah ook weg? Die gaf het wel een aardig wat extra's (nominatie beste zin ooit ). Ook zo'n geweldig karakter.

Ach, als die bzzzzzzzt-chick terug komt (ik heb de making of van die ep al gezien... ) is er weer iets nieuws voor het oog

maandag 20 januari 2003 @ 13:14:43 #17
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_8004812
en het is weer tijd voor de nieuwe buffy.

Maar eerst dit hoofdstuk uitlezen.

maandag 20 januari 2003 @ 14:00:10 #18
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_8005559
Neejoh, als David zo slecht zou zijn zouden weinig mensen Angel zo waarderen. Ik bedoel eigenlijk gewoon dat ik het geen bijzondere acteur vind. Wesley & Amy Acker vind ik de beste acteurs bij Angel.
  maandag 20 januari 2003 @ 14:36:07 #19
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_8006125
Okay, na de nieuwste buffy kan niemand meer ontkennen dat Dawn slecht gespeeld wordt, damn die laatste scene was prachtig. Xander had ook een mooi moment (hoewel ik me een scene van gelijke strekking kan herinneren).
Mooie aflevering waarin de personages wat meer uitgediept worden, of eigenlijk gereviewd worden. Zonder te spoileren, het meisje met het schrammetje op haar hoofd irriteerde me door haar slechte acteren, argh.
"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
  maandag 20 januari 2003 @ 16:58:08 #20
32686 G1Ace
pi_8008643
eindelijk habeas corpus gezien
Vond echt grappig, who do you prefer, me or that evil demon
en wanneer Gavin naar de sleutel zit te zoeken, en de beest komt, Hi there
August 1998- March 2018
pi_8008804
quote:
Op maandag 20 januari 2003 14:36 schreef Melluh het volgende:
Okay, na de nieuwste buffy kan niemand meer ontkennen dat Dawn slecht gespeeld wordt, damn die laatste scene was prachtig. Xander had ook een mooi moment (hoewel ik me een scene van gelijke strekking kan herinneren).
Mooie aflevering waarin de personages wat meer uitgediept worden, of eigenlijk gereviewd worden. Zonder te spoileren, het meisje met het schrammetje op haar hoofd irriteerde me door haar slechte acteren, argh.
Mmmmmmm ik ben zo benieuwd. ben nu aan het shoppen ! Na het eten kan ik hem lekker kijken.....ben benieuwd!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 00:13:53 #22
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_8018323
Ongelofelijk zo weinig reacties als hier staan wanneer er weer een nieuwe buffy episode uit is. Normaal loopt het topic dan als een, hetzij spreekwoordelijke, tiet.
"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_8019223
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 00:13 schreef Melluh het volgende:
Ongelofelijk zo weinig reacties als hier staan wanneer er weer een nieuwe buffy episode uit is. Normaal loopt het topic dan als een, hetzij spreekwoordelijke, tiet.
-
-
-
-
-
-
-
SPOILER
-
-
-
-
-
-
-
Ik vond het wel een goeie aflevering, vooral omdat hij mij op het verkeerde been zette. Ik dacht namelijk toen Dawn leek te worden aangewezen als potential: "Owww, dit doen ze omdat Gellar er misschien mee stopt volgend jaar". Maar niet dus hehe. Van mij mogen trouwens alle potentials behalve Kennedy twee gaatjes in hun nek krijgen. Oh en tussen Spike en Buffy is het nog niet helemaal over dus, kan interessant worden.

Over Angel: ook aardige aflevering, maar wel heel drastisch om heel Wolfram&Hart in enen van de kaart te vegen. En tja, een stampende hulk met hoorns...ik weet het niet. En zombies....hmmm niet echt geweldig, hoewel het de scriptmakers wel de gelegenheid gaf om Angel in de knoop te laten komen met zijn vergelijking van vampiers met zombies. Bovendien kon daardoor die immens irritante Gavin 2 keer aan zijn eind komen. Zeer goed.

"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
  dinsdag 21 januari 2003 @ 01:13:51 #24
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8019488
quote:
- nevermind -

pi_8019843
quote:
Zonder te spoileren, het meisje met het schrammetje op haar hoofd irriteerde me door haar slechte acteren, argh.
Plus het bezit van vreemde tanden, en een vreemd hoofd. Prettige aflevering dit. Vooral het stukje met Clem
pi_8020029
haha daaaaamn ben vandaag hele dag bezig geweest met website bouwen voor informatica en ben glad vergeten dat deze maandag er weer een nieuwe buffy zou zijn!!
pi_8027745
Ik von em boring.

spoiler

Dat dawn toch geen potential zou zijn was erg doorzichtig. We weten nu echt wel dat Joss Whedon fans graag plaagt door ze te geven wat ze hopen/verwachten, maar dan op een andere manier.

/spoiler
Die trieste wijven, behalve kenedy, moeten asap allemaal op een gruwelijke manier gemarteld worden, en daarna zo lang mogelijk als een soort bloed machines worden geexploiteerd. Nee, ik mag ze inderdaad niet. And don't get me started over die accenten
Spike is wel een beetje erg snel bijgekomen van z'n marteling, ik had toch wel wat meer geestelijk trauma verwacht, waarmee Buffy hem in een mooie gevoelige scène kan helpen. Dit suggestieve geflirt vond ik een beetje goedkoop.
Dat Xander Dawn opbeurde vond ik wel oké, maar ik blijf er wel bij dat één à twee character zonder powers genoeg is, dus één van de drie (en dus Dawn) moet gauw opbokken.

Tot zover mijn ongenuanceerde afkraak commentaar.
Verder blijft BtVS natuurlijk heerschen!

pi_8029016
Vondt de eerste paar eps van dit seizoen echt geweldig en vindt het nu wat minder worden..

ff wat aanmerkingen:

-Dawn kon nu ineens amper vechten terwijl ze aan eind van seizoen 6 heel goed vocht en ze in seizoen 7 met training met buffy ook wel mooi wegrolde enzo.. EN waarom mag dawn niet meetrainen? buffy eind van het vorig seizoen dat ze dawn alles wou laten zien en delen enzo en dus ook dr trainen enzo en nu is het grote gevecht en dan mag dawn ineens minder dan wat stomme snollen

-Ik vind Spike toch nog altijd de beste, ookal is ie maar paar sec in beeld. Gewoon als ie zo'n glimlachje doet ofzo of weer een 'duh' uitspraak heeft (duh vampire)

-Xander was opzich wel goed

-Buffy wordt vreselijk nep en irritant met dr lesjes

-De nieuwe potential is LELIJK!

en ff wat goofs en nitpicks van tvtome:

code:
It's already been established that when Buffy 
dies (AGAIN) no new slayer will be called. Why do they
 keep saying a new slayer will be called when she dies 
though? Buffy said it for emphasis, but Dawn said she 
would become the new slayer when "she" dies meaning 
buffy, but no slayer will be called after Buffy, only 
faith! 

They said that Amanda was at the house when the spell 
was cast, yet later in the night, Dawn and her run 
into eachother. Assuming Dawn is walking away, why is
Amanda walking back to the summers house? She said 
then that she was going to see Buffy, but later in the
episode she says she ran away because she was not into
the glowing yellow stuff. And if we assume Dawn was 
walking back home, it doesn't make any sense either...

Trouwens.. waar was Chloe? Dat is een van de potential slayers en die ontbrak dus gewoon.. lekker slordig weer.

[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 21-01-2003 16:32]

pi_8029160
wow, indrukwekkende layout verneuking

[edit]
f1x0r3d
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door RickN op 21-01-2003 17:40]

pi_8029236
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:29 schreef RickN het volgende:
wow, indrukwekkende layout verneuking
Ik weet niet waar je het over hebt
pi_8031691
quote:
Michelle Trachtenberg vind ik ook een goede actrice. Het is jammer dat ze in seizoen 5 (en 6 ook wel) zo'n zeurende griet moest spelen, anders hadden alle fans haar best gemogen. En ik vind het zeker niet vervelend om haar in beeld te hebben.

En het meisje met het schrammetje viel mij niet op door het slechte acteren, maar door haar vervelende stem en haar vreemde hoofd.

Ik vond het wel een mooie aflevering; jammer alleen dat ik al een tijdje aan zag komen dat Dawn geen potential slayer was. Leuk dat Clem weer terug was, al was het maar voor even. En waar was Giles? Ze hadden het heel even over hem, maar ik kreeg het niet helemaal mee.

Ik heb vandaag ook nog Angel - Habeas corpsas gekeken. De relaties binnen Angel Investigations staan nu wel op springen zeg: Ik geloof dat alleen Lorne met niemand problemen heeft. Ik vraag me wel af hoe ze dat beest nou uiteindelijk gaan verslaan, want niets lijkt hem te deren.

pi_8032455
Wat vond ik dat meisje met de schrammetje irritant! Dat hoofd en dat acteren, my god, van mij mag ze snel vermoord worden!

Jammer dat Dawn niet mee mag trainen, ik vind Dawn echt gaaf! Ze kan heel goed acteren! Super!

Voor de rest een beetje een saaie aflevering vond ik!

pi_8032564
quote:
Normaal lees ik het allemaal pas als ik hem donderdag gezien heb, maar heb nu iets te ver gelezen

Jullie horen me donderdag weer

pi_8033008
Oh my god!

Spoiler
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dat meisje met dat schrammetje heet Amanda. Nu heb ik een spoiler gelezen dat zij de echt SIT is! Ik hoop het niet, want ze kan totaal niet acteren en haar hoofd is vreemd en gek!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
einde spoiler

pi_8033119
Net nog wel even een goeie one-liner gelocaliseerd.

Op een gegeven moment zitten die potentials in de keuken en hebben ze het over hun favoriete wapen. Dan zegt die bruine potential:

"I like the feel of wood in my hand."

en dan zegt Kennedy, die toch wel redelijk lesbisch is:

"Lost me there"

Het was vrij subtiel, maar erg cool vond ik.

En daarna, met Andrew, die zichzelf met Vegeta uit DBZ vergelijkt en de manier waarop ie Goku zegt was ook cool. Eigenlijk is Andrew gewoon best cool...

dinsdag 21 januari 2003 @ 20:09:30 #36
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8033721
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:38 schreef RickN het volgende:
Net nog wel even een goeie one-liner gelocaliseerd.

Op een gegeven moment zitten die potentials in de keuken en hebben ze het over hun favoriete wapen. Dan zegt die bruine potential:

"I like the feel of wood in my hand."

en dan zegt Kennedy, die toch wel redelijk lesbisch is:

"Lost me there"

Het was vrij subtiel, maar erg cool vond ik.

Zoals je het vertelt niet meer
quote:
En daarna, met Andrew, die zichzelf met Vegeta uit DBZ vergelijkt en de manier waarop ie Goku zegt was ook cool. Eigenlijk is Andrew gewoon best cool...
Andrew is idd cool. Ik krijg elke keer het gevoel dat hij nog eens iets groots gaat doen dit seizoen. Wat is er zo speciaal aan hoe hij Goku uitspreekt?
pi_8034024
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:09 schreef Witchfynder het volgende:
Andrew is idd cool. Ik krijg elke keer het gevoel dat hij nog eens iets groots gaat doen dit seizoen. Wat is er zo speciaal aan hoe hij Goku uitspreekt?
Nou, volgens mij hoor je het al Góku uit te spreken, maar hij spreekt het meer uit als Gokhúh ofzo. Heel serieus ook, zoals alleen hij en Jonathan lekker nerderig over dat soort dingen kunnen praten.
pi_8036320
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:09 schreef Witchfynder het volgende:
Andrew is idd cool.
Klopt! "I'm bored. Episode I bored." En uit seizoen 6:
Andrew: Yeah! Like, like Lex Luthor. He's always trying to take over Metropolis, but he doesn't kill Superman!
Warren: Because it's Superman's book, you moron!
  woensdag 22 januari 2003 @ 21:49:03 #39
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8056047
pi_8056540
Vanochtend gekeken naar de nieuwe aflevering van Spuffy en vanavond weer tijd voor een nieuwe aflevering van Angel
Begin me trouwens wel erg te ergeren aan die SIT's vooral die ene met dat rare hoofd

Voor Spiolers van Buffy en Angel moet je eens kijken op
http://spoiledrotten.tvheaven.com/angel.html
Daar gaan ze verder tot de volgende 5/6 afleveringen

erg verrassend om het zacht uit te drukken

pi_8056881
DAMN, zit ik me de hele avond dood te vervelen, blijkt er gewoon een nieuwe angel te zijn

Na al die megalange pauzes ben je het niet meer gewend dat er elke week een nieuwe is

pi_8067611
De nieuwe Angel was gaaaf Ik vind Angel nu echt zoveel beter dan Buffy. En Gwen rules
pi_8078001
Waar halen jullie die eps vandaan ?
Gewoon van kazaa?
pi_8078106
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 23:23 schreef Taliesin-DS het volgende:
Waar halen jullie die eps vandaan ?
Gewoon van kazaa?
Wil ik ook graag weten.
pi_8078390
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 23:28 schreef schatje het volgende:

[..]

Wil ik ook graag weten.

Kazaa, ben hem daar nu van aan het afhalen. Duurt nog wel ff, maar boeit niet.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 11:50:17 #47
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8083732
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 23:28 schreef schatje het volgende:

[..]

Wil ik ook graag weten.

Ik haal ze van een nieuwsgroep af met een zeer dubieus, doch semi-handig programma.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 20:25:13 #48
32686 G1Ace
pi_8093162
Wat een seizoen voor Angel
en Gwen
jammer dat deze keer de rol zo klein was voor haar, dat je haar niet vaker in beeld zag
August 1998- March 2018
pi_8098054
oww kut moet nogsteeds downloaden zeg!

Shame on me

zaterdag 25 januari 2003 @ 11:24:48 #50
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8099770
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 20:25 schreef G1Ace het volgende:
Wat een seizoen voor Angel
en Gwen
jammer dat deze keer de rol zo klein was voor haar, dat je haar niet vaker in beeld zag
Kunnen ze geen aflevering maken met alleen Gwen, Cordy en Fred?
pi_8100401
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 01:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
oww kut moet nogsteeds downloaden zeg!

Shame on me

Same here.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 23:48:21 #52
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8109317
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 12:31 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Same here.

Then get on with it!
pi_8114906
Vannacht gekeken met aardig wat drank op..
Maar ik heb het nog redelijk kunnen volgen en was goede ep.
Beetje vaag alleen maar dat kan dus ook aan mij gelegen hebben
pi_8144628
Vraagje; ik heb buffy s7 tot aflev. 10 gezien (morgen 11 ff kijken) en ik heb een vraagje voor degenen die ook zover zijn:

Als cliffhanger van een vorige aflev. zie je dat Giles op het punt staat onthoofd te worden met een bijl. Vervolgens staat ie in aflev. 10 vrolijk bij Buffy op de stoep met die wichten. Hellooo? Did I miss anything? Hoe heeft Giles zich uit die situatie gered?

pi_8144941
quote:
Op maandag 27 januari 2003 23:26 schreef GoldieLox het volgende:
Vraagje; ik heb buffy s7 tot aflev. 10 gezien (morgen 11 ff kijken) en ik heb een vraagje voor degenen die ook zover zijn:

Als cliffhanger van een vorige aflev. zie je dat Giles op het punt staat onthoofd te worden met een bijl. Vervolgens staat ie in aflev. 10 vrolijk bij Buffy op de stoep met die wichten. Hellooo? Did I miss anything? Hoe heeft Giles zich uit die situatie gered?

Ik zou zeggen, kijk de volgende afleveringen en find out yourself!!
  dinsdag 28 januari 2003 @ 00:57:18 #56
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8146629
quote:
Op maandag 27 januari 2003 23:38 schreef RevneD het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, kijk de volgende afleveringen en find out yourself!!

Precies, want wij weten het ook nog niet.
pi_8148867
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 00:57 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Precies, want wij weten het ook nog niet.

He gelukkig, ik heb dus niks gemist. Ik zat ook al te denken; het is niks voor de makers om zo'n enorm plothole te laten zitten...
  dinsdag 28 januari 2003 @ 10:24:50 #58
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8148930
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 10:18 schreef GoldieLox het volgende:

[..]

He gelukkig, ik heb dus niks gemist. Ik zat ook al te denken; het is niks voor de makers om zo'n enorm plothole te laten zitten...

Bij Buffy vullen praatjes echter wel gaatjes. Dat of vreemd overbodig rondspringen.
Ik denk dat we het wel horen binnenkort.
pi_8159426
@ Nieuwe Angel

Damn zeg, laatste paar keer is het elke keer zo dat ik me het laatste kwartiertje begin te vervelen en dan ineens laatste 3 min BOEM gooien ze er weer een omwenteling in waarvan je smult..

dinsdag 28 januari 2003 @ 20:05:13 #60
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_8159990
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 19:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
@ Nieuwe Angel

Damn zeg, laatste paar keer is het elke keer zo dat ik me het laatste kwartiertje begin te vervelen en dan ineens laatste 3 min BOEM gooien ze er weer een omwenteling in waarvan je smult..

Zeker! Ik zat echt te kijken met in mijn hoofd: 'Nou, dit gaat allemaal wel erg goed!' en toen hop! het einde.

Cordy: 'I knew you two would get me in trouble someday...'

Alcohol and calculus don't mix - PLEASE don't drink and derive.
pi_8160712
Ik dacht dat eps 10 Awakening pas morgen werd uitgezonden. Tenminste ik neem aan dat jullie het daarover hebben want dat heeft een verrasend eind of hebben jullie naar ep 9 gekeken
  dinsdag 28 januari 2003 @ 20:58:51 #62
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_8161449
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:30 schreef -eline- het volgende:
Ik dacht dat eps 10 Awakening pas morgen werd uitgezonden. Tenminste ik neem aan dat jullie het daarover hebben want dat heeft een verrasend eind of hebben jullie naar ep 9 gekeken
Yup, episode 10, Awakening. Meestal is een aflevering al de dag voor hij uitgezonden wordt te vinden op internet.
pi_8161557
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:58 schreef Squatt het volgende:

[..]

Yup, episode 10, Awakening. Meestal is een aflevering al de dag voor hij uitgezonden wordt te vinden op internet.

Op KaZaA kan ik niets vinden heb jij misschien een ander adressje
pi_8161629
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:03 schreef -eline- het volgende:

[..]

Op KaZaA kan ik niets vinden heb jij misschien een ander adressje

doe jij toevallig 4havo in a'foort?
pi_8161663
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:06 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

doe jij toevallig 4havo in a'foort?

Neej 5 havo in Boxtel
pi_8162497
Heb zojuist de nieuwe Angel gezien. Alhoewel, nieuw, het is die van vorige week. Maar goed, voordeel is wel dat ik nu de komende dagen meteen door kan gaan met ep10, want ep9 was wel veelbelovend voor de komende afleveringen.
pi_8163014
de nieuwe buffy is zeker gister online gekomen?

Kut dan ben ik het vergeten\! Dan maar downloaden van kazaa

pi_8165952
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
de nieuwe buffy is zeker gister online gekomen?

Kut dan ben ik het vergeten\! Dan maar downloaden van kazaa

er is geen nieuwe buffy deze week, volgende week weer
  woensdag 29 januari 2003 @ 12:37:37 #69
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8171518
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 00:05 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Buffy heeft een raar uitzendschema dit seizoen. Gaat bij Angel veel netter. Welke zat nu op UPN en welke op WB?
pi_8175615
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 12:37 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Buffy heeft een raar uitzendschema dit seizoen. Gaat bij Angel veel netter. Welke zat nu op UPN en welke op WB?

Buffy: t/m seizoen 5 op the WB, daarna UPN
Angel: Altijd al op the WB.
pi_8180187
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 00:05 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Ja ik las het vandaag, thx in ieder geval. Ben ik even blij zeg!
pi_8181160
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:25 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Buffy: t/m seizoen 5 op the WB, daarna UPN
Angel: Altijd al op the WB.

Thanks.
Ik vind het jammer dat beide series zo van elkaar verwijderd zijn nu. Het is net alsof Angel en Buffy elkaar helemaal niet kennen en in totaal andere werelden leven. Zelfs in Hercules en Xena liep er meer in elkaar over. Bijrollen die in de ene serie zaten en soms in de andere. Ik bedoel maar: dat ze in LA niks merken van The First kan, maar dat ze in Sunnydale geen vuurregen zien. Best jammer dus.
pi_8187624
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 10:26 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Thanks.
Ik vind het jammer dat beide series zo van elkaar verwijderd zijn nu. Het is net alsof Angel en Buffy elkaar helemaal niet kennen en in totaal andere werelden leven. Zelfs in Hercules en Xena liep er meer in elkaar over. Bijrollen die in de ene serie zaten en soms in de andere. Ik bedoel maar: dat ze in LA niks merken van The First kan, maar dat ze in Sunnydale geen vuurregen zien. Best jammer dus.

!SPOILER ALERT!

/
/
/

Nu heb ik toevallig (eigenlijk niet zo heel toevallig ) gelezen dat de bazen van beide netwerken het weer aan het bijleggen zijn en als gevolg daarvan komt er in ieder geval nog 1 cross-over dit jaar: Willow komt naar Angel over een paar weken.

/
/
/

! Einde spoiler

pi_8187714
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:10 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

!SPOILER ALERT!

/
/
/

Nu heb ik toevallig (eigenlijk niet zo heel toevallig ) gelezen dat de bazen van beide netwerken het weer aan het bijleggen zijn en als gevolg daarvan komt er in ieder geval nog 1 cross-over dit jaar: Willow komt naar Angel over een paar weken.

/
/
/

! Einde spoiler

dat heb ik pas ook perongeluk gelezen.. naja meer gezien in de vorm van een plaatje maar dat zei genoeg..
pi_8188345
quote:

[..]

!SPOILER ALERT!

/
/
/

/
/
/

! Einde spoiler

Das wel kick zeg, hoop dat ze dat vaker gaan doen, ik wil nog steeds dat Wesley en Giles en Angel en Spike elkaar weer eens zien, beloofd veel goeds allemaal
  donderdag 30 januari 2003 @ 18:13:27 #76
32686 G1Ace
pi_8188712
* spoiler alert
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
Laatste aflevering van Buffy the Vampire Slayer in dit seizoen, zal een special guest star hebben: David Boreanez
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
* Einde Spolier allert
August 1998- March 2018
pi_8201306
SPOILER

Ik heb gelezen dat Faith gevraagd is voor een spin-of. Alleen hebben ze nog geen idee of ze dit gaan doen.
En Gwen Raiden speelt pas weer mee in episode 16

SPOILER

pi_8206493
OMG ik durf bijna niet meer te kijken Als ik spoiler zie staan ben ik toch wel erg nieuwschierig Kan me nog maar nét bedwingen Dat van Supersiem heb ik wel gelezen

Angel vond ik btw echt gaaf, die ep van afggelopen woensdag. De demon was ook wel erg makkelijk verslagen moet ik zeggen, mes door de keel en done
Maar erg leuk hoe ze dat aan het einde gedaan hebben Kan bijna niet wachten op de volgende ep

vrijdag 31 januari 2003 @ 18:32:49 #79
32686 G1Ace
pi_8208885
ik vind het heel erg cool dat hij op het laatst Buffy zegt voordat hij in Angelus verandert
Dat was een stroke dat je niet zou verwachten
August 1998- March 2018
pi_8219783
pff gaat iedereen nu zn spoilers mededelen?
pi_8221730
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 14:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
pff gaat iedereen nu zn spoilers mededelen?
Ik postte een reactie op Witchfynder en aangezien daar een spoiler in stond, gaf ik dat even aan. Toevallig was ik die tegengekomen op de BBC-site. Die hadden die spoiler niet goed aangegeven en vandaar dat ik het wist, want voor de rest ben ik al bijna drie maanden spoilervrij.

Tja, en als er schaap over de dam is..... Maar ik zal in het vervolg geen spoilers meer posten. Zou ook wel hypocriet zijn; ik heb namelijk zelf in de openingspost aangegeven dat sommigen (waaronder ik)het niet leuk vinden hier spoilers te zien.

En het spijt me als iemand per ongeluk die spoilers heeft gelezen terwijl diegene eigenlijk spoilervrij wilde zijn.

zaterdag 1 februari 2003 @ 18:01:41 #82
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8222690
quote:
de bazen van beide netwerken het weer aan het bijleggen zijn
Liiiiiiiiiiieeeeeeeef.

Wat een spoilers ineens, maar niet zulke enorm shockerende. Twee zeer verheugende voor mij iig.

Poe, wat was deze Angel-aflevering goed zeg. Damn! "Dus zo loopt het af......nu al?" Nee!!! Ben echt benieuwd naar de rest. Heb vanochtend korte synopsi gelezen van de komende 3 eps, maar toch...ben zo benieuwd!

zaterdag 1 februari 2003 @ 18:02:33 #83
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8222701
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:32 schreef G1Ace het volgende:
ik vind het heel erg cool dat hij op het laatst Buffy zegt voordat hij in Angelus verandert
Dat was een stroke dat je niet zou verwachten
Oh ja? Helemaal niet gehoord.
pi_8222707
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 16:23 schreef Neejoh het volgende:
OMG ik durf bijna niet meer te kijken Als ik spoiler zie staan ben ik toch wel erg nieuwschierig Kan me nog maar nét bedwingen Dat van Supersiem heb ik wel gelezen

Angel vond ik btw echt gaaf, die ep van afggelopen woensdag. De demon was ook wel erg makkelijk verslagen moet ik zeggen, mes door de keel en done

Tja die is dan ook nog niet dood he...
pi_8223115
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:02 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Oh ja? Helemaal niet gehoord.

Het is mij ook totaal ontgaan.

Maar wat een gigantisch goede aflevering zeg! Echt cool dat de laatste minuut alles wat de meeste fans zo graag willen, Cordy en Angel samen, Wesley en Gunn die het goedmaken, The Beast dood, enz, enz, allemaal niet waar bleek te zijn.

De laatste paar afleveringen keek ik wel telkens uit naar de volgende aflevering, maar kon ik rustig een paar dagen wachten met kijken. Na deze aflevering weet ik zeker dat ik de volgende meteen ga kijken als ik hem heb.

pi_8223403
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:28 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Het is mij ook totaal ontgaan.

Maar wat een gigantisch goede aflevering zeg! Echt cool dat de laatste minuut alles wat de meeste fans zo graag willen, Cordy en Angel samen, Wesley en Angel die het goedmaken, The Beast dood, enz, enz, allemaal niet waar bleek te zijn.

De laatste paar afleveringen keek ik wel telkens uit naar de volgende aflevering, maar kon ik rustig een paar dagen wachten met kijken. Na deze aflevering weet ik zeker dat ik de volgende meteen ga kijken als ik hem heb.

Oh heb jij trouwens een verklaring voor die hele dreamsequence? Een manier voor Angels onderbewuste om te verwerken dat zijn ziel wordt geabstraheerd? Iets anders kan ik ff niet verzinnen.

pi_8223782
Hij moet een moment van "perfect happyness" hebben om weer evil te worden.
En om dat te bereiken heeft die ninja geval hem laten denken dat alles zo ging om hem gelukkig te maken.
pi_8223814
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:46 schreef Capetown het volgende:

[..]

Oh heb jij trouwens een verklaring voor die hele dreamsequence? Een manier voor Angels onderbewuste om te verwerken dat zijn ziel wordt geabstraheerd? Iets anders kan ik ff niet verzinnen.

Wesley en Gunn maken het ook goed. Als ze het beest hebben verslagen schudden ze elkaar heel enthousiast de hand. Dat reken ik ook een beetje onder goedmaken. Maar je hebt gelijk; Angel en Wesley die het goedmaken is belangrijker. Stom dat ik dat was vergeten.

En over die dreamsequence: ik hou het er voorlopig maar op dat een soort gedachten zijn die door Angels hoofd vliegen op het moment van 'zielwegname.' Vergelijkbaar met zo'n film die voor je ogen schiet op het moment van doodgaan. Maar dat wat jij zegt is ook wel logisch (en praktisch hetzelfde als wat ik zeg, maar goed )

pi_8223831
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 19:07 schreef Taliesin-DS het volgende:
Hij moet een moment van "perfect happyness" hebben om weer evil te worden.
En om dat te bereiken heeft die ninja geval hem laten denken dat alles zo ging om hem gelukkig te maken.
Die verklaring is natuurlijk tientallen malen logischer dan mijn bovenstaande verklaring.
pi_8235705
'illusion becomes reality'' zegt dat ventje ook.. dus het hoorde bij het proces om zn ziel te ontnemen..

in buffy seizoen 3 kwam zo'n zelfde soort ventje om angels ziel zogenaamd te extracten en dat ging heel anders maar dat was dus misschien omdat het nep was..

en ik verstond dat 'buffy' wel en keek nogwel naar een vcd met niet al te goed geluid..

maar toen met buffy verloor ie pas tidje na de seks zn ziel en nu meteen..

[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 02-02-2003 14:09]

pi_8236368
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
maar toen met buffy verloor ie pas tidje na de seks zn ziel en nu meteen..
Het was voor Buffy de eerste keer, Cordelia is natuurlijk veel meer ervaren.
pi_8236876
Dat ninja geval was een shaman en toen ze het ook nog over acolytes hadden dacht ik echt zo van ik moet toch maar eens stoppen met zoveel Warcraft3 te spelen

-- spoilers voor mensen die aflevering 10 nog niet gezien hebben
-
-
-
-
Ik vertrouwde het zaakje al wel niet toen die shaman "ontmaskerd" werd maar ik zat compleet de verkeerde richting op te denken. Totdat Angel het zwaard aan Gunn gaf dacht ik dat Angel wel Angelus was geworden maar een toneelstukje opvoerde om zo met behulp van de rest het zwaard te kunnen vinden en dit dan zelf breken of zo. Met medewerking van de shaman natuurlijk en in opdracht van de beast.

En toen hij de beast versloeg en die geweldige hoeveelheid energie, die geen mens kan overleven, vrijkwam en hem simpelweg tegen de muur kwakte en Conner die twee meter ernaast stond/lag en er helemaal niets van merkte vond ik dat toch wel een grote anti-climax en dat Angel en Cordy daarna zo klef gingen doen was ik er bijna helemaal klaar mee en was ik alweer met andere dingen bezig totdat Cordy zijn knoopjes begon los te maken en toen dacht ik een ezel, een steen en geen twee maar zelfs drie keer, tot het verrassende einde

Jos Whedon flikt het steeds weer

En hij zei inderdaad Buffy, maar wel zacht.

pi_8237019
quote:
Op zondag 2 februari 2003 15:03 schreef Lister het volgende:

[.. verhaaltje ..]

Jos Whedon flikt het steeds weer

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het al sterk vermoede dat het een droom was oid. Ik had de promo van de ep al gezien, en daarin zag je precies het stukje van het einde dat hij wakker wordt als Angelus. Ik wist dus dat Angelus wakker ging worden in de kooi, en toen hij er uit liep snapte ik er geen fuck meer van....
Maar toch, Joss

Ik mis Gwen alleen

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 02-02-2003 15:11]

pi_8237052
quote:
Op zondag 2 februari 2003 15:03 schreef Lister het volgende:
Hmm, dan moet ik toch nog maar eens goed gaan luisteren. Kan iemand ff zeggen op welke tijd het ongeveer was?
pi_8237215
quote:
Op zondag 2 februari 2003 15:10 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Hmm, dan moet ik toch nog maar eens goed gaan luisteren. Kan iemand ff zeggen op welke tijd het ongeveer was?

00:43:44 dan zegtie het Cute
pi_8237607
quote:
Op zondag 2 februari 2003 15:17 schreef Neejoh het volgende:

[..]

00:43:44 dan zegtie het Cute

Bij is het op 42:30 ongeveer. En hij zegt het inderdaad erg zacht, het was dat ik erop lette, maar ik snap dat ik het de eerste keer niet hoorde.

Maar wel schattig natuurlijk.

pi_8239211
quote:
Op zondag 2 februari 2003 15:09 schreef Neejoh het volgende:
..
Ik had de promo van de ep al gezien, en daarin zag je precies het stukje van het einde dat hij wakker wordt als Angelus
..
Daarom kijk ik niet eens meer naar de promo's vooraf want elke spoiler vind ik er 1 teveel.
Ik kijk ze wel eens achteraf als ik niet precies meer weet waar een ep over gaat.
  zondag 2 februari 2003 @ 18:04:00 #98
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8240090
Poe, de lijn van de series is nu wel duidelijk zeg.
Aan het eind van seizoen 7 staat Angel Investigations bij Buffy op de stoep. Buffy en Angel krijgen een raar moment en knokken het uit. Willow merkt op dat Cordelia niet meer zo'n trut is en Cordy dat Willow niet meer zo'n geek is en ze zeggen sorry voor alles wat op high school gebeurd is. Giles en Wesley raken aan de praat en Giles vindt dat Wesley eindelijk volwassen geworden is. Gunn en Xander voelen zich een beetje buitengesloten en merken de verbroedering op en worden goede vrienden en gaan samen naar honkbalwedstrijden.
Dawn, lief als ze is, ontfermt zich over een verdwaasde Conner en gaan naar de keuken. Even later smeren ze hem samen en worden op straat aangevallen door vampieren. Conner slaat die verrot natuurlijk en Dawn prikt ze onder haar uitbundige, gepatenteerde gegil dood. Beide kinders zijn onder de indruk van elkaar en er bloeit iets moois op tussen ze.
Fred wordt aan Giles voorgesteld en Giles denkt dat ze een goede Watcher kan worden. De mogelijkheid vindt ze best interessant. Lorne ondertussen wandelt wat door het huis en merkt op dat de inrichting echt smakeloos is, totdat hij Andrew tegenkomt en met hem aan de praat raakt. Hij vertelt hem wat hij zoal kan enzo en Andrew vraagt of hij zijn toekomst wil bekijken. Andrew begint en blijkt talent te hebben. Lorne ziet dan ook een glansrijke carriere voor hem liggen. Ooit zal hij in gevecht raken met Eminem en Fred Durst. Nou ja, zo loopt het af volgens mij.
pi_8240957
quote:
Op zondag 2 februari 2003 18:04 schreef Witchfynder het volgende:
SPOILERS
BAN!
pi_8240974
quote:
Op zondag 2 februari 2003 18:04 fantaseerde Witchfynder er een eindje op los:
KNIP
Kan iemand mij het e-mailadres van ene Joss Whedon geven? Ik wil graag een creatief talentje melden.
pi_8240976
Zo, na het eindigen van seizoen 3 op net5 even een spoedcursus Angel seizoen 4 gevolgd . Ben nu ook helemaal bij.

Ik vind het seizoen wel aardig tot nu toe, alleen vind ik dat Angel veel meer irritante characters heeft dan Buffy. Bij Angel mogen alleen Angel, Cordy, Wesley en Lilah het overleven (en evt. Fred, als ze Gun dumpt voor Wesley), terwijl bij Buffy alleen een paar van die potentials dood moeten Angel mag van mij dan als nieuwe vaste kracht Gwen krijgen en Wesley moet verbitterd blijven.

Ik vind The Beast wel echt bijzonder cool, ook hoe die praat. Dat hij in ep 10 zo makkelijk gekilled werd zegt natuurlijk niks, dat was maar een illusie, voor hetzelfde geld bestaat dat zwaard in de realiteit niet eens, ik hoop zelfs van niet, anders herinnert Angel zich dat misschien.

Cordy is een schatje, ik gun d'r Angel echt, maar het zou niet goed zijn voor de serie. Ik ben benieuwd of ze nu nog steeds een higher being is en of ze nog wat superpowers heeft.

Ik hoop dat Lilah nog een rolletje heeft in de rest van het seizoen, tis best een lekker vrouwtje en ze is cool. Wel liev hoe ze volgens mij echte gevoelens heeft voor Wesley, alleen maakt ze natuurlijk geen kans als ze een evil bitch is, wat ze overigens wel moet blijven. Heerlijk hoe die twee elkaar lekker kunnen afzeiken.

En wat Angelus betreft, hij is wel cool, maar ik hoop dat ie toch maar voor een paar afleveringen zo blijft. Als Angelus en The Beast samen los zijn, zou de serie ongeloofwaardig zijn als er niet een paar dooien vielen onder het Angel Investigations team. Al zou dat voor een aantal leden helemaal niet erg zijn...dus misschien toch maar: GO, Angelus!

[Dit bericht is gewijzigd door RickN op 02-02-2003 19:06]

pi_8240990
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:01 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

BAN!

Gissingen en speculaties zijn geen spoilers. Ik neem maar ff aan dat Witchfynder het zelf heeft bedacht.
  zondag 2 februari 2003 @ 19:14:43 #103
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8241160
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:02 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Kan iemand mij het e-mailadres van ene Joss Whedon geven? Ik wil graag een creatief talentje melden.

Whahaha
  zondag 2 februari 2003 @ 19:16:09 #104
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8241179
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:04 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Gissingen en speculaties zijn geen spoilers. Ik neem maar ff aan dat Witchfynder het zelf heeft bedacht.

Zeker weten. Dit kan men zien aan het totaal ontbreken van enige vorm van plausibiliteit.

Over spoilers gesproken. Als ze zo los staan als bij G1Ace, dan vallen ze meer op dan als ze in tekst staan. Als je scrollt lees je deze automatisch. Tenzij je met je ogen dicht scrollt natuurlijk.

pi_8242243
Angelus roelt..
En die flashbacks ook altijd, is hetzelfde met als je verhalen leest van dagobert duck toen ie jong was

Dat gelach was wel beetje erg lang en overdreven.. moest natuurlijk leuk tijdens de credits doorklinken net zoals toen een keer dat angel tegen wesley riep dat ie dood moest.. DEAD DEAD DEAAAD..

en ik vondt het eerst nog wel kunnen dat het beest nu al verslagen werdt.. had kunnen zijn dat er nog iets ergers achteraan kwam ofzo.. angelus bv

maar angelus is wel sluw maar toch niet enorm veel sterker dan elke andere vampier.. dus hem vermoorden moet niet te moeilijk zijn.. alhoewel ookal schiet je met een kruisboog op m hij draait gewoon om en pakt de pijl.. of niet faith?

pi_8244156
hi hi ik zeg niks
pi_8244207
quote:
Op zondag 2 februari 2003 21:51 schreef -eline- het volgende:
hi hi ik zeg niks
lach je me uit?
pi_8244496
Nee ik lach om iets wat komen gaat (Angel)

vaag

pi_8244944
Witchfynder for president!!!!!!!!
Echt dude, jij moet schrijver worden ofzo Zit vol met goede ideën

En over het Angelus gebeuren kan ik spoileren, wat ik niet ga doen btw. Ook weer iets wat ik uit een Promo te weten ben gekomen Ga die krengen nooit meer kijken

pi_8249324
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:28 schreef SuperSiem het volgende:
Maar wat een gigantisch goede aflevering zeg! Echt cool dat de laatste minuut alles wat de meeste fans zo graag willen, Cordy en Angel samen, Wesley en Gunn die het goedmaken, The Beast dood, enz, enz, allemaal niet waar bleek te zijn.
Hmm, met dat wesley en gunn goedmaken ben ik het niet eens. Het liefst zie ik gunn op een gruwelijke manier gemarteld worden en dan vervolgens als bloederig uithangbord ergens op verschijnen (een beetje zoals warren maar dan met veel meer bloed).

Ik heb het niet zo op dat irritante, kijk-mij-eens-een-stoere-homeboy-zijn ettertje...

It's better to reign in hell than to serve in heaven
  maandag 3 februari 2003 @ 10:37:08 #111
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8249864
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:32 schreef Neejoh het volgende:
Witchfynder for president!!!!!!!!
Echt dude, jij moet schrijver worden ofzo Zit vol met goede ideën
  maandag 3 februari 2003 @ 16:53:59 #112
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_8256802
Was weer een leuke Buffy aflevering, willow weer eens in de belangstelling.

Wat zal Buffy gaan zeggen volgende keer? Ik ben zeeer benieuwd.

pi_8258180
Hij is gestopt en ben nog maar op 79% Enig idee hoe dit kan?
pi_8258300
Oh ja bijna vergeten nieuwe buffy zal es snel gaan downloaden
pi_8258364
quote:
Op maandag 3 februari 2003 18:59 schreef -eline- het volgende:
Oh ja bijna vergeten nieuwe buffy zal es snel gaan downloaden
Hij doet het alleen niet meer
pi_8258415
quote:
Op maandag 3 februari 2003 19:03 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hij doet het alleen niet meer

..

En nu is de winkel weer open

pi_8259320
en nu doet ie het niet meer!
  maandag 3 februari 2003 @ 20:19:57 #118
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8259548
Socket Error
  maandag 3 februari 2003 @ 20:26:14 #119
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_8259674
Tja, maandagavond --> surfnet heeft onderhoudsuurtjes, zwaar irritant omdat bij mij internet het dus niet doet. Oja, soms doet internet het voor 5 sec, om het nog irritanter te maken. Anyway, hopelijk gebruiken jullie een downloadmanager.
Voor klachten, mail surfnet.
  maandag 3 februari 2003 @ 20:31:49 #120
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8259778
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:26 schreef Melluh het volgende:
Tja, maandagavond --> surfnet heeft onderhoudsuurtjes, zwaar irritant omdat bij mij internet het dus niet doet. Oja, soms doet internet het voor 5 sec, om het nog irritanter te maken. Anyway, hopelijk gebruiken jullie een downloadmanager.
Voor klachten, mail surfnet.
Zou je alsjeblieft het deze keer ietsjepietsje langer kunnen laten staan?
  maandag 3 februari 2003 @ 20:39:14 #121
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_8259903
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:31 schreef Witchfynder het volgende:Zou je alsjeblieft het deze keer ietsjepietsje langer kunnen laten staan?
Ik haal het woensdag wel weg ofzo.
Anyway, wel een coole aflevering. Gaaf hoe buffy 'Ow yeah!' tegen Giles zei in het begin, op zo'n verkoude manier
  dinsdag 4 februari 2003 @ 09:57:46 #122
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8266074
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:39 schreef Melluh het volgende:

[..]

Ik haal het woensdag wel weg ofzo.

Cool. Ik krijg hem nu.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 10:44:18 #123
32686 G1Ace
pi_8266625
gebaseerd op wat ik nu heb gezien aan spoilers
Jullie hebben echt geen idee wat er nog op Angel gaat gebeuren
August 1998- March 2018
  dinsdag 4 februari 2003 @ 12:45:13 #124
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8268679
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 10:44 schreef G1Ace het volgende:
Ik wel. Althans, tot aan 4x16 ongeveer.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 13:01:34 #125
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_8272095
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 10:44 schreef G1Ace het volgende:
Ik wel en wordt nog heel leuk
pi_8272494
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:39 schreef Melluh het volgende:

[..]

Anyway, wel een coole aflevering. Gaaf hoe buffy 'Ow yeah!' tegen Giles zei in het begin, op zo'n verkoude manier

Dat vond ik ook erg grappig. Was inderdaad een coole aflevering: Amy en Andrew weer terug, Andrew die mee mocht doen, Willow weer een beetje evil, Spikes chip op hol, Giles wordt betast.

Zijn nog wel wat vragen onbeantwoord gebleven. Buffy moet nog beslissen over Spike en Giles moet nog zeggen wat er met hem is gebeurd. Er komen aanstaande weken toch alleen maar nieuwe afleveringen?

pi_8273049
SPOILER

Ik kan het gewoon niet laten om eve te zeggen dat Ashanti een gasterolletje krijgt in Buffy, heb er al hele leuke pics van gezien

SPOILER

pi_8278192
Waar halen jullie de eps vandaan ?
plz plz plz plz plz tell me
  dinsdag 4 februari 2003 @ 19:46:20 #130
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_8278572
Angel was weer ook een strakke aflevering zeg.
Leuke verhaal ontwikkelingen.
pi_8278725
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 15:07 schreef SuperSiem het volgende:
Er komen aanstaande weken toch alleen maar nieuwe afleveringen?
Ik denk het niet, het lijkt me dat Buffy en Angel synchroon moeten gaan lopen ivm crossovers en Buffy loopt atm nog 2 afleveringen voor...
pi_8279542
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:52 schreef RickN het volgende:

[..]

Ik denk het niet, het lijkt me dat Buffy en Angel synchroon moeten gaan lopen ivm crossovers en Buffy loopt atm nog 2 afleveringen voor...

Waarom zouden ze daarvoor synchroon moeten lopen? Persoon X kan toch best naar serie Y als die een paar afleveringen voor- of achterloopt? Maakt voor het verhaal niet echt uit.

En dat van die crossover is natuurlijk eigenlijk een spoiler

pi_8279726
Episode Schedule: Angel

2/5 - Soulless2/12 - Calvary2/19 - No Episode 2/26 - No Episode 3/5 - Salvage3/12 - Release3/19 - Orpheus

vervelend dat ze weer 3 weken achter elkaar geen nieuwe eps laten zien

pi_8279760
bedoel 2 weekjes
pi_8279983
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:50 schreef -eline- het volgende:
No Episode 2/26
Wat! Hoe kunnen ze me dit aan doen? Het minste wat ze me konden geven voor mijn verjaardag was toch wel een nieuwe aflevering.
pi_8280112
'Now wait a minute: Your think I'm evil if I bring a group of girls on a camping trip and DONT touch them?'

Ik heb 5 minuten lang dubbel gelegen

pi_8280357
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 21:08 schreef TimberWolf het volgende:
'Now wait a minute: Your think I'm evil if I bring a group of girls on a camping trip and DONT touch them?'

Ik heb 5 minuten lang dubbel gelegen

Daar moest ik ook erg hard om lachen. En ook om Warren over dat hij dingen kapot ging maken of aan elkaar lijmen (weet het Engels ff niet meer zo gauw).
  dinsdag 4 februari 2003 @ 22:21:50 #138
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_8281820
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 21:19 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Daar moest ik ook erg hard om lachen. En ook om Warren over dat hij dingen kapot ging maken of aan elkaar lijmen (weet het Engels ff niet meer zo gauw).

Wie zei dat?
pi_8282382
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 22:21 schreef Acathla het volgende:

[..]

Wie zei dat?

Andrew

dus niet warren..

dinsdag 4 februari 2003 @ 22:55:53 #140
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_8282756
Ik quotte verkeerd. Ik had het over de post van Timberwolf.

Eigenlijk dacht ik aan Giles.

pi_8282792
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 22:55 schreef Acathla het volgende:
Ik quotte verkeerd. Ik had het over de post van Timberwolf.

Eigenlijk dacht ik aan Giles.

Klopt. Hij zeg dat kort nadat hij door het scoobyteam en de nerd betast is geworden. Geweldige tekst
pi_8283621
OK.. Wie hier wist dat Alyson Hannigan verloofd is met Alexis Denisof?

Jeetje.. Had ik eigenlijk nooit verwacht.. Maar goed, geen slechte keuze van Alexis

Bron: http://www.buffyworld.com/news.php?topicid=62

En ik heb van het weekend tijd gezien om seizoen 7 van Buffy en 4 van Angel zover te downloaden en te kijken..
WAT EEN ONTZETTEND GOEIE AFLEVERINGEN !!!

De ep dat Anya het vriendje van die meid heeft veranderd in een enorme worm en ze met z'n 5en bij de tafel staan.. Vervolgens beginnen ze te zeuren op elkaar, waarop die meid zegt "Is er iemand hier die niet met elkaar geslapen heeft?" ..
En dan vervolgens die blikken van Spike en Xander !!! PRACHTIG !!!

[Dit bericht is gewijzigd door FilmFanaat op 04-02-2003 23:49]

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_8283859
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:40 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Waarom zouden ze daarvoor synchroon moeten lopen? Persoon X kan toch best naar serie Y als die een paar afleveringen voor- of achterloopt? Maakt voor het verhaal niet echt uit.

En dat van die crossover is natuurlijk eigenlijk een spoiler

Als persoon X naar serie Y gaat verwacht ik X die week niet in z'n eigen serie te zien eigenlijk. Ik verwacht zelfs dat in de serie van X wordt vermeld dat X naar de stad van serie Y is gegaan. Ze hoeven natuurlijk niet persee synchroon te lopen, maar het zou wel beter zijn voor de continuïteit.

Maar, als er ook nog 2 weken geen Angel gaat zijn, dan zou Buffy wel héél erg vertraagt moeten gaan worden om nog synchroon uit te komen, dus dat hoop ik eigenlijk niet...

pi_8284179
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:40 schreef FilmFanaat het volgende:
OK.. Wie hier wist dat Alyson Hannigan verloofd is met Alexis Denisof?
*handopsteekt*
pi_8286539
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 22:41 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Andrew

dus niet warren..

Oeps, sorry, foutje. Ik zat duidelijk weer eens niet op te letten.
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:56 schreef RickN het volgende:

[..]

Als persoon X naar serie Y gaat verwacht ik X die week niet in z'n eigen serie te zien eigenlijk. Ik verwacht zelfs dat in de serie van X wordt vermeld dat X naar de stad van serie Y is gegaan. Ze hoeven natuurlijk niet persee synchroon te lopen, maar het zou wel beter zijn voor de continuïteit.

Maar, als er ook nog 2 weken geen Angel gaat zijn, dan zou Buffy wel héél erg vertraagt moeten gaan worden om nog synchroon uit te komen, dus dat hoop ik eigenlijk niet...

Toen Angel en Buffy nog op dezelfde zender te zien waren, werden ze achter elkaar uitgezonden en toen waren er ook crossovers en werd er ook meestal vermeld dat iemand naar de andere serie was. Dus waarschijnlijk is de 'crossoverende' persoon gewoon te zien in zijn/haar eigen serie én in de andere serie.
  woensdag 5 februari 2003 @ 10:59:34 #146
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8287671
Heeft iemand gezien waar ze dat schietijzer gelaten hebben? Hebben ze die meegenomen naar binnen of laten ze een pistool gewoon in de voortuin liggen?

Ik vond het een leuke ep. Giles regeert gewoon. Ik moet trouwens zeggen dat ik Andrew steeds leuker vind worden. Ik hoop dat we nog eens een stoere gadget van hem zien (als hij die tenminste kan maken zonder die ene (Warren, Andrew & ?)).

pi_8292337
Schedule Buffy

Episode 14: First Date February 11, 2003
Episode 15: Get It Done February 18, 2003
Episode 16: Storyteller February 25, 2003
Episode 17: Mothers and Sons (not confirmed)

In dit geval zou buffy dan 3 eps verder zijn dan angel

pi_8293496
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 10:59 schreef Witchfynder het volgende:
Warren, Andrew & ?
Jonathan. Die zit note bene al het langst in Buffy van alledrie. Kijk maar eens naar seizoen 2 en 3, daar is hij erg vaak (onopvallend) in beeld.

En Andrew wordt inderdaad steeds leuker. Ik hoop maar dat hij in het vervolg altijd mee mag op missies.

woensdag 5 februari 2003 @ 16:15:42 #149
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8293796
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:03 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Jonathan.

Juwaaaaaaaaaaaa.

Hij was me nooit opgevallen. Wat deed hij in seizoenen 2 en 3?

pi_8293853
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:15 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Juwaaaaaaaaaaaa.

Hij was me nooit opgevallen. Wat deed hij in seizoenen 2 en 3?

Voornamelijk de loser uithangen. Het was mij ook niet opgevallen, pas toen ik alle afleveringen voor de tweede keer keek op mijn dvd's zag ik dat hij in een heleboel afleveringen zat, voornamelijk als slachtoffer of als pestobject.

In deze afleveringen zat hij:
Inca Mummy Girl
Reptile Boy
What's My Line, Part Two
Bad Eggs
Passion
Go Fish
Dead Man's Party
Homecoming
The Wish
Earshot
The Prom
Graduation Day, Part Two
Superstar
Flooded
Life Serial
Smashed
Gone
Dead Things
Normal Again
Entropy
Seeing Red
Villains
Two To Go
Grave
+ nog wat uit seizoen 7

donderdag 6 februari 2003 @ 14:37:34 #151
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8312564
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:18 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Voornamelijk de loser uithangen. Het was mij ook niet opgevallen, pas toen ik alle afleveringen voor de tweede keer keek op mijn dvd's zag ik dat hij in een heleboel afleveringen zat, voornamelijk als slachtoffer of als pestobject.

In deze afleveringen zat hij:
Inca Mummy Girl
Reptile Boy
What's My Line, Part Two
Bad Eggs
Passion
Go Fish
Dead Man's Party
Homecoming
The Wish
Earshot
The Prom
Graduation Day, Part Two
Superstar
Flooded
Life Serial
Smashed
Gone
Dead Things
Normal Again
Entropy
Seeing Red
Villains
Two To Go
Grave
+ nog wat uit seizoen 7

Aaaaah, die.
pi_8314739
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:37 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Aaaaah, die.

Het geeft in ieder geval een indicatie dat hij vaak ergens op de achtergrond zichtbaar was. En je kan natuurlijk altijd ff in een episode guide kijken waar de afleveringen over gingen.
  donderdag 6 februari 2003 @ 23:58:35 #153
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8323699
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 16:19 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Het geeft in ieder geval een indicatie dat hij vaak ergens op de achtergrond zichtbaar was. En je kan natuurlijk altijd ff in een episode guide kijken waar de afleveringen over gingen.

Yep.

Verdorie, kan niet op de nieuwe Angel wachten.

pi_8324528
* TimberWolf is unhappy...

Mijn 40 gig HD met daarop alle Buffy S6 en S7 afleveringen, alle Southpark afleveringen en flink wat films is overleden Dit gaat me weer maanden kosten om terug te halen...

*mopper*

Gelukkig is er maandag weer een nieuwe Buffy, toch?

vrijdag 7 februari 2003 @ 09:16:22 #155
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8326487
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:40 schreef TimberWolf het volgende:
Gelukkig is er maandag weer een nieuwe Buffy, toch?
11 Februari lees ik en dat is dinsdag meen ik.
pi_8328483
Ik heb gisteravond Soulless zitten kijken en dat was weer genieten. Leuk om Angelus als intrigant bezig te zien. En ik had niet verwacht dat Wesley zo Fred begon te zoenen, ik dacht dat hij zich wel 'in kon houden.' Opmerkelijk om te zien ook dat Fred niet echt tegenstribbelde, ik vermoed dat de relatie tussen Fred en Gunn in een van de volgende afleveringen wel verbroken gaat worden. Dat levert weer nieuwe spanningen op binnen de groep.

Ook subtiel hoe Faith nu al de tweede keer dit seizoen genoemd werd.

Ik kijk op het moment eigenlijk meer uit naar nieuwe eps van Angel dan naar die van Buffy, alhoewel de de laatste Buffy ook wel erg goed was.

pi_8331014
Ik heb nog steeds niet naar de nieuwe aflevering van Angel kunnen kijken Buffy was trouwens weer
pi_8333314
Andrew is misschien leuk voor de nerds onder ons want ik weet nooit waar die het over heeft
pi_8334059
Angel was echt weer kick, vind Angelus echt gaaf De 1e keer dat ie in Buffy tevoorschijn kwam vond ik em tijdens dat gesprek waarin ie Buffy zo afbrandde ook al zo geweldig evil
pi_8335364
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 15:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Andrew is misschien leuk voor de nerds onder ons want ik weet nooit waar die het over heeft
Ik beschouw mezelf niet echt als nerd, maar ik weet meestal wel ongeveer waar hij het over heeft. Vandaar dat ik Andrew dus ook een van de leukste personages vind van dit moment.

Wat ik me zo kan herinneren van seizoen 7 is dat hij Star Wars al heeft genoemd ("I'm bored, Episode I bored") en hij vergeleek zichzelf een keer met een karakter uit Dragonball Z, maar aangezien ik dat niet kijk, weet ik de namen niet meer, alleen dat het over iemand ging die eerst slecht was en toen met de goeden mee ging vechten.

vrijdag 7 februari 2003 @ 17:27:24 #161
32686 G1Ace
pi_8335917
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:02 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ik beschouw mezelf niet echt als nerd, maar ik weet meestal wel ongeveer waar hij het over heeft. Vandaar dat ik Andrew dus ook een van de leukste personages vind van dit moment.

Wat ik me zo kan herinneren van seizoen 7 is dat hij Star Wars al heeft genoemd ("I'm bored, Episode I bored") en hij vergeleek zichzelf een keer met een karakter uit Dragonball Z, maar aangezien ik dat niet kijk, weet ik de namen niet meer, alleen dat het over iemand ging die eerst slecht was en toen met de goeden mee ging vechten.

Vegeta dus

de nieuwe angel, God, wat is die goed
vooral die ruzies die door Angel komen
vraag me af wanneer Angel het heeft over die moord...

August 1998- March 2018
pi_8336941
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:27 schreef G1Ace het volgende:

[..]

Vegeta dus

de nieuwe angel, God, wat is die goed
vooral die ruzies die door Angel komen
vraag me af wanneer Angel het heeft over die moord...

de moord die gun plegde bedoel je? volgens mij weet angel dat toch niet? ja wel dat ie door die portal dood is maar niet dat gunn zn nek brak en hem erin gooide?
pi_8337530
Dat was ik nog helemaal vergeten te vragen: Hoe denken jullie dat Angels ziel is verdwenen? Ik vermoed dat Connor hem heeft meegenomen, al ligt dat wel voor de hand. En ik weet ook niet hoe hij aan de cijfercombinatie is gekomen, maar ik denk toch dat het Connor is. Mwah, het zal wel door een één of ander magisch iets komen.

En was het nog iemand opgevallen dat de aflevering was geregisseerd door Sean Astin, ook wel bekend als Sam uit de Lord of the Ringfilms? Ik zag het toevallig toen de namen onderin verschenen na de openingstune, maar veel opvallende dingen heb ik niet gezien. Nou ja, het was wel aardig hoe die camera in het begin van de mensen boven naar Angelus in de kelder al heenenweerschuddend ging.

pi_8338750
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 19:22 schreef SuperSiem het volgende:
Dat was ik nog helemaal vergeten te vragen: Hoe denken jullie dat Angels ziel is verdwenen? Ik vermoed dat Connor hem heeft meegenomen, al ligt dat wel voor de hand. En ik weet ook niet hoe hij aan de cijfercombinatie is gekomen, maar ik denk toch dat het Connor is. Mwah, het zal wel door een één of ander magisch iets komen.
Dat weet ik maar zal niks zeggen wordt echt super super
Hele leuke verrassingen staan er te wachten
  vrijdag 7 februari 2003 @ 21:22:27 #165
32686 G1Ace
pi_8339664
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 18:42 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

de moord die gun plegde bedoel je? volgens mij weet angel dat toch niet? ja wel dat ie door die portal dood is maar niet dat gunn zn nek brak en hem erin gooide?

hij heeft gevoel dat er iets is gebeurd, dat moet ie vast wel hebben
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 19:22 schreef SuperSiem het volgende:
ik weet waar het is
volgende week word dat duidelijk
August 1998- March 2018
pi_8344665
leuk he om het al te weten?
pi_8346517
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 21:22 schreef G1Ace het volgende:
ik weet waar het is
volgende week word dat duidelijk
Ik bedoelde het meer als een vraag richting mensen die nog geen spoilers hadden gelezen. Maar gelukkig heb je niet erg veel weggegeven.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 10:25:51 #168
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8346612
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 15:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Andrew is het subtiele element in de serie.

Ik verwacht steeds dat de Lone Gunmen binnenkomen als Andrew aan het woord is.

zaterdag 8 februari 2003 @ 11:44:47 #169
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8347291
Ok, net Soulless gezien. Hij is idd goooeeeed. Als ik dit zie denk ik echt: "Buffy wie?" Kan echt niet wachten tot de volgende aflevering. Afleveringen! Ik heb ergens al de castlists gezien, maar nog niet het hele verhaal gelukkig. Maar goed ook, want op deze wijze ben ik extra nieuwsgierig.
pi_8359381
* Hertog_Martin gaat een site over buffy en angel maken en gaat er NU aan beginnen vanaf scratch

Vraagje: Nederlands of Engels?

[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 09-02-2003 01:59]

zondag 9 februari 2003 @ 00:57:27 #171
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_8360524
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 23:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
* Hertog_Ma gaat een site over buffy en angel maken en gaat er NU aan beginnen vanaf scratch
Vraagje: Nederlands of Engels?
Cool
Welke taal kan je het best? Goed Nederlands is nog altijd een stuk beter dan slecht Engels.
pi_8361662
quote:
Op zondag 9 februari 2003 00:57 schreef Melluh het volgende:

[..]

Cool
Welke taal kan je het best? Goed Nederlands is nog altijd een stuk beter dan slecht Engels.

me nederlands is niet echt super en mn engels is wel goed..

wou ff de characters in 1 plaatje doen en had een stoer plaatje van giles maar doordat ik die erin heb gedaan staat het lelijk en je ziet de blik in giles zn ogen niet waardoor het er ook niet meer stoer uitziet

pi_8363583
quote:
Op zondag 9 februari 2003 01:58 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

me nederlands is niet echt super en mn engels is wel goed..

Maar ik denk dat je Nederlandse woordenschat groter is dan je Engelse. En die Nederlandse teksten wil ik ook nog wel controleren. Waarmee ik niet wil zeggen dat mijn Nederlands zo geweldig is
En bovendien zijn er al zat goede Engelse Buffy/Angelsite en ken ik eigenlijk niet een goede Nederlandse.
quote:
wou ff de characters in 1 plaatje doen en had een stoer plaatje van giles maar doordat ik die erin heb gedaan staat het lelijk en je ziet de blik in giles zn ogen niet waardoor het er ook niet meer stoer uitziet

[afbeelding]

Mooi plaatje. Alleen de verschillende foto's sluiten nog niet helemaal mooi op elkaar aan. Misschien wordt het nog beter als je de achtergrondkleur overal hetzelfde maakt, bijv. wit.
  zondag 9 februari 2003 @ 12:14:08 #174
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8364278
quote:
Op zondag 9 februari 2003 10:35 schreef SuperSiem het volgende:
En die Nederlandse teksten wil ik ook nog wel controleren. Waarmee ik niet wil zeggen dat mijn Nederlands zo geweldig is
Je hebt altijd mij nog.
pi_8364598
quote:
Op zondag 9 februari 2003 12:14 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Je hebt altijd mij nog.

Ik bedoel maar. Wie houdt Hertog_Martin nou nog tegen een Nederlandse site te bouwen.
  zondag 9 februari 2003 @ 17:56:55 #176
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8369819
quote:
Op zondag 9 februari 2003 12:46 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ik bedoel maar. Wie houdt Hertog_Martin nou nog tegen een Nederlandse site te bouwen.

Geen idee.
pi_8370073
Net een stukje in het nederlands getypt.. en ik vindt het zo belachelijk klinken

Meteen denk je dat angel een show voor 6 jarigen is ofzo

kuttaal ook

pi_8370184
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Net een stukje in het Nederlands getypt.. en ik vind (zonder t) het zo belachelijk klinken.

Meteen denk je dat angel een show voor 6-jarigen (met streepje) is ofzo.

Kuttaal ook.

Ben ik aangenomen?
  zondag 9 februari 2003 @ 18:52:04 #179
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8370953
quote:
Net een stukje in het Nederlands getypt en ik vind het zo belachelijk klinken
pi_8370972
quote:
Net een stukje in het nederlands getypt.. en ik vindt het zo belachelijk klinken

Meteen denk je dat angel een show voor 6 jarigen is ofzo

kuttaal ook

Laat es horen
pi_8371127
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:53 schreef -eline- het volgende:

[..]

Laat es horen

niet opgeslagen..

Maar ging zoiets als dit:
--
Angel zit dronken in een bar in Los Angeles waar hij heen is gegaan nadat hij Sunnydale had verlaten. Wanneer hij opmerkt dat een paar jongens een stel meiden meenemen naar buiten vertrouwt hij het niet en hij loopt erachteraan. Buiten zien we dat ze inderdaad niet te vertrouwen zijn want het zijn vampiers. Juist wanneer ze willen beginnen met eten komt Angel eraan en het loopt uit op een gevecht tussen Angel en de 3 vampiers. Angel leeft, de rest is stof. Wanneer 1 van de meiden hem wil bedanken voor z'n hulp kan hij zich moeilijk inhouden wanneer hij het bloed op het hoofd van het meisje ziet en hij beveelt de meiden om van hem weg te blijven.

--
Ok, nu ik dit zo ff snel typ klinkt het al stuk beter als wat ik vanmiddag had maar toch

[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 09-02-2003 19:23]

pi_8372876
best redelijk maar verzin een ander woordje voor dat eten dat klinkt niet
pi_8373641
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:27 schreef -eline- het volgende:
best redelijk maar verzin een ander woordje voor dat eten dat klinkt niet
jawel das juist grappig

mensen die geinterreseerd zijn in ene beta-beta-beta-versie:

http://www.buffyangel.tk

zondag 9 februari 2003 @ 21:33:05 #184
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8374832
Hehehe. Iemand die sketch op de BBC3 Launch Night gezien op BBC2 met Anthony Stewart Head als de Britse premier die door een jaloerse, homofiele, secretaris belaagt wordt? Head is best cool in comedy.
pi_8376027
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
Hehehe. Iemand die sketch op de BBC3 Launch Night gezien op BBC2 met Anthony Stewart Head als de Britse premier die door een jaloerse, homofiele, secretaris belaagt wordt? Head is best cool in comedy.
nee had dan ff gewaarschuwd

net gewoon 2 uur bezig geweest om 1 pagina goed te krijgen op alle resoluties..

en elke keer kreeg ik een scrollbar terwijl er niks was aan de zijkant..

maarja is nu goed..

[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 09-02-2003 23:06]

maandag 10 februari 2003 @ 10:36:10 #186
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8382929
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:18 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

nee had dan ff gewaarschuwd

Ik wist ook niet dat het kwam! Ik zap er langs en zie een of andere maffe Engelsman iets aankondigen en vervolgens zie ik A.S. Head als "mister Prime-Minister".
Hopelijk heeft iemand het gecaptured.
  maandag 10 februari 2003 @ 12:54:31 #187
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_8385772
Ja! Vang het eens!
  maandag 10 februari 2003 @ 13:20:22 #188
32686 G1Ace
pi_8386316
huh, is BBC3 dan in Nederland te zien?
August 1998- March 2018
pi_8388027
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:20 schreef G1Ace het volgende:
huh, is BBC3 dan in Nederland te zien?
je leest niet goed het was op bbc 2
bbc 3 was deel van de naam van het programma
pi_8390364
Komt deze week de nieuwe buffy weer?
  maandag 10 februari 2003 @ 17:24:56 #191
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_8392481
quote:
Op maandag 10 februari 2003 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
Komt deze week de nieuwe buffy weer?
Ja, episode 14 'First date' is al te verkijgen.

Was goed grappig, eindelijk weer wat meer Giles, die nieuwe potential was lachen, Anya was goed geirriteerd, en nog veel meer. Kijken dus!

pi_8393542
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:24 schreef Squatt het volgende:

[..]

Was goed grappig, eindelijk weer wat meer Giles, die nieuwe potential was lachen, Anya was goed geirriteerd, en nog veel meer. Kijken dus!

Nou dan hoop ik maar dat Melluh hem snel in de winkel zet....dan kan ik hem snel kopen en kijken
pi_8394568
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:24 schreef Squatt het volgende:

[..]

Huh ???? waar waar waar :
  maandag 10 februari 2003 @ 19:29:41 #194
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_8395142
quote:
Op maandag 10 februari 2003 18:13 schreef charmed_angel het volgende:Nou dan hoop ik maar dat Melluh hem snel in de winkel zet....dan kan ik hem snel kopen en kijken
Over een paar minuutjes. Is wel grappige aflevering. Niet bijzonder spannend, en Willow is steeds meer old-school Willow, met die grapjes
pi_8395753
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:29 schreef Melluh het volgende:

[..]

Over een paar minuutjes. Is wel grappige aflevering. Niet bijzonder spannend, en Willow is steeds meer old-school Willow, met die grapjes

maandag 10 februari 2003 @ 20:06:01 #196
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8396033
quote:
Op maandag 10 februari 2003 14:30 schreef -eline- het volgende:

[..]

je leest niet goed het was op bbc 2
bbc 3 was deel van de naam van het programma

Nee, BBC3 is een nieuw kanaal. Ze hadden gewoon een feestje op de BBC dat begon op BBC2 en toen moest men zappen, want het programma ging daar verder. M.a.w.: ik heb ook maar de helft gezien.
  maandag 10 februari 2003 @ 22:05:05 #197
32686 G1Ace
pi_8399479
ja, had net hele spectrumwijde zoektocht gedaan naar bbc three, maar kon niks vinden (nog)
hopelijk volgt dat ook in nederland
August 1998- March 2018
  maandag 10 februari 2003 @ 23:23:55 #198
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8401790
quote:
Op maandag 10 februari 2003 22:05 schreef G1Ace het volgende:
ja, had net hele spectrumwijde zoektocht gedaan naar bbc three, maar kon niks vinden (nog)
hopelijk volgt dat ook in nederland
Denk het niet. In Engeland kun je hem alleen maar digitaal en via schotel ontvangen. De kans dat ze hem hierheen sluizen lijkt me eeeerg klein. Maar ja, ooit zal ik een schotel hebben. Ik moet gewoon Sky enzo hebben.

Btw: Melluh, weer keurige aflevering hoor!

pi_8402990
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:29 schreef Melluh het volgende:

[..]

Ooh, good I love Willow

Oh, enneh? Had ik je recent nog bedankt voor het 'winkelgebeuren'? Bedankt

pi_8403364
Ik vond het een hartstikke leuke aflevering.
pi_8404092
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:30 schreef HiZ het volgende:
Ik vond het een hartstikke leuke aflevering.
Eens is met [betreffende poster]. Enorm leuk! Stukje verhaal, stukje humor, stukje actie. Helemaal prima!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 08:34:36 #202
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8404731
Verdorie, had nog maar 318 mb gedownload. Misschien was Melluh nogn ietk laar met in de schappen leggen

Nou ja, tot aan 32 min is het erg goed.

pi_8412527
-
-
-
SPOILER
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Leuke aflevering. First Evil heeft zijn/haar rol als intrigant dus weer op zich genomen. Enne, leuk om te weten wat voor ondergoed Buffy draagt. Was die demon die die übervamp weer tot leven wilde wekken nou Ashanti? Terecht dat ze haar hoofd verloor dan. Wel heel tragisch voor die arme Xander weer. Denkt ie eens beet te hebben.

Er zit dus een confrontatie aan te komen tussen Principal Wood en Spike. Gelukkig maar dan dat Spike zijn chip kwijt is! Spike lijkt nu dus zijn eigen Holtz te hebben. Grappig dat we in het verleden dus hebben zien gebeuren dat Spike die slayer doodde. Brak haar nek als ik het me goed herinner.

Angel was ook leuk, hoewel wat mij betreft Angelus zijn tanden mag zetten in achtereenvolgens Gunn, Fred en Cordelia. Conner is de laatste tijd wat minder het zeikerige ventje uit aan het hangen, dus die mag blijven.

dinsdag 11 februari 2003 @ 15:02:37 #204
8287 whigger
[Spear Britney]
pi_8412659
whehe, dat was inderdaad Ashanti

Angel moet ik ook maar eens gaan inhalen..ff wat serie 1 en 2 VCDs scoren bij een vriendje ofzo

Smith & Wesson, the original point & click interface
pi_8416252
Buffy was een goede ep. Vondt het niveau hoger dan de afgelopen eps. Giles had dus gewoon een goede reaktie en Spike z'n chip is weg. Hadden ze niet beter die chip kunnen repareren en dan pas weghalen als the first is verslagen? of had de initiative maar tijd voor 1 bezoek? En wat ook niet klopte was dat the principal in zn achteruitkijk spiegel keek naar Spike..

En Spike heeft toen verteld aan buffy hoe die die slayer vermoord had.. had buffy dus misschien ook wel argwaan kunnen hebben en als ze dan checkt hoe oud die principal is en welk jaar het was toen hij 4 was dan kan ze er ook achterkomen.

Verder snap ik niet waarom in al die tijd The First haar hulpjes niet iemand op dat rad heeft geplaatst om dat luik te openen.. want het kan dus elke keer weer open met wat bloed..

maja toch een goede ep

dinsdag 11 februari 2003 @ 17:57:12 #206
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_8416890
Ik vond het trouwens wel een heeeel flauw verhaaltje dat Giles de bijl dat richting z'n hoofd ging opving met z'n hand. Net alsof dat gedeelte van de spanning 'krijgt die een klap of niet?' er in is gemaakt om later nog op terug te komen zodat ze mooi konden teruglinken voor een verhaal van Giles maar dat ze uiteindelijk geen goed verhaal konden bedenken en zich er zo maar vanaf maken.
pi_8416965
Dat van Giles hebben ze alleen maar gedaan om je op het verkeerde been te zetten zodat iedereen dacht dat hij the first was
maar ik vond het ook een beetje slapjes
pi_8417090
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Verder snap ik niet waarom in al die tijd The First haar hulpjes niet iemand op dat rad heeft geplaatst om dat luik te openen.. want het kan dus elke keer weer open met wat bloed..
De First is totaal afhankelijk van z'n hulpjes, en zoals we kunnen zien is hij niet altijd even effectief in het recruteren. Zo ging het bij Andrew niet goed, bij Spike maar deels en principal Woods is ook nog maar de vraag. Vandaar dat hij niet altijd iemand heeft om hem te voorzien van slachtoffers voor het openen van het zegel.
pi_8419101
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
En Spike heeft toen verteld aan buffy hoe die die slayer vermoord had.. had buffy dus misschien ook wel argwaan kunnen hebben en als ze dan checkt hoe oud die principal is en welk jaar het was toen hij 4 was dan kan ze er ook achterkomen.
1. Buffy wist niet dat er slayers waren met kinderen.
2. Er waren geen gegevens bekend over Woods van vóór zijn komst naar Sunnydale.
3. Er zijn in en rondom het geboortejaar van Woods waarschijnlijk duizenden kinderen geboren.

3 Redenen waarom Buffy geen argwaan krijgt/kreeg. Bovendien moet Buffy wel heel paranoïde zijn om bij iedereen argwaan te krijgen die ze ontmoet.

Ik vond het weer een goede aflevering. Samen met de vorige wordt het duidelijk wat er in de rest van het seizoen ongeveer gaat gebeuren. En ben ik de enige die opvalt dat Andrew en Dawn redelijk vaak bij elkaar in de beurt zijn?

pi_8419157
En ben ik de enige die opvalt dat Andrew en Dawn redelijk vaak bij elkaar in de beurt zijn?

zou wel grappig zijn

dinsdag 11 februari 2003 @ 19:44:01 #211
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_8419518
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:26 schreef SuperSiem het volgende:
En ben ik de enige die opvalt dat Andrew en Dawn redelijk vaak bij elkaar in de beurt zijn?
Ben ik de enige die hoopt dat Willow de bons krijgt van die Kennedy (of hoe heet die meid) zodat zij Kennedy wat met Dawn krijgt en Willow weer evil wordt? Of komt dat door mijn zieke brein?

Andrew en Dawn wordt nooit wat, de geirriteerdheid van Dawn sprak boekdelen. Toen Andrew weer ging blaten met z'n nerddingen riep zij na het even aan te horen "Is this some kind of language?"

pi_8419838
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:26 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

1. Buffy wist niet dat er slayers waren met kinderen.
maar dat had hij vlak ervoor verteld, dus toen wel
2. Er waren geen gegevens bekend over Woods van vóór zijn komst naar Sunnydale.
heeft er niks mee te maken
3. Er zijn in en rondom het geboortejaar van Woods waarschijnlijk duizenden kinderen geboren.
heeft er ook niks mee tee maken

3 Redenen waarom Buffy geen argwaan krijgt/kreeg. Bovendien moet Buffy wel heel paranoïde zijn om bij iedereen argwaan te krijgen die ze ontmoet.

Volgens mij snap je het niet echt:

Wood verteld dat zijn moeder een slayer was
Wood verteld dat zijn moeder vermoord was door een vampier
dan kan buffy denken 'hey heeft Spike geen zwarte slayer vermoordt'?
Buffy rekent ff terug welk jaartal het was toen Woods 4 was en bingo precies het jaartal waarover Spike vertelde..

en niks paranoide want als buffy hoort 'slayer vermoord door vampier' dan denkt ze natuurlijk wel aan spike

pi_8419886
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:06 schreef HiZ het volgende:

[..]

De First is totaal afhankelijk van z'n hulpjes, en zoals we kunnen zien is hij niet altijd even effectief in het recruteren. Zo ging het bij Andrew niet goed, bij Spike maar deels en principal Woods is ook nog maar de vraag. Vandaar dat hij niet altijd iemand heeft om hem te voorzien van slachtoffers voor het openen van het zegel.

Hij heeft zn bringers toch? of zijn die ondertussen allemaal dood?
pi_8419983
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:56 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het niet echt:

Wood verteld dat zijn moeder een slayer was
Wood verteld dat zijn moeder vermoord was door een vampier
dan kan buffy denken 'hey heeft Spike geen zwarte slayer vermoordt'?
Buffy rekent ff terug welk jaartal het was toen Woods 4 was en bingo precies het jaartal waarover Spike vertelde..

en niks paranoide want als buffy hoort 'slayer vermoord door vampier' dan denkt ze natuurlijk wel aan spike

Aah, ik had het inderdaad niet helemaal begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat Buffy argwaan had moeten krijgen nog voor de gebeurtenissen uit deze aflevering. Maar jij bedoelde dus na afloop van haar afspraakje met Woods. Mijn excuses voor de overlast.

En met mijn uitspraak over Andrew en Dawn bedoelde ik verder niks. Ik weet ook wel dat zij nooit een stel zullen worden. Het viel me gewoon op dat ze veel bijelkaar waren. Maar dat komt natuurlijk omdat Andrew het huis niet mag verlaten en Dawn niet zo vaak mee mag met 'acties'.

pi_8422782
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 19:44 schreef Melluh het volgende:

[..]

Toen Andrew weer ging blaten met z'n nerddingen riep zij na het even aan te horen "Is this some kind of language?"

Welke ep?! Dat MOET ik nog een keer horen

Nevermind, het was in Showtime.

[Dit bericht is gewijzigd door RickN op 11-02-2003 23:47]

woensdag 12 februari 2003 @ 10:45:39 #216
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8430666
Dammit, eerst kapte de download op 318 mb (hij stond gewoon op 99% en zei klaar te zijn). Doe ik het opnieuw, zegt hij bij 209 mb al dat hij klaar is. Nu, de derde keer, stopt hij weer bij 318. WTF is dat nu weer? Ik wil de laatst 10 minuten ook graag zien enzo.
  woensdag 12 februari 2003 @ 14:10:48 #217
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8435077
Kun je um dan niet uit de temp files copyen? Dat doe ik ook altijd bij filmpjes die nog niet helemaal binnen zijn en waarvan ik net de laatste twee frames mis. Voor zover ik weet zijn er genoeg tooltjes te krijgen waarmee een een onvolledige avi of mpeg van een nieuwe frame index kunt voorzien zodat ze toch te bekijken zijn. Ik neem aan dat die laatste frames niet heel erg zijn als je die mist?
-edit- Doh... ik lees nu net je post nog een keer door... De laatste tien minuten is die ene procent? Hmmm... vreemd geval...
Er zitten 365 dagen in een jaar en er zijn 366 redenen om te feesten (Boliviaans spreekwoord)
pi_8436305
Als jullie nog dingen weten die jullie graag op de buffy site zien...
pi_8436352
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 10:45 schreef Witchfynder het volgende:
Dammit, eerst kapte de download op 318 mb (hij stond gewoon op 99% en zei klaar te zijn). Doe ik het opnieuw, zegt hij bij 209 mb al dat hij klaar is. Nu, de derde keer, stopt hij weer bij 318. WTF is dat nu weer? Ik wil de laatst 10 minuten ook graag zien enzo.
Waarom gebruik je niet gewoon Download Accelerator ofzoiets?
pi_8436885

woods moeder

pi_8440781
OH MY FUCKING GOD @ nieuwe Angel!!!!!!!!

Get on IRC boys and girls, you DO NOT want to miss this!

BTW, ftv is van iets mindere kwaliteit dan anders. Ze hebben de satelite feed gemist namelijk. Het "previously on" gedeelte mist en na een minuut of tien zit er een foutje in het bestand waardoor het geluid doorloopt maar het beeld stil blijft staan. Verder is het beeld ook veel donkerder dan anders. Maar misschien heeft dat wat met de vrij benauwende sfeer van de aflevering te maken

woensdag 12 februari 2003 @ 18:54:48 #222
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8441370
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:00 schreef Capetown het volgende:

[..]

Waarom gebruik je niet gewoon Download Accelerator ofzoiets?

Die had ik....misplaatst. Met Go!zilla kon ik geen verbinding krijgen met Melluhs ding. Maar ja, heb het eind via n0bb toch gekregen en damn, wat goed. Aan het eind van die versie zit een preview van de volgende ep en yeah, dat wordt wat zeg!
Meisjes in sportkleding, yammie
  woensdag 12 februari 2003 @ 18:56:12 #223
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8441396
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 14:10 schreef ElCondor het volgende:
Kun je um dan niet uit de temp files copyen? Dat doe ik ook altijd bij filmpjes die nog niet helemaal binnen zijn en waarvan ik net de laatste twee frames mis. Voor zover ik weet zijn er genoeg tooltjes te krijgen waarmee een een onvolledige avi of mpeg van een nieuwe frame index kunt voorzien zodat ze toch te bekijken zijn. Ik neem aan dat die laatste frames niet heel erg zijn als je die mist?
-edit- Doh... ik lees nu net je post nog een keer door... De laatste tien minuten is die ene procent? Hmmm... vreemd geval...
Nee, nee. Dat is het niet. Als hij zegt "download complete" dan had ik nog maar 318 mb ipv de 423 (ofzo) dat het had moeten zijn.
  woensdag 12 februari 2003 @ 18:57:07 #224
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8441411
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 18:22 schreef RickN het volgende:
OH MY FUCKING GOD @ nieuwe Angel!!!!!!!!

Get on IRC boys and girls, you DO NOT want to miss this!

BTW, ftv is van iets mindere kwaliteit dan anders. Ze hebben de satelite feed gemist namelijk. Het "previously on" gedeelte mist en na een minuut of tien zit er een foutje in het bestand waardoor het geluid doorloopt maar het beeld stil blijft staan. Verder is het beeld ook veel donkerder dan anders. Maar misschien heeft dat wat met de vrij benauwende sfeer van de aflevering te maken

Ach, zolang het het beeld en geluid synchroon lopen kan ik er mee leven.
Ik wacht echter wel tot het in het gebruikelijke Angel-winkeltje ligt.
pi_8441430
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 18:57 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ach, zolang het het beeld en geluid synchroon lopen kan ik er mee leven.
Ik wacht echter wel tot het in het gebruikelijke Angel-winkeltje ligt.

Een minuutje lang lopen beeld en geluid dus niet synchroon, maar dat trekt gelukkig weer bij...
pi_8446463
Ik ga zo Buffy kijken Kan niet wachten!
pi_8448736
hmz niet echt leuk kijken als je pc 7x vastloopt maar OMG @ Angel
pi_8449350
Jeez zeg, lees ik daar Andrew met Dawn ? Is er dan helemaal niemand die de 'gay' vibes rond Andrew oppikt. Zelfs als Xander zijn idiote opmerking maakt over dat hij 'gay' wordt, dan voegt Andrew daar een of andere quote aan toe. Hij is eigenlijk de enige die reageert op de woorden van Xander. (Ja ik weet het, Buffy reageert met een gebbetje, maar dat is niet een echte reactie zoals bij Andrew).
pi_8450196
Dat Andrew gay is werd al in seizoen 6 duidelijk, waar hij viel voor warren. Als je dat niet ziet, dan kijk je gewoon niet goed.
It's better to reign in hell than to serve in heaven
  donderdag 13 februari 2003 @ 09:42:12 #230
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8451014
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 18:58 schreef RickN het volgende:

[..]

Een minuutje lang lopen beeld en geluid dus niet synchroon, maar dat trekt gelukkig weer bij...

Ik haat dat. Dan word ik agressief en ga ik slaan op manieren waar Buffy bang van zou worden.

Aaaah, de XSVCD van de nieuwe Angel wordt nu op de server gezet. Vanmiddag eens downloaden (ze zijn nu pas bij r06 )

pi_8462744
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 08:10 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Dat Andrew gay is werd al in seizoen 6 duidelijk, waar hij viel voor warren. Als je dat niet ziet, dan kijk je gewoon niet goed.
Precies !
pi_8481781
Ik heb gisteren naar Angel gekeken en dat waren drie aangename kwartiertjes. Het einde had ik totaal niet verwacht. Wel jammer dat nu iedereen weg is van Wolfram & Hart (ik neem maar ff aan dat Lilah dood is).

En wat een rotstreek dat we nog drie weken moeten wachten op een nieuwe aflevering als het zo spannend is.

pi_8482597
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 17:01 schreef SuperSiem het volgende:
SPOILER!!!!
pi_8483403
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:06 schreef RickN het volgende:

[..]

Ik heb het over een aflevering die afgelopen woensdag is uitgezonden. En ik zie in dit topic verscheide posts staan waar zonder spoilerwaarschuwingen wordt gesproken over al uitgezonden afleveringen. Lijkt mij weinig spoilerigs aan, tenzij je de aflevering nog niet hebt gezien. Ik blijf daarom meestal weg uit dit topic als ik een nieuwe aflevering nog niet heb gezien.

Maar goed, mijn oprechte excuses als ik te veel heb gespoild voor je.

pi_8484249
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:00 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ik heb het over een aflevering die afgelopen woensdag is uitgezonden. En ik zie in dit topic verscheide posts staan waar zonder spoilerwaarschuwingen wordt gesproken over al uitgezonden afleveringen. Lijkt mij weinig spoilerigs aan, tenzij je de aflevering nog niet hebt gezien. Ik blijf daarom meestal weg uit dit topic als ik een nieuwe aflevering nog niet heb gezien.

Maar goed, mijn oprechte excuses als ik te veel heb gespoild voor je.

Nah joh, niet voor mij
Maar het is wel een deel van DE cliffhanger van het seizoen tot nu toe. En ik denk dat er toch nog wel veel mensen zijn die em nog niet gezien hebben. Zelf zet ik gewoon dat soort dingen ff tussen spoiler tags, maar nogmaals, voor mij maakt het eigenlijk niet uit hoor...
  vrijdag 14 februari 2003 @ 20:12:28 #236
32686 G1Ace
pi_8484688
het word leuker
alles heeft zijn gevolgen
alles wat we hebben gezien heeft invloed, , niet alleen Angelus die iedereen afkraakt voor alles wat ze hebben gedaan
het word psychologisch gezien heel erg
August 1998- March 2018
  vrijdag 14 februari 2003 @ 21:20:29 #237
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_8485961
Het waren weer geweldige afleveringen, ik heb ontzettend genoten.

Ik kan gewoon haast die 3 weken niet wachten op de nieuwe angel afleveringen

pi_8487357
Angel was echt super
5 maart komen er trouwens pas weer nieuwe afleveringen
pi_8490823
heb helaas op the WB site gelezen wat er volgende ep gebeurt nah ja iig gedeelte ervan

waaaarom zetten ze dat op de 1ste pagina??? want soms is 1 woord al genoeg..

zaterdag 15 februari 2003 @ 09:51:34 #240
32686 G1Ace
pi_8491283
hehehe
maar ja, je moet voor zorgen dat de webside audience vol spanning wacht op de nieuwe aflevering
en door die woord erbij zal dat zeker extra mensen aantrekken
August 1998- March 2018
  zaterdag 15 februari 2003 @ 22:58:57 #241
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8505264
Jaaaaaaaaaa! Geweldige ep van Angel! Ja, het gaat helemaal goedkomen dit seizoen.

[niet voor Hertog_Martin]

Kreeg niemand anders de suggestie dat The Beast in dienst van The First staat? Dit baseer ook op een spoiler die ik al weet mbt de laatste aflevering van Buffy. Hoeft nog niks te betekenen, maar zo niet plausibel is het niet denk ik.

[/niet voor Hertog_Martin]

pi_8506320
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:58 schreef Witchfynder het volgende:
Jaaaaaaaaaa! Geweldige ep van Angel! Ja, het gaat helemaal goedkomen dit seizoen.

[niet voor Hertog_Martin]

Kreeg niemand anders de suggestie dat The Beast in dienst van The First staat? Dit baseer ook op een spoiler die ik al weet mbt de laatste aflevering van Buffy. Hoeft nog niks te betekenen, maar zo niet plausibel is het niet denk ik.

[/niet voor Hertog_Martin]

jij bent vaag
En je kan wel weten dat met zulke tags ik het juist WEL ga lezen
  zondag 16 februari 2003 @ 10:42:45 #243
32686 G1Ace
pi_8511274
je zou inderdaad denken dat het voor the first zou zijn, want de zon zou uitbreiden naar sunnydale en later naar de wereld
maar de laatste scene past daar nou niet in
August 1998- March 2018
  zondag 16 februari 2003 @ 11:32:28 #244
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8511631
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:35 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

jij bent vaag
En je kan wel weten dat met zulke tags ik het juist WEL ga lezen

Ja, dan weten we het ook niet meer.
  zondag 16 februari 2003 @ 11:33:20 #245
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8511641
quote:
Op zondag 16 februari 2003 10:42 schreef G1Ace het volgende:
je zou inderdaad denken dat het voor the first zou zijn, want de zon zou uitbreiden naar sunnydale en later naar de wereld
maar de laatste scene past daar nou niet in
Waarom niet? We weten niet precies wat er aan de hand voor alsnog. Angel zit vol met verrassingen.
pi_8527788
quote:
Dit baseer ook op een spoiler die ik al weet mbt de laatste aflevering van Buffy
Volgens mij weet jij allang hoe het zit en zit je dat hier op een sneaky manier allemaal te verklappen.. ben je soms boos ofzo dat je ergens een spoiler hebt gelezen waardoor je ons nu wilt spoilen zodat je niet de enige ben?

anyway is lees jouw posts ff niet meer want je zit nu elke keer te hinten hoe het verder kan gaan. en samen nadenken over hoe het in elkaar kan zitten is helemaal niks mis mee, lekker speculeren. maar als iemand die spoilers heeft gelezen dat gaat doen dan neem je het al snel als de waarheid

pi_8528207
Nou ik ben al bij aflevering 10 van Angel, seizoen 1.
En dan blijken er dus ook nog crossover afleveringen met Buffy te zijn, en daar heb ik alleen de eerste 2 seizoenen van gevolgd. Sigh.

Maar wel erg leuke serie hoor, Angel. Keek het af en toe weleens op TV en ben nu een beetje de schade aan het inhalen.

Hmmzz....
  maandag 17 februari 2003 @ 13:18:08 #248
8287 whigger
[Spear Britney]
pi_8534083
Nou..nieuwe Buffy maar weer es kijken Hopelijk net zo sterk als de vorige aflevering
Smith & Wesson, the original point & click interface
  maandag 17 februari 2003 @ 14:47:36 #249
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_8536116
Even afgeleid van Buffy door die belachelijke plannen van de idioten in Den Haag om de studenten maar weer eens te naaien http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26244 maar hier is die dan weer voor deze week

Dit is, by far, de beste aflevering van seizoen 7 (tot nu toe ). Zeer cool, gevechten, kleurgebruik verhaal, alles . Wel veel 's maar het is dan ook een -aflevering. Leek wel een film op sommige momenten, de muziek hielp zeker! Wel eens cool om wat muziek met een beat erin te horen bij buffy, meestal is het wat vage muziek, of romantisch.

maandag 17 februari 2003 @ 16:54:47 #250
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8539324
quote:
Op maandag 17 februari 2003 00:36 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij allang hoe het zit en zit je dat hier op een sneaky manier allemaal te verklappen.. ben je soms boos ofzo dat je ergens een spoiler hebt gelezen waardoor je ons nu wilt spoilen zodat je niet de enige ben?

lol Nee hoor, helemaal niet. Heb ooit ergens per ongeluk een spoiler gelezen toen ik de naam opzocht van de actrice die Gwen Raiden speelt. Kwam toen via google midden in een spoilersectie, dus ik weet iets. Alle spoilers die ik had lopen trouwens tot de volgende afleveringen van Angel en Buffy, dus ik heb niet zoveel. Waar ik het net over had was trouwens zo'n "we hebben gehoord van iemand die op een forum zit waar de assistent van de best boy's koffiejuffrouw gehoord heeft dat de secretaresse van Josh..."-hint. Kom op zeg, ik weet niks. Ik moet alles aan Neejoh vragen.
pi_8543738
Bedankt Melluh,

Ik ben het alleen niet eens met jouw visie dat dit een van de betere afleveringen is. Die van vorige week vond ik leuker, deze week had ik een beetje het idee dat we een heel lange proloog zaten te bekijken.

Ik begin ambiguous andrew trouwens steeds leuker te vinden. Anya's zelfanalyse is ook om van te smullen.

pi_8549883
Buffy zelf vindt ik steeds minder worden, elke keer weer een andere speech.. en wat zijn ze nou eigenlijk aan het doen? ze hebben nog geen ene donder ondernomen tegen the first...

en willow met dr 'she's gone' en xander met zn 'buffy you cant' kwam heel slecht geacteerd over.. willow heeft vaker van die zielige zinnetjes wat heel stom overkomt..

En ik bedacht me trouwens iets, als the first alleen het lichaam kan nemen van iemand die dood of buiten bewust zijn is.. waarom is the first dan ook heel vaak buffy geweest?

Eigenlijk is er de afgelopen eps geen ene reet gebeurd.. ik wil dat er echt iets gebeurd.. toen had buffy grote speech dat ze elke demon enzo gaan vermoorden enzo en dat ze dan uiteindelijk wel bij the first komen.. dus ik dacht toen yippie ze gaan lekker vechten.. nou nee dus ze zitten alleen maar de hele tijd thuis

pi_8550347
Nou ik ben ondertussen al bij episode 12 van het eerste seizoen van Angel dus als jullie nog even op mij willen wachten dan kan ik ook meepraten!
Hmmzz....
pi_8550552
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:47 schreef Melluh het volgende:
Dit is, by far, de beste aflevering van seizoen 7 (tot nu toe ).
Op Selfless en CWDP na misschien wel ja.
Je kan iig weer zien waar die 2 miljoen per aflevering naartoe gaan.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 09:31:50 #255
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8552391
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 00:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
En ik bedacht me trouwens iets, als the first alleen het lichaam kan nemen van iemand die dood of buiten bewust zijn is.. waarom is the first dan ook heel vaak buffy geweest?
Misschien komt het omdat Buffy al eens dood geweest is. Hij heeft Spike ook nagedaan en die is ook dood geweest.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 16:57:45 #256
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_8563056
spike is dood (de mens is dood)

en buffy tja. die is dood geweest 2x zelfs

dinsdag 18 februari 2003 @ 18:21:55 #257
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8564779
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 16:57 schreef Ultrawuft het volgende:
spike is dood (de mens is dood)

en buffy tja. die is dood geweest 2x zelfs

Nou, wat zei ik dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')