Let op! Deze seizoenen worden op dit moment niet uitgezonden op de Nederlandse televisie. Wil je dus praten over de uitzendingen op Net5, dan moet je in dit topic zijn.
Waarschuwing nummer 2: De meeste posters in de vorige topics hebben aangegeven het liever niet te hebben dat er werd gepraat over spoilers. Onder een spoiler verstaan we in dit geval iets dat nog niet is uitgezonden of nog niet te downloaden is.
En dan alweer de voorlaatste dienstmededeling: In Amerika wordt Buffy uitgezonden op dinsdagavond en Angel wordt sinds begin dit jaar uitgezonden op woensdag. Rond die dagen zijn de afleveringen dus ook voor ons 'beschikbaar'. En dat brengt ons ons tot het volgende punt: De moderators hebben het liever niet dat er hier wordt gepraat over plaatsen waar de afleveringen gedownload kunnen worden.
Laatste opmerking: Er is ook een Buffy IRC-kanaal te vinden op de IRC-server van Tweakers/Fok. Het adres daarvan is irc.tweakers.net of irc.fok.nl. Het kanaal heet, hoe kan het ook anders, #buffy. Het kanaal volautomatisch joinen kan door te klikken op deze link; hiervoor moet je al wel een IRC-client hebben. Een voorbeeld van zo'n client is mIRC.
En dan verklaar ik dit topic nu voor geopend.
[Dit bericht is gewijzigd door SuperSiem op 16-01-2003 22:13]
Damn, was weer goed. Ik vind Angel nu dus veeeel beter dan Buffy. Buffy's jengel-gehalte wordt steeds groter, maar Angel, oe, Angel.
Maar bij Angel lijkt het alsof het verhaal 10x meer aandacht krijgt van Josh Whedon. Je zou haast het idee krijgen dat Buffy een beetje een ondergeschoven kindje aan het worden is.
quote:Dat hoor ik erg vaak moet ik eerlijk zeggen, maar ik kom er niet bij waarom? Hij speelt toch helemaal niet slecht?
Op vrijdag 17 januari 2003 14:49 schreef Acathla het volgende:
Ik vind nog altijd dat David Boreanaz geen superacteur is. De rest van de cast is beter. Bij Buffy vind ik de acteurs over het algemeen beter en een stuk completer.Maar bij Angel lijkt het alsof het verhaal 10x meer aandacht krijgt van Josh Whedon. Je zou haast het idee krijgen dat Buffy een beetje een ondergeschoven kindje aan het worden is.
quote:Ik ook
Op vrijdag 17 januari 2003 17:28 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik vind hem ook wel best goed spelen hoor
quote:ventieltje?
Op vrijdag 17 januari 2003 18:27 schreef Neejoh het volgende:[..]
Ik ook
Ligt gewoon aan het karakter 'angel' dat hij weinig emotie in het spel gooit. Maar denk eens aan een paar eps terug, met het ventieltje? Dat speelde hij toch erg goed?
Anyways David Boreanaz speelt zn rol wel goed maar denk niet dat hij echt een goede acteur is. Charisma Carpenter vindt ik laatste tijd teveel overacteren, Alexis Denisof is een goede veelzijdige acteur, Jaime Richards heeft niet zoveel bijzondere tekst meestal, moet beetje de stoere bikkel uithangen dus dat is zowiezo al een beetje nep dus kan niet echt over m oordelen. Amy Acker speelt dr rol erg goed en Vincent Kartheiser (Connor) heeft ook wel wat.
En opzich is het verhaal in Buffy nu erg goed hoor, alleen de uitwerking kan niet voldoen aan het verhaal.. het verhaal is eigenlijk te groot en spectaculair om aan te voldoen.
quote:wat is eigenlijk een goede spoiler site ?
Op vrijdag 17 januari 2003 19:28 schreef G1Ace het volgende:
ik heb wat spoilers gelezen van angel van dit seizoen
Mijn God, dit seizoen gaat echt rocken
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 19:38 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Gwen? Gwen? Die bzzzzzzzt-chick?
Ik vind het jammer dat Kevin dood is Geweldig sarcastische gozer vond ik dat! En Lilah ook weg?
Die gaf het wel een aardig wat extra's (nominatie beste zin ooit
). Ook zo'n geweldig karakter.
Ach, als die bzzzzzzzt-chick terug komt (ik heb de making of van die ep al gezien... ) is er weer iets nieuws voor het oog
quote:Mmmmmmm ik ben zo benieuwd. ben nu aan het shoppen ! Na het eten kan ik hem lekker kijken.....ben benieuwd!
Op maandag 20 januari 2003 14:36 schreef Melluh het volgende:
Okay, na de nieuwste buffy kan niemand meer ontkennen dat Dawn slecht gespeeld wordt, damn die laatste scene was prachtig. Xander had ook een mooi moment (hoewel ik me een scene van gelijke strekking kan herinneren).
Mooie aflevering waarin de personages wat meer uitgediept worden, of eigenlijk gereviewd worden. Zonder te spoileren, het meisje met het schrammetje op haar hoofd irriteerde me door haar slechte acteren, argh.
quote:-
Op dinsdag 21 januari 2003 00:13 schreef Melluh het volgende:
Ongelofelijk zo weinig reacties als hier staan wanneer er weer een nieuwe buffy episode uit is. Normaal loopt het topic dan als een, hetzij spreekwoordelijke, tiet.
Over Angel: ook aardige aflevering, maar wel heel drastisch om heel Wolfram&Hart in enen van de kaart te vegen. En tja, een stampende hulk met hoorns...ik weet het niet. En zombies....hmmm niet echt geweldig, hoewel het de scriptmakers wel de gelegenheid gaf om Angel in de knoop te laten komen met zijn vergelijking van vampiers met zombies. Bovendien kon daardoor die immens irritante Gavin 2 keer aan zijn eind komen. Zeer goed.
quote:- nevermind -
Op dinsdag 21 januari 2003 00:13 schreef Melluh het volgende:
Ongelofelijk zo weinig reacties als hier staan wanneer er weer een nieuwe buffy episode uit is. Normaal loopt het topic dan als een, hetzij spreekwoordelijke, tiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |