Zelfs dan niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je daar een poezenmedaille voor krijgt? Eerlijk antwoorden
Nope.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:06 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Rustig hier, iedereen heeft zeker een verplichte ADV dag vandaag
Idem dito hier hoor.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs dan niet.
Ik heb sowieso al geen heel sterke voortplantingsdrang (ja, af en toe een zweem hormonen die opspeelt, maar dat schijnt gebruikelijk te zijn) dus een pandemie helpt wel om er maar niet aan te beginnen.
Jaloers.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben pas om half tien opgestaan
Wat een stresskipquote:Op maandag 4 mei 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ik stond net mijn tas in te pakken bij de gamma, dus wilde de 2 dingetjes van de volgende klant aangeven omdat hij er niet bij kon.
Was die geīrriteerd en zei die;
nu raak je met mijn handen jouw dingen aan![]()
Vond ik best knap
Eens.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:28 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Een echte Hagenees had meteen uitgehaald
En toen heb je nog even snel aan zijn schroefjes gelikt?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ik stond net mijn tas in te pakken bij de gamma, dus wilde de 2 dingetjes van de volgende klant aangeven omdat hij er niet bij kon.
Was die geīrriteerd en zei die;
nu raak je met mijn handen jouw dingen aan![]()
Vond ik best knap
quote:Op maandag 4 mei 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toen heb je nog even snel aan zijn schroefjes gelikt?
ik verwacht eigenlijk dat het geld vandaag gestort gaat worden aangeziend e dagtekening op afgelopen zaterdag stondquote:Op maandag 4 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, de definitieve aanslag van de Belastingdienst. 847 euro terug
Binnen een week na dagtekening.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verwacht eigenlijk dat het geld vandaag gestort gaat worden aangeziend e dagtekening op afgelopen zaterdag stond
maar ik had de brief al een week voor de dagtekeningquote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
O, da’s raar. Ik heb eigenlijk niet op de dagtekening gelet. Een paar dagen eerder of later maakt me niet uit. Ik was vooral blij dat het bedrag overeenkomt met mijn aangifte.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik had de brief al een week voor de dagtekening
ik wil mijn 1500 euro hebbenquote:Op maandag 4 mei 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, da’s raar. Ik heb eigenlijk niet op de dagtekening gelet. Een paar dagen eerder of later maakt me niet uit. Ik was vooral blij dat het bedrag overeenkomt met mijn aangifte.
Waar haal jij je nonsens vandaan?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:38 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Dat mag ook wel als grootverdiener
Ik bijna 4000quote:Op maandag 4 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag op mijnbelastingdients.nl dat ik per post bericht heb gekregen over mijn definitieve aanslag 2019 maar nog geen brief gezien of ontvangen.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, da’s raar. Ik heb eigenlijk niet op de dagtekening gelet. Een paar dagen eerder of later maakt me niet uit. Ik was vooral blij dat het bedrag overeenkomt met mijn aangifte.
Dat is ook fijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik krijg niets terug. Maar hoef ook niets bij te betalen.
Ik ook na dit jaar.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik krijg niets terug. Maar hoef ook niets bij te betalen.
Ohja dat zal flink invloed hebben. Hier al jaren hetzelfde, de belastingdienst is goed op de hoogte.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook na dit jaar.Dit zijn nog de naweeën van het huis dat ik verkocht heb.
belastingdienst weet alles al.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja dat zal flink invloed hebben. Hier al jaren hetzelfde, de belastingdienst is goed op de hoogte.
Ik verwacht dat ik volgend jaar geen aangifte meer hoef te doen. Ik heb geen aftrekbare posten of andere financiële bijzonderheden.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja dat zal flink invloed hebben. Hier al jaren hetzelfde, de belastingdienst is goed op de hoogte.
Oh hoef je dan geen aangifte meer te doen?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik volgend jaar geen aangifte meer hoef te doen. Ik heb geen aftrekbare posten of andere financiële bijzonderheden.
Nee. Mag wel, maar hoeft nietquote:Op maandag 4 mei 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hoef je dan geen aangifte meer te doen?
Oh ik doe het altijd wel braaf, ook al krijg ik nooit een brief ofzo dat ik het moet doen.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik volgend jaar geen aangifte meer hoef te doen. Ik heb geen aftrekbare posten of andere financiële bijzonderheden.
En hij bewaart zijn kleding in bierkratjes?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik postte een gifje van de ontworpen PAX kast in een groepsgesprek. Zegt zo'n 33-jarige dude dat we te volwassen en burgerlijk bezig zijn en dat dit echt niet goed voor ons is. Nee, jíj bent raar, met je 33 op een studentenkamer.
wat is er zo volwassen aan een pax kast?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik postte een gifje van de ontworpen PAX kast in een groepsgesprek. Zegt zo'n 33-jarige dude dat we te volwassen en burgerlijk bezig zijn en dat dit echt niet goed voor ons is. Nee, jíj bent raar, met je 33 op een studentenkamer.
Ik kreeg altijd een brief met de boodschap dat ik geen aangifte hoef te doen. Maar ik had die jaren een huurwoning en alleen salaris. Geen toeslagen of andere zaken die je aangifteplichtig maken.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik doe het altijd wel braaf, ook al krijg ik nooit een brief ofzo dat ik het moet doen.
Vakantiegeldgenotquote:Op maandag 4 mei 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mei is altijd genot qua financiën
En opeens doe je 1x aangifte en zit je er voor de rest van je leven aan vast.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd een brief met de boodschap dat ik geen aangifte hoef te doen. Maar ik had die jaren een huurwoning en alleen salaris. Geen toeslagen of andere zaken die je aangifteplichtig maken.
Ah ik krijg wel een beetje zorgtoeslag dus dan moet het wel?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd een brief met de boodschap dat ik geen aangifte hoef te doen. Maar ik had die jaren een huurwoning en alleen salaris. Geen toeslagen of andere zaken die je aangifteplichtig maken.
Zijn huis stinkt echt extreem naar rook, zweet, ongewassen kleren en etensresten en hij heeft qua meubels alleen een smerige ikweetniethoeveelstehands bank en zijn bed. Niet eens een kastquote:Op maandag 4 mei 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En hij bewaart zijn kleding in bierkratjes?
Ja, nou, niks volgens mijquote:Op maandag 4 mei 2020 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er zo volwassen aan een pax kast?
He bah wat burgerlijk en volwassen allemaalquote:Op maandag 4 mei 2020 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
als het aan ons ligt gaan we hier wel minstens 25 jaar gebruik van maken
mja. we hadden met de vve afgesproken dat er dit jaar een schilder kwam om alles gelijk te trekken. maar eerste keer is op eigen kosten dus probeer het zelf maar. Dan moet alleen nog de gevelquote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He bah wat burgerlijk en volwassen allemaal
Ok dus alleen achter. En met alles gelijk trekken bedoel je dan alles dezelfde kleur?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja. we hadden met de vve afgesproken dat er dit jaar een schilder kwam om alles gelijk te trekken. maar eerste keer is op eigen kosten dus probeer het zelf maar. Dan moet alleen nog de gevel
nee dat niet maar wel staat. boven is in verschrikkelijke staatquote:Op maandag 4 mei 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok dus alleen achter. En met alles gelijk trekken bedoel je dan alles dezelfde kleur?
Ik verheug me in ieder geval weer op je avonturen.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat niet maar wel staat. boven is in verschrikkelijke staat
voorkant geloof ik ook maar ja dat laat ik maar doen
ik krijg er wel meteen al een beeld bijquote:Op maandag 4 mei 2020 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn huis stinkt echt extreem naar rook, zweet, ongewassen kleren en etensresten en hij heeft qua meubels alleen een smerige ikweetniethoeveelstehands bank en zijn bed. Niet eens een kast. Ik wil me echt niet beter voelen dan hij of zo, maar ga niet zeggen dat een PAX-kast ontwerpen naar behoefte slecht voor me is wtf
![]()
. Help ik snap deze man niet.
[..]
Ja, nou, niks volgens mij. Oke oke, het is wat duurder dan de gemiddelde studentenkast, maar als het aan ons ligt gaan we hier wel minstens 25 jaar gebruik van maken, dus dan brengt 'ie z'n geld ook wel weer op.
Mother Nature hates you.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik nies me weer helemaal de tering. Kut hooikoorts.
Nee hoor. Ik had het niet hoeven doen, maar ik hou niet van mogelijk achteraf nog eens gedoe krijgen.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En opeens doe je 1x aangifte en zit je er voor de rest van je leven aan vast.
Precies.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had het niet hoeven doen, maar ik hou niet van mogelijk achteraf nog eens gedoe krijgen.
Echt hoorquote:Op maandag 4 mei 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg er wel meteen al een beeld bij
Nee, volgend jaar hoef ik geen aangifte meer te doen.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En opeens doe je 1x aangifte en zit je er voor de rest van je leven aan vast.
ja, maar geld nietquote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ik krijg wel een beetje zorgtoeslag dus dan moet het wel?
Da's de volgende stap, de balans tussen geld en vrije tijd vinden.quote:
Lekker laten gaan joh. Je kan je toch niet druk gaan maken over de mening van dit soort idioten?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn huis stinkt echt extreem naar rook, zweet, ongewassen kleren en etensresten en hij heeft qua meubels alleen een smerige ikweetniethoeveelstehands bank en zijn bed. Niet eens een kast. Ik wil me echt niet beter voelen dan hij of zo, maar ga niet zeggen dat een PAX-kast ontwerpen naar behoefte slecht voor me is wtf
![]()
. Help ik snap deze man niet.
[..]
Ja, nou, niks volgens mij. Oke oke, het is wat duurder dan de gemiddelde studentenkast, maar als het aan ons ligt gaan we hier wel minstens 25 jaar gebruik van maken, dus dan brengt 'ie z'n geld ook wel weer op.
Aah, die heb ik stopgezet, dus dat kan het ontbreken van een brief verklaren.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]vermoed dat het daar mee te maken heeft.
hmm, ja, daar wordt het wat lastiger.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's de volgende stap, de balans tussen geld en vrije tijd vinden.
Preciesquote:Op maandag 4 mei 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker laten gaan joh. Je kan je toch niet druk gaan maken over de mening van dit soort idioten?
Twee inkomens hier en het huis kan op één inkomen (al wordt het wel wat krap dan). Zolang het kan, blijf ik lekker doorderpen met m'n korte dagen.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou graag een dag minder werken. Maar ja, singleleef ditdat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
mooiquote:Op maandag 4 mei 2020 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Precies. Maar ik vind het gewoon een beetje sneu voor hem ergens denk ik.
Ik ga straks genieten van mijn superchille kast die we jarenlang niet vol gaan krijgen.
[ afbeelding ]
Hardop gelachen.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga straks genieten van mijn superchille kast die we jarenlang niet vol gaan krijgen.
[ afbeelding ]
Als hij gelukkig is met zijn levensstijl is het toch prima?quote:Op maandag 4 mei 2020 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan moet 'ie ook niet gaan miepen over de keuzes van anderen, uiteraard.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als hij gelukkig is met zijn levensstijl is het toch prima?
Want wanneer "mag" hij dat wčl?quote:Op maandag 4 mei 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan moet 'ie ook niet gaan miepen over de keuzes van anderen, uiteraard.
Dat is waar.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan moet 'ie ook niet gaan miepen over de keuzes van anderen, uiteraard.
quote:
Thanksquote:Op maandag 4 mei 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Maar ziet er goed uit.
Ja preciesquote:Op maandag 4 mei 2020 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als hij gelukkig is met zijn levensstijl is het toch prima?
als ik dit zo af en toe zie en hoor van andere mensen heb ik echt ziekelijk veel klerenquote:Op maandag 4 mei 2020 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso niet dat mensen altijd maar commentaar moeten hebben op de keuzes van anderenquote:Op maandag 4 mei 2020 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk "mag" 'ie miepen, maar dan kan je ook kritiek terugverwachten.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want wanneer "mag" hij dat wčl?En van wie?
Geloof me, je vult je huis naar de ruimte die je hebt. Dat zit binnen no time vol en dan denk je hoe heb ik opeens zoveel spullen. Zo gaat dat.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Thanks.
En het klinkt misschien raar, maar alle kleding zit nu in een kast die zes keer zo klein is. Daarnaast zijn er nog 10 enorme lades extra aanwezig in de slaapkamer en hebben we ook een berging die we nooit eerder gehad hebben. Ooit zal hij echt wel vol raken, maar ik geloof best dat het een tijdje gaat duren.
[..]
Ja precies.
Hč wat vrouwelijk van je!quote:Op maandag 4 mei 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik dit zo af en toe zie en hoor van andere mensen heb ik echt ziekelijk veel kleren
Bij mij begint kritiek op anderen hebben pas als zij kritiek op mij hebben. Dan kan je het krijgen ookquote:Op maandag 4 mei 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen altijd maar commentaar moeten hebben op de keuzes van anderen
Ik ben niet zo materialistisch dus komt goedquote:Op maandag 4 mei 2020 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me, je vult je huis naar de ruimte die je hebt. Dat zit binnen no time vol en dan denk je hoe heb ik opeens zoveel spullen. Zo gaat dat.
Ja preciesquote:Op maandag 4 mei 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk "mag" 'ie miepen, maar dan kan je ook kritiek terugverwachten.
De ruimte hebben maakt het echt belachelijk makkelijk om 'm te vullen.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Thanks.
En het klinkt misschien raar, maar alle kleding zit nu in een kast die zes keer zo klein is. Daarnaast zijn er nog 10 enorme lades extra aanwezig in de slaapkamer en hebben we ook een berging die we nooit eerder gehad hebben. Ooit zal hij echt wel vol raken, maar ik geloof best dat het een tijdje gaat duren.
[..]
Ja precies.
Ik houd regelmatig opruimrondes om van overtollige zooi af te komenquote:Op maandag 4 mei 2020 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me, je vult je huis naar de ruimte die je hebt. Dat zit binnen no time vol en dan denk je hoe heb ik opeens zoveel spullen. Zo gaat dat.
Dan kunnen ze het krijgen en internet mag er ook van meegenieten.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hč wat vrouwelijk van je!
[..]
Bij mij begint kritiek op anderen hebben pas als zij kritiek op mij hebben. Dan kan je het krijgen ook.
[..]
Ik ben niet zo materialistisch dus komt goed. Heb gelukkig al eerder op mezelf gewoond.
het erge is nog dat ik meer dan de helft gewoon niet draagquote:
Ik koop eigenlijk alleen spullen die ik echt nodig heb en al lang wil hebbenquote:Op maandag 4 mei 2020 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ruimte hebben maakt het echt belachelijk makkelijk om 'm te vullen.Want de keuzes "heb ik dit ding echt nodig" worden dan ook beīnvloed door een "het ligt niet in de weg, dus och".
Oh wowquote:Op maandag 4 mei 2020 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het erge is nog dat ik meer dan de helft gewoon niet draag
maar ik ben mijn leven aan het beteren en heb vorige week al 2 zakken weg geworpen.
Mja, dat is dan een soort wraak. Daar probeer ik niet in mee te gaan, hoe verleidelijk het soms ook is.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hč wat vrouwelijk van je!
[..]
Bij mij begint kritiek op anderen hebben pas als zij kritiek op mij hebben. Dan kan je het krijgen ook.
[..]
Ik ben niet zo materialistisch dus komt goed. Heb gelukkig al eerder op mezelf gewoond.
Ik draag de helft niet, want geen dingen om het naar aan te trekken.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het erge is nog dat ik meer dan de helft gewoon niet draag
maar ik ben mijn leven aan het beteren en heb vorige week al 2 zakken weg geworpen.
Dit idd.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is dan een soort wraak. Daar probeer ik niet in mee te gaan, hoe verleidelijk het soms ook is.
Mja, ik heb al onderscheid tussen werkkleding en privékleding, dat is al dubbel dus. Gooi daar sportkleding bij en je bent zo een kast verder.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk alleen spullen die ik echt nodig heb en al lang wil hebben. Maar als ik dat zeg klink ik echt als een Generatie Z-hippie.
[..]
Oh wow. Je gaat ook verhuizen toch? Misschien is dat een mooi moment om het nog verder uit te sorteren
.
ja, verhuizen is wel een mooie gelegenheid voor een grote opruiming.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk alleen spullen die ik echt nodig heb en al lang wil hebben. Maar als ik dat zeg klink ik echt als een Generatie Z-hippie.
[..]
Oh wow. Je gaat ook verhuizen toch? Misschien is dat een mooi moment om het nog verder uit te sorteren
.
ik heb echt veel te veel zooi waarvan ik denk "dat is nog handig voor een bepaalde gelegenheid" maar eigenlijk is het zinloos om ze daar voor te bewaren.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik draag de helft niet, want geen dingen om het naar aan te trekken.
De schoenenbak moet ik ook weer even langs ja, één paar binnenschoenen houden is zat, de rest heeft toch z'n beste tijd wel gehad. Dus dat scheelt weer drie paar.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, verhuizen is wel een mooie gelegenheid voor een grote opruiming.
Op dit moment is er weer een bezichtiging bezig
[..]
ik heb echt veel te veel zooi waarvan ik denk "dat is nog handig voor een bepaalde gelegenheid" maar eigenlijk is het zinloos om ze daar voor te bewaren.
Binnenkort nog maar wat zakken vullen.
Vooral oude sportschoenen kan nog wel wat in weg gegooid worden.
Nou ten eerste bepaal jij dat niet, hoe je op een ander overkomtquote:Op maandag 4 mei 2020 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
Maar als ik dat zeg klink ik echt als een Generatie Z-hippie.
ik koop elk jaar nieuwe sportschoenen, maar dan zijn de oude nog niet helemaal versleten. dus dat vind ik dan altijd zonde om weg te gooien.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De schoenenbak moet ik ook weer even langs ja, één paar binnenschoenen houden is zat, de rest heeft toch z'n beste tijd wel gehad. Dus dat scheelt weer drie paar.
Ja, zelfde idee hier. Nieuwe kopen en de oude laten liggen, schiet niet op. En ik zie mezelf voorlopig toch niet ergens binnen sporten (ja, thuis), dus het kan gewoon wel eens weg.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik koop elk jaar nieuwe sportschoenen, maar dan zijn de oude nog niet helemaal versleten. dus dat vind ik dan altijd zonde om weg te gooien.
Maar als je zo opeens 8 of 9 paar sportschoenen hebt die alleen maar stof vangen is het wel tijd om de collectie wat uit te dunnen
Oeh, succes! Hopelijk wordt dit hemquote:Op maandag 4 mei 2020 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, verhuizen is wel een mooie gelegenheid voor een grote opruiming.
Op dit moment is er weer een bezichtiging bezig
Omdat het niet fijn is om snowflake genoemd te worden zodra je een keuze maakt die afwijkt van de normquote:Op maandag 4 mei 2020 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ten eerste bepaal jij dat niet, hoe je op een ander overkomtEn ten tweede, even if. Why do you care?
![]()
mijn vorige handbalschoenen heb ik eind vorig jaar gekocht en ze hebben het seizoen niet kunnen afmaken, dus kunnen best nog wel een tijdje.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zelfde idee hier. Nieuwe kopen en de oude laten liggen, schiet niet op. En ik zie mezelf voorlopig toch niet ergens binnen sporten (ja, thuis), dus het kan gewoon wel eens weg.
Wie weet.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, succes! Hopelijk wordt dit hem.
Oh wauw. Generalisatie is dik in this onequote:Op maandag 4 mei 2020 12:29 schreef RockNijntje het volgende:
Omdat het niet fijn is om snowflake genoemd te worden zodra je een keuze maakt die afwijkt van de norm. Niet dat dat in de KSC een probleem is wat ik ervaren heb
. Maar om die reden loop ik nou niet echt van de daken te schreeuwen hoe ik met mijn geboortejaar precies tussen de Millennials en Gen Z's inval. Wij worden op het internet over het algemeen niet heel serieus genomen
.
Dat heb ik met sportkleding, ik heb echt zat, maar dan zie ik wat lolligs langskomen en wil ik dat ķķk.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn vorige handbalschoenen heb ik eind vorig jaar gekocht en ze hebben het seizoen niet kunnen afmaken, dus kunnen best nog wel een tijdje.
Maar als het nieuwe seizoen begint komen er toch weer nieuwe kleurtjes uit
Maar dat hele Millennial/Gen Z is al dikke onzin, waarom zou je je daar überhaupt mee willen identificeren?quote:Op maandag 4 mei 2020 12:29 schreef RockNijntje het volgende:
Omdat het niet fijn is om snowflake genoemd te worden zodra je een keuze maakt die afwijkt van de norm. Niet dat dat in de KSC een probleem is wat ik ervaren heb
. Maar om die reden loop ik nou niet echt van de daken te schreeuwen hoe ik met mijn geboortejaar precies tussen de Millennials en Gen Z's inval. Wij worden op het internet over het algemeen niet heel serieus genomen
.
Termen waar ik nog nooit van gehoord heb komen voorbij.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wauw. Generalisatie is dik in this one
Een domme categorisering. Qua leeftijd zo'n beetje de huidige groep studenten.quote:
Z staat zeker voor Zeroes, het decennium waarin (grootendeels) zij zijn geboren??quote:Op maandag 4 mei 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een domme categorisering. Qua leeftijd zo'n beetje de huidige groep studenten.
Gewoon de volgende letter, ze gebruiken ook Gen X en Gen Y (dat zijn de millennials).quote:Op maandag 4 mei 2020 13:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Z staat zeker voor Zeroes, het decennium waarin (grootendeels) zij zijn geboren??
hardloopschoenen zijn inderdaad wel vrij lelijk. Al moet ik die binnenkort ook eens nieuw gaan kopen als deze corona zooi nog lang blijft duren.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heb ik met sportkleding, ik heb echt zat, maar dan zie ik wat lolligs langskomen en wil ik dat ķķk.Hardloopschoenen zijn gelukkig toch altijd wel spuuglelijk, dus de neiging om nieuwe te kopen voor de kleurtjes is er gelukkig niet zo.
[..]
Maar dat hele Millennial/Gen Z is al dikke onzin, waarom zou je je daar überhaupt mee willen identificeren?
Hier is het nagenoeg droog gebleven. Alleen toen ik naar het werk fietste miezerde het lichtjes. tijdens de postronde zelf geen druppel gevoeld..quote:
Hele ochtend al hier.quote:
Parasolletje der voor.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan kan ik volgens de regels de kozijnen niet doen :p
Da's altijd wel lekker, ik vond post drooghouden altijd wel een extra uitdaging.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier is het nagenoeg droog gebleven. Alleen toen ik naar het werk fietste miezerde het lichtjes. tijdens de postronde zelf geen druppel gevoeld..![]()
Rest van de dag zon erop ook?quote:
Dat is het ook en dat gaat bij mij ook niet altijd even goed..quote:Op maandag 4 mei 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's altijd wel lekker, ik vond post drooghouden altijd wel een extra uitdaging.
koop danquote:
ja maar die kan ik niet verplaatsenquote:Op maandag 4 mei 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koop dan
had jij niet de veel te grote parasol laatst?
Lastig! Dan is geduld de beste optie vrees ik. Of een wolkendansje.quote:
regendruppels op natte verf maken wel erg veel verschilquote:
Het is af en toe ook gewoon niet te doen.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is het ook en dat gaat bij mij ook niet altijd even goed..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had geloof ik te maken met dat de bovenste laag te snel uithardt, dat werkt een stuk lastiger.quote:
dan maar verder met schuren :pquote:Op maandag 4 mei 2020 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had geloof ik te maken met dat de bovenste laag te snel uithardt, dat werkt een stuk lastiger.
Huehuequote:Op maandag 4 mei 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een voordeel voor na de pandemie, niemand kan straks zo goed schuren als jij, niemand.
denk dat ik dan al een zelfmoordpoging met een schuurmachine achter de rug hebquote:Op maandag 4 mei 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een voordeel voor na de pandemie, niemand kan straks zo goed schuren als jij, niemand.
Sowieso eerst alles schuren voordat je gaat verven.quote:
En toch weigert ze om hier de kozijnen te komen schurenquote:Op maandag 4 mei 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat die mislukt maar ik zou daar dan wel graag een filmpje van ontvangenquote:Op maandag 4 mei 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ik dan al een zelfmoordpoging met een schuurmachine achter de rug heb
ja maar dacht eerst het bovenstuk te doen als testquote:Op maandag 4 mei 2020 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso eerst alles schuren voordat je gaat verven.
In haar bikiniquote:Op maandag 4 mei 2020 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat die mislukt maar ik zou daar dan wel graag een filmpje van ontvangen
Heb gewoon een beetje vertrouwen in jezelfquote:Op maandag 4 mei 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dacht eerst het bovenstuk te doen als test
Zoals een wijze Egyptenaar ooit tegen me zei, I like you very much but your girlfriend, she is very pretty but clumsy and weak, you search strong woman my friend, is better for you.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toch weigert ze om hier de kozijnen te komen schuren
Dit spelen terwijl je bezig bent.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
maar het is nu bitterbal en huis. Ben de gaten zelf aan op het vullen met houtspul
quote:Op maandag 4 mei 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dacht eerst het bovenstuk te doen als test
Eeeuhrrmquote:
Hoeveel heb je er gehad?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, aan de wandel. Ik loop en vaar even naar één van mijn velevoormalige woonplaatsen.
nouja de plamuur is dus niet voor buiten zie ik netquote:Op maandag 4 mei 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gewoon een beetje vertrouwen in jezelfGewoon eerst schoonmaken, dan plamuren en schuren, dan ontvetten en dan verven. Als je dat allemaal door elkaar gaat doen ga je spijt krijgen.
hoezo weakquote:Op maandag 4 mei 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals een wijze Egyptenaar ooit tegen me zei, I like you very much but your girlfriend, she is very pretty but clumsy and weak, you search strong woman my friend, is better for you.
Ik heb eigenlijk maar 1 andere woonplaats ooit gehad.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, aan de wandel. Ik loop en vaar even naar één van mijn velevoormalige woonplaatsen.
Hier ook maar één andere woonplaats, maar da's een flink eindje wandelen.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar 1 andere woonplaats ooit gehad.
Wel een mooie wandelroute daar naartoe
Wat voor een vreemde heb je gekocht danquote:Op maandag 4 mei 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouja de plamuur is dus niet voor buiten zie ik net
en waar is de huidige woonplaats?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook maar één andere woonplaats, maar da's een flink eindje wandelen.(Groningen.
)
Die kun je gewoon buiten gebruiken.quote:
Glad afwerken van nerven, krasjes en kleine beschadigingenquote:
Alkmaar. Met de auto zou het me al zo'n 2 uur kosten, lopend kost het me volgens Google zo'n 33 uur.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waar is de huidige woonplaats?
van huidige naar andere woonplaats loop ik anderhalf uur tot 2 uur denk ik.
maar dan moet je ook nog terug..
staat op verpakking niet geschikt voor hout buitenhuisquote:Op maandag 4 mei 2020 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Glad afwerken van nerven, krasjes en kleine beschadigingen
Voor geschilderd en ongeschilderd hout
Binnen en buiten
https://www.alabastine.nl/product/houtplamuur/
Staat er bij mij niet op?quote:Op maandag 4 mei 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat op verpakking niet geschikt voor hout buitenhuis
quote:Op maandag 4 mei 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar. maar ik gebruik hem wel gewoon :p
maandagdipjequote:Op maandag 4 mei 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
12 MINUTEN GELEDEN
42 nieuwe coronapatiënten in ziekenhuis, 26 doden gemeld
Er zijn 42 nieuwe coronapatiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis. Dat meldt het RIVM. Dat zijn minder nieuwe patiënten dan gisteren gemeld: toen ging het om 44 nieuwe patiënten. Het totaal aantal coronapatiënten dat in het ziekenhuis is opgenomen of opgenomen is geweest is 11.037.
Het dodental als gevolg van het coronavirus is gestegen met 26, meldt het RIVM. Gisteren was dat 69. De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
In totaal zijn nu, voor zover bekend, 5082 mensen in Nederland overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Dat aantal ligt in werkelijkheid hoger, doordat alleen geteste patiënten worden meegerekend als ze overlijden aan de gevolgen van een besmetting.
Het aantal nieuw gemelde besmettingen is 199. In totaal zijn er nu 40.770 besmettingsgevallen bekend. Doordat lang niet iedereen getest wordt, ligt het werkelijke aantal besmettingen hoger.
Je las 'niet geschilderd' als 'niet geschikt'quote:Op maandag 4 mei 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jezus![]()
bij niet geschilderd zit plamuur dus las het verkeerd
jaquote:Op maandag 4 mei 2020 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je las 'niet geschilderd' als 'niet geschikt'
Dat vermoedde ik al jaquote:
zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 4 mei 2020 14:26 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal als straaljagerpiloot, dit knopje is voor het landingsgestel want er staat seat ejection op.
quote:Op maandag 4 mei 2020 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeeej mijn op 26 maart aangevraagde restitutie van mijn nietdoorgegane vakantie is NET binnen![]()
EN mijn jaargesprek was ook bijzonder prettig![]()
Vanavond bieries in de zon kou
quote:Op maandag 4 mei 2020 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeeej mijn op 26 maart aangevraagde restitutie van mijn nietdoorgegane vakantie is NET binnen![]()
EN mijn jaargesprek was ook bijzonder prettig![]()
Vanavond bieries in de zon kou
Ze hadden Anouk daar best mogen houden hoorquote:Op maandag 4 mei 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
achterlijk ook dat marokko zo moeilijk doet over die vluchten voor mensen die daar vast zitten
aan deze uitspraak ga ik mij niet meer wagenquote:Op maandag 4 mei 2020 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze hadden Anouk daar best mogen houden hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat??quote:Op maandag 4 mei 2020 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan deze uitspraak ga ik mij niet meer wagen
Of ruilen voor 100 gedetineerde marokkanen. Wij anouk terug, zei dat uitschot terug.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze hadden Anouk daar best mogen houden hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan wel ja..quote:Op maandag 4 mei 2020 14:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of ruilen voor 100 gedetineerde marokkanen. Wij anouk terug, zei dat uitschot terug.
ervaringen uit het verledenquote:
Jaloers op je overkappingquote:Op maandag 4 mei 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
de bank in zijn volle glorie
[ afbeelding ]
Ja. Ik ben nog steeds op zoek naar een soort zonnewering. Ik heb net zo'n balkon als jij geloof ikquote:
maar dat maakt je niet automatisch een leuk mensquote:
heb hier ook een parasol staan met tegels er op. Nog nooit vandoor gegaan maar met echt wind is die ook niet open. Maar die pergola's kan je kant en klaar kopen.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ik ben nog steeds op zoek naar een soort zonnewering. Ik heb net zo'n balkon als jij geloof ikmaar het kan er wel aardig waaien, dus ben dan bang dat de parasol ervandoor gaat.
ik heb niks tegen haarquote:Op maandag 4 mei 2020 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat maakt je niet automatisch een leuk mens
Sfeertje hoorquote:Op maandag 4 mei 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
de bank in zijn volle glorie
[ afbeelding ]
Hij is bij mij een keer omgedonderd, tegen de balkondeur aan dus kon ook niet makkelijk naar buiten om hem recht te zettenquote:Op maandag 4 mei 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb hier ook een parasol staan met tegels er op. Nog nooit vandoor gegaan maar met echt wind is die ook niet open. Maar die pergola's kan je kant en klaar kopen.
Dat kan. Iedereen maakt fouten.quote:
Ik sluit me bij Gianni aan. Ze heeft wel een goede stem, ik heb me schor geschreeuwd bij Nobody's Wife en de rest van haar eerste 2 albums, maar als mens komt ze minder positief op mij overquote:
ja maar dat stond dan toch niet vast met tegels? Ik heb er 6 grote stoeptegels op liggenquote:Op maandag 4 mei 2020 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is bij mij een keer omgedonderd, tegen de balkondeur aan dus kon ook niet makkelijk naar buiten om hem recht te zetten
Waarom?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik sluit me bij Gianni aan. Ze heeft wel een goede stem, ik heb me schor geschreeuwd bij Nobody's Wife en de rest van haar eerste 2 albums, maar als mens komt ze minder positief op mij over
Nee met water, want ik krijg die stoeptegels niet op hun plek. /slapwijfquote:Op maandag 4 mei 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat stond dan toch niet vast met tegels? Ik heb er 6 grote stoeptegels op liggen
wind is best sterk, daar doen 6 stoeptegels ook weinig tegen.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat stond dan toch niet vast met tegels? Ik heb er 6 grote stoeptegels op liggen
ja water houdt het niet tegen nee :p Niemand die je kan helpen? heb dat ook niet zelf gedaanquote:Op maandag 4 mei 2020 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee met water, want ik krijg die stoeptegels niet op hun plek. /slapwijf
nou heb hier flinke wind gehad en nog nooit omgevallenquote:Op maandag 4 mei 2020 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wind is best sterk, daar doen 6 stoeptegels ook weinig tegen.
Grof gebekt. NIet altijd even aardig tegen anderen...quote:
M'n vader helpt me altijd met m'n balkon, maar het leek ons destijds gewoon niet zo praktisch.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja water houdt het niet tegen nee :p Niemand die je kan helpen? heb dat ook niet zelf gedaan
ja misschien wel een attitude. Is wel typisch haags hoe zij is.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grof gebekt. NIet altijd even aardig tegen anderen...
ik neem aan dat de parasol toen wel ingeklapt was?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb hier flinke wind gehad en nog nooit omgevallen
Hebben alle haagse vrouwen 6 kinderen bij 4 mannen?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wel een attitude. Is wel typisch haags hoe zij is.
nou ja je kan hem idd niet meer zo makkelijk verplaatsen. Met zon zand of water ding ben je wel stukken mobieler ja.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader helpt me altijd met m'n balkon, maar het leek ons destijds gewoon niet zo praktisch.
ja maar dat zeg ik al 3 keerquote:Op maandag 4 mei 2020 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik neem aan dat de parasol toen wel ingeklapt was?
nee dat niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hebben alle haagse vrouwen 6 kinderen bij 4 mannen?
Dan ben je gewoon een tokkie...
misschien zegt ze ookquote:Op maandag 4 mei 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wel een attitude. Is wel typisch haags hoe zij is.
ja omdat ik niks tegen haar heb dus die attitude stoort mij niet. Heb niet met haar te maken ofzoquote:
ik zie het maar 1x andersquote:
nee, quote maar.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb hier ook een parasol staan met tegels er op. Nog nooit vandoor gegaan maar met echt wind is die ook niet open. Maar die pergola's kan je kant en klaar kopen.
quote:
Zo'n Datura en een Bougainvillea of een Blauwe Regen in een pot voor over je pergola?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk heIk moet nog nadenken over die planten. het is wat rommelig nu :p
ja bang voor beestjesquote:Op maandag 4 mei 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Datura en een Bougainvillea of een Blauwe Regen in een pot voor over je pergola?
dollekee?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vallen dan wel in je nek, je eten en je dollekee ja
Waarom vraag je dan aan UItstraling om pics???quote:
Dacht dat het om ballie gingquote:Op maandag 4 mei 2020 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan aan UItstraling om pics???
Blauwe regenquote:Op maandag 4 mei 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Datura en een Bougainvillea of een Blauwe Regen in een pot voor over je pergola?
quote:Op maandag 4 mei 2020 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan aan UItstraling om pics???
ja hoe diep is het? Vind je zon pergola niet mooier dan?quote:Op maandag 4 mei 2020 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Ben benieuwd of dit op m'n balkon kan.
https://www.vidaxl.nl/e/8(...)350x250x225-cm-creme
Schitterendquote:Op maandag 4 mei 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
11,6 km gewandeld. En mijn stadje weer eens van de overkant bekeken![]()
[ afbeelding ]
Ja maar ik heb het aan m'n vader voorgelegd en die vindt alles stom en onzin, en je moet er een doek overheen spannen en ook weer makkelijk kunnen oprollen. En als het gaat waaien gaat alles ervandoor. Hij blijft erbij dat ik een parasol moet gebruiken, maar de zon draait, dus ben je steeds bezig dat ding te verplaatsen en zit je in de namiddag nog in de zon. Maar ik woon er nu zeven jaar en heb nog steeds geen fuck aan dat balkon omdat ik geen schaduw heb.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoe diep is het? Vind je zon pergola niet mooier dan?
Dat zou het bij mijn stadje ook wel zijn. Schitterend. 11,6 km waarschijnlijk nog niet eensquote:Op maandag 4 mei 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
11,6 km gewandeld. En mijn stadje weer eens van de overkant bekeken![]()
[ afbeelding ]
Dan neem je TWEE parasolsquote:Op maandag 4 mei 2020 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het aan m'n vader voorgelegd en die vindt alles stom en onzin, en je moet er een doek overheen spannen en ook weer makkelijk kunnen oprollen. En als het gaat waaien gaat alles ervandoor. Hij blijft erbij dat ik een parasol moet gebruiken, maar de zon draait, dus ben je steeds bezig dat ding te verplaatsen en zit je in de namiddag nog in de zon. Maar ik woon er nu zeven jaar en heb nog steeds geen fuck aan dat balkon omdat ik geen schaduw heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |