Zelfs dan niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je daar een poezenmedaille voor krijgt? Eerlijk antwoorden
Nope.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:06 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Rustig hier, iedereen heeft zeker een verplichte ADV dag vandaag
Idem dito hier hoor.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs dan niet.
Ik heb sowieso al geen heel sterke voortplantingsdrang (ja, af en toe een zweem hormonen die opspeelt, maar dat schijnt gebruikelijk te zijn) dus een pandemie helpt wel om er maar niet aan te beginnen.
Jaloers.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben pas om half tien opgestaan
Wat een stresskipquote:Op maandag 4 mei 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ik stond net mijn tas in te pakken bij de gamma, dus wilde de 2 dingetjes van de volgende klant aangeven omdat hij er niet bij kon.
Was die geīrriteerd en zei die;
nu raak je met mijn handen jouw dingen aan![]()
Vond ik best knap
Eens.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:28 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Een echte Hagenees had meteen uitgehaald
En toen heb je nog even snel aan zijn schroefjes gelikt?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ik stond net mijn tas in te pakken bij de gamma, dus wilde de 2 dingetjes van de volgende klant aangeven omdat hij er niet bij kon.
Was die geīrriteerd en zei die;
nu raak je met mijn handen jouw dingen aan![]()
Vond ik best knap
quote:Op maandag 4 mei 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toen heb je nog even snel aan zijn schroefjes gelikt?
ik verwacht eigenlijk dat het geld vandaag gestort gaat worden aangeziend e dagtekening op afgelopen zaterdag stondquote:Op maandag 4 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, de definitieve aanslag van de Belastingdienst. 847 euro terug
Binnen een week na dagtekening.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verwacht eigenlijk dat het geld vandaag gestort gaat worden aangeziend e dagtekening op afgelopen zaterdag stond
maar ik had de brief al een week voor de dagtekeningquote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
O, da’s raar. Ik heb eigenlijk niet op de dagtekening gelet. Een paar dagen eerder of later maakt me niet uit. Ik was vooral blij dat het bedrag overeenkomt met mijn aangifte.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik had de brief al een week voor de dagtekening
ik wil mijn 1500 euro hebbenquote:Op maandag 4 mei 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, da’s raar. Ik heb eigenlijk niet op de dagtekening gelet. Een paar dagen eerder of later maakt me niet uit. Ik was vooral blij dat het bedrag overeenkomt met mijn aangifte.
Waar haal jij je nonsens vandaan?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:38 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Dat mag ook wel als grootverdiener
Ik bijna 4000quote:Op maandag 4 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag op mijnbelastingdients.nl dat ik per post bericht heb gekregen over mijn definitieve aanslag 2019 maar nog geen brief gezien of ontvangen.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, da’s raar. Ik heb eigenlijk niet op de dagtekening gelet. Een paar dagen eerder of later maakt me niet uit. Ik was vooral blij dat het bedrag overeenkomt met mijn aangifte.
Dat is ook fijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik krijg niets terug. Maar hoef ook niets bij te betalen.
Ik ook na dit jaar.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik krijg niets terug. Maar hoef ook niets bij te betalen.
Ohja dat zal flink invloed hebben. Hier al jaren hetzelfde, de belastingdienst is goed op de hoogte.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook na dit jaar.Dit zijn nog de naweeën van het huis dat ik verkocht heb.
belastingdienst weet alles al.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja dat zal flink invloed hebben. Hier al jaren hetzelfde, de belastingdienst is goed op de hoogte.
Ik verwacht dat ik volgend jaar geen aangifte meer hoef te doen. Ik heb geen aftrekbare posten of andere financiële bijzonderheden.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja dat zal flink invloed hebben. Hier al jaren hetzelfde, de belastingdienst is goed op de hoogte.
Oh hoef je dan geen aangifte meer te doen?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik volgend jaar geen aangifte meer hoef te doen. Ik heb geen aftrekbare posten of andere financiële bijzonderheden.
Nee. Mag wel, maar hoeft nietquote:Op maandag 4 mei 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hoef je dan geen aangifte meer te doen?
Oh ik doe het altijd wel braaf, ook al krijg ik nooit een brief ofzo dat ik het moet doen.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik volgend jaar geen aangifte meer hoef te doen. Ik heb geen aftrekbare posten of andere financiële bijzonderheden.
En hij bewaart zijn kleding in bierkratjes?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik postte een gifje van de ontworpen PAX kast in een groepsgesprek. Zegt zo'n 33-jarige dude dat we te volwassen en burgerlijk bezig zijn en dat dit echt niet goed voor ons is. Nee, jíj bent raar, met je 33 op een studentenkamer.
wat is er zo volwassen aan een pax kast?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik postte een gifje van de ontworpen PAX kast in een groepsgesprek. Zegt zo'n 33-jarige dude dat we te volwassen en burgerlijk bezig zijn en dat dit echt niet goed voor ons is. Nee, jíj bent raar, met je 33 op een studentenkamer.
Ik kreeg altijd een brief met de boodschap dat ik geen aangifte hoef te doen. Maar ik had die jaren een huurwoning en alleen salaris. Geen toeslagen of andere zaken die je aangifteplichtig maken.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik doe het altijd wel braaf, ook al krijg ik nooit een brief ofzo dat ik het moet doen.
Vakantiegeldgenotquote:Op maandag 4 mei 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mei is altijd genot qua financiën
En opeens doe je 1x aangifte en zit je er voor de rest van je leven aan vast.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd een brief met de boodschap dat ik geen aangifte hoef te doen. Maar ik had die jaren een huurwoning en alleen salaris. Geen toeslagen of andere zaken die je aangifteplichtig maken.
Ah ik krijg wel een beetje zorgtoeslag dus dan moet het wel?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd een brief met de boodschap dat ik geen aangifte hoef te doen. Maar ik had die jaren een huurwoning en alleen salaris. Geen toeslagen of andere zaken die je aangifteplichtig maken.
Zijn huis stinkt echt extreem naar rook, zweet, ongewassen kleren en etensresten en hij heeft qua meubels alleen een smerige ikweetniethoeveelstehands bank en zijn bed. Niet eens een kastquote:Op maandag 4 mei 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En hij bewaart zijn kleding in bierkratjes?
Ja, nou, niks volgens mijquote:Op maandag 4 mei 2020 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er zo volwassen aan een pax kast?
He bah wat burgerlijk en volwassen allemaalquote:Op maandag 4 mei 2020 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
als het aan ons ligt gaan we hier wel minstens 25 jaar gebruik van maken
mja. we hadden met de vve afgesproken dat er dit jaar een schilder kwam om alles gelijk te trekken. maar eerste keer is op eigen kosten dus probeer het zelf maar. Dan moet alleen nog de gevelquote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He bah wat burgerlijk en volwassen allemaal
Ok dus alleen achter. En met alles gelijk trekken bedoel je dan alles dezelfde kleur?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja. we hadden met de vve afgesproken dat er dit jaar een schilder kwam om alles gelijk te trekken. maar eerste keer is op eigen kosten dus probeer het zelf maar. Dan moet alleen nog de gevel
nee dat niet maar wel staat. boven is in verschrikkelijke staatquote:Op maandag 4 mei 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok dus alleen achter. En met alles gelijk trekken bedoel je dan alles dezelfde kleur?
Ik verheug me in ieder geval weer op je avonturen.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat niet maar wel staat. boven is in verschrikkelijke staat
voorkant geloof ik ook maar ja dat laat ik maar doen
ik krijg er wel meteen al een beeld bijquote:Op maandag 4 mei 2020 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn huis stinkt echt extreem naar rook, zweet, ongewassen kleren en etensresten en hij heeft qua meubels alleen een smerige ikweetniethoeveelstehands bank en zijn bed. Niet eens een kast. Ik wil me echt niet beter voelen dan hij of zo, maar ga niet zeggen dat een PAX-kast ontwerpen naar behoefte slecht voor me is wtf
![]()
. Help ik snap deze man niet.
[..]
Ja, nou, niks volgens mij. Oke oke, het is wat duurder dan de gemiddelde studentenkast, maar als het aan ons ligt gaan we hier wel minstens 25 jaar gebruik van maken, dus dan brengt 'ie z'n geld ook wel weer op.
Mother Nature hates you.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik nies me weer helemaal de tering. Kut hooikoorts.
Nee hoor. Ik had het niet hoeven doen, maar ik hou niet van mogelijk achteraf nog eens gedoe krijgen.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En opeens doe je 1x aangifte en zit je er voor de rest van je leven aan vast.
Precies.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had het niet hoeven doen, maar ik hou niet van mogelijk achteraf nog eens gedoe krijgen.
Echt hoorquote:Op maandag 4 mei 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg er wel meteen al een beeld bij
Nee, volgend jaar hoef ik geen aangifte meer te doen.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En opeens doe je 1x aangifte en zit je er voor de rest van je leven aan vast.
ja, maar geld nietquote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ik krijg wel een beetje zorgtoeslag dus dan moet het wel?
Da's de volgende stap, de balans tussen geld en vrije tijd vinden.quote:
Lekker laten gaan joh. Je kan je toch niet druk gaan maken over de mening van dit soort idioten?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn huis stinkt echt extreem naar rook, zweet, ongewassen kleren en etensresten en hij heeft qua meubels alleen een smerige ikweetniethoeveelstehands bank en zijn bed. Niet eens een kast. Ik wil me echt niet beter voelen dan hij of zo, maar ga niet zeggen dat een PAX-kast ontwerpen naar behoefte slecht voor me is wtf
![]()
. Help ik snap deze man niet.
[..]
Ja, nou, niks volgens mij. Oke oke, het is wat duurder dan de gemiddelde studentenkast, maar als het aan ons ligt gaan we hier wel minstens 25 jaar gebruik van maken, dus dan brengt 'ie z'n geld ook wel weer op.
Aah, die heb ik stopgezet, dus dat kan het ontbreken van een brief verklaren.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]vermoed dat het daar mee te maken heeft.
hmm, ja, daar wordt het wat lastiger.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's de volgende stap, de balans tussen geld en vrije tijd vinden.
Preciesquote:Op maandag 4 mei 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker laten gaan joh. Je kan je toch niet druk gaan maken over de mening van dit soort idioten?
Twee inkomens hier en het huis kan op één inkomen (al wordt het wel wat krap dan). Zolang het kan, blijf ik lekker doorderpen met m'n korte dagen.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou graag een dag minder werken. Maar ja, singleleef ditdat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
mooiquote:Op maandag 4 mei 2020 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Precies. Maar ik vind het gewoon een beetje sneu voor hem ergens denk ik.
Ik ga straks genieten van mijn superchille kast die we jarenlang niet vol gaan krijgen.
[ afbeelding ]
Hardop gelachen.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga straks genieten van mijn superchille kast die we jarenlang niet vol gaan krijgen.
[ afbeelding ]
Als hij gelukkig is met zijn levensstijl is het toch prima?quote:Op maandag 4 mei 2020 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan moet 'ie ook niet gaan miepen over de keuzes van anderen, uiteraard.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als hij gelukkig is met zijn levensstijl is het toch prima?
Want wanneer "mag" hij dat wčl?quote:Op maandag 4 mei 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan moet 'ie ook niet gaan miepen over de keuzes van anderen, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |