Ja nog niks van amsterdam gehoordquote:Op maandag 4 mei 2020 20:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tsja...zou interessant zijn, maar restricties op reizen enz.....dan er waarschijnlijk extra beveilingen op treinen is.
Als er iets in Amsterdam is.....
quote:BEN JIJ ER 5 MEI OM 20:00 UUR BIJ?
VRIJHEIDSCONCERT 2020 LIVE VIA FB VOORVRIJHEID.NU
Ik ben super blij. Op 5 mei komt één van mijn dromen uit. Om 8 uur start dan hier het eerste online Vrijheidsconcert.
Al langer had ik de wens om mijn verhaal te combineren met de kracht van muziek. Zeker nu de vrije samenleving verder weg lijkt dan ooit, is het voor mij tijd om deze droom waar te maken.
Zwijgen is geen optie meer. Zeker als je ziet hoe onze politieke leiders onze maatschappij in een rap tempo aan het ontmenselijken zijn.
Dus kijk ik er naar uit om met de ondersteuning van een geweldige artiest mijn boodschap extra krachtig neerzetten.
Nummer 1 op mijn lijstje van artiesten was Erwin Nyhoff. Als groot fan van The Prodigal Sons heb ik altijd al gehouden van zijn stemgeluid
In korte tijd hebben we samen de knoop doorgehakt.
WE GAAN ER VOOR
Voor mensen die denken: "wie is die Erwin Nyhoff ook al weer?" Luister dan zeker naar zijn fantastische blind audition bij de Voice (The River van Bruce Springsteen).
Met mijn verhaal en zijn unieke stemgeluid weet ik zeker dat dit zelfs op afstand een bijzondere ervaring gaat worden.
Ik zou het dan ook super tof vinden als jij samen met hopelijk heel veel andere mensen aansluit bij dit kosteloze Vrijheidsconcert.
De komende dagen werk ik nog verder aan het script afgestemd op een aantal van mijn favoriete nummers van Erwin.
En ja op deze avond doe ik zeker een oproep aan Hugo de Jonge om zijn gezonde verstand te gebruiken, aan Mark Rutte om zijn morele kompas te gebruiken en aan Klaas Dijkhoff om zijn menselijkheid terug te vinden.
Ik hoop dat iedereen aan het eind van dit concert de wijsheid van David Bowie gaat ervaren "we could be heroes just for one day and we could beat them forever and ever"
Met gezonde groet,
Frank Ruesink
Men ontkent dat de vrijheidsbeperkingen nodig zijn , niet dat corona niet bestaat .quote:Op maandag 4 mei 2020 21:39 schreef mootie het volgende:
Het protesteren staat niet gelijk aan het ontkennen van Corona toch?
Ja inderdaad samengevoegd , wat slim isquote:Op maandag 4 mei 2020 22:53 schreef SuperHartje het volgende:
Volgens mij waren de Nederlandse demonstranten op het vorige protest een mix van ‘stop lockdown’, ‘stop de economie en het land te vernietigen’ en ‘stop 5G.
Al die spelfouten zijn reden genoeg om niet te gaanquote:Op maandag 4 mei 2020 21:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Men ontkent dat de vrijheidsbeperkingen nodig zijn , niet dat corona niet bestaat .
[ afbeelding ]
Wel een verslag maken natuurlijk. Ik kan er zelf niet bijzijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Men ontkent dat de vrijheidsbeperkingen nodig zijn , niet dat corona niet bestaat .
[ afbeelding ]
Dat is altijd leuk voor het topicquote:Op maandag 4 mei 2020 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
Als er in Amsterdam iets gepland staat, geef dat even door en dan ga ik met alle plezier een kijkje nemen. Ik zal live verslag doen van deze historische gebeurtenis.
Jammer dat het voor mij nu zo ver weg is. Had het wel willen zien.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
Als er in Amsterdam iets gepland staat, geef dat even door en dan ga ik met alle plezier een kijkje nemen. Ik zal live verslag doen van deze historische gebeurtenis.
Joh..quote:Op maandag 4 mei 2020 23:00 schreef SuperHartje het volgende:
Ja of niet. Bij ‘stop 5G’ haakt ook weer een hoop af.
Foto's:twitter:ChrisIsErbij twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 12:07:48Ik denk 100-150 man nu. Het zou om 12.00 uur beginnen. #lockdowndemo reageer retweet
twitter:ChrisIsErbij twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 12:27:52Men moet 200 meter terug en men moet op anderhalve meter van elkaar gaan staan. Anders wordt geweld gebruikt, meldt de politie. #lockdowndemo reageer retweet
twitter:ChrisIsErbij twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 12:33:39De politie heeft de demonstranten nu bijna terug op de oude plek. #lockdowndemo https://t.co/E4VlMKi35x reageer retweet
twitter:ChrisIsErbij twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 12:53:24Insluiting demo begint. Ik geloof niet dat het lukt maar misschien was dit de bedoeling. #lockdowndemo https://t.co/61Qj94B2yv reageer retweet
twitter:ChrisIsErbij twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 13:31:27Iedereen is aangehouden, horen we. Vlogster geeft live commentaar op beeld. Een man roept Boe. #lockdowndemo https://t.co/7eYJVBn6Mg reageer retweet
twitter:NUnl twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 13:34:51Burgemeester Den Haag geeft opdracht om lockdowndemonstratie te beëindigen: https://t.co/ZCPOvbt1Dj reageer retweet
Walgelijk die lui. Vraag me wel eens af welk type mens zich tot dit soort baantjes (de me/knokploeg van de politie) aangetrokken voelt? Nog heel even dan kunnen ze hun crowd control weapons inzetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |