Maar daar is de achtergrond natuurlijk totaal anders. Wij zitten tequote:Op maandag 4 mei 2020 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
India...mensen zijn het allemaal zat en nergens (meer) voor nodig die lockdown.
Welke medicijnen zijn dat? En van wie mogen die niet voorgeschreven worden?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja, die zijn er. Maar mogen niet worden voorgeschreven.
Vraag dat maar aan die dokter uit Meijel.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke medicijnen zijn dat? En van wie mogen die niet voorgeschreven worden?
Ik wist niet dat er al een werkend medicijn was?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een vaccin (of dat nou met of zonder chip is) werkt niet bij mensen die dit virus al hebben opgelopen.
Het merendeel merkt nog niet eens dat ze het virus hebben.
En de mensen die toch ziek worden zodat ze het merken moet je medicijnen geven. Ja, die zijn er. Maar mogen niet worden voorgeschreven.
Wat is dit nou voor een suffe reactie dan?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan die dokter uit Meijel.
https://www.telegraaf.nl/(...)oppen-met-corona-mixquote:Op maandag 4 mei 2020 17:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een suffe reactie dan?
Kan ik me voorstellen dat jij zit te Netflixen. Zolang Netflix er is en onze boodschapjes in huis, hebben we eigenlijk niets te klagenquote:Op maandag 4 mei 2020 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar is de achtergrond natuurlijk totaal anders. Wij zitten te
Netflixen, laten eten bezorgen, boodschappen. Wonen ieder in ons eigen huis.
1. Ja zeker wel. Dat je besmet bent geweest betekent niet 100% zeker dat je lichaam de juiste antistoffen aan heeft gemaakt. Het kan zijn dat een vaccin beter is om je immuunsysteem te trainen en om het "geheugen" langer aan te brengen dan bij normale besmetting.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een vaccin (of dat nou met of zonder chip is) werkt niet bij mensen die dit virus al hebben opgelopen.
OK? Dus?quote:Het merendeel merkt nog niet eens dat ze het virus hebben.
En de mensen die toch ziek worden zodat ze het merken moet je medicijnen geven. Ja, die zijn er. Maar mogen niet worden voorgeschreven.
Ik heb het over mensen die op het moment van vaccinatie het virus nog actief hebben. Dan gooi je er met vaccinatie NOG een dosis virus in, terwijl die mensen hun afweersysteem al bezig is met het originele virus te bestrijden. Lijkt me niet het beste idee.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
1. Ja zeker wel. Dat je besmet bent geweest betekent niet 100% zeker dat je lichaam de juiste antistoffen aan heeft gemaakt. Het kan zijn dat een vaccin beter is om je immuunsysteem te trainen en om het "geheugen" langer aan te brengen dan bij normale besmetting.
Het is hier toch BMW? Daar komen de verhalen over het chippen van mensen vaak voor. Dus daarom schrijf ik dat het me geen drol uitmaakt of er een chip inzit of niet.quote:2. Chips? Wat? Waar heb jij het nou weer over?
quote:[..]
OK? Dus?
Eh nee. Zo werken vaccinaties niet. Worst-case wordt er gewerkt met een sterk verzwakte vorm van het virus of losse deeltjes van het virus. Niks waar je ziek van wordt.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die op het moment van vaccinatie het virus nog actief hebben. Dan gooi je er met vaccinatie NOG een dosis virus in,
terwijl die mensen hun afweersysteem al bezig is met het originele virus te bestrijden. Lijkt me niet het beste idee.
het zou fijn zijn als mensen niet randomly allemaal rotzooi proberen te betrekken bij de discussie, eigenlijk. Discussievervuiling is niet heel productief.quote:[..]
Het is hier toch BMW? Daar komen de verhalen over het chippen van mensen vaak voor. Dus daarom schrijf ik dat het me geen drol uitmaakt of er een chip inzit of niet.
Je realiseert je dat een huisarts die (met waarschijnlijk de beste bedoelingen) aan het experimenteren is geslagen en dat daarbij geen doden gevallen zijn allerminst een bewijs vormt voor de effectiviteit en veiligheid van z'n behandeling?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)oppen-met-corona-mix
Nope niet echt, ja wacht.. F1 is uitgesteld.. gvdr..quote:Op maandag 4 mei 2020 17:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen dat jij zit te Netflixen. Zolang Netflix er is en onze boodschapjes in huis, hebben we eigenlijk niets te klagen
Werkt preventief: als je jezelf vergiftigt kan je vervolgens geen corona meer krijgen natuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:38 schreef theguyver het volgende:
BTW heeft iemand al bleekmiddel gezopen?
Schijnt te helpen, althans volgens de machtigste persoon momenteel in de VS..
En nu even op ingaan op het punt over je filmpje.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen dat jij zit te Netflixen. Zolang Netflix er is en onze boodschapjes in huis, hebben we eigenlijk niets te klagen
Kijk hier krijg je hele makkelijke vragen, maar geen antwoord. Loop dan ook niet zulke stellige dingen te beweren.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in je nutteloze observaties over mij . Je kan me toch niet doorgronden en je denkt dat je me onder je kleingeestelijke vooroordelen kan plaatsen .
Ik ben wie ik ben , ik heb niemands goedkeuring nodigquote:Op maandag 4 mei 2020 20:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kijk hier krijg je hele makkelijke vragen, maar geen antwoord. Loop dan ook niet zulke stellige dingen te beweren.
Maar even serieus, helemaal prima die protesten natuurlijk. Maar vind je wel dat ze de maatregelen in acht moeten nemen? Afstand houden etc?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben wie ik ben , ik heb niemands goedkeuring nodig
[ afbeelding ]
Ga jij ook?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:16 schreef Summers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Persoonlijk niet maar in nederland en in israel doen ze het wel . Duitsland weer niet en Amerika ook niet .quote:Op maandag 4 mei 2020 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar even serieus, helemaal prima die protesten natuurlijk. Maar vind je wel dat ze de maatregelen in acht moeten nemen? Afstand houden etc?
Bleekmiddel (als je in de correcte manier gebruiken voor hygiene enz.) heeft waarschijnlijk miljoenen levens gered.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Werkt preventief: als je jezelf vergiftigt kan je vervolgens geen corona meer krijgen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Nee heb morgen iets anders te doenquote:
Tsja...zou interessant zijn, maar restricties op reizen enz.....dan er waarschijnlijk extra beveilingen op treinen is.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:16 schreef Summers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |