abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2020 @ 13:36:58 #51
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192941043
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat is uberhaubt waar van die spaanse griep verhaal als dat de enige voorbeeld is in 100 jaar .
Oh nu is het ineens relevant hoe oud mijn voorbeeld is? Jij zei NOOIT.

Ik kan prima nog een hele zooi recentere voorbeelden lepelen als ik wil maar ik dacht ik pak een voorbeeld waarvan je niet kan roepen dat "het niet vergelijkbaar is".

Glibberig als een aal probeer je te zijn.

Kan de waarheid en realiteit je wat schelen of wil je gewoon maar lekker wat goed-klinkende nonsens bleren tijdens die demo's morgen?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 4 mei 2020 @ 13:39:28 #52
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192941081
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Oh nu is het ineens relevant hoe oud mijn voorbeeld is? Jij zei NOOIT.

Ik kan prima nog een hele zooi recentere voorbeelden lepelen als ik wil maar ik dacht ik pak een voorbeeld waarvan je niet kan roepen dat "het niet vergelijkbaar is".

Glibberig als een aal probeer je te zijn.

Kan de waarheid en realiteit je wat schelen of wil je gewoon maar lekker wat goed-klinkte nonsens bleren tijdens die demo's morgen?
Het gaat jou alleen maar om het alles goedpraten Als ik dat wil horen ga ik wel het nos journaal kijken of cnn .:O , blijf jij lekker slapen dan gaan andere mensen het wel voor jouw mensenrechten opnemen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 4 mei 2020 @ 13:43:03 #53
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192941135
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Het gaat jou alleen maar om het alles goedpraten :O
Ik geef jou een concreet voorbeeld waarin je ongelijk hebt en je lult er overheen om maar niet je ongelijk toe te geven. Alsof zelfs een klein puntje toegeven betekent dat je de hele discussie hebt verloren. Zo zie ik het heus niet maar je gedraagt je als een kindje als je dat doet. En ik merk gewoon dat er geen productieve discussie gevoerd kan worden met je. Je leeft in sound-bites.

quote:
, blijf jij lekker slapen dan gaan andere mensen het wel voor jouw mensenrechten opnemen .
Als ik het gevoel heb dat mijn rechten in gevaar zijn dan sta ik zo ook te demonstreren. Maar gegeven de realiteit en de situatie waarin we zitten zie ik niet waarom ik me zorgen moet maken over wat losse maatregelen.

quote:
Als ik dat wil horen ga ik wel het nos journaal kijken of cnn .
2 bronnen die ik nooit kijk. Dus wederom probeer je ter slechter trouw mij allerhande dingen toe te kennen. Het zou je sieren als je toegaf dat je op sommige punten verkeerd in de discussie stond.

Ik nodig je uit om dat te doen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 4 mei 2020 @ 13:43:39 #54
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192941145
Professor over coronamaatregelen: 'Drie mensen op bezoek, wie zegt dat?'

Sommige coronamaatregelen druisen in tegen de Grondwet, zegt hoogleraar recht & samenleving Jan Brouwer. Hij verwacht procedures tegen de overheid.

Hij had afgelopen weekend vijf mensen op bezoek. Zijn oudste zoon met diens vrouw en baby, plus zijn twee andere zonen. ,,Wie zegt dat je hooguit drie mensen op bezoek mag hebben?’’, vraagt Jan Brouwer (68).

De premier zei dat. Mark Rutte.

Knullig
Brouwer schiet in de lach. ,,Rutte zegt het, maar het staat nergens. Niemand weet precies wat er in die noodverordening staat en dat is geen goede zaak. Om niet te zeggen dat het nogal knullig is.”

Ik zag de laatste persconferentie van onze Pinokkio er was haast geen enkel positief bericht te vinden over de man in al de reacties.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192941229
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 12:49 schreef Summers het volgende:
Morgen weer een demonstratie in Den haag tijd en plaats komen nog

[ afbeelding ]
Je gaat toch wel he? En jullie gaan toch geen 1,5m afstand houden he?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 4 mei 2020 @ 13:56:27 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192941317
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Doe jij ff normaal met je speelgoedspuitje van je 2 jarige .
Dit gaat om iets ernstigs , het schenden van de neuremberg code . slaapwandelaar 8)7
Jij zegt toch duidelijk dat vaxxineren gelijk staat als verkrachting!!!
Ik niet!

En dan nog de mens is niet onkwetsbaar, neem aan dat je zelf ook wel eens ziek bent geweest.
Vaxxinatie is de preventie tot erge ziektes zoals polio rode hond etc etc.

De neureNberg code verbied experimenten op de mens in een bepaald stadium.
Misschien moet je echt even goed gaan verdiepen wat die wet in houd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 mei 2020 @ 13:59:53 #57
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192941356
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:43 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik geef jou een concreet voorbeeld waarin je ongelijk hebt en je lult er overheen om maar niet je ongelijk toe te geven. Alsof zelfs een klein puntje toegeven betekent dat je de hele discussie hebt verloren. Zo zie ik het heus niet maar je gedraagt je als een kindje als je dat doet. En ik merk gewoon dat er geen productieve discussie gevoerd kan worden met je. Je leeft in sound-bites.
[..]
Het is nou eenmaal zo dat er een wereld van verschil is tussen officiele verhalen en de conspiracy verhalen . Ook is het nou eenmaal zo dat er mensen zijn die de officiele verhalen als realiteit zien en mensen die dat afwijzen als realiteit . Daarin kun je niet winnen .
quote:
Als ik het gevoel heb dat mijn rechten in gevaar zijn dan sta ik zo ook te demonstreren. Maar gegeven de realiteit en de situatie waarin we zitten zie ik niet waarom ik me zorgen moet maken over wat losse maatregelen.
[..]
Jij ziet losse maatregelen en een ander ziet zijn vrijheden verdwijnen . Jouw argumenten gaan dat niet veranderen . Het enige dat dat kan veranderen is die vrijheden terugkrijgen en die mensenrechten .
haal .
quote:
2 bronnen die ik nooit kijk. Dus wederom probeer je ter slechter trouw mij allerhande dingen toe te kennen. Het zou je sieren als je toegaf dat je op sommige punten verkeerd in de discussie stond.

Ik nodig je uit om dat te doen.
We hebben een totaal andere kijk op de realiteit en in bnw komt dat toch nooit samen . Wat voor de 1 krom is is voor de ander recht wat voor de 1 licht is is voor de ander duisternis . Dat grijze vlak ga je niet krijgen .
  maandag 4 mei 2020 @ 14:07:34 #58
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192941449
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is nou eenmaal zo dat er een wereld van verschil is tussen officiele verhalen en de conspiracy verhalen . Ook is het nou eenmaal zo dat er mensen zijn die de officiele verhalen als realiteit zien en mensen die dat afwijzen als realiteit . Daarin kun je niet winnen .
Je kan winnen met kennis en realiteitszin. Ik heb zelf bijvoorbeeld het "officiële verhaal" van het RIVM/WHO over mondkapjes gesloopt in tig andere topics door te verwijzen naar peer-reviewed data.

Zo doe je dat... niet met een calimero verhaal... kom met feiten aanzetten en bewijs voor die feiten en ik zal luisteren.

quote:
[..]

Jij ziet losse maatregelen en een ander ziet zijn vrijheden verdwijnen . Jouw argumenten gaan dat niet veranderen . Het enige dat dat kan veranderen is die vrijheden terugkrijgen en die mensenrechten .
Die vrijheden gaan we uiteindelijk gewoon terug krijgen, ook zonder demonstraties en grondrechtelijke class action lawsuits.

En als je geen vertrouwen hebt in de overheid.. dan kan je alsnog vertrouwen hebben in big-business.. die hebben nl. helemaal geen zin in een 1,5-meter-maatschappij.. dat is slecht voor de bottom line.. minder plek voor klanten, minder plek voor werknemers.... en als er minder omzet wordt gemaakt komt er minder belastinggeld binnen. Etc.. etc.. Zodra het maar even kan zijn deze maatregelen verdwenen.

quote:
[..]

We hebben een totaal andere kijk op de realiteit en in bnw komt dat toch nooit samen . Wat voor de 1 krom is is voor de ander recht wat voor de 1 licht is is voor de ander duisternis . Dat grijze vlak ga je niet krijgen .
Er is maar 1 realiteit. Die delen we. Het enige wat mij uit maakt is dat ik zo goed mogelijk herken wat de harde realiteit is.. en dat andere mensen dat ook doen.

Dus vanuit die belofte daag ik je uit om een samenhangend realiteitszin-georiënteerd verhaal te houden.

Het grappige is.. ik heb inmiddels het gevoel dat ik jouw kant van het verhaal beter kan presenteren dan jij dat kan. En dat is best treurig denk ik.
  maandag 4 mei 2020 @ 14:29:37 #59
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192941715
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jij zegt toch duidelijk dat vaxxineren gelijk staat als verkrachting!!!
Ik niet!

En dan nog de mens is niet onkwetsbaar, neem aan dat je zelf ook wel eens ziek bent geweest.
Vaxxinatie is de preventie tot erge ziektes zoals polio rode hond etc etc.

De neureNberg code verbied experimenten op de mens in een bepaald stadium.
Misschien moet je echt even goed gaan verdiepen wat die wet in houd.
  maandag 4 mei 2020 @ 14:37:35 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192941796
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:29 schreef Summers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sinds wanneer hangen we in Nederland posters in engels op?

Je vergeet 1 heeeeeeeeeel klein puntje waarbij die neurenberg code gelijk de vloer mee aan veegt.

Het is NIET VERPLICHT

oh en je kan alle info over de vaccinatie opvragen dus wat in de text staat is gewoon Fucking bullshit!!
  maandag 4 mei 2020 @ 14:41:19 #61
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_192941853
Weet je wat ik lastig vind? Het idee dat er voor me beslist wordt hoe ik met mijn lichaam moet omgaan. Ik ga zelden naar de dokter; bij een griepje ziekten mijn kinderen gewoon thuis uit. Zo deden mijn ouders het ook. Ik ben opgegroeid met het basale vertrouwen dat een gezond lichaam zichzelf geneest. En dat uitgangspunt is nu officieel, van overheidswege, verlaten. Het kwetsbare lichaam is de norm. We rekenen niet meer op ons eigen herstelvermogen.

Ik las een stukje van deze strekking in de vk van vandaag en dacht, ja! dat is precies wat ik het meest last van heb.

Ik ga niet demonstreren hoor, ik ga er niet vanuit dat mijn gevoel hierbij leidend moet zijn. Ook omdat ik hoop dat de maatregels zoals de nu zin genomen in elk geval zorgen dat de ziekenhuizen het blijven aankunnen. Maar een raar idee vind ik het wel.
Prrrrr
pi_192941989
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:41 schreef mspoez het volgende:
Weet je wat ik lastig vind? Het idee dat er voor me beslist wordt hoe ik met mijn lichaam moet omgaan. Ik ga zelden naar de dokter; bij een griepje ziekten mijn kinderen gewoon thuis uit. Zo deden mijn ouders het ook. Ik ben opgegroeid met het basale vertrouwen dat een gezond lichaam zichzelf geneest. En dat uitgangspunt is nu officieel, van overheidswege, verlaten. Het kwetsbare lichaam is de norm. We rekenen niet meer op ons eigen herstelvermogen.

Ik las een stukje van deze strekking in de vk van vandaag en dacht, ja! dat is precies wat ik het meest last van heb.

Ik ga niet demonstreren hoor, ik ga er niet vanuit dat mijn gevoel hierbij leidend moet zijn. Ook omdat ik hoop dat de maatregels zoals de nu zin genomen in elk geval zorgen dat de ziekenhuizen het blijven aankunnen. Maar een raar idee vind ik het wel.
Dat is precies het punt, ik ben ook niet bang voor Corona zelf, het gaat er om de druk op het ICU te verlichten.

De meesten van ons zullen gewoon thuis kunnen uitzieken mochten we het virus krijgen, het probleem is dat de minderheid van ons wel naar het ziekenhuis moet en we die groep zo klein mogelijk moeten proberen te houden.

Het lijkt dat we nu over de piek heen zijn, laten we met elkaar ons best doen om het zo te laten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2020 14:49:39 ]
  maandag 4 mei 2020 @ 14:54:40 #63
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192942070
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je kan winnen met kennis en realiteitszin. Ik heb zelf bijvoorbeeld het "officiële verhaal" van het RIVM/WHO over mondkapjes gesloopt in tig andere topics door te verwijzen naar peer-reviewed data.

Zo doe je dat... niet met een calimero verhaal... kom met feiten aanzetten en bewijs voor die feiten en ik zal luisteren.
[..]

Die vrijheden gaan we uiteindelijk gewoon terug krijgen, ook zonder demonstraties en grondrechtelijke class action lawsuits.

En als je geen vertrouwen hebt in de overheid.. dan kan je alsnog vertrouwen hebben in big-business.. die hebben nl. helemaal geen zin in een 1,5-meter-maatschappij.. dat is slecht voor de bottom line.. minder plek voor klanten, minder plek voor werknemers.... en als er minder omzet wordt gemaakt komt er minder belastinggeld binnen. Etc.. etc.. Zodra het maar even kan zijn deze maatregelen verdwenen.
[..]

Er is maar 1 realiteit. Die delen we. Het enige wat mij uit maakt is dat ik zo goed mogelijk herken wat de harde realiteit is.. en dat andere mensen dat ook doen.

Dus vanuit die belofte daag ik je uit om een samenhangend realiteitszin-georiënteerd verhaal te houden.

Het grappige is.. ik heb inmiddels het gevoel dat ik jouw kant van het verhaal beter kan presenteren dan jij dat kan. En dat is best treurig denk ik.
Er is eigenlijk niet maar 1 realiteit omdat we vanaf de wieg in een illusie zijn opgegroeid met leugens die mensen als realiteit bestempelen en je moet daar eerst uit wakker worden om te zien dat er een andere realiteit bestaat . Ik betwijfel of jij of iemand anders mij kan doorgronden als je dat niet door hebt .
  maandag 4 mei 2020 @ 14:58:19 #64
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192942119
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:54 schreef Summers het volgende:

[..]

Er is eigenlijk niet maar 1 realiteit omdat we vanaf de wieg in een illusie zijn opgegroeid met leugens die mensen als realiteit bestempelen en je moet daar eerst uit wakker worden om te zien dat er een andere realiteit bestaat . Ik betwijfel of jij of iemand anders mij kan doorgronden als je dat niet door hebt .
Je spreekt jezelf hier tegen. Ik zeg er is 1 realiteit. Dan zeg je dat dat niet zo is.. om vervolgens te claimen dat dat wel zo is maar dat mensen gehersenspoeld zijn.

Is er nou 1 realiteit of niet?
pi_192942199
quote:

[..]

Wat een zwakte bod om maar niet met argumenten te komen.
  maandag 4 mei 2020 @ 15:07:41 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192942256
quote:

[..]

nou volgens BNW zijn er wel een paar honderd verschillende maar goed.
  maandag 4 mei 2020 @ 15:17:02 #67
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192942361
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf hier tegen. Ik zeg er is 1 realiteit. Dan zeg je dat dat niet zo is.. om vervolgens te claimen dat dat wel zo is maar dat mensen gehersenspoeld zijn.

Is er nou 1 realiteit of niet?
Ja maar ik kan niet ontkennen dat iedereen zijn eigen kijk op de wereld realiteit zal noemen .
  maandag 4 mei 2020 @ 15:18:51 #68
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192942386
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 15:03 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Wat een zwakte bod om maar niet met argumenten te komen.
Dan maar zwak in jouw ogen ,who cares , wat een ander van je vind is ook maar een illusie
  maandag 4 mei 2020 @ 15:23:43 #69
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192942448
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 15:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Ja maar ik kan niet ontkennen dat iedereen zijn eigen kijk op de wereld realiteit zal noemen .
Daar heb ik het niet over. Ik was vrij duidelijk dat ondanks dat iedereen zijn eigen meningen heeft.. dat er onderliggend 1 realiteit is.. en jij ging daar tegenin... dus.. kan je onderkennen dat er 1 realiteit is die wij delen en dat als er harde feiten zijn dat jij en ik daar aan gebonden zijn?
  maandag 4 mei 2020 @ 15:31:47 #70
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_192942554
quote:

[..]

Met alle respect, maar ik zie (ongeacht van de inhoud) een paar intelligente personen met jou een discussie proberen te voeren. Los van de taalfouten zie ik jou nergens concreet op ingaan.

Wat geeft jou het idee dat juist jij hierin gelijk hebt en dat hij én alle anderen het verkeerd zien?
  maandag 4 mei 2020 @ 15:38:50 #71
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192942653
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 15:31 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Met alle respect, maar ik zie (ongeacht van de inhoud) een paar intelligente personen met jou een discussie proberen te voeren. Los van de taalfouten zie ik jou nergens concreet op ingaan.

Wat geeft jou het idee dat juist jij hierin gelijk hebt en dat hij én alle anderen het verkeerd zien?
Ik vertrouw ten alle tijde op mijn eigen waarneming ^O^
pi_192942713
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 15:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Wedden van niet?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 4 mei 2020 @ 15:43:41 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192942725
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 15:38 schreef Summers het volgende:

[..]

En zijn dat ook echt je eigen waarnemingen, of zijn dat stiekem gewoon andermans theorieën die voldoen aan het wereldbeeld dat jij voor jezelf gecreëerd hebt?
Huilen dan.
  maandag 4 mei 2020 @ 15:46:01 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192942760
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2020 15:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En zijn dat ook echt je eigen waarnemingen, of zijn dat stiekem gewoon andermans theorieën die voldoen aan het wereldbeeld dat jij voor jezelf gecreëerd hebt?
Ik kies dus ook wat ik geloof idd net als ieder ander .
  maandag 4 mei 2020 @ 15:47:40 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192942797
Want dan vraag ik me af, op basis van welke observaties die je zelf hebt gemaakt, je tot de volgende stellingen komt:

quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 12:39 schreef Summers het volgende:

Het is 1 grote hoax die pandemie
quote:
niet erger dan de jaarlijkse griep .
quote:
regeringsleiders die het volk willen onderdrukken en die meewerken aan het uitrollen van een new world order . (1 wereldregering en iedereen onder controle
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')