Dan ga jij nog uit van de goede bedoelingen van deze lockdown en die van de regering , ik nietquote:Op maandag 4 mei 2020 10:59 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat moraliteit een mix is van deontologisme en utilitarisme.
Als de situatie dermate is dat een klein beetje vrijheid inleveren het verschil kan zijn tussen 5000 doden of 170.000 doden dan zou ik voor de overwegend utilitaire ethiek gaan.
Als die situatie verdwijnt of de situatie grotere problemen veroorzaakt dan de deontologische keuze dan laat je de maatregelen los.
Wel mooi om aan te geven dat alles op zijn kop staat .quote:Op maandag 4 mei 2020 11:05 schreef Everythingexist het volgende:
Die hele vlag staat op zijn kop. Inclusief vlaggenmast.
Stel nou dat er werd gezegd "we gaan naar een mondkapjes-samenleving". Zou dat dan beter zijn?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan ga jij nog uit van de goede bedoelingen van deze lockdown en die van de regering , ik niet
Een 1,5 meter samenleving is namelijk het achterlijkste wat ik ooit gehoord hebt .
Welke slechte bedoelingen zitten er dan achter?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan ga jij nog uit van de goede bedoelingen van deze lockdown en die van de regering , ik niet
Een 1,5 meter samenleving is namelijk het achterlijkste wat ik ooit gehoord hebt .
Tot hoe ver moet het reduceren? Op basis waarvan wordt er een sein brand meester gegeven? In hoeverre onderbouwen de cijfers de aanname dat er zo veel meer mensen meer zouden sterven van corona als we niet thuis zouden blijven?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Stel nou dat er werd gezegd "we gaan naar een mondkapjes-samenleving". Zou dat dan beter zijn?
Het probleem is dat zelfs als het hier straks nagenoeg weg is dat het via een land wat slechtere controle houdt weer terug komt.
Dus totdat het wereldwijd is gereduceerd kan je niet terug gaan naar het gedrag van hiervoor. En het gedrag van vroeger stond garant voor een verspreidingsfactor van 1.25... nu is dat door ons gedrag naar 1.008 teruggedrongen.
Jij hebt geen enkel flauw benul wat onderdrukking betekent, knul.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:43 schreef Summers het volgende:
Wij willen Vrijheid en geen onderdrukking !!
Dat zijn interessante vragen. Maar dat zijn dus ook technische vragen waar volgens mij nu nog geen echt wetenschappelijk antwoord op is...quote:Op maandag 4 mei 2020 11:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Tot hoe ver moet het reduceren? Op basis waarvan wordt er een sein brand meester gegeven? In hoeverre onderbouwen de cijfers de aanname dat er zo veel meer mensen meer zouden sterven van corona als we niet thuis zouden blijven?
Ik heb vooralsnog geen reden om kwaardaardigheid toe te dichten aan de overheid. Hooguit hier en daar incompetentie maar... dit is een vrij nieuwe situatie dus.. dat was te verwachten.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft dat gewerkt qua reductie. Hoe zie jij het voor je dan? Wat is jouw oplossing?quote:Een 1,5 meter samenleving is namelijk het achterlijkste wat ik ooit gehoord hebt .
Lees je post dan is de lockdown niet meer het achterlijkste wat je ooit gehoord hebt.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:08 schreef Summers het volgende:
[..]
dus ik moet eerst een vlag kopen en dan op de kop hangen.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Wel mooi om aan te geven dat alles op zijn kop staat .
quote:Op maandag 4 mei 2020 11:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Welke slechte bedoelingen zitten er dan achter?
Ja dat is allemaal leuk voor het coronavirus topic , dit is het demonstratietopicquote:Op maandag 4 mei 2020 11:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Stel nou dat er werd gezegd "we gaan naar een mondkapjes-samenleving". Zou dat dan beter zijn?
Het probleem is dat zelfs als het hier straks nagenoeg weg is dat het via een land wat slechtere controle houdt weer terug komt.
Dus totdat het wereldwijd is gereduceerd kan je niet terug gaan naar het gedrag van hiervoor. En het gedrag van vroeger stond garant voor een verspreidingsfactor van 1.25... nu is dat door ons gedrag naar 1.008 teruggedrongen.
Ik stel relevante vragen volgens mij. Als je oprecht een productieve discussie wil hebben dan zou je inhoudelijk antwoorden.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal leuk voor het coronavirus topic , dit is het demonstratietopic
Ja klopt voor het coronavirustopic in news waar het serieus word genomen het msm verhaal .quote:Op maandag 4 mei 2020 12:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik stel relevante vragen volgens mij. Als je oprecht een productieve discussie wil hebben dan zou je inhoudelijk antwoorden.
Indrukwekkend onze buren laten zich horen - Wir sind das Volk!quote:
Het zijn altijd de buren , Nederlanders zijn volgens mij het meest geindoctrineerde volk op aardequote:Op maandag 4 mei 2020 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Indrukwekkend onze buren laten zich horen - Wir sind das Volk!
Wat is volgens jou een betere oplossing? Oprecht benieuwd naar.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is 1 grote hoax die pandemie , niet erger dan de jaarlijkse griep . Al die mensen demonstreren omdat onze vrijheden worden afgepakt onder het mom van de bevolking beschermen .quote:Op maandag 4 mei 2020 12:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een betere oplossing? Oprecht benieuwd naar.
Weet jij een betere oplossing?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Welnee maar de msm zal die illusie ongetwijfeld de wereld in helpen om mensen bang te houden en te ontmoedigen ook op te staan .quote:Op maandag 4 mei 2020 12:25 schreef Morrigan het volgende:
Opzicht is het wel een interessant experiment. Over een paar weken kunnen we zien in hoeverre deze grote bijeenkomsten invloed hebben gehad op het aantal toegenomen zieken. Met andere woorden, zien we over 2 weken een kleine piek of niet.
Ik zat al een tijdje te twijfelen om BNW te verbergen, maar na deze post ga ik het meteen doen.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:39 schreef Summers het volgende:
.
[..]
Het is 1 grote hoax die pandemie , niet erger dan de jaarlijkse griep . Al die mensen demonstreren omdat onze vrijheden worden afgepakt onder het mom van de bevolking beschermen .
De enige oplossing is aftreden van alle regeringsleiders die het volk willen onderdrukken en die meewerken aan het uitrollen van een new world order . (1 wereldregering en iedereen onder controle , .)
Sta op voor je mensenrechten is de oplossing , houd op om als een mak schaap naar de slachtbank te hobbelen .
Klopt ook voor dit topic.quote:
Ik ben allemaal blij dat deze mensen gaan protesteren.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Welnee maar de msm zal die illusie ongetwijfeld de wereld in helpen om mensen bang te houden en te ontmoedigen ook op te staan .
Doen ! wat kunnen jou je mensenrechten nou schelen of dat je vrijheden worden afgepaktquote:Op maandag 4 mei 2020 12:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zat al een tijdje te twijfelen om BNW te verbergen, maar na deze post ga ik het meteen doen.
Godverdomme, wat een debiele mensen heb je toch op de wereld
Donder op joh, debiel.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Doen wat kunnen jou je mensenrechten nou schelen of dat je vrijheden worden afgepakt
Weinig mondkapjes te zien in de demo's en ook geen 1.5m mn Brasil had er schijt aan. Daar wordt straks de schuld aan gegeven onze Pinokkio had het ook al over de eventuele 2e golf of een nieuwe piek als we ons niet braaf aan de coronaregels houden.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Het zijn altijd de buren , Nederlanders zijn volgens mij het meest geindoctrineerde volk op aarde
yep want de geschiedenis leert dat vrijheden afpakken NOOIT is om het volk te beschermen , het is altijd de illusie dat ze beschermd worden . Nu is dat gewoon de geschiedenis herhalen en daarom staan mensen op voordat het te laat is .quote:Op maandag 4 mei 2020 12:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Klopt ook voor dit topic.
Demonstranten willen iets... de vraag is dan altijd "is dat redelijk gegeven de realiteit?"
Ik stel die vraag maar jij weigert te antwoorden.
Tijdens de spaanse griep in 1918 werden in de VS ook lockdowns uitgeschreven. Om het volk te beschermen.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:47 schreef Summers het volgende:
[..]
yep want de geschiedenis leert dat vrijheden afpakken NOOIT is om het volk te beschermen ,
Te laat voor wat? Wat gaat er gebeuren exact? Waar ben je bang voor?quote:het is altijd de illusie dat ze beschermd worden . Nu is dat gewoon de geschiedenis herhalen en daarom staan mensen op voordat het te laat is .
wat word je nou precies hier in Nederland afgepakt?quote:Op maandag 4 mei 2020 12:39 schreef Summers het volgende:
.
[..]
Het is 1 grote hoax die pandemie , niet erger dan de jaarlijkse griep . Al die mensen demonstreren omdat onze vrijheden worden afgepakt onder het mom van de bevolking beschermen .
De enige oplossing is aftreden van alle regeringsleiders die het volk willen onderdrukken en die meewerken aan het uitrollen van een new world order . (1 wereldregering en iedereen onder controle , .)
Sta op voor je mensenrechten is de oplossing , houd op om als een mak schaap naar de slachtbank te hobbelen .
Mensenrechten die worden geschonden onder het mom van veiligheid , Een paar landen spreken al over verplicht vaccineren . Ieder mens zou moeten weten dat mensenrechten ten alle tijde bewaakt moeten worden.en in stand gehouden .quote:Op maandag 4 mei 2020 12:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Tijdens de spaanse griep in 1918 werden in de VS ook lockdowns uitgeschreven. Om het volk te beschermen.
[..]
Te laat voor wat? Wat gaat er gebeuren exact? Waar ben je bang voor?
Bijvoorbeeld dat je geen afscheid mag nemen van je stervende opa en oma , en dat bepaald rutte maar even ? Hoe walgelijk onmenselijkquote:Op maandag 4 mei 2020 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat word je nou precies hier in Nederland afgepakt?
Welke mensen rechten?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Mensenrechten die worden geschonden onder het mom van veiligheid , Een paar landen spreken al over verplicht vaccineren . Ieder mens zou moeten weten dat mensenrechten ten alle tijde bewaakt moeten worden.en in stand gehouden .
Dat dat dus niet klopt?quote:yep want de geschiedenis leert dat vrijheden afpakken NOOIT is om het volk te beschermen ,
Er zijn zoveel vrijheden die jij niet hebt om de veiligheid van anderen te waarborgen. Waarom denk jij dit deze tijdelijke situatie daarin anders is?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Mensenrechten die worden geschonden onder het mom van veiligheid , Een paar landen spreken al over verplicht vaccineren . Ieder mens zou moeten weten dat mensenrechten ten alle tijde bewaakt moeten worden.en in stand gehouden .
- Non discriminatie en gelijke behandeling die door de wc worden gespoeld door de app en als je " besmet " bent .quote:Op maandag 4 mei 2020 13:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Welke mensen rechten?
ik zet ze even hieronder.
algemene en integriteitsrechten (non-discriminatie, gelijke behandeling, bescherming van de persoon en van zijn of haar privacy, huis en familieleven, martelverbod).
vrijheidsrechten (vrijheid van meningsuiting, van godsdienst en levensovertuiging, van vereniging).
participatierechten (recht op deelname aan het bestuur van een land, kiesrecht);
rechten van arrestanten, beklaagden en gedetineerden (verbod op willekeurige arrestatie en detentie, recht op onafhankelijke en onpartijdige rechtspraak);
rechten van beschermde groepen (vrouwen, kinderen, minderheden, inheemse volken).
rechten van vreemdelingen en vluchtelingen (recht het land te verlaten en terug te keren, asielrecht, recht op gezinshereniging).
En sociale en economische, culturele en collectieve rechten:
sociale en economische rechten (recht op behoorlijke levensstandaard, recht op sociale voorzieningen, vrijheid van vakvereniging, recht op onderwijs, recht op gezondheid).
culturele rechten (recht om deel te nemen en bij te dragen aan cultuur, recht om de eigen taal te spreken, bescherming van auteursrecht en van de eigen naam, vrijheid van wetenschappelijk onderzoek).
collectieve rechten (voor ontwikkeling en bescherming van een volk).
Het is wel een beetje onbenullig om Rutte de schuld te geven. Het is natuurlijk niet zo dat hij die maatregelen verzint.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat je geen afscheid mag nemen van je stervende opa en oma , en dat bepaald rutte maar even ? Hoe walgelijk onmenselijk
Wat is uberhaubt waar van die spaanse griep verhaal als dat de enige voorbeeld is in 100 jaar .quote:Op maandag 4 mei 2020 13:11 schreef SpecialK het volgende:
Kan je eerst onderkennen dat toen je zei
[..]
Dat dat dus niet klopt?
[..]
Er zijn zoveel vrijheden die jij niet hebt om de veiligheid van anderen te waarborgen. Waarom denk jij dit deze tijdelijke situatie daarin anders is?
Hij is medeschuldigquote:Op maandag 4 mei 2020 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is wel een beetje onbenullig om Rutte de schuld te geven. Het is natuurlijk niet zo dat hij die maatregelen verzint.
klopt geen steek van wat je zegt.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:23 schreef Summers het volgende:
[..]
- Non discriminatie en gelijke behandeling die door de wc worden gespoeld door de app en als je " besmet " bent .
- vrijheid van groeperen . staat niet hierboven
- inval van je huis bij een feestje . staat niet hierboven
- vrijheid van informatie door censuur waarbij de vrijheid om te kiezen ook in het geding komt want je mag maar 1 kant van het verhaal horen . staat niet hierboven
- vrijheid van meningsuiting want die word gecensureerd . lul niet wat doe je nu dan?
- vrijheid van levensovertuiging als je anti vaxx bent of een main stream verhaal niet geloofd word je gedemoniseerd . Nee maar blijf uit mijn buurt, want je snapt niet wat vaccinatie in houd
- verplicht vaxxineren is verkrachting en dus marteling . hahahah wat?
- je mag geen afscheid nemen van je dierbare . onzin
- belachelijke boetes die niemand kan betalen .onzin
- verboden om je winkel te openen en je brood te verdienen . onzin, alle kleine winkels in mijn straat zijn gewoon open tijdens deze hele crisis al
- geen zeggenschap meer over je leven . gigantische onzin
En ik ben vast nog dingen vergeten en dat vind jij normaal ? Ik ben blij dat er mensen zijn die aan de noodrem trekken want als het aan mensen zoals jij ligt dan merken die iets pas op als het te laat is . Te druk met alles goedpraten .
Rutte heeft pas de maatregelen genomen, omdat de rest van Nederland dit wou.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is wel een beetje onbenullig om Rutte de schuld te geven. Het is natuurlijk niet zo dat hij die maatregelen verzint.
Doe jij ff normaal met je speelgoedspuitje van je 2 jarige .quote:Op maandag 4 mei 2020 13:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt geen steek van wat je zegt.
Dus als mijn kleine met een speelgoed spuitje rondloopt omdat hij doktertje speelt is het dus een verkrachter... doe ff normaal man!!!
Oh nu is het ineens relevant hoe oud mijn voorbeeld is? Jij zei NOOIT.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat is uberhaubt waar van die spaanse griep verhaal als dat de enige voorbeeld is in 100 jaar .
Het gaat jou alleen maar om het alles goedpraten Als ik dat wil horen ga ik wel het nos journaal kijken of cnn .:O , blijf jij lekker slapen dan gaan andere mensen het wel voor jouw mensenrechten opnemen .quote:Op maandag 4 mei 2020 13:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh nu is het ineens relevant hoe oud mijn voorbeeld is? Jij zei NOOIT.
Ik kan prima nog een hele zooi recentere voorbeelden lepelen als ik wil maar ik dacht ik pak een voorbeeld waarvan je niet kan roepen dat "het niet vergelijkbaar is".
Glibberig als een aal probeer je te zijn.
Kan de waarheid en realiteit je wat schelen of wil je gewoon maar lekker wat goed-klinkte nonsens bleren tijdens die demo's morgen?
Ik geef jou een concreet voorbeeld waarin je ongelijk hebt en je lult er overheen om maar niet je ongelijk toe te geven. Alsof zelfs een klein puntje toegeven betekent dat je de hele discussie hebt verloren. Zo zie ik het heus niet maar je gedraagt je als een kindje als je dat doet. En ik merk gewoon dat er geen productieve discussie gevoerd kan worden met je. Je leeft in sound-bites.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Het gaat jou alleen maar om het alles goedpraten![]()
Als ik het gevoel heb dat mijn rechten in gevaar zijn dan sta ik zo ook te demonstreren. Maar gegeven de realiteit en de situatie waarin we zitten zie ik niet waarom ik me zorgen moet maken over wat losse maatregelen.quote:, blijf jij lekker slapen dan gaan andere mensen het wel voor jouw mensenrechten opnemen .
2 bronnen die ik nooit kijk. Dus wederom probeer je ter slechter trouw mij allerhande dingen toe te kennen. Het zou je sieren als je toegaf dat je op sommige punten verkeerd in de discussie stond.quote:Als ik dat wil horen ga ik wel het nos journaal kijken of cnn .
Je gaat toch wel he? En jullie gaan toch geen 1,5m afstand houden he?quote:Op maandag 4 mei 2020 12:49 schreef Summers het volgende:
Morgen weer een demonstratie in Den haag tijd en plaats komen nog
[ afbeelding ]
Jij zegt toch duidelijk dat vaxxineren gelijk staat als verkrachting!!!quote:Op maandag 4 mei 2020 13:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Doe jij ff normaal met je speelgoedspuitje van je 2 jarige .
Dit gaat om iets ernstigs , het schenden van de neuremberg code . slaapwandelaar![]()
Het is nou eenmaal zo dat er een wereld van verschil is tussen officiele verhalen en de conspiracy verhalen . Ook is het nou eenmaal zo dat er mensen zijn die de officiele verhalen als realiteit zien en mensen die dat afwijzen als realiteit . Daarin kun je niet winnen .quote:Op maandag 4 mei 2020 13:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik geef jou een concreet voorbeeld waarin je ongelijk hebt en je lult er overheen om maar niet je ongelijk toe te geven. Alsof zelfs een klein puntje toegeven betekent dat je de hele discussie hebt verloren. Zo zie ik het heus niet maar je gedraagt je als een kindje als je dat doet. En ik merk gewoon dat er geen productieve discussie gevoerd kan worden met je. Je leeft in sound-bites.
[..]
Jij ziet losse maatregelen en een ander ziet zijn vrijheden verdwijnen . Jouw argumenten gaan dat niet veranderen . Het enige dat dat kan veranderen is die vrijheden terugkrijgen en die mensenrechten .quote:Als ik het gevoel heb dat mijn rechten in gevaar zijn dan sta ik zo ook te demonstreren. Maar gegeven de realiteit en de situatie waarin we zitten zie ik niet waarom ik me zorgen moet maken over wat losse maatregelen.
[..]
We hebben een totaal andere kijk op de realiteit en in bnw komt dat toch nooit samen . Wat voor de 1 krom is is voor de ander recht wat voor de 1 licht is is voor de ander duisternis . Dat grijze vlak ga je niet krijgen .quote:2 bronnen die ik nooit kijk. Dus wederom probeer je ter slechter trouw mij allerhande dingen toe te kennen. Het zou je sieren als je toegaf dat je op sommige punten verkeerd in de discussie stond.
Ik nodig je uit om dat te doen.
Je kan winnen met kennis en realiteitszin. Ik heb zelf bijvoorbeeld het "officiële verhaal" van het RIVM/WHO over mondkapjes gesloopt in tig andere topics door te verwijzen naar peer-reviewed data.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo dat er een wereld van verschil is tussen officiele verhalen en de conspiracy verhalen . Ook is het nou eenmaal zo dat er mensen zijn die de officiele verhalen als realiteit zien en mensen die dat afwijzen als realiteit . Daarin kun je niet winnen .
Die vrijheden gaan we uiteindelijk gewoon terug krijgen, ook zonder demonstraties en grondrechtelijke class action lawsuits.quote:[..]
Jij ziet losse maatregelen en een ander ziet zijn vrijheden verdwijnen . Jouw argumenten gaan dat niet veranderen . Het enige dat dat kan veranderen is die vrijheden terugkrijgen en die mensenrechten .
Er is maar 1 realiteit. Die delen we. Het enige wat mij uit maakt is dat ik zo goed mogelijk herken wat de harde realiteit is.. en dat andere mensen dat ook doen.quote:[..]
We hebben een totaal andere kijk op de realiteit en in bnw komt dat toch nooit samen . Wat voor de 1 krom is is voor de ander recht wat voor de 1 licht is is voor de ander duisternis . Dat grijze vlak ga je niet krijgen .
quote:Op maandag 4 mei 2020 13:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij zegt toch duidelijk dat vaxxineren gelijk staat als verkrachting!!!
Ik niet!
En dan nog de mens is niet onkwetsbaar, neem aan dat je zelf ook wel eens ziek bent geweest.
Vaxxinatie is de preventie tot erge ziektes zoals polio rode hond etc etc.
De neureNberg code verbied experimenten op de mens in een bepaald stadium.
Misschien moet je echt even goed gaan verdiepen wat die wet in houd.
Sinds wanneer hangen we in Nederland posters in engels op?quote:
Dat is precies het punt, ik ben ook niet bang voor Corona zelf, het gaat er om de druk op het ICU te verlichten.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:41 schreef mspoez het volgende:
Weet je wat ik lastig vind? Het idee dat er voor me beslist wordt hoe ik met mijn lichaam moet omgaan. Ik ga zelden naar de dokter; bij een griepje ziekten mijn kinderen gewoon thuis uit. Zo deden mijn ouders het ook. Ik ben opgegroeid met het basale vertrouwen dat een gezond lichaam zichzelf geneest. En dat uitgangspunt is nu officieel, van overheidswege, verlaten. Het kwetsbare lichaam is de norm. We rekenen niet meer op ons eigen herstelvermogen.
Ik las een stukje van deze strekking in de vk van vandaag en dacht, ja! dat is precies wat ik het meest last van heb.
Ik ga niet demonstreren hoor, ik ga er niet vanuit dat mijn gevoel hierbij leidend moet zijn. Ook omdat ik hoop dat de maatregels zoals de nu zin genomen in elk geval zorgen dat de ziekenhuizen het blijven aankunnen. Maar een raar idee vind ik het wel.
Er is eigenlijk niet maar 1 realiteit omdat we vanaf de wieg in een illusie zijn opgegroeid met leugens die mensen als realiteit bestempelen en je moet daar eerst uit wakker worden om te zien dat er een andere realiteit bestaat . Ik betwijfel of jij of iemand anders mij kan doorgronden als je dat niet door hebt .quote:Op maandag 4 mei 2020 14:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je kan winnen met kennis en realiteitszin. Ik heb zelf bijvoorbeeld het "officiële verhaal" van het RIVM/WHO over mondkapjes gesloopt in tig andere topics door te verwijzen naar peer-reviewed data.
Zo doe je dat... niet met een calimero verhaal... kom met feiten aanzetten en bewijs voor die feiten en ik zal luisteren.
[..]
Die vrijheden gaan we uiteindelijk gewoon terug krijgen, ook zonder demonstraties en grondrechtelijke class action lawsuits.
En als je geen vertrouwen hebt in de overheid.. dan kan je alsnog vertrouwen hebben in big-business.. die hebben nl. helemaal geen zin in een 1,5-meter-maatschappij.. dat is slecht voor de bottom line.. minder plek voor klanten, minder plek voor werknemers.... en als er minder omzet wordt gemaakt komt er minder belastinggeld binnen. Etc.. etc.. Zodra het maar even kan zijn deze maatregelen verdwenen.
[..]
Er is maar 1 realiteit. Die delen we. Het enige wat mij uit maakt is dat ik zo goed mogelijk herken wat de harde realiteit is.. en dat andere mensen dat ook doen.
Dus vanuit die belofte daag ik je uit om een samenhangend realiteitszin-georiënteerd verhaal te houden.
Het grappige is.. ik heb inmiddels het gevoel dat ik jouw kant van het verhaal beter kan presenteren dan jij dat kan. En dat is best treurig denk ik.
Je spreekt jezelf hier tegen. Ik zeg er is 1 realiteit. Dan zeg je dat dat niet zo is.. om vervolgens te claimen dat dat wel zo is maar dat mensen gehersenspoeld zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niet maar 1 realiteit omdat we vanaf de wieg in een illusie zijn opgegroeid met leugens die mensen als realiteit bestempelen en je moet daar eerst uit wakker worden om te zien dat er een andere realiteit bestaat . Ik betwijfel of jij of iemand anders mij kan doorgronden als je dat niet door hebt .
Wat een zwakte bod om maar niet met argumenten te komen.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niet maar 1 realiteit omdat we vanaf de wieg in een illusie zijn opgegroeid met leugens die mensen als realiteit bestempelen en je moet daar eerst uit wakker worden om te zien dat er een andere realiteit bestaat . Ik betwijfel of jij of iemand anders mij kan doorgronden als je dat niet door hebt .
nou volgens BNW zijn er wel een paar honderd verschillende maar goed.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet ontkennen dat iedereen zijn eigen kijk op de wereld realiteit zal noemen .quote:Op maandag 4 mei 2020 14:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf hier tegen. Ik zeg er is 1 realiteit. Dan zeg je dat dat niet zo is.. om vervolgens te claimen dat dat wel zo is maar dat mensen gehersenspoeld zijn.
Is er nou 1 realiteit of niet?
Dan maar zwak in jouw ogen ,who cares , wat een ander van je vind is ook maar een illusiequote:Op maandag 4 mei 2020 15:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat een zwakte bod om maar niet met argumenten te komen.
Daar heb ik het niet over. Ik was vrij duidelijk dat ondanks dat iedereen zijn eigen meningen heeft.. dat er onderliggend 1 realiteit is.. en jij ging daar tegenin... dus.. kan je onderkennen dat er 1 realiteit is die wij delen en dat als er harde feiten zijn dat jij en ik daar aan gebonden zijn?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet ontkennen dat iedereen zijn eigen kijk op de wereld realiteit zal noemen .
Met alle respect, maar ik zie (ongeacht van de inhoud) een paar intelligente personen met jou een discussie proberen te voeren. Los van de taalfouten zie ik jou nergens concreet op ingaan.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik vertrouw ten alle tijde op mijn eigen waarnemingquote:Op maandag 4 mei 2020 15:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik zie (ongeacht van de inhoud) een paar intelligente personen met jou een discussie proberen te voeren. Los van de taalfouten zie ik jou nergens concreet op ingaan.
Wat geeft jou het idee dat juist jij hierin gelijk hebt en dat hij én alle anderen het verkeerd zien?
Wedden van niet?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik vertrouw ten alle tijde op mijn eigen waarneming
En zijn dat ook echt je eigen waarnemingen, of zijn dat stiekem gewoon andermans theorieën die voldoen aan het wereldbeeld dat jij voor jezelf gecreëerd hebt?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik vertrouw ten alle tijde op mijn eigen waarneming
Ik kies dus ook wat ik geloof idd net als ieder ander .quote:Op maandag 4 mei 2020 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En zijn dat ook echt je eigen waarnemingen, of zijn dat stiekem gewoon andermans theorieën die voldoen aan het wereldbeeld dat jij voor jezelf gecreëerd hebt?
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 12:39 schreef Summers het volgende:
regeringsleiders die het volk willen onderdrukken en die meewerken aan het uitrollen van een new world order . (1 wereldregering en iedereen onder controle
Ik heb geen zin in je nutteloze observaties over mij . Je kan me toch niet doorgronden en je denkt dat je me onder je kleingeestelijke vooroordelen kan plaatsen .quote:Op maandag 4 mei 2020 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
Want dan vraag ik me af, op basis van welke observaties die je zelf hebt gemaakt, je tot de volgende stellingen komt:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2020 15:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in je nutteloze observaties over mij . Je kan me toch niet doorgronden en je denkt dat je me onder je kleingeestelijke vooroordelen kan plaatsen .
het lijkt wel een psychologietopic met mij als onderwerp ipv demonstraties .quote:Op maandag 4 mei 2020 15:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moeilijk hè, je argumenten verdedigen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag gewoon of je een aantal van de dingen die je claimt kan onderbouwen met argumenten, al dan niet gebaseerd op de vermeende eigen observaties waarop je zegt te vertrouwen.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in je nutteloze observaties over mij . Je kan me toch niet doorgronden en je denkt dat je me onder je kleingeestelijke vooroordelen kan plaatsen .
En daartussendoor probeer je toch al een paar dagen op de andere tour te gaan . Ik ben jou of iemand anders niks schuldig . En ik denk daarom dat je niet oprecht bent en daar heb ik geen zin in . Ik hoef niet veranderd te worden en ben tevreden met wie ik ben .quote:Op maandag 4 mei 2020 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon of je een aantal van de dingen die je claimt kan onderbouwen met argumenten, al dan niet gebaseerd op de vermeende eigen observaties waarop je zegt te vertrouwen.
Dat heeft niks met kleingeestige vooroordelen te maken.
quote:Op maandag 4 mei 2020 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En zijn dat ook echt je eigen waarnemingen, of zijn dat stiekem gewoon andermans theorieën die voldoen aan het wereldbeeld dat jij voor jezelf gecreëerd hebt?
Awkward inderdaad, gisteren die andere flapdrol nog zo'n engnek die denkt dat hij exact weet (zelfs!) wat ik geloof. Die lui hangen (obsessief) aan je lippen.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:56 schreef Summers het volgende:
[..]
het lijkt wel een psychologietopic met mij als onderwerp ipv demonstraties .![]()
Wat.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:01 schreef Summers het volgende:
[..]
En daartussendoor probeer je toch al een paar dagen op de andere tour te gaan . Ik ben jou of iemand anders niks schuldig . En ik denk daarom dat je niet oprecht bent en daar heb ik geen zin in . Ik hoef niet veranderd te worden en ben tevreden met wie ik ben .
[..]
Man, wat ben jij ongelooflijk dom. Dat is prima en mag. Waar ik wel moeite mee heb is de inzin die je verspreidt. Als je zegt dat je onderdrukt wordt dan ben je echt een sneeuwvlokje vd bovenste plank.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Welnee maar de msm zal die illusie ongetwijfeld de wereld in helpen om mensen bang te houden en te ontmoedigen ook op te staan .
geconditioneerde schaapquote:Op maandag 4 mei 2020 16:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Man, wat ben jij ongelooflijk dom. Dat is prima en mag. Waar ik wel moeite mee heb is de inzin die je verspreidt. Als je zegt dat je onderdrukt wordt dan ben je echt een sneeuwvlokje vd bovenste plank.
Gevaarlijke gek.
Kom met brinnen die je domme standpunten onderbouwen of kom niet naar een discussieforum. Jij wil gewoon geen feiten, jij wil blijven roepen dat elke regering en media evil zijn, maar die ene loser op YT is volledig betrouwbaar.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:01 schreef Summers het volgende:
[..]
En daartussendoor probeer je toch al een paar dagen op de andere tour te gaan . Ik ben jou of iemand anders niks schuldig . En ik denk daarom dat je niet oprecht bent en daar heb ik geen zin in . Ik hoef niet veranderd te worden en ben tevreden met wie ik ben .
[..]
Bang voor alles wat je wereldbeeld bedreigdquote:Op maandag 4 mei 2020 16:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kom met brinnen die je domme standpunten onderbouwen of kom niet naar een discussieforum. Jij wil gewoon geen feiten, jij wil blijven roepen dat elke regering en media evil zijn, maar die ene loser op YT is volledig betrouwbaar.
Er lezen ook andere mensen mee en het gevaar is dat je meer mensen meeneemt in je terroristische gezever.
Pure volksopjutterij in dit topic met leugens als basis. Dat is misschien niet persoonlijk, maar dat gaat ons uiteindelijk allemaal aan, want straks is alles voor niets geweest.quote:
Tenzij die betreffende media positief gebruikt kan worden om een standpunt kracht bij te geven.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kom met brinnen die je domme standpunten onderbouwen of kom niet naar een discussieforum. Jij wil gewoon geen feiten, jij wil blijven roepen dat elke regering en media evil zijn, maar die ene loser op YT is volledig betrouwbaar.
Er lezen ook andere mensen mee en het gevaar is dat je meer mensen meeneemt in je terroristische gezever.
Je stelt je aan en word maar snel ruimdenkender anders word die nieuwe realiteit zo'n schok voor je .quote:Op maandag 4 mei 2020 16:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Pure volksopjutterij in dit topic met leugens als basis. Dat is misschien niet persoonlijk, maar dat gaat ons uiteindelijk allemaal aan, want straks is alles voor niets geweest.
Waarom een platform voor dit soort leugenaars?
Het moet een verzameltopic worden voor alle demonstraties wereldwijd. En iedereen kan zijn mening geven, mits het niet tegen de policy gaat. Mensen die meelezen die kunnen ook genoeg contra reacties lezen.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Pure volksopjutterij in dit topic met leugens als basis. Dat is misschien niet persoonlijk, maar dat gaat ons uiteindelijk allemaal aan.
CENSUUR! Het ware woord * mag niet gehoord worden!quote:Op maandag 4 mei 2020 16:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Heftige verwijten allemaal van de normies - gevaarlijke gek, terrorist(isch) gezever nu weer volksopjutter. De ware kleur komt naar boven. Misschien dat daar eens op geveegd kan worden?
Dan wordt het eens tijd dat men hun stelling zou kunnen onderbouwen met betrouwbare bronnen of een wetenschappelijke uitleg.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Het moet een verzameltopic worden voor alle demonstraties wereldwijd. En iedereen kan zijn mening geven, mits het niet tegen de policy gaat. Mensen die meelezen die kunnen ook genoeg contra reacties lezen.
quote:Op maandag 4 mei 2020 16:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Heftige verwijten allemaal van de normies - gevaarlijke gek, terrorist(isch) gezever nu weer volksopjutter. De ware kleur komt naar boven. Misschien dat daar eens op geveegd kan worden?
In die laatste zin schuilt de essentie. Prima dat je jezelf helemaal verliest in de wildste (complot)theorieën zonder dat daar ook maar een flintertje bewijs voor te vinden is zolang het gaat over de maanlandingen die verzonnen zouden zijn, flat earth-onzin, UFO-geneuzel of weet ik wat voor onnozele dingen nog meer: helemaal mooi, vooral doen.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Of wil je me zeggen dat je volgens de policy alleen maar feiten mag postenquote:Op maandag 4 mei 2020 16:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan wordt het eens tijd dat men hun stelling zou kunnen onderbouwen met betrouwbare bronnen of een wetenschappelijke uitleg.
Dat gebeurt niet en blijkbaar mag men zomaar roepen, maar enig inzicht of feit wordt niet op prijsgesteld, want wij zijn allemaal schapen.
Er is een verschil tussen een mening en een feit.
quote:Op maandag 4 mei 2020 16:34 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Of wil je me zeggen dat je volgens de policy alleen maar feiten mag posten
quote:Op maandag 4 mei 2020 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In die laatste zin schuilt de essentie. Prima dat je jezelf helemaal verliest in de wildste (complot)theorieën zonder dat daar ook maar een flintertje bewijs voor te vinden is zolang het gaat over de maanlandingen die verzonnen zouden zijn, flat earth-onzin, UFO-geneuzel of weet ik wat voor onnozele dingen nog meer: helemaal mooi, vooral doen.
Maar wanneer het over de volksgezondheid gaat, wanneer er zendmasten in de fik gestoken worden of wanneer er mensen persoonlijk beschadigd worden op basis van niet-bestaande, uiterst twijfelachtige of gewoonweg verzonnen (des)informatie dan ga je echt 3 bruggen te ver en kan dat gewoon gevaarlijk zijn (voor anderen).
Als men alternatieve bronnen post worden die niet gelezen of bekeken dus betrouwbaar betekend dan een main stream bron en als het een msm bron heeft staat het in news zo simpel ligt dat .quote:Op maandag 4 mei 2020 16:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan wordt het eens tijd dat men hun stelling zou kunnen onderbouwen met betrouwbare bronnen of een wetenschappelijke uitleg.
Dat gebeurt niet en blijkbaar mag men zomaar roepen, maar enig inzicht of feit wordt niet op prijsgesteld, want wij zijn allemaal schapen.
Er is een verschil tussen een mening en een feit.
Wat een onzin. Die alternatieve bronnen worden wél bekeken en gelezen, en vervolgens op inhoud gewogen en beoordeeld en in de meeste gevallen op basis van diezelfde inhoud (of beter: het gebrek daaraan) afgeserveerd omdat ze niet voldoen aan de meest basale eisen die je dient te stellen aan een bron.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Als men alternatieve bronnen post worden die niet gelezen of bekeken dus betrouwbaar betekend dan een main stream bron en als het een msm bron heeft staat het in news zo simpel ligt dat .
Voor de rest heeft men vrijheid van meningsuiting en geloof en die deel jij of andere mensen niet uit .
Oh dus ze hadden twee dagen achter elkaar demonstraties . Schandalig die behandeling van demonstranten .quote:
Nee hoor nooit iets van gemerkt al die jaren .quote:Op maandag 4 mei 2020 16:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die alternatieve bronnen worden wél bekeken en gelezen, en vervolgens op inhoud gewogen en beoordeeld en in de meeste gevallen op basis van diezelfde inhoud afgeserveerd omdat ze niet voldoen aan de meest basale eisen die je dient te stellen aan een bron.
We proberen met zn allen de coronatijd door te komen en dan komt er een groep wezelozen even de boel verstieren. En dat allemaal gebaseerd op leugens. En YouTube en complotsites zijn geen bronnen, maar gezwets van andere leugenaars.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Als men alternatieve bronnen post worden die niet gelezen of bekeken dus betrouwbaar betekend dan een main stream bron en als het een msm bron heeft staat het in news zo simpel ligt dat .
Voor de rest heeft men vrijheid van meningsuiting en geloof en die deel jij of andere mensen niet uit .
Als mensen nieuws feiten willen horen of het main stream wereldbeeld herhaald willen zien uit een ander zijn mond moeten ze naar news gaan en die niet uit de mond van bnw-ers verwachten of eisen . Ik ben daar klaar mee in ieder geval .quote:Op maandag 4 mei 2020 16:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar jarenlang roeptoeteren zonder ooit eens met een onderbouwing te willen komen lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Wat is de achtergrond. Hadden ze toestemming voor een demonstratie. Hielden ze zich aan de Coronarichtlijnen. Verzetten ze zich.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Oh dus ze hadden twee dagen achter elkaar demonstraties . Schandalig die behandeling van demonstranten .
Maar in al die jaren heb ik je werkelijk nog nooit iets zien onderbouwen. En dat geldt voor meerderen.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Als mensen nieuws feiten willen horen of het main stream wereldbeeld herhaald willen zien uit een ander zijn mond moeten ze naar news gaan en die niet uit de mond van bnw-ers verwachten of eisen . Ik ben daar klaar mee in ieder geval .
En Oezbeken? Wat vinden die van een demonstratie in Hongkong?quote:
Daarom zouden ze allemaal sowieso een boete moeten krijgen van 390 euro. Gaan ze niet weg, dan kan men gearresteerd worden. Spugen kan al 7 weken cel zijn, dat zou dit ook moeten zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is de achtergrond. Hadden ze toestemming voor een demonstratie. Hielden ze zich aan de Coronarichtlijnen. Verzetten ze zich.
De Japanner protesteren in Hong Kong? Bijzonder.quote:
In BNW zijn er best feiten te vinden.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Als mensen nieuws feiten willen horen of het main stream wereldbeeld herhaald willen zien uit een ander zijn mond moeten ze naar news gaan en die niet uit de mond van bnw-ers verwachten of eisen . Ik ben daar klaar mee in ieder geval .
Die lezen ze dan niet want ze doen alsof ze besmet raken als ze het bekijken . Veel hebben ook niet echt interesse maar zijn er alleen om bnw-ers te bekeren omdat ze toch al weten dat we fout zitten en het allemaal onzin is . Ik ga daar niet mijn tijd aan verspillen . Tenslotte heeft iedereen internet en als ze het echt willen weten kan niemand ze tegennhouden .quote:Op maandag 4 mei 2020 16:53 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
In BNW zijn er best feiten te vinden.
Altijd mooi als een theorie of een bepaald beeld over iets goed onderbouwd is.
Dat probeer ik wel te doen in mijn eigen topics. En dit is wel FOK, je kan hier verwachten dat er om meer achtergrond- info gevraagd wordt
Dus ik ben een hopeloos geval , gelukkig zijn er honderden mensen op fok die wel jouw smaak van discussie hebben dus je kan ophouden met iets van mij te verwachten wat er dan toch niet inzit . MOVE ON .quote:Op maandag 4 mei 2020 16:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar in al die jaren heb ik je werkelijk nog nooit iets zien onderbouwen. En dat geldt voor meerderen.
Dat sterkt bij mij de gedachte dat je simpelweg anderen napraat.
En nee, ik hoef niet naar Nws, als jij hier een topic opent, stelling poneert, kan daar (als iedereen meewerkt) over gediscussieerd worden.
Hmm zelf geloof ik dat als je onderbouwing goed is, daar de kracht zit. Als je info wil delen is het voor vele belangrijk te weten wat de basis van die info is. En bovendien om harde argumenten en onderbouwing kan je niet heenquote:Op maandag 4 mei 2020 16:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Die lezen ze dan niet want ze doen alsof ze besmet raken als ze het bekijken . Veel hebben ook niet echt interesse maar zijn er alleen om bnw-ers te bekeren omdat ze toch al weten dat we fout zitten en het allemaal onzin is . Ik ga daar niet mijn tijd aan verspillen . Tenslotte heeft iedereen internet en als ze het echt willen weten kan niemand ze tegennhouden .
Ja omdat sommige gouverneurs graag een lockdown voort willen laten bestaan heeft Trump de burgers aangespoordquote:Op maandag 4 mei 2020 17:02 schreef SuperHartje het volgende:
Waar worden nu protesten gevoerd?
In de US, dat zijn volgens mij Trump aanhangers:
https://nos.nl/collectie/(...)ckdownmaatregelen-op
Curaçao heeft protesten, tegen de lockdown en tegen de 2m maatschappij:
https://caribischnetwerk.(...)onomie-weer-draaien/
Libanon protesteert tegen honger en Corona:
https://www.trouw.nl/buit(...)van-corona~b9b19af2/
Hier lees ik van Hong Kong tot Chili en van Algerije tot België:
https://newsweek.be/maakt(...)ijde-massaprotesten/
Sorry hoor, maar een vaccin (of dat nou met of zonder chip is) werkt niet bij mensen die dit virus al hebben opgelopen.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:23 schreef SpecialK het volgende:
We moeten even geduld hebben... zijn er upper-limits aan dat geduld? Sure... Dit kan geen 24 maanden lang door gaan. Maar tegen die tijd is er waarschijnlijk wel al een vaccin.
Maar daar is de achtergrond natuurlijk totaal anders. Wij zitten tequote:Op maandag 4 mei 2020 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
India...mensen zijn het allemaal zat en nergens (meer) voor nodig die lockdown.
Welke medicijnen zijn dat? En van wie mogen die niet voorgeschreven worden?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja, die zijn er. Maar mogen niet worden voorgeschreven.
Vraag dat maar aan die dokter uit Meijel.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke medicijnen zijn dat? En van wie mogen die niet voorgeschreven worden?
Ik wist niet dat er al een werkend medicijn was?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een vaccin (of dat nou met of zonder chip is) werkt niet bij mensen die dit virus al hebben opgelopen.
Het merendeel merkt nog niet eens dat ze het virus hebben.
En de mensen die toch ziek worden zodat ze het merken moet je medicijnen geven. Ja, die zijn er. Maar mogen niet worden voorgeschreven.
Wat is dit nou voor een suffe reactie dan?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan die dokter uit Meijel.
https://www.telegraaf.nl/(...)oppen-met-corona-mixquote:Op maandag 4 mei 2020 17:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een suffe reactie dan?
Kan ik me voorstellen dat jij zit te Netflixen. Zolang Netflix er is en onze boodschapjes in huis, hebben we eigenlijk niets te klagenquote:Op maandag 4 mei 2020 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar is de achtergrond natuurlijk totaal anders. Wij zitten te
Netflixen, laten eten bezorgen, boodschappen. Wonen ieder in ons eigen huis.
1. Ja zeker wel. Dat je besmet bent geweest betekent niet 100% zeker dat je lichaam de juiste antistoffen aan heeft gemaakt. Het kan zijn dat een vaccin beter is om je immuunsysteem te trainen en om het "geheugen" langer aan te brengen dan bij normale besmetting.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een vaccin (of dat nou met of zonder chip is) werkt niet bij mensen die dit virus al hebben opgelopen.
OK? Dus?quote:Het merendeel merkt nog niet eens dat ze het virus hebben.
En de mensen die toch ziek worden zodat ze het merken moet je medicijnen geven. Ja, die zijn er. Maar mogen niet worden voorgeschreven.
Ik heb het over mensen die op het moment van vaccinatie het virus nog actief hebben. Dan gooi je er met vaccinatie NOG een dosis virus in, terwijl die mensen hun afweersysteem al bezig is met het originele virus te bestrijden. Lijkt me niet het beste idee.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
1. Ja zeker wel. Dat je besmet bent geweest betekent niet 100% zeker dat je lichaam de juiste antistoffen aan heeft gemaakt. Het kan zijn dat een vaccin beter is om je immuunsysteem te trainen en om het "geheugen" langer aan te brengen dan bij normale besmetting.
Het is hier toch BMW? Daar komen de verhalen over het chippen van mensen vaak voor. Dus daarom schrijf ik dat het me geen drol uitmaakt of er een chip inzit of niet.quote:2. Chips? Wat? Waar heb jij het nou weer over?
quote:[..]
OK? Dus?
Eh nee. Zo werken vaccinaties niet. Worst-case wordt er gewerkt met een sterk verzwakte vorm van het virus of losse deeltjes van het virus. Niks waar je ziek van wordt.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die op het moment van vaccinatie het virus nog actief hebben. Dan gooi je er met vaccinatie NOG een dosis virus in,
terwijl die mensen hun afweersysteem al bezig is met het originele virus te bestrijden. Lijkt me niet het beste idee.
het zou fijn zijn als mensen niet randomly allemaal rotzooi proberen te betrekken bij de discussie, eigenlijk. Discussievervuiling is niet heel productief.quote:[..]
Het is hier toch BMW? Daar komen de verhalen over het chippen van mensen vaak voor. Dus daarom schrijf ik dat het me geen drol uitmaakt of er een chip inzit of niet.
Je realiseert je dat een huisarts die (met waarschijnlijk de beste bedoelingen) aan het experimenteren is geslagen en dat daarbij geen doden gevallen zijn allerminst een bewijs vormt voor de effectiviteit en veiligheid van z'n behandeling?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)oppen-met-corona-mix
Nope niet echt, ja wacht.. F1 is uitgesteld.. gvdr..quote:Op maandag 4 mei 2020 17:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen dat jij zit te Netflixen. Zolang Netflix er is en onze boodschapjes in huis, hebben we eigenlijk niets te klagen
Werkt preventief: als je jezelf vergiftigt kan je vervolgens geen corona meer krijgen natuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:38 schreef theguyver het volgende:
BTW heeft iemand al bleekmiddel gezopen?
Schijnt te helpen, althans volgens de machtigste persoon momenteel in de VS..
En nu even op ingaan op het punt over je filmpje.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen dat jij zit te Netflixen. Zolang Netflix er is en onze boodschapjes in huis, hebben we eigenlijk niets te klagen
Kijk hier krijg je hele makkelijke vragen, maar geen antwoord. Loop dan ook niet zulke stellige dingen te beweren.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben wie ik ben , ik heb niemands goedkeuring nodigquote:Op maandag 4 mei 2020 20:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kijk hier krijg je hele makkelijke vragen, maar geen antwoord. Loop dan ook niet zulke stellige dingen te beweren.
Maar even serieus, helemaal prima die protesten natuurlijk. Maar vind je wel dat ze de maatregelen in acht moeten nemen? Afstand houden etc?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben wie ik ben , ik heb niemands goedkeuring nodig
[ afbeelding ]
Ga jij ook?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:16 schreef Summers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Persoonlijk niet maar in nederland en in israel doen ze het wel . Duitsland weer niet en Amerika ook niet .quote:Op maandag 4 mei 2020 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar even serieus, helemaal prima die protesten natuurlijk. Maar vind je wel dat ze de maatregelen in acht moeten nemen? Afstand houden etc?
Bleekmiddel (als je in de correcte manier gebruiken voor hygiene enz.) heeft waarschijnlijk miljoenen levens gered.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Werkt preventief: als je jezelf vergiftigt kan je vervolgens geen corona meer krijgen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Nee heb morgen iets anders te doenquote:
Tsja...zou interessant zijn, maar restricties op reizen enz.....dan er waarschijnlijk extra beveilingen op treinen is.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:16 schreef Summers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja nog niks van amsterdam gehoordquote:Op maandag 4 mei 2020 20:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tsja...zou interessant zijn, maar restricties op reizen enz.....dan er waarschijnlijk extra beveilingen op treinen is.
Als er iets in Amsterdam is.....
quote:BEN JIJ ER 5 MEI OM 20:00 UUR BIJ?
VRIJHEIDSCONCERT 2020 LIVE VIA FB VOORVRIJHEID.NU
Ik ben super blij. Op 5 mei komt één van mijn dromen uit. Om 8 uur start dan hier het eerste online Vrijheidsconcert.
Al langer had ik de wens om mijn verhaal te combineren met de kracht van muziek. Zeker nu de vrije samenleving verder weg lijkt dan ooit, is het voor mij tijd om deze droom waar te maken.
Zwijgen is geen optie meer. Zeker als je ziet hoe onze politieke leiders onze maatschappij in een rap tempo aan het ontmenselijken zijn.
Dus kijk ik er naar uit om met de ondersteuning van een geweldige artiest mijn boodschap extra krachtig neerzetten.
Nummer 1 op mijn lijstje van artiesten was Erwin Nyhoff. Als groot fan van The Prodigal Sons heb ik altijd al gehouden van zijn stemgeluid
In korte tijd hebben we samen de knoop doorgehakt.
WE GAAN ER VOOR
Voor mensen die denken: "wie is die Erwin Nyhoff ook al weer?" Luister dan zeker naar zijn fantastische blind audition bij de Voice (The River van Bruce Springsteen).
Met mijn verhaal en zijn unieke stemgeluid weet ik zeker dat dit zelfs op afstand een bijzondere ervaring gaat worden.
Ik zou het dan ook super tof vinden als jij samen met hopelijk heel veel andere mensen aansluit bij dit kosteloze Vrijheidsconcert.
De komende dagen werk ik nog verder aan het script afgestemd op een aantal van mijn favoriete nummers van Erwin.
En ja op deze avond doe ik zeker een oproep aan Hugo de Jonge om zijn gezonde verstand te gebruiken, aan Mark Rutte om zijn morele kompas te gebruiken en aan Klaas Dijkhoff om zijn menselijkheid terug te vinden.
Ik hoop dat iedereen aan het eind van dit concert de wijsheid van David Bowie gaat ervaren "we could be heroes just for one day and we could beat them forever and ever"
Met gezonde groet,
Frank Ruesink
Men ontkent dat de vrijheidsbeperkingen nodig zijn , niet dat corona niet bestaat .quote:Op maandag 4 mei 2020 21:39 schreef mootie het volgende:
Het protesteren staat niet gelijk aan het ontkennen van Corona toch?
Ja inderdaad samengevoegd , wat slim isquote:Op maandag 4 mei 2020 22:53 schreef SuperHartje het volgende:
Volgens mij waren de Nederlandse demonstranten op het vorige protest een mix van ‘stop lockdown’, ‘stop de economie en het land te vernietigen’ en ‘stop 5G.
Al die spelfouten zijn reden genoeg om niet te gaanquote:Op maandag 4 mei 2020 21:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Men ontkent dat de vrijheidsbeperkingen nodig zijn , niet dat corona niet bestaat .
[ afbeelding ]
Wel een verslag maken natuurlijk. Ik kan er zelf niet bijzijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Men ontkent dat de vrijheidsbeperkingen nodig zijn , niet dat corona niet bestaat .
[ afbeelding ]
Dat is altijd leuk voor het topicquote:Op maandag 4 mei 2020 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
Als er in Amsterdam iets gepland staat, geef dat even door en dan ga ik met alle plezier een kijkje nemen. Ik zal live verslag doen van deze historische gebeurtenis.
Jammer dat het voor mij nu zo ver weg is. Had het wel willen zien.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
Als er in Amsterdam iets gepland staat, geef dat even door en dan ga ik met alle plezier een kijkje nemen. Ik zal live verslag doen van deze historische gebeurtenis.
Joh..quote:Op maandag 4 mei 2020 23:00 schreef SuperHartje het volgende:
Ja of niet. Bij ‘stop 5G’ haakt ook weer een hoop af.
Foto's:twitter:ChrisIsErbij twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 12:07:48Ik denk 100-150 man nu. Het zou om 12.00 uur beginnen. #lockdowndemo reageer retweet
twitter:ChrisIsErbij twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 12:27:52Men moet 200 meter terug en men moet op anderhalve meter van elkaar gaan staan. Anders wordt geweld gebruikt, meldt de politie. #lockdowndemo reageer retweet
twitter:ChrisIsErbij twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 12:33:39De politie heeft de demonstranten nu bijna terug op de oude plek. #lockdowndemo https://t.co/E4VlMKi35x reageer retweet
twitter:ChrisIsErbij twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 12:53:24Insluiting demo begint. Ik geloof niet dat het lukt maar misschien was dit de bedoeling. #lockdowndemo https://t.co/61Qj94B2yv reageer retweet
twitter:ChrisIsErbij twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 13:31:27Iedereen is aangehouden, horen we. Vlogster geeft live commentaar op beeld. Een man roept Boe. #lockdowndemo https://t.co/7eYJVBn6Mg reageer retweet
twitter:NUnl twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 13:34:51Burgemeester Den Haag geeft opdracht om lockdowndemonstratie te beëindigen: https://t.co/ZCPOvbt1Dj reageer retweet
Walgelijk die lui. Vraag me wel eens af welk type mens zich tot dit soort baantjes (de me/knokploeg van de politie) aangetrokken voelt? Nog heel even dan kunnen ze hun crowd control weapons inzetten.quote:
Ja, wel, op de Koekamp mochten ze demonstreren, mits voldoende afstand werd gehouden. Zoals ik het nu begreep zette de stoet zich in beweging naar het ministerie van Financiën en toen vond Remkes het welletjes, ze hielden zich ook niet aan die voldoende afstand. Demonstratie werd ontbonden en toen zijn kennelijk enkele tientallen demonstranten aangehouden die zich daar niet aan hielden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Demonstreren mag ook al niet meer dus?
Oke dus op die manier demonstreren mag alleen als je een traktor hebtquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wel, op de Koekamp mochten ze demonstreren, mits voldoende afstand werd gehouden. Zoals ik het nu begreep zette de stoet zich in beweging naar het ministerie van Financiën en toen vond Remkes het welletjes, ze hielden zich ook niet aan die voldoende afstand. Demonstratie werd ontbonden en toen zijn kennelijk enkele tientallen demonstranten aangehouden die zich daar niet aan hielden.
Alleen op de Koekamp in dit geval, omdat de demonstratie niet was aangemeld, en als 1½ meter afstand werd gehouden. bron Simpele regeltjes, toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Oke dus op die manier demonstreren mag alleen als je een traktor hebt
quote:In de Domstad kwamen volgens RTV Utrecht honderd mensen bij elkaar. Zij reden toeterend in een colonne van auto's naar Utrecht. Behalve tegen de coronalockdown demonstreren zij ook tegen 5G-straling, vaccinaties en de NOS.
Niet zo gaan janken. Het werd toegestaan, maar wel 1.5 meter afstand houden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Demonstreren mag ook al niet meer dus?
Ze zijn gearresteerd omdat sommigen zich niet aan de anderhalve meter afstand hielden en worden vervolgens op elkaar in een bus gepropt. Logisch.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:15 schreef Ryan3 het volgende:
Vanuit de arrestantenbus, door Dré van Delft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een enge uitspraak van je.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Niet zo gaan janken. Het werd toegestaan, maar wel 1.5 meter afstand houden.
Van mij mogen ze heel hard neergeknupoeld worden om vervolgens ze niet toe te laten op de ic.
Ja, dat is wel een beetje vreemd idd.... Ik zou zelf 1 arrestant per twee zetels en dan aan het raam zittend hebben ingedeeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:40 schreef aioli het volgende:
[..]
Ze zijn gearresteerd omdat sommigen zich niet aan de anderhalve meter afstand hielden en worden vervolgens op elkaar in een bus gepropt. Logisch.
En dan elke keer 1 politiebus laten komen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje vreemd idd.... Ik zou zelf 1 arrestant per twee zetels en dan aan het raam zittend hebben ingedeeld.
Tussen politieagenten onderling heerst ook een walgelijk machocultuurtje, vind ik. Zijn vaak echt haantjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Walgelijk die lui. Vraag me wel eens af welk type mens zich tot dit soort baantjes (de me/knokploeg van de politie) aangetrokken voelt? Nog heel even dan kunnen ze hun crowd control weapons inzetten.
Die anderhalve meter is duidelijk niet het issue. Het niet gehoorzamen aan de autoriteiten is dat duidelijk wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje vreemd idd.... Ik zou zelf 1 arrestant per twee zetels en dan aan het raam zittend hebben ingedeeld.
Dat is prima, maar als diegene niet wil meewerken, is het dan ook vreemd om hem uit te sluiten als inderdeel van de maatschappij?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
Je niet aan de regels houden, maar als de politie dan ingrijpt zijn de politieagenten de mafkezen...
Zijn jullie dan ook met oudejaarsavond in de weer om ambulancepersoneel en politie het werk moeilijk te maken? Dit is precies hetzelfde, lafaards.
Je wilt dus dat mensen in elkaar geslagen worden als ze voor hun demonstratierecht uitkomen. Dan wil je ook dat IC's ze niet behandelen als ze daar inelkaar gebeukt worden afgeleverd en tenslotte wil je ook nog dikke censuur.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is prima, maar als diegene niet wil meewerken, is het dan ook vreemd om hem uit te sluiten als inderdeel van de maatschappij?
[b]Ik weet dat ik erg extreme dingen roep, maar dat komt omdat er een aantal mensen zijn die nu hun angst voor de overheid en hun wantrouwen in alles nu ineens net doen alsif we allemaal worden mishandeld en onderdrukt. Dit toelaten op sites ed is vragen om problemen.
[/b]
En straks hebben we een echte lockdown die nog langer duurt, omdat deze complotidioten niet kunnen nadenken.
Nee, er zijn duidelijke regels en die zijn overschreden. Dat gejank dat we onderdrukt worden en de overheid + hulpdiensten evil zijn moet eens afgelopen zijn. En wie dan niet wil horen moet voelen ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:00 schreef aioli het volgende:
[..]
Je wilt dus mensen dat mensen in elkaar geslagen worden als ze voor hun demonstratierecht uitkomen. Dan wil je ook dat IC's ze niet behandelen als ze daar inelkaar gebeukt worden afgeleverd en tenslotte wil je ook nog dikke censuur.
Brrrr.. wat een verschrikkelijk eng mannetje ben jij. Om van te kotsen gewoon.
Blijkbaar weten deze zich ook niet te gedragen, maar dan is het ineens een demonstratierecht? Men heeft duidelijk niet geluisterd. Dus je ontwricht de maatschappij met de kans op een nog langere lockdown... Nee, dan heb je wat je wilt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:00 schreef aioli het volgende:
[..]
Je wilt dus dat mensen in elkaar geslagen worden als ze voor hun demonstratierecht uitkomen. Dan wil je ook dat IC's ze niet behandelen als ze daar inelkaar gebeukt worden afgeleverd en tenslotte wil je ook nog dikke censuur.
Oh en je scheert demonstrerende mensen nog over één kam met rellende en stoeptegelgooiend schorem dat zich met O&N niet weet te gedragen.
Ga demonsteren tegen dit soort mensen dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, er zijn duidelijke regels en die zijn overschreden. Dat gejank dat we onderdrukt worden en de overheid + hulpdiensten evil zijn moet eens afgelopen zijn. En wie dan niet wil horen moet voelen ja.
Alsof de maatregelen bedacht zijn om ons te onderdrukken. KOEKOEK!
We moeten allemaal dealen met deze situatie en dat doe je niet door ook nog eens te gaan doen alsof het onderdrukking is. Je spuugt hiermee letterlijk in het gezicht van ziekenhuispersoneel en andere hulpdiensten. Daar heb ik geen respect voor en het is echt ontzettend dom.
Nee, ze hebben de regels overtreden en zijn dus gearresteerd of aangehouden. Welke boete staat er ook alweer op het overtreden van de coronamaatregelen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:05 schreef aioli het volgende:
[..]
Ga demonsteren tegen dit soort mensen dan.
De boertjes hielden zich hier ook niet aan bedoel ik. En werden gedoogdquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen op de Koekamp in dit geval, omdat de demonstratie niet was aangemeld, en als 1½ meter afstand werd gehouden. bron Simpele regeltjes, toch?
In Utrecht en Amsterdam zijn er ook demonstraties.
Uit dezelfde bron:
[..]
Jij ziet het liefst ook winkelend publiek en publiek in natuurgebieden met de lange lat bewerkt worden, want "die ontwrichten de maatschappij'.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar weten deze zich ook niet te gedragen, maar dan is het ineens een demonstratierecht? Men heeft duidelijk niet geluisterd. Dus je ontwricht de maatschappij met de kans op een nog langere lockdown... Nee, dan heb je wat je wilt.
Ik zie vooral ONnodige arrestaties.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
Toch nog de nodige arrestaties:
[ afbeelding ]
bron
Ja dat is extreem je geeft het zelfs zelf aan, maar het geeft jou een veiliger gevoel als deze mensen uitgesloten worden van de maatschappij toch? Vanochtend al ene die voorstelde om mensen in te laten slapen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is prima, maar als diegene niet wil meewerken, is het dan ook vreemd om hem uit te sluiten als inderdeel van de maatschappij?
Ik weet dat ik erg extreme dingen roep, maar dat komt omdat er een aantal mensen zijn die nu hun angst voor de overheid en hun wantrouwen in alles nu ineens net doen alsif we allemaal worden mishandeld en onderdrukt. Dit toelaten op sites ed is vragen om problemen.
En straks hebben we een echte lockdown die nog langer duurt, omdat deze complotidioten niet kunnen nadenken.
Zeg knul, je kan dit blijven roepen, maar bewijs leveren ho maar. De mortaliteit enen R0 zijn overduidelijk hoger/groter dan bij seizoensinfluenza de afgelopen decennia.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:39 schreef Summers het volgende:
.
[..]
Het is 1 grote hoax die pandemie , niet erger dan de jaarlijkse griep .
Welke oorlog en welke angst? De angst zit juist bij de demonstranten, die het ook nog eens zien als een oorlog. Dit hele topic staat vol met angst voor de overheid en experts.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dat is extreem je geeft het zelfs zelf aan, maar het geeft jou een veiliger gevoel als deze mensen uitgesloten worden van de maatschappij toch? Vanochtend al ene die voorstelde om mensen in te laten slapen.
Oorlog en angst halen het slechte in de mens naar boven blijkt maar weer.
Aan deze tweet zie je in welk vaarwater je bepaalde sympathisanten moet zoeken btw.twitter:ShipSpottingNL twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 13:56:27Schaamteloze @Politie, dit gaat niet meer om een virus mensen, maar onze vrijheid. #stopdelockdown @realDonaldTrump @robertjensen #WWG1WGAWORLDWIDE #WWG1WGA TROTS OP DEZE ECHTE VRIJE NEDERLANDERS: https://t.co/C1K4AWWu56 reageer retweet
Als het een grote Hoax is, waarom wil je grote held Trump dan zo snel mogelijk een vaccin?quote:Op maandag 4 mei 2020 12:39 schreef Summers het volgende:
.
[..]
Volgens mij is dat niet wat hij zegt. Daarbij kan ook gemakkelijk geredeneerd worden dat de volksgezondheid leidend is, en het recht van demonstratie (samenkomsten zijn immers verboden) even op een laag pitje staat. Dat dit pijn doet begrijp ik, maar dat er dagelijks een flinke oversterfte is terwijl we al contact mijden met z'n allen is nog veel pijnlijker.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:00 schreef aioli het volgende:
Je wilt dus dat mensen in elkaar geslagen worden als ze voor hun demonstratierecht uitkomen
Trump is door de Chinezen met 5G masten gehersenspoeld, begrijp je dat dan niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als het een grote Hoax is, waarom wil je grote held Trump dan zo snel mogelijk een vaccin?
Zeg knulletje alles wat ik tot nu toe gezien heb heeft mij niet overtuigt . Hoezo moet IK bewijs leveren voor iets wat een ander beweerd en ik niet geloof ? Dat is de omgekeerde wereld . Wanneer ik verplicht ben iets te geloven dan is het een soort van religie . .quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zeg knul, je kan dit blijven roepen, maar bewijs leveren ho maar. De mortaliteit enen R0 zijn overduidelijk hoger/groter dan bij seizoensinfluenza de afgelopen decennia.
Vermoedelijk dan getriggerd door politieoptreden en machtsvertoon.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:12 schreef Vis1980 het volgende:
En let maar op: dit soort demonstraties gaan uitlopen op rellen.
Duidelijk een gevalletje van Ordnung Muss Sein, lig en bibber voor de pliesie.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:00 schreef aioli het volgende:
[..]
Je wilt dus dat mensen in elkaar geslagen worden als ze voor hun demonstratierecht uitkomen. Dan wil je ook dat IC's ze niet behandelen als ze daar inelkaar gebeukt worden afgeleverd en tenslotte wil je ook nog dikke censuur.
Oh en je scheert demonstrerende mensen ook nog eens over één kam met rellende en stoeptegelgooiend schorem dat zich met O&N niet weet te gedragen.
Volgens mij welquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Niet zo gaan janken. Het werd toegestaan, maar wel 1.5 meter afstand houden.
Van mij mogen ze heel hard neergeknupoeld worden om vervolgens ze niet toe te laten op de ic.
Wat raar dat ik dat nooit heb met de pliesie, sterker nog, met de agenten die ik ben tegen gekomen kan ik een redelijk gesprek voeren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Duidelijk een gevalletje van Ordnung Muss Sein, lig en bibber voor de pliesie.
Ja echt alsof je een staatsdrone moet zijn die in de pas loopt . De geschiedenis wijst uit dat het niet altijd verstandig is om te doen wat de overheid opdraagt maar dat er ook een tijd is dat je in verzet moet komenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Duidelijk een gevalletje van Ordnung Muss Sein, lig en bibber voor de pliesie.
Wat? Er zijn openlijk cijfers in te zien die de R0 en mortaliteit van beide virussen (wat betreft influenza zelfs allen specifieke strains) inzichtelijk maken. Jij geeft aan dat te negeren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Zeg knulletje alles wat ik tot nu toe gezien heb heeft mij niet overtuigt . Hoezo moet IK bewijs leveren voor iets wat een ander beweerd en ik niet geloof ? Dat is de omgekeerde wereld . Wanneer ik verplicht ben iets te geloven dan is het een soort van religie . .
Ja en Sandy Hook was een hoax, Las Vegas slachtoffers acteurs, 911 cgi, maanlanding in scene gezet. Hier zijn ook topics van op BNW en het zijn precies dezelfde figuren die nu roepen dat het allemaal maar een hoax is. Check het maar...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
Aan deze tweet zie je in welk vaarwater je bepaalde sympathisanten moet zoeken btw.twitter:ShipSpottingNL twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 13:56:27Schaamteloze @:Politie, dit gaat niet meer om een virus mensen, maar onze vrijheid. #stopdelockdown @:realDonaldTrump @:robertjensen #WWG1WGAWORLDWIDE #WWG1WGA TROTS OP DEZE ECHTE VRIJE NEDERLANDERS: https://t.co/C1K4AWWu56 reageer retweet
WWG1WGA is een leuze van QAnon adepten, betekent: 'where we go one, we go all'. Deze spreuk staat op de scheepsbel van een jacht van de vader van John Kennedy, Joe Kennedy.
Verder worden genoemd: Robert Jensen en die denkt dat alles een hoax is.
Maar ook wordt Donald Trump genoemd, gekke is wel dat-ie bezig is om het zoeken naar een vaccin te financieren met een blanco cheque. De zogenaamde 'operation warp speed'. Dus kennelijk ziet iig Trump dit niet als een hoax en is hij ook niet specifiek tegen vaccins.
Dat keur ik af. Wat ik niet afkeur is dat het demonstratierecht in tijden dat de volksgezondheid een serieuze bedreiging ondervindt niet heilig is.quote:
Omdat jij de stelling doet, lampie.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Zeg knulletje alles wat ik tot nu toe gezien heb heeft mij niet overtuigt . Hoezo moet IK bewijs leveren voor iets wat een ander beweerd en ik niet geloof ? Dat is de omgekeerde wereld . Wanneer ik verplicht ben iets te geloven dan is het een soort van religie . .
Dat is gelul want anders hadden ze ze ook niet in zo'n volle bus vervoerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:14 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Daarbij kan ook gemakkelijk geredeneerd worden dat de volksgezondheid leidend is, en het recht van demonstratie (samenkomsten zijn immers verboden) even op een laag pitje staat. Dat dit pijn doet begrijp ik, maar dat er dagelijks een flinke oversterfte is terwijl we al contact mijden met z'n allen is nog veel pijnlijker.
Ja, want als je je niet aan de regels houdt is de politie de boeman.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:15 schreef aioli het volgende:
[..]
Vermoedelijk dan getriggerd door politieoptreden en machtsvertoon.
Dat gaat eens tijd worden wereldwijd komen mensen in opstand en gaan de straat op maar op deze wijze wordt men het demonstreren ontnomen door er meteen politie op af te sturen die zich ermee gaan bemoeien onder de noemer van 1.5m afstand mensen de wacht aanzetten en intimideren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Welke oorlog en welke angst? De angst zit juist bij de demonstranten, die het ook nog eens zien als een oorlog. Dit hele topic staat vol met angst voor de overheid en experts.
In het land met één van de meest vrije vorm van Lockdown in Europa, op bevrijdingsdag, gaan lopen oproepen dat je in verzet moet. Je hebt niet eens door hoe vrij dat je bent. Je mag nog steeds alles, alleen een ander niet in gevaar brengen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja echt alsof je een staatsdrone moet zijn die in de pas loopt . De geschiedenis wijst uit dat het niet altijd verstandig is om te doen wat de overheid opdraagt maar dat er ook een tijd is dat je in verzet moet komen
Deze mensen stonden al niet hutje mutje en hebben zelf schijt aan social distancing? Ze gaan daar echt niet proberen deze mensen op andere ideeën te brengen, daarvoor zijn ze al enkele jaren te laat.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:19 schreef aioli het volgende:
[..]
Dat is gelul want anders hadden ze ze ook niet in zo'n volle bus vervoerd.
Van jouw reactie bedoel je?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
In het land met één van de meest vrije vorm van Lockdown in Europa, op bevrijdingsdag, gaan lopen oproepen dat je in verzet moet. Je hebt niet eens door hoe vrij dat je bent. Je mag nog steeds alles, alleen een ander niet in gevaar brengen.
De echte verzetstrijders draaien zich om in het graf.
En die tijd is nu gekomen? Hahahahquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja echt alsof je een staatsdrone moet zijn die in de pas loopt . De geschiedenis wijst uit dat het niet altijd verstandig is om te doen wat de overheid opdraagt maar dat er ook een tijd is dat je in verzet moet komen
Dus jij bent tegen de natie-staat?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Je ziet meteen wie de staatsslaven zijn hier.
Het zijn soms net mensen met een belangrijk beroep, die dagelijks allerlei gezeik moeten aanhoren omdat ze hun werk uitvoeren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat raar dat ik dat nooit heb met de pliesie, sterker nog, met de agenten die ik ben tegen gekomen kan ik een redelijk gesprek voeren.
Mooie dooddoener weer. Het zijn mensen die geen rekening houden met anderen die bijvoorbeeld mijn ouders om zeep kunnen helpen. Maar denk vooral aan jezelf.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Lmao. Begin jij alvast? Fucking retardsquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat gaat eens tijd worden wereldwijd komen mensen in opstand en gaan de straat op maar op deze wijze wordt men het demonstreren ontnomen door er meteen politie op af te sturen die zich ermee gaan bemoeien onder de noemer van 1.5m afstand mensen de wacht aanzetten en intimideren.
Dat is meteen 1 van de knelpunten bij een hoop mensen die de straat opgaan. Die hebben daar tabak van omdat het van den zotte is.
En waarom ben je niet vrij? Vertel.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Van jouw reactie bedoel je?
We hebben geen vrij land op dit moment, dat andere landen nog minder vrij zijn doet daar niks aan af.
Je kan dat hele social distancing verhaal ook uitvoeren zonder het afpakken van grondrechten en her hanteren van boetes en wapenstokken.
Mensen met een zwakke gezondheid moeten gewoon niet komenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat keur ik af. Wat ik niet afkeur is dat het demonstratierecht in tijden dat de volksgezondheid een serieuze bedreiging ondervindt niet heilig is.
Je bedoelt mensen met enige intelligentie?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja, dat klopt. Maar dat is hier niet het geval. Denk je echt dat Rutte deze maatregelen met plezier heeft bedacht? Meneer van de VVD, die alles doet voor de werkgevers, zal zeker nu in zijn knuistje lachen hoe dom wij als volk zijn....quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Lees je eens in. Als je niet ziet hoe goed we het hebben, heb je nooit opgelet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
We hebben geen vrij land op dit moment, dat andere landen nog minder vrij zijn doet daar niks aan af.
Je kan dat hele social distancing verhaal ook uitvoeren zonder het afpakken van grondrechten en her hanteren van boetes en wapenstokken.
Dit soort mensen leest zich niet in. Alles op de onderbuik gevoelens.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Lees je eens in. Als je niet ziet hoe goed we het hebben, heb je nooit opgelet.
Drogredenatie, je kan het virus zeker niet doorgeven aan mensen die wel een zwakke gezondheid hebben? Lijkt me namelijk heel waarschijnlijk voor mensen met weinig moreel inzicht.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:25 schreef aioli het volgende:
[..]
Mensen met een zwakke gezondheid moeten gewoon niet komen
Oh nu is dat ineens wel een probleem. Het is een hoax toch? Nee, de politie moet voor elke demonstrand een apart busje hebben, want dat kost de maatschappij dan weer geen geld, zeker?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:19 schreef aioli het volgende:
[..]
Dat is gelul want anders hadden ze ze ook niet in zo'n volle bus vervoerd.
Kijk, hier keur jij geweld dus ook niet af.quote:
Ja, klopt, dat valt me ook op, bijv. bij eerder aangehaalde Dré van Delft. In feite is er helemaal niets gebeurd en gebeurt ook niets, alles is valse vlag en alle slachtoffers zijn vicsims.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja en Sandy Hook was een hoax, Las Vegas slachtoffers acteurs, 911 cgi, maanlanding in scene gezet. Hier zijn ook topics van op BNW en het zijn precies dezelfde figuren die nu roepen dat het allemaal maar een hoax is. Check het maar...
Ja, je moet kritisch zijn tav de mainstream media idd, waar ik niets op tegen heb, maar vervolgens slikken ze alles voor zoete koek van de alternatieve media. Dit is eigenaardig, want de claims van deze media zijn vaak zo buitenissig en bizar dat er een veel hogere graad van bewijslast zou moeten gelden.quote:En dan zijn dit zeker de figuren die precies de waarheid weten van al deze complotten...het komt altijd neer op dat overheden zo evil zijn dat je alles moet wantrouwen, maar die ene gast op YouTube (die geld verdiend aan het behandelen van complotten) weet het allemaal precies.
Ze hebben niet door dat hun beweringen buitengewoon pijnlijk zijn voor slachtoffers.quote:Normaal is het prima, al vind ik het wat zeggen over wat voor persoon iemand is die na een bloedbad gaat zeggen dat die kinderen echt niet zijn vermoord. Ouders van gedode kinderen worden bedreigt door dit soort figuren, omdat dit nu eenmaal echt de antischapen zijn.
Eens idd.quote:Nu komt het direct op onze pad, omdat het nu met onze levens aan het fucken is en er direct en indirect levens op het spel worden gezet met deze misinformatie.
En dit soort mensen reageren ook niet op verzoeken om met bewijs te komen voor hun onzinnige, onware en stemmingmakende stellingnames. Zie ook mijn verzoeken eerder in dit topic.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit soort mensen leest zich niet in. Alles op de onderbuik gevoelens.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, want als je je niet aan de regels houdt is de politie de boeman.
Dit is de bewijslast andersom maken.quote:
Hahahahahahaha ja, we hebben hier geen vrijheid. We zijn net Nood-Korea...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja, want je druk maken om de gezondheid van een ander maakt je een staatsslaaf.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Kan je ook inhoudelijk reageren?quote:
Goede argumenten hoor om je grondrechten weg te geven. Nogmaals. Dat het elders nog beroerder is praat niks goedquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Lees je eens in. Als je niet ziet hoe goed we het hebben, heb je nooit opgelet.
Je maakt jezelf enorm belachelijk hier. Holy shit.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit is de bewijslast andersom maken.
Dat daargelaten zijn oa de volgende vrijheden momenteel aangetast:
vrijheid van vergadering,
vijheid van betoging,
de bewegingsvrijheid,
godsdienstvrijheid,
recht op privéleven,
het eigendomsrecht,
de toegang tot de rechter en
het recht op onderwijs.
Aldus
Waarom moesten ze dan worden gearresteerd?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Deze mensen stonden al niet hutje mutje en hebben zelf schijt aan social distancing? Ze gaan daar echt niet proberen deze mensen op andere ideeën te brengen, daarvoor zijn ze al enkele jaren te laat.
Ja heel dom om een klein beetje op de grondrechten te passenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hahahahahahaha ja, we hebben hier geen vrijheid. We zijn net Nood-Korea...
Echt gast, wat een dom geleuter.
Omdat ze regels overtreden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:31 schreef aioli het volgende:
[..]
Waarom moesten ze dan worden gearresteerd?
Als jij een agent zou zijn, dan zou ik wel weten wat voor eentje jij wasquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het zijn soms net mensen met een belangrijk beroep, die dagelijks allerlei gezeik moeten aanhoren omdat ze hun werk uitvoeren.
De politie is de grootste werkgever in het land en ja de kans dat er klootzakken tussen zitten is net als bij ander werk aanwezig. Dus ja, soms kan een politieagent een klootzak zijn, maar gek genoeg scheert men de gehele politie over 1 kam en ben je een sukkel als je respect voor hun dienstverlening hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je maakt jezelf enorm belachelijk hier. Holy shit.
Ik bedenk dit niet zelf. Dit komt van het college van de rechten van de mens.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je maakt jezelf enorm belachelijk hier. Holy shit.
Kom eens met voorbeelden dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
vrijheid van vergadering, Niet waar, vanmorgen nog gedaan.
vijheid van betoging, Niet waar, zie demonstraties. Die mogen gewoon
de bewegingsvrijheid, Euhm? Ook niet waar? Ik rij elke morgen nog naar mn werk.
godsdienstvrijheid, Ramadan niet bezig nu?
recht op privéleven, Geef eens een voorbeeld? Want ook dit is er gewoon.
het eigendomsrecht, ? Waar heb je het over?
de toegang tot de rechter en Is ook niet waar?
het recht op onderwijs. Ook onzin. Maarja, Onderwijs is toch maar staatproganda toch?
Aldus
Welke grondrechten heb je niet meer????quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Goede argumenten hoor om je grondrechten weg te geven. Nogmaals. Dat het elders nog beroerder is praat niks goed
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
vijheid van betoging,
de bewegingsvrijheid,
godsdienstvrijheid,
recht op privéleven,
het eigendomsrecht,
het recht op onderwijs.
Aldus
Hij komt op mij over als een heel redelijke poster.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:32 schreef aioli het volgende:
[..]
Als jij een agent zou zijn, dan zou ik wel weten wat voor eentje jij was
Ik durf nu zelfs te beweren dat deze demonstraties steeds groter gaan worden en beter georganiseerd , dat de 5G-complotters Q-aanhangers er tussenuitgehaald zullen worden. En geweld zal er op zeker moment ook wel van komen, als antwoord op het zinloze geweld van de politie.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Welke oorlog en welke angst? De angst zit juist bij de demonstranten, die het ook nog eens zien als een oorlog. Dit hele topic staat vol met angst voor de overheid en experts.
Een aantal van deze zijn nu inderdaad beperkt. Maar degene die ik heb gemarkeerd zijn echt niet aangetast door de huidige maatregelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
vijheid van betoging,
de bewegingsvrijheid,
godsdienstvrijheid, - mensen kunnen alleen een christen of moslim zijn in het gebedshuis?
recht op privéleven, - ik neem aan dat je privacy bedoelt? Hoe wordt je privacy precies om zeep gebracht op dit moment?
het eigendomsrecht, - wat is er onteigend/wat kan je niet meer krijgen/kopen?
de toegang tot de rechter en - rechtszaken lopen gewoon weer, alleen niet zoveel en zo snel als eerder
het recht op onderwijs. - er wordt gewoon thuisonderwijs aangeboden en dat werkt verbazend goed.
Aldus
Hahahaha, die grondrechten zijn allemaal nog van kracht. Dramaqueen, much?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja heel dom om een klein beetje op de grondrechten te passen
Nee, verhelder het eens dan. Jij zegt dat die vrijheden er niet meer zijn, kom dan met concrete voorbeelden. Want het is gewoon absolute bullshit wat je zegt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Haha. Oke ja dit volk verdient het ook gewoon
Zo eentje die gewoon zijn werk doet?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:32 schreef aioli het volgende:
[..]
Als jij een agent zou zijn, dan zou ik wel weten wat voor eentje jij was
Demonstraties zijn nu helemaal niet gepast. Flikker op met dit tuig.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik durf nu zelfs te beweren dat deze demonstraties steeds groter gaan worden en beter georganiseerd , dat de 5G-complotters Q-aanhangers er tussenuitgehaald zullen worden. En geweld zal er op zeker moment ook wel van komen, als antwoord op het zinloze geweld van de politie.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hahahaha, die grondrechten zijn allemaal nog van kracht. Dramaqueen, much?
Laat gaan joh, jullie hebben gelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, verhelder het eens dan. Jij zegt dat die vrijheden er niet meer zijn, kom dan met concrete voorbeelden. Want het is gewoon absolute bullshit wat je zegt.
Je denkt dat je vrij bent omdat dit je door het systeem is aangeleerd te denken.quote:
Ohja, je moet wel woke zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:37 schreef aioli het volgende:
[..]
Je denkt dat je vrij bent omdat dit je door het systeem is aangeleerd te denken.
Ach welnee, gewoon precies dezelfde gekkies die je bijvoorbeeld ook bij die gele hesjes zag. Beroepsdemonstranten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik durf nu zelfs te beweren dat deze demonstraties steeds groter gaan worden en beter georganiseerd , dat de 5G-complotters Q-aanhangers er tussenuitgehaald zullen worden. En geweld zal er op zeker moment ook wel van komen, als antwoord op het zinloze geweld van de politie.
Dan verhelder je het niet. Stop dan ook met onzin roepen. Je blijft mijn vragen ontwijken, zoals ook van andere users. Geldt ook voor de andere 'staatslaaf' roepers hier.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
[..]
Laat gaan joh, jullie hebben gelijk
Wat Rutte doet is koren op de molen van de grote bedrijven. MKB wordt gesloopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar dat is hier niet het geval. Denk je echt dat Rutte deze maatregelen met plezier heeft bedacht? Meneer van de VVD, die alles doet voor de werkgevers, zal zeker nu in zijn knuistje lachen hoe dom wij als volk zijn....
En dat allemaal omdat jij zogenaamd niet overtuigd bent dat deze maatregelen nodig waren, want hoax. Misschien moet je eens andere bronnen gaan zoeken, maar je bent (in)direct bezig de volksgezondheid aan te vallen.
Dus moet je ze ook niet in 1 bus zetten met zijn allen. Toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Drogredenatie, je kan het virus zeker niet doorgeven aan mensen die wel een zwakke gezondheid hebben? Lijkt me namelijk heel waarschijnlijk voor mensen met weinig moreel inzicht.
Want grote bedrijven willen hun toeleveranciers kapotdood hebben toch? Makes absolute fucking sense.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:38 schreef aioli het volgende:
[..]
Wat Rutte doet is koren op de molen van de grote bedrijven. MKB wordt gesloopt.
Ja. We leven in vrijheid. Lekker vrij zo, politie al gebeld omdat er 5 mensen bij de buren in de tuin zitten?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dan verhelder je het niet. Stop dan ook met onzin roepen. Je blijft mijn vragen ontwijken, zoals ook van andere users. Geldt ook voor de andere 'staatslaaf' roepers hier.
Maar ondertussen wel onzin blijven roepen. Typische complotdenker met een direct lijntje naar Youtube.
Ik zeg toch dat het linksom of rechtsom niet meer uitmaakt? Deze mensen hebben er zelf al voor gekozen een besmettingshaard te willen vormen. Dat zijn ze (defacto) dan ook al.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:39 schreef aioli het volgende:
[..]
Dus moet je ze ook niet in 1 bus zetten met zijn allen. Toch?
Oh, nu gaat het je ineens om het "geld van de maatschappij".quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oh nu is dat ineens wel een probleem. Het is een hoax toch? Nee, de politie moet voor elke demonstrand een apart busje hebben, want dat kost de maatschappij dan weer geen geld, zeker?
Al die punten die jij aangaf zijn gewoon nog gaande. Wat een enorme afgang, dat je niet even verder denkt. Waar is het recht op onderwijs gestopt? Of bewegingsvrijheid? Of Godsdienst? Of toegang tot de rechter? Of het recht op een prive-leven? Of al die andere rechten? Waar?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
[..]
Ik bedenk dit niet zelf. Dit komt van het college van de rechten van de mens.
Die hier overigens verder geen probleem van maakt. In het kader van volksgezondheid is dit allemaal geoorloofd. Dat mag zo zijn maar de belangrijkste vraag is of het ook allemaal nodig is. Ik denk het niet
Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Al die punten die jij aangaf zijn gewoon nog gaande. Wat een enorme afgang, dat je niet even verder denkt. Waar is het recht op onderwijs gestopt? Of bewegingsvrijheid? Of Godsdienst? Of toegang tot de rechter? Of het recht op een prive-leven? Of al die andere rechten? Waar?
Ik heb mijn dochter voor de vakantie nog online bezig gezien met school, heb een zitting gehad via de telefoon, ben gewoon buiten geweest en niemand die kwam zeggen dat ik daar niet mocht lopen, niemand die kwam checken hoe ik prive leef en mijn tante doet kerk via de laptop en werd niet gearresteerd omdat ze met godsdienst bezig was.
Man, man, wat een dommigheid. Je hebt het recht op je eigen mening, maar als je mensen aan het opzetten bent tegen de maatschappij, wat ben je dan? Ik bedoel dat dit soort dommigheid de volksgezondheid in gevaar brengt, of je dat nu snapt of niet. Dat alleen maar omdat je niet naar de feiten kijkt, maar omdat je alles wantrouwt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
vijheid van betoging,
de bewegingsvrijheid,
godsdienstvrijheid,
recht op privéleven,
het eigendomsrecht,
het recht op onderwijs.
Aldus
Boos worden danquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je blijft wel echt met goede argumenten komen. Wat een overtuigingskracht zeg.
Welk zinloos geweld van de politie?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Enge mensen inderdaad, als de politie je inelkaar trapt zul je het wel verdient hebben. Dat soort mensen bellen inderdaad een kliklijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja. We leven in vrijheid. Lekker vrij zo, politie al gebeld omdat er 5 mensen bij de buren in de tuin zitten?
En wij zijn zeker de angsthazen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:37 schreef aioli het volgende:
[..]
Je denkt dat je vrij bent omdat dit je door het systeem is aangeleerd te denken.
In Amerika is de lijst van de kliklijn gelekt , lekker voor ze .quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Enge mensen inderdaad, als de politie je inelkaar trapt zul je het wel verdient hebben. Dat soort mensen bellen inderdaad een kliklijn.
Precies. Die CBS / RIVM cijfertjes vallen ook nog eens niet te controleren. OMT geeft ook geen openheid van zaken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Goede argumenten hoor om je grondrechten weg te geven. Nogmaals. Dat het elders nog beroerder is praat niks goed
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die in de tweede wereldoorlog ook gebeld zouden hebben zelfde mindset " want de staat zegt het .
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:41 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Of ga je nu even een Godwinnetje doen om dit af te maken? Wat teringsneu ben je zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |