Nee mars landschap werd maa landschap.. Zonnetje fikte wat harder in m’n nek dan verwacht.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:41 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Heb je door dat stof liggen rollen ouwe gek
![]()
Rode nek genotquote:Op maandag 4 mei 2020 08:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee mars landschap werd maa landschap.. Zonnetje fikte wat harder in m’n nek dan verwacht.
nasty is dat ja. Had ik 2 jaar geleden ook. Enorme hittegolf in Nederland, nergens last van, ik ga in OK FUCKING TOBER naar Portugal, binnen een halve dag verbrand als een aapquote:Op maandag 4 mei 2020 08:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee mars landschap werd maa landschap.. Zonnetje fikte wat harder in m’n nek dan verwacht.
Wel op 1.5mtr afstand hequote:Op maandag 4 mei 2020 08:43 schreef FranticDJ het volgende:
Zo maar eens wat administranazi doen terwijl de boys met oxaalzuur gaan wassen
Is een mullet niets voor jou dan?quote:Op maandag 4 mei 2020 08:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nat washandje op leggenquote:Op maandag 4 mei 2020 08:44 schreef FranticDJ het volgende:
Wein
[..]
ig genot.
Tijdens t posten wel Poelgeest
Dat moet voldoende zijnquote:Op maandag 4 mei 2020 08:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja zij buiten ik binnen. 150m afstand as we speak.
Nee nee dat is slechts een excuusquote:Op maandag 4 mei 2020 08:46 schreef FranticDJ het volgende:
Tering wanneer de satteliet snellee is dan fok..
Danny jaquote:Op maandag 4 mei 2020 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee nee dat is slechts een excuus
Mag niet hč, tegenwoordig ben ik trouw als een puppyquote:Op maandag 4 mei 2020 08:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan komen er weer ambassadeursdochters bij kijken enzo..
Meteen ontslaanquote:Op maandag 4 mei 2020 08:49 schreef FranticDJ het volgende:
Godver. Dek in m’n kantoor is natuurlijk zeiknat. Want ‘droog dweilen’ kannen we niet.
Nee die knul zit voor t eerst opquote:
Oh die kan nog wel gered worden.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee die knul zit voor t eerst op
Een boot. Die moet nog leren de boom beter vast te houden als ze er daar in het thuisland mee schudden
Oh kijken alleen. Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 4 mei 2020 08:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan komen er weer ambassadeursdochters bij kijken enzo..
quote:Op maandag 4 mei 2020 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vannacht twee zendmasten in de fik in Den Haag
Nog ff dan geen mobiel internet meerquote:Op maandag 4 mei 2020 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vannacht twee zendmasten in de fik in Den Haag
Stoplicht gaat op roodquote:
fucking kansloos gedrag. dat die mensen nog zelfstandig weten te poepenquote:Op maandag 4 mei 2020 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoorde tering veel sirenes en een helikopter
Ik snap het ook niet zo goed.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fucking kansloos gedrag. dat die mensen nog zelfstandig weten te poepen
Dus je snapt het wel een beetjequote:Op maandag 4 mei 2020 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed.
Dat DACHTEN wij nooit...quote:Op maandag 4 mei 2020 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voordat jullie weer denken dat ik met mijn jerrycan op pad was
Zal wel meevallen ja.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch.
denk dat ik echt teveel zit
Op een stoel.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
hoe doen jullie dat. jullie werken zittend. ?
Iedere ochtend driemaal radslag en driemaal handstand tegen de muur, even laten stromen dat bloed.quote:
Wij zijn ook gewoon dikquote:Op maandag 4 mei 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Nou, aan het werk maar weerquote:Trump: voor het einde van het jaar een vaccin
President Trump denkt dat de Verenigde Staten nog voor 2021 een vaccin tegen het coronavirus hebben geproduceerd. "We hebben er alle vertrouwen in dat we eind dit jaar een vaccin zullen hebben. De dokters zullen zeggen dat ik dat niet mag zeggen, maar ik zeg wat ik denk", zei hij in gesprek met Fox News.
Verder sprak hij over de vele doden door de uitbraak. "We gaan 75.000, 80.000 tot 100.000 mensen verliezen. Dat is iets verschrikkelijks", zei hij. Desondanks noemt hij de Amerikaanse reactie op het virus een succes. Een paar dagen geleden zei hij nog 60.000 tot 70.000 Amerikaanse doden te verwachten.
In de VS zijn tot nu toe zeker 67.000 sterfgevallen als gevolg van het virus. Er zijn meer dan 1,1 miljoen besmettingen vastgesteld.
dat kan ik allemaal nietquote:Op maandag 4 mei 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere ochtend driemaal radslag en driemaal handstand tegen de muur, even laten stromen dat bloed.
Om het half uur sta ik zeker op, zowel thuis als op de zaak,quote:Op maandag 4 mei 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Nee, wel in de pensquote:Op maandag 4 mei 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamaar heb je nooit pijn in je benen dan?
Streep alle standjes maar door op je lijstjequote:Op maandag 4 mei 2020 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*streept deze standjes door op zijn lijstje.
Hij moet aan het celibaat?quote:Op maandag 4 mei 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Streep alle standjes maar door op je lijstje
Nee niet in het bijzonderquote:Op maandag 4 mei 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamaar heb je nooit pijn in je benen dan?
Heb je zo'n slechte conditie dan?quote:Op maandag 4 mei 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Streep alle standjes maar door op je lijstje
Wordt je daar ook oranje van?quote:Op maandag 4 mei 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit weekend litertje bleach gezopen. Voel me topfit
ik vraag mij af of het zo werkt? dat als je gewend bent om altijd te staan of te lopen dat als je daarmee stopt je dan pijn in je benen krijgt?quote:
Zou best eens kunnen. Afwisseling is belangrijkquote:Op maandag 4 mei 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vraag mij af of het zo werkt? dat als je gewend bent om altijd te staan of te lopen dat als je daarmee stopt je dan pijn in je benen krijgt?
Doe gewoon regelmatig een rondje huiskamer en terrasquote:Op maandag 4 mei 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vraag mij af of het zo werkt? dat als je gewend bent om altijd te staan of te lopen dat als je daarmee stopt je dan pijn in je benen krijgt?
Voldoende beweging ook.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Afwisseling is belangrijk
ja dat doe ik ook wel. sta vaak op maar het lijkt niet genoegquote:Op maandag 4 mei 2020 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doe gewoon regelmatig een rondje huiskamer en terras
Het kán zijn dat je op een sub-optimale stoel zit. Zitting te kort of te lang ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2020 09:08 schreef UitStraling het volgende:
Zitten is de meest onnatuurlijke houding voor een mens die er maar is, gaat nog een probleempje worden de komende 10-20 jaar.
Zo'n in hoogte verstelbaar bureau waar je ook aan kunt staan regelen via je werkgever.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kán zijn dat je op een sub-optimale stoel zit. Zitting te kort of te lang ofzo.
Zelf merk ik het zittend werk vooral in m'n onderrug.
hmm ja dat kan. tis een bureaustoel van ikeaquote:Op maandag 4 mei 2020 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kán zijn dat je op een sub-optimale stoel zit. Zitting te kort of te lang ofzo.
Zelf merk ik het zittend werk vooral in m'n onderrug.
Ja gaan we liggenquote:Op maandag 4 mei 2020 09:08 schreef UitStraling het volgende:
Zitten is de meest onnatuurlijke houding voor een mens die er maar is, gaat nog een probleempje worden de komende 10-20 jaar.
Yep 2200 ccals eten vs 1200 ccals verbranden dagelijks.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had jij ook last van gisteravond
Chinees restaurant-meukquote:
Tering wat spuuglelijkquote:
Graag gedaan makker.quote:
En uiteraard las ik weer batsenquote:Op maandag 4 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, al die klusjes die je gedaan hebt. Op je knieën zitten om te schuren en beitsen
quote:Op maandag 4 mei 2020 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen kinderen die om klokslag acht uur beginnen te janken daar.
God ja. Echt hét moment om een kriebel in je keel te krijgen. Of dat er net een alarm op je telefoon afgaat.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Of mensen die zo nodig moeten hoesten.
Over welk standje hebben we het nu?quote:Op maandag 4 mei 2020 09:20 schreef Pumpalov het volgende:
Ik ken nog wel een paar houdingen die een stuk onnatuurlijker zijn voor de mens dan zitten dus het zal wel een aggravatie zijn.
zou toch al te lang geleden moeten zijn?quote:Op maandag 4 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, al die klusjes die je gedaan hebt. Op je knieën zitten om te schuren en beitsen
Ierse yoga tochquote:Op maandag 4 mei 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over welk standje hebben we het nu?
jepsquote:Op maandag 4 mei 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje te doen?
Mweh, ik moet gewoon meer bewegen, dan heb ik er totaal geen last van.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n in hoogte verstelbaar bureau waar je ook aan kunt staan regelen via je werkgever.
quote:Op maandag 4 mei 2020 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God ja. Echt hét moment om een kriebel in je keel te krijgen. Of dat er net een alarm op je telefoon afgaat.
Verreweg mijn favoriete standjes wel.quote:
Super!quote:Op maandag 4 mei 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds maar naar de super.
Ik rij zo ff naar Den Haag denk ik, mevr Koen naar d'r werk brengenquote:Op maandag 4 mei 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je had vanmorgen op de weg moeten zitten. Lekker stil man.
quote:
Dit is altijd goed.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik rij zo ff naar Den Haag denk ik, mevr Koen naar d'r werk brengen
[..]
Heb ik ook weer geen kut aan.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
De wind waait meestal uit het oosten tot noordoosten, waardoor de temperatuur gedurende de week steeds verder oploopt. Donderdag is het op veel plaatsen ruim 20 graden.
maar nu is het gewoon viesnat en koudquote:Op maandag 4 mei 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
De wind waait meestal uit het oosten tot noordoosten, waardoor de temperatuur gedurende de week steeds verder oploopt. Donderdag is het op veel plaatsen ruim 20 graden.
Ja en zondag weer 12quote:Op maandag 4 mei 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
de zon schijnt altijd.quote:
True.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgen lijkt het ideaal tuinwerkweer te worden.
Beitsen it will bequote:Op maandag 4 mei 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgen lijkt het ideaal tuinwerkweer te worden.
sow, koffie over mn scherm heen hoor.quote:
JA ALS IK MOET WERKENquote:Op maandag 4 mei 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat is wel matig ja.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA ALS IK MOET WERKEN![]()
Weekend is het weer kut
We hebben echt NIETS te klagen mbt het weer toch, man wat zijn we al verwend dit jaar.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA ALS IK MOET WERKEN![]()
Weekend is het weer kut
Straks alles weer open, en een kutweer dat we dan krijgenquote:Op maandag 4 mei 2020 10:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben echt NIETS te klagen mbt het weer toch, man wat zijn we al verwend dit jaar.
Denk eigenlijk dat we weer droogte problemen krijgenquote:Op maandag 4 mei 2020 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks alles weer open, en een kutweer dat we dan krijgen
Ja is al begonnenquote:Op maandag 4 mei 2020 10:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat we weer droogte problemen krijgen
Hoe gaat het met je?quote:
Zit me niet zo lekker te makenquote:Op maandag 4 mei 2020 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks alles weer open, en een kutweer dat we dan krijgen
Wat dat betreft hebben we nog wel meer dagen zoals gisteren nodigquote:Op maandag 4 mei 2020 10:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat we weer droogte problemen krijgen
Gister geen regen gezien. Alleen vannacht een beetje.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben we nog wel meer dagen zoals gisteren nodig
quote:Op maandag 4 mei 2020 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent van jezelf al lekker
Wel oké klinkt niet echt super?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, wel oké
En met jou, Haagsie?
Kloptquote:Op maandag 4 mei 2020 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel oké klinkt niet echt super?
Prima hier.
Houden zo dan.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KloptMaar ik mag niet klagen verder hoor.
Waarom mag je niet klagen, ben je gevangen genomen in een dictatoriaal regime waar je altijd goed weer moet spelen?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KloptMaar ik mag niet klagen verder hoor.
quote:
Mod op fok zijn is een stressvolle taak.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom mag je niet klagen, ben je gevangen genomen in een dictatoriaal regime waar je altijd goed weer moet spelen?
Hij noemt het Dordrecht, maar ondertussen...quote:Op maandag 4 mei 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom mag je niet klagen, ben je gevangen genomen in een dictatoriaal regime waar je altijd goed weer moet spelen?
Goed bezig kerel.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En vandaag en morgen een vrije dag. Denk dat ik straks even een rondje ga wandelen in de Biesbosch.
Ja, we adopteren het Amerikaanse systeem van standaard vragen en antwoorden zodat je je niet werkelijk om anderen hoeft te bekommeren.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je die Octopus levend in een aquarium of gegrild?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, ik heb 12 weken om (in totaal) zo'n 34km af te leggen. Virtuele "race" met een medaille met een octopus als beloning.
Achterop een stuk metaal geplet.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je die Octopus levend in een aquarium of gegrild?
Hongarije ja. Maar datis niet nieuw hoorquote:Op maandag 4 mei 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij keek wel een beetje knorrig.quote:
34 km in twaalf weken? Da haal ik ook nog welquote:Op maandag 4 mei 2020 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Achterop een stuk metaal geplet.
Op 't fotootje niet te zien hier, maar dit dus: https://www.theconqueror.events/englishchannel/
Snap ik wel. Je zal maar acht poten hebben in deze crisis. Dan ben je de hele dag bezig met handen wassenquote:
Rennend, denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
34 km in twaalf weken? Da haal ik ook nog wel
Ja, ik verwacht het sneller te doen hoor, dat hadden ze als default periode staan en ik vond 't wel best.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
34 km in twaalf weken? Da haal ik ook nog wel
Mag hoe je wil! Dus in een dag moet me ook nog wel lukken (fietsend, jeweetz).quote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik wel. Je zal maar acht poten hebben in deze crisis. Dan ben je de hele dag bezig met handen wassen
Oh lol dan is het niet echt een uitdaging tochquote:Op maandag 4 mei 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag hoe je wil! Dus in een dag moet me ook nog wel lukken (fietsend, jeweetz).
Gelachen.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik wel. Je zal maar acht poten hebben in deze crisis. Dan ben je de hele dag bezig met handen wassen
Met de auto?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag hoe je wil! Dus in een dag moet me ook nog wel lukken (fietsend, jeweetz).
Naja, hangt af van hoe beweeglijk je bent natuurlijk. Ik ga 'm wel met alleen hardlopen tracken, overigens.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lol dan is het niet echt een uitdaging toch
quote:Op maandag 4 mei 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!
Had ik al gedaan, maar ik doe het gewoon nog een keer
Ik denk niet dat het de verkopers boeit hoe je het doet.quote:
In deze barre tijdenquote:Op maandag 4 mei 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben allemaal een beetje liefde nodig
quote:Op maandag 4 mei 2020 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de verkopers boeit hoe je het doet.Maar ik wil 'm wel echt verdienen.
Waarom niet? Ik vond het ding grappig, hardlopen doe ik toch wel en ik wil voor half juni (want verzendmoment) de boel gelopen hebben.quote:
Wat ga je doen?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:23 schreef liesje1979 het volgende:
Zie wel beetje op tegen vanmiddag, maar komt goed. Ik begreep dat er graswodka gaat zijn en dat dat lekker is.
Afscheid van je collega vandaag?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:23 schreef liesje1979 het volgende:
Zie wel beetje op tegen vanmiddag, maar komt goed. Ik begreep dat er graswodka gaat zijn en dat dat lekker is.
Sterkte vanmiddag.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:23 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien Hadrian's Wall, afhankelijk van hoe grappig ik het vind.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En dan ga je door voor de poezenplak?
Sterkte.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:23 schreef liesje1979 het volgende:
Op de BSO?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Zonder collega. Maar wordt vast mooi.
Oh. heb een paar collega's die er vrij lyrisch over zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterkte.
Graswodka valt tegen, overigens.
Deze zin begrijp ik nietquote:Op maandag 4 mei 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien Hadrian's Wall, afhankelijk van hoe grappig ik het vind.(Da's 90EM)
ik bedoel meer: waar is dit voor? Ik heb geen zin om terug te bladerenquote:Op maandag 4 mei 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vond het ding grappig, hardlopen doe ik toch wel en ik wil voor half juni (want verzendmoment) de boel gelopen hebben.
quote:Op maandag 4 mei 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn om even samen met je collega’s stil te kunnen staan bij het verlies
https://www.theconqueror.events/hadrians/quote:
Sterktequote:Op maandag 4 mei 2020 10:23 schreef liesje1979 het volgende:
Oh, voor de leuk/onzin. Leg afstand af, krijg octopusmedaille.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel meer: waar is dit voor? Ik heb geen zin om terug te bladeren
Met zo'n instelling geeft het weinig energie.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:29 schreef Amarantha het volgende:
Pff ik wil misschien wel een andere energiemaatschappij (want ik denk dat ik wel minder kan betalen per maand) maar ik heb er echt zo geen verstand van allemaal.
Ik vond het weinig speciaal, gewoon wodka.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. heb een paar collega's die er vrij lyrisch over zijn.
Lolquote:Op maandag 4 mei 2020 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met zo'n instelling geeft het weinig energie.
van wat voor organisatie is dat?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, voor de leuk/onzin. Leg afstand af, krijg octopusmedaille.
Zelfs lopend ben ik dan al een paar medailles rijkerquote:Op maandag 4 mei 2020 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van wat voor organisatie is dat?
als dat fietsend mag heb ik afgelopen weekend al een paar medailles verdient
Wellicht volgende week weer.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:32 schreef Koen66 het volgende:
Tot op heden inderdaad prima weer, iets meer regen door de week zou goed zijn voor de droogte
https://www.theconqueror.events/quote:Op maandag 4 mei 2020 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van wat voor organisatie is dat?
als dat fietsend mag heb ik afgelopen weekend al een paar medailles verdient
wandelend is dat ook nog wel in een dag te doen jaquote:Op maandag 4 mei 2020 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs lopend ben ik dan al een paar medailles rijker
Ja die poppenkast heeft nu wel lang genoeg geduurd.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
De BV Nederland start weer massaal op, veel ondernemers denken krijg de tering maar ook al is het zo'n typische tussendag om niks te doen, ik ga aan de slag gvd
Hmm, wandelend zou me denk ik ook nog wel lukken, nog niet geprobeerd. kilometertje of 15 is meestal de max wat ik op een dag loop omdat ik er dan wel klaar mee ben.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wandelend is dat ook nog wel in een dag te doen ja
rennend ga ik dat niet op 1 dag proberen.
quote:Op maandag 4 mei 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.theconqueror.events/hadrians/
Afhankelijk van hoe grappig ik het vind, is dat wellicht een volgende.
Mijn lokale voorspelling zegt zondag regen en daarna weer een tijd droog.quote:
Zeker zo'n mobiele appquote:Op maandag 4 mei 2020 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn lokale voorspelling zegt zondag regen en daarna weer een tijd droog.
Buienradar gewoon.quote:
Afgelopen tijd vind ik 'm best betrouwbaar hoor.quote:
Ik hang helemaal niks op.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens. Je kunt je vlag natuurlijk ook "halftak" hangen![]()
[ afbeelding ]
Hmmm, creatief opgelost wel.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens. Je kunt je vlag natuurlijk ook "halftak" hangen![]()
[ afbeelding ]
Nee ik ook niet. Maar vooral omdat ik geen vlaggestok heb. En geen vlaggestokhouder ook trouwens. DAN had het eventueel alsnog op deze manier gekund. Overigens denk ik dat dit wel in strijd is met het protocol. Wanneer en hoe precies de Nationale Driekleur getoond mag worden luistert vrij nauw namelijk, al weet ik de precieze regels niet. Hij moet voor zonsondergang weer binnen zijn, hij mag bij het hijsen en neerlaten de grond niet raken, als hij versleten is moet hij verbrand worden etc. Zijn allemaal regels voor. Dat zal voor de stok ook wel gelden lijkt me.quote:
De regels waren versoepeld voor vandaag. Hij mag vandaag de hele dag. Alleen volgens mij doet men dit al jaren massaal...quote:Op maandag 4 mei 2020 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar vooral omdat ik geen vlaggestok heb. En geen vlaggestokhouder ook trouwens. DAN had het eventueel alsnog op deze manier gekund. Overigens denk ik dat dit wel in strijd is met het protocol. Wanneer en hoe precies de Nationale Driekleur getoond mag worden luistert vrij nauw namelijk, al weet ik de precieze regels niet. Hij moet voor zonsondergang weer binnen zijn, hij mag bij het hijsen en neerlaten de grond niet raken, als hij versleten is moet hij verbrand worden etc. Zijn allemaal regels voor. Dat zal voor de stok ook wel gelden lijkt me.
Ja dat wist ikquote:Op maandag 4 mei 2020 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De regels waren versoepeld voor vandaag. Hij mag vandaag de hele dag. Alleen volgens mij doet men dit al jaren massaal...
Voor deze dag maakt dat geen kont uit bij inofficiële vlaggen.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar vooral omdat ik geen vlaggestok heb. En geen vlaggestokhouder ook trouwens. DAN had het eventueel alsnog op deze manier gekund. Overigens denk ik dat dit wel in strijd is met het protocol. Wanneer en hoe precies de Nationale Driekleur getoond mag worden luistert vrij nauw namelijk, al weet ik de precieze regels niet. Hij moet voor zonsondergang weer binnen zijn, hij mag bij het hijsen en neerlaten de grond niet raken, als hij versleten is moet hij verbrand worden etc. Zijn allemaal regels voor. Dat zal voor de stok ook wel gelden lijkt me.
Nee bij inofficiële vlaggen niet. Bedankt Hans.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor deze dag maakt dat geen kont uit bij inofficiële vlaggen.
quote:Op maandag 4 mei 2020 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee bij inofficiële vlaggen niet. Bedankt Hans.
Dus zwaai maar vrolijk vandaagquote:Op maandag 4 mei 2020 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee bij inofficiële vlaggen niet. Bedankt Hans.
Ja of een vlag met een corona tekentje eropquote:Op maandag 4 mei 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat hier geen halfstokvariant van is.
Ik heb een corona vlagquote:Op maandag 4 mei 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of een vlag met een corona tekentje erop
Ja of stelletjes die he-le-maal klaar met elkaar zijn en dus niet erg veel seks meer hebben.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu ook. 1 grote babyboom straks.
Dat ook ja.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of stelletjes die he-le-maal klaar met elkaar zijn en dus niet erg veel seks meer hebben.
Ik kan me het echt niet voorstellen dat mensen in deze weken denken: Oeh wat een fijne wereld leven we toch in, zullen we ons (nog een keer) voortplanten?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu ook. 1 grote babyboom straks.
Zullen ook wel wat oepsies tussen zittenquote:Op maandag 4 mei 2020 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me het echt niet voorstellen dat mensen in deze weken denken: Oeh wat een fijne wereld leven we toch in, zullen we ons (nog een keer) voortplanten?
Maar kan aan mij liggen.
En op FOK! vooral veel zolderkamerautisten die Pornhub hebben uitgekekenquote:Op maandag 4 mei 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of stelletjes die he-le-maal klaar met elkaar zijn en dus niet erg veel seks meer hebben.
Enige twijfels die ik had over voortplanting zijn nu wel weg. Niet nu.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me het echt niet voorstellen dat mensen in deze weken denken: Oeh wat een fijne wereld leven we toch in, zullen we ons (nog een keer) voortplanten?
Maar kan aan mij liggen.
Dat heb ik sowiesoquote:Op maandag 4 mei 2020 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar kan aan mij liggen.
Ik kijk dat nietquote:Op maandag 4 mei 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En op FOK! vooral veel zolderkamerautisten die Pornhub hebben uitgekeken
Die dan allemaal van die achterlijke tokkienamen krijgen. Alsof dat kind er wat aan kan doenquote:Op maandag 4 mei 2020 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen ook wel wat oepsies tussen zitten
Natuurlijk maar die heb je ook buiten de crisis om. Nee denk geen geboortegolf maar misschien heb ik het mis.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen ook wel wat oepsies tussen zitten
En als je daar een poezenmedaille voor krijgt? Eerlijk antwoordenquote:Op maandag 4 mei 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Enige twijfels die ik had over voortplanting zijn nu wel weg. Niet nu.
Lekker corona kindjes makenquote:Op maandag 4 mei 2020 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar kan aan mij liggen.
Corona corovoorquote:Op maandag 4 mei 2020 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dan allemaal van die achterlijke tokkienamen krijgen. Alsof dat kind er wat aan kan doen
heb het overwogenquote:Op maandag 4 mei 2020 10:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk maar die heb je ook buiten de crisis om. Nee denk geen geboortegolf maar misschien heb ik het mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |