Nee mars landschap werd maa landschap.. Zonnetje fikte wat harder in m’n nek dan verwacht.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:41 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Heb je door dat stof liggen rollen ouwe gek
![]()
Rode nek genotquote:Op maandag 4 mei 2020 08:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee mars landschap werd maa landschap.. Zonnetje fikte wat harder in m’n nek dan verwacht.
nasty is dat ja. Had ik 2 jaar geleden ook. Enorme hittegolf in Nederland, nergens last van, ik ga in OK FUCKING TOBER naar Portugal, binnen een halve dag verbrand als een aapquote:Op maandag 4 mei 2020 08:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee mars landschap werd maa landschap.. Zonnetje fikte wat harder in m’n nek dan verwacht.
Wel op 1.5mtr afstand hequote:Op maandag 4 mei 2020 08:43 schreef FranticDJ het volgende:
Zo maar eens wat administranazi doen terwijl de boys met oxaalzuur gaan wassen
Is een mullet niets voor jou dan?quote:Op maandag 4 mei 2020 08:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nat washandje op leggenquote:Op maandag 4 mei 2020 08:44 schreef FranticDJ het volgende:
Wein
[..]
ig genot.
Tijdens t posten wel Poelgeest
Dat moet voldoende zijnquote:Op maandag 4 mei 2020 08:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja zij buiten ik binnen. 150m afstand as we speak.
Nee nee dat is slechts een excuusquote:Op maandag 4 mei 2020 08:46 schreef FranticDJ het volgende:
Tering wanneer de satteliet snellee is dan fok..
Danny jaquote:Op maandag 4 mei 2020 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee nee dat is slechts een excuus
Mag niet hč, tegenwoordig ben ik trouw als een puppyquote:Op maandag 4 mei 2020 08:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan komen er weer ambassadeursdochters bij kijken enzo..
Meteen ontslaanquote:Op maandag 4 mei 2020 08:49 schreef FranticDJ het volgende:
Godver. Dek in m’n kantoor is natuurlijk zeiknat. Want ‘droog dweilen’ kannen we niet.
Nee die knul zit voor t eerst opquote:
Oh die kan nog wel gered worden.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee die knul zit voor t eerst op
Een boot. Die moet nog leren de boom beter vast te houden als ze er daar in het thuisland mee schudden
Oh kijken alleen. Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 4 mei 2020 08:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan komen er weer ambassadeursdochters bij kijken enzo..
quote:Op maandag 4 mei 2020 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vannacht twee zendmasten in de fik in Den Haag
Nog ff dan geen mobiel internet meerquote:Op maandag 4 mei 2020 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vannacht twee zendmasten in de fik in Den Haag
Stoplicht gaat op roodquote:
fucking kansloos gedrag. dat die mensen nog zelfstandig weten te poepenquote:Op maandag 4 mei 2020 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoorde tering veel sirenes en een helikopter
Ik snap het ook niet zo goed.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fucking kansloos gedrag. dat die mensen nog zelfstandig weten te poepen
Dus je snapt het wel een beetjequote:Op maandag 4 mei 2020 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |