quote:
Ik ook jaquote:Op maandag 14 juni 2021 13:04 schreef BE het volgende:
Nu pas gekeken. Terechte finalisten!
Ik ben echt heel benieuwd naar wat ze gaan maken.
Ja, ik vond alleen de jurk van Rebecca “wel leuk” die gele was heel veel werk en mooi gemaakt. Maar ik blijf die rok met leren top die een van de mannen voor zijn man gemaakt had, volgens mij vorig jaar, zo schitterendquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:51 schreef BE het volgende:
Terechte winnaar hoewel de gele jurk niks voor me deed, maar dat deden eigenlijk een van de drie jurken.
Leuk die foto-update ook!
Wat is dit precies? Ik ken het niet?quote:Op maandag 13 december 2021 07:08 schreef lunapuella het volgende:
Er komen weer specials voor kerst en Nieuwjaar dit jaar, op woensdag 22 en donderdag 30 december
Eenmalige afleveringen van The Sewing Bee met vier bekende Britten, waarbij er dus aan het eind van de aflevering al een winnaar gekozen wordt en ze niet een heel seizoen meedoen.quote:Op maandag 13 december 2021 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dit precies? Ik ken het niet?
O aparte manier van winnaar zijn,quote:Op maandag 13 december 2021 10:02 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Eenmalige afleveringen van The Sewing Bee met vier bekende Britten, waarbij er dus aan het eind van de aflevering al een winnaar gekozen wordt en ze niet een heel seizoen meedoen.
Ik ga even zoeken, maar er komt een (nachtelijke) herhaling. Volgende week donderdag deel 2quote:
He wat leuk, naailes heb je zoveel aan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:44 schreef lunapuella het volgende:
MorgenZin in
Ik heb voor mijn verjaardag geld gekregen voor een naaicursus dus daar ga ik als het goed is in het najaar mee starten, ook zin in. Nu vast even de kunst afkijken bij de kandidaten
O wat leuk Lunapuella,quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:44 schreef lunapuella het volgende:
MorgenZin in
Ik heb voor mijn verjaardag geld gekregen voor een naaicursus dus daar ga ik als het goed is in het najaar mee starten, ook zin in. Nu vast even de kunst afkijken bij de kandidaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |