SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Hier verder
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja dat zei ik ook al, maar volgens het corona team kan het dus wel.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
we dachten het ook gehad te hebben en nu is er eentje van die club getest en negatief.
Dokter zei dat er een heftige griep rondging tussen december en halverwege februari.
Sterkte!quote:Op zondag 3 mei 2020 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al, maar volgens het corona team kan het dus wel.
Ik zelf denk het ook niet hoor, maar ik moet wel thuis blijven daardoor
Anders ook want behoor tot de risico gevallen
Wat voor team? Je denkt serieus dat je corona had in december?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar denkt het corona check team toch anders over.
ALs je goed leest dan lees je ook dat ik zelf niet geloofquote:Op zondag 3 mei 2020 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat voor team? Je denkt serieus dat je corona had in december?
Oke. Ik las dat je klachten had vanaf december en dat ze vermoeden dat het corona is.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je goed leest dan lees je ook dat ik zelf niet geloof
Nee, misschien een weekje eerder. Na 4 maanden opvallen? Dan heb je niet echt een goed beeld van corona.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus jij gaat er vanuit dat die eerste echt de eerste was? Ik niet, denk dat het in de zomer in Wuhan begon en ze dat na vier maanden begon op te vallen.
Ja dat is wel wat ze vermoeden, maar zelf geloof ik het nietquote:Op zondag 3 mei 2020 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke. Ik las dat je klachten had vanaf december en dat ze vermoeden dat het corona is.
Lijkt me niet inderdaad.
De gewone griep kan niet overgaan in corona. Zo werkt dat niet. Dat is een compleet ander virus. Je kunt wel influenza en corona krijgen natuurlijk.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is wel wat ze vermoeden, maar zelf geloof ik het niet
Maar er zijn veel gevallen die al ziek zijn vanaf dec en de gewone griep kan ook over gaan in corona
Ja dat bedoel ik ookquote:Op zondag 3 mei 2020 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De gewone griep kan niet overgaan in corona. Zo werkt dat niet. Dat is een compleet ander virus. Je kunt wel influenza en corona krijgen natuurlijk.
Nee, de experts wel zeker.. of de overheid.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, misschien een weekje eerder. Na 4 maanden opvallen? Dan heb je niet echt een goed beeld van corona.
Ik ben een expert op dit gebied.quote:Op zondag 3 mei 2020 17:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, de experts wel zeker.. of de overheid.
Toen ze daar in China een patroon ontdekten hebben ze het nog weken stil gehouden.
En ik geloof in dat verhaal van die Nobelprijswinnaar.
dus vanaf die eerste in loon op zand?quote:Op zondag 3 mei 2020 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben een expert op dit gebied.
China zal wel, maar in NL hebben we echt niet veel langer corona dan bekend is.
Ja, weekje eerder wellichtquote:Op zondag 3 mei 2020 17:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
dus vanaf die eerste in loon op zand?
https://www.telegraaf.nl/(...)ecember-in-frankrijkquote:Op zondag 3 mei 2020 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat voor team? Je denkt serieus dat je corona had in december?
Woon je in Frankrijk?quote:Op zondag 3 mei 2020 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ecember-in-frankrijk
Nee. Maar als het daar al was kan het zomaar zijn dat het op meerdere plaatsen eerder was.quote:
Eens. Mensen die een weekendje in Milaan zaten met oud en nieuw waren daarna allebei doodziek.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Maar als het daar al was kan het zomaar zijn dat het op meerdere plaatsen eerder was.
Dit is bnw Lennyquote:Op zondag 3 mei 2020 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben een expert op dit gebied.
China zal wel, maar in NL hebben we echt niet veel langer corona dan bekend is.
Kijk. Er komt steeds meer naar buiten.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens. Mensen die een weekendje in Milaan zaten met oud en nieuw waren daarna allebei doodziek.
Wij zijn dan geen experts maar hebben een andere gave, logisch nadenken. Vanavond uit de updates van het ad:quote:
Heyy Ootje. Gaat het al wat beter? Sterkte. Mijn oom mag waarschijnlijk komende week naar huis. Hij is nu zo’n 1,5 week uit coma en het gaat gestaags beter.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat was voordat China de wereld liet weten dat ze probleempjes hadden met een “griepje”
Het moet zo zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2020 14:40 schreef controlaltdelete het volgende:
foutje hoe kom ik hier nou terecht?
Alleen tegen jou. Niet tegen zwakzinnige dames met een kort pittig kapsel die Ingrid of Karin heten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:41 schreef Tjacka het volgende:
Kunnen jullie ook nog gezellig doen in bnw of niet
Mijn moeder heeft een kort pittig kapsel en heet Karin.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Alleen tegen jou. Niet tegen zwakzinnige dames met een kort pittig kapsel die Ingrid of Karin heten.
Ben je nog in NL trouwens?quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Alleen tegen jou. Niet tegen zwakzinnige dames met een kort pittig kapsel die Ingrid of Karin heten.
Jazeker. Vermaak me wel. Bijna 2000 euro aan boetes armer maargoed dat mag de pret niet drukken. In Spanje zijn er nog steeds veel te veel regeltjes waar ik echt geen zin in heb.quote:
Ow sjit..quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een kort pittig kapsel en heet Karin.
Waarom 2000 euro aan boetesquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Jazeker. Vermaak me wel. Bijna 2000 euro aan boetes armer maargoed dat mag de pret niet drukken. In Spanje zijn er nog steeds veel te veel regeltjes waar ik echt geen zin in heb.
hoe dan?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Jazeker. Vermaak me wel. Bijna 2000 euro aan boetes armer maargoed dat mag de pret niet drukken. In Spanje zijn er nog steeds veel te veel regeltjes waar ik echt geen zin in heb.
Onverantwoordquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:51 schreef illusions het volgende:
Samenscholing, te hard rijden, op de scooter met een paar biertjes, etc. Mag gelijk een cursus doen over alcohol en verkeer. Godverdomme 3 straten was 't.
Dacht ik welquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Thanks, die had ik nog niet gehoord.
Jonguhhquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Moinquote:
Hoi mopquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Moin
Jaaa zekerCoronavrij en nog steeds druk bezig met m'n fotografie, nieuwe studie enz.
![]()
Hoe gaat het met Hartje?
Ah nice nice!quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Moin
Jaaa zekerCoronavrij en nog steeds druk bezig met m'n fotografie, nieuwe studie enz.
![]()
Hoe gaat het met Hartje?
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat moet jij en waarom haal je mijn post weg
Doe normaalquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:31 schreef koosbasterd het volgende:
Jij haalt nu mijn (kwaliteits) post weg, waarom dan? waar ben je bang voor? Corona? een confrontatie?
Wat is het anders?
Mooi. Kan je hier ook nog wat doenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:27 schreef Tjacka het volgende:
Oke gaan we mij negeren
Fijn weekend pikkkes
Ik heb een lang weekend en volgende week maar 11 uur werken
Daarna begint de horeca weer en kan ik weer volle bak
@yvonne @GGMM @onlogisch @DonRaja check deze chickquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:11 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mooi. Kan je hier ook nog wat doen
wat is ditquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:11 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
ewa.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:11 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:yvonne @:ggmm @:onlogisch @:donraja check deze chick
quote:
Ja hij leeft nog!quote:
Fijn om te horen makkerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:27 schreef Tjacka het volgende:
Oke gaan we mij negeren
Fijn weekend pikkkes
Ik heb een lang weekend en volgende week maar 11 uur werken
Daarna begint de horeca weer en kan ik weer volle bak
Mooi ootjekatootjequote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja hij leeft nog!
Wij ook, zes keer Corona gehad de afgelopen maanden. Of stofproblemen door onze verbouwing.
330 vierkante meter bijna af! Die smerige vloerbedekking eruit! Bah
Kerken hier al drie weken open, kids twee weken op school. Ben er klaar mee.
Ik heb geen Corona, 1,5 meter of oprotten en door met het leven!
we gaan een voor en na shoot doen, gisteren weer 100 auto’s voor ons bij de milieustraat. We krijgen het afval niet weg momenteel, er staat ook een flinke container voor de deur (vol) We gaan nu de pui van het vakantiehuis Deens geel schilderen 🥳, de schuttingen zijn al zwart. Grote huis is wit.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi ootjekatootje
Heb je pics?
Ik heb zoveel gewerkt dat mijn virtuele partner in crime ( @:superhartje ) en mijn vriendin er helemaal gek van werden, maar ik zou eventueel verlies van baan nu makkelijk op kunnen vangen. Ik hoop dat ik kan doorsparen tot 20k. Dan kunnen we misschien aan een huis denken.
Halloquote:Op zaterdag 6 juni 2020 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel heel rustig hier
@:Blaadjes ben je hier nog
en @:theguyver![]()
![]()
Hey Blaadjesquote:
ja hier alles zijn gangetje.quote:
nee ik ben hier ook nooit met moet ik eerlijk bekennen, zo gaan die dingen soms hequote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja hier alles zijn gangetje.
Kom af en toe eens even hier kijken maar is echt niet veel meer.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee ik ben hier ook nooit met moet ik eerlijk bekennen, zo gaan die dingen soms he
Ja, dat is waar. Ik kom af en toe ff kijken maar vaak is er niemand.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee ik ben hier ook nooit met moet ik eerlijk bekennen, zo gaan die dingen soms he
Tja, ik ben nu eenmaal geweldig. Eigenlijk zou je voor me moeten buigen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 00:43 schreef illusions het volgende:
Superbenieuwd naar @:koosbasterd z'n topic wat "mijn soort mensen" gaat confronteren maar waarvan hij zegt het toch misschien niet te posten, en wel omdat hij een baan heeft. Logisch. Klinkt revolutionair.
Mag hier wel toch?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 00:51 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Tja, ik ben nu eenmaal geweldig. Eigenlijk zou je voor me moeten buigen.
Dus, niet zo wijs gaan doen borderlinertje.![]()
Het komt straks allemaal uit
Jaquote:
Wtf hoezo krijg ik hier een mention?quote:Op maandag 15 juni 2020 11:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo doet de FOK! Influencer dat.
Pak dit maar even mee: @:lenny_leonard
Stukje Epstein.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wtf hoezo krijg ik hier een mention?
Bnw is voor proleten.
Lekker Coronabier op de zolderkamerquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat is "buiten" en hoe kom je daar?
Desperadosquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:49 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Lekker Coronabier op de zolderkamer
Ja, ben je al terug in Spanje?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:18 schreef illusions het volgende:
In een tijd dat iedereen racisme loopt te mekkeren, kan ik me nog steeds bescheuren om deze.
Ik lig echt al 3 dagen in een deuk.
Ja wel jij danquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja hoor, weer dikke ban achter de rug.
Door Halsemaatje.
Alles goed?
Herkenbaar, ik heb de kinderen weer 6 weken thuis volgende week.quote:Op woensdag 1 juli 2020 01:40 schreef Tjacka het volgende:
Al begin ik wel een beetje in een sleur te komen
Kan me een tijd herinneren dat hier altijd wel iemand was.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja dat, het is wel heel stil. Iedereen kan weer naar buiten dus geen tijd voor fok
Nee, maar krijg wel dit soort kutfilmpjes opgestuurd.quote:
Top bijna klaar, beginnen nu aan het vakantiehuis.quote:Op woensdag 1 juli 2020 06:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, maar krijg wel dit soort kutfilmpjes opgestuurd.
Ga half juli denk terug. Hoe gaat 't met je huis?
Ik moet er weer even tussenuitquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja hoor, weer dikke ban achter de rug.
Door Halsemaatje.
Alles goed?
Gisteren tagde mijn vriendin mij in kastelen in Duitsland oid. Wanneer het weer strandweer is kom ik richting jou.quote:
het is al druk hier, veel duitsers en Belgen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gisteren tagde mijn vriendin mij in kastelen in Duitsland oid. Wanneer het weer strandweer is kom ik richting jou.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
het is al druk hier, veel duitsers en Belgen.
O jawel, maar de afgelopen maanden was het prachtig hier, lekker rustig.quote:
Ach. De mensen daar moeten ergens van leven.quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O jawel, maar de afgelopen maanden was het prachtig hier, lekker rustig.
Nu staan er overal campers en auto’s.
Het duiken moet hier vooral heel mooi zijn, ik weet niet of je dat kan? 😘
Die betalen niet, gaan we ff wat aan doen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach. De mensen daar moeten ergens van leven.
Graag. Ik wil wanneer het knap weer is mijn vriendin Zeeland laten zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die betalen niet, gaan we ff wat aan doen.
Ik weet trouwens hoe ik kreeft kan vangen en klaar maken! Wanneer komen jullie?
Hey Ootje.quote:
Het 5th. Alles goed?quote:
Jahh.. teveel ge-bullshit overal met die geweldige Corona-Show, wel of geen MonddoodMaatschappij in de maak, hoeveel gezellige opsluitvirusjes hebben ze nog achter de hand, een builenpestje incl handige app&mondkap?quote:
Ja ellende die corona shit, maar je zal er maar door getroffen worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. teveel ge-bullshit overal met die geweldige Corona-Show, wel of geen MonddoodMaatschappij in de maak, hoeveel gezellige opsluitvirusjes hebben ze nog achter de hand, een builenpestje incl handige app&mondkap?
Weinig beweging hiero. Jammerquote:
Jaquote:
IK had geen zin in koken dus wat ontbijtspek gebakken eitjes er op bakken en brood er onder klaar is het eten voor vandaag........... en al op ook Dquote:Op maandag 20 juli 2020 17:35 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja@:Tjacka is de gangmaker hier...
![]()
Ik zit te koken, op te ruimen en zie voor het eerst een video van Wouter Raatgever![]()
Dis ben een beetje halfjes aanwezig hier
Nope, nooit van gehoordquote:
Ah nee dat kan ik niet maken, mn dochter moet ook etenquote:Op maandag 20 juli 2020 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had geen zin in koken dus wat ontbijtspek gebakken eitjes er op bakken en brood er onder klaar is het eten voor vandaag........... en al op ook D
Ja als er nog kinderen in huis zijn moet er gekookt worden.quote:Op maandag 20 juli 2020 18:56 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ah nee dat kan ik niet maken, mn dochter moet ook etenIk heb zalm (oven) met gepofte aardappels. Niet zo heftig om te maken
Ik was aan het werk schatjesquote:Op maandag 20 juli 2020 17:35 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja@:Tjacka is de gangmaker hier...
![]()
Ik zit te koken, op te ruimen en zie voor het eerst een video van Wouter Raatgever![]()
Dis ben een beetje halfjes aanwezig hier
Ja, druk met leven! Lekker zwemmen en genieten hier!quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:00 schreef Tjacka het volgende:
Zo dagje vrij vandaag
@:ootjekatootje leef jij nog
Maar het is toch kut weerquote:Op woensdag 22 juli 2020 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, druk met leven! Lekker zwemmen en genieten hier!
Woon jij in Nieuw Zeeland?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Strak blauwe lucht, flink verbrand en water is 24,5 graden.
Bijzonder hoe dat kan danquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu weer heerlijk weer! We zien wel vaak wolken boven Bergen op zoom, Rotterdam en Goes maar dan is het hier strak blauw
Hier alleen laatste twee en eerste twee uurquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We hebben vandaag wederom een strak blauwe lucht gehad.
Hmmm, we zitten nu nog buiten, perfect vakantieweer, geen wind.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hier alleen laatste twee en eerste twee uur
Corona vanuit de kerk ja, mij kids hebben veel vrienden en die hoesten en van de week was er een en die zei na een half uur doodleuk, ik ben de hele week ziek geweest. En mijn broers en zussen ook... gelukkig buiten maar hop naar huis.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:00 schreef Tjacka het volgende:
Ben je niet bang voor corona uit Goes @:ootjekatootje
Hahahaha dus zelfs in Zeeland ben je niet veilig voor dat tuig. Schijnt wel een grote besmettingshaard te zijn en dan maakt dit nieuws mij niet zo vrolijk. Is de vis daar ook echt goedkoper of niet? En tja, als het kan in september ga ik gewoon. Mijn vriendin heeft haar familie al 9 maanden niet gezien ondertussen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Corona vanuit de kerk ja, mij kids hebben veel vrienden en die hoesten en van de week was er een en die zei na een half uur doodleuk, ik ben de hele week ziek geweest. En mijn broers en zussen ook... gelukkig buiten maar hop naar huis.
Bij het vliegeren kwam er een jongen aan, die hoeste zijn longen uit zijn lijf. Zeg ik wegwezen, ja maar mama zegt dat het een “hoestje” is.
Ben je getest? Nee zei die. I
Oprotten en naar de dokter, zei dat maar tegen mama.
We freewheelen ons er goed doorheen. Gisteren wezen krabben vangen op de pier, komen er Belgen ff in de emmer kijken, hu? Hoe wil je dat doen op 1,5 meter? Hup wegwezen!
Vervolgens laten we een stuk verderop de krabben vrij met de krabben race, komt er weer een stel kijken, begint die vent me toch te hoesten. Niet normaal... heb iedereen direct van de pier af gedirigeerd en die vent even verteld hoe walgelijk ik het vond.
Tja, ze brengen het gewoon naar je toe deze zomer!
Dus geen kids meer over de vloer, ik heb een wiii gekocht en vakantie zonder buurt kinderen.
Gewoon komen, het is deze weken ff spannend. Werd weer flink gezongen in de kerk vanmorgen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahahaha dus zelfs in Zeeland ben je niet veilig voor dat tuig. Schijnt wel een grote besmettingshaard te zijn en dan maakt dit nieuws mij niet zo vrolijk. Is de vis daar ook echt goedkoper of niet? En tja, als het kan in september ga ik gewoon. Mijn vriendin heeft haar familie al 9 maanden niet gezien ondertussen.
Nee ik bedoel naar Finland. Mijn vriendin is Finse. Ik wil ook graag Zeeland laten zien, maar met die corona wacht ik even. Al is het niet veel heftiger dan in Amsterdam volgens mij.quote:Op zondag 26 juli 2020 11:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gewoon komen, het is deze weken ff spannend. Werd weer flink gezongen in de kerk vanmorgen.
Binnen een week is iedereen ziek. Over vier weken is het weer over. Verwacht ik.
Gewoon zorgen dat je er geen contact mee hebt en flink desinfecteren na winkel bezoek. En tijdens etenstijd boodschappen doen, dan zitten zij aan tafel.
Mijn opa heeft mij altijd geleerd dat een Volendammer of Spakenburgse visboer in Amsterdam of Lutjebroek staat. Daar met een reden staat. Als hij echt goed was stond hij wel in Volendam.quote:Op zondag 26 juli 2020 11:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja vis is goedkoper en verser. Wij halen het bij de visser zelf. Lamsoor en zeekraal halen we ook vers bij de boer
Finland zou ik direct naar toe gaan.quote:Op zondag 26 juli 2020 11:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee ik bedoel naar Finland. Mijn vriendin is Finse. Ik wil ook graag Zeeland laten zien, maar met die corona wacht ik even. Al is het niet veel heftiger dan in Amsterdam volgens mij.
Als er al tien kramen in Volendam staan zou ik ook in Amsterdam gaan staan.quote:Op zondag 26 juli 2020 11:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn opa heeft mij altijd geleerd dat een Volendammer of Spakenburgse visboer in Amsterdam of Lutjebroek staat. Daar met een reden staat. Als hij echt goed was stond hij wel in Volendam.
Neem je mijn opa nou niet serieusquote:Op zondag 26 juli 2020 11:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als er al tien kramen in Volendam staan zou ik ook in Amsterdam gaan staan.
21 op 100k toch? Dat is best veel toch?quote:Op zondag 26 juli 2020 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Finland zou ik direct naar toe gaan.
Amsterdam, ik dacht dat het daar heel erg meeviel?
Dat zijn er zo’n 120... das toch niet veel?quote:Op zondag 26 juli 2020 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
21 op 100k toch? Dat is best veel toch?
nouja in verhouding met de rest van nederlandquote:Op zondag 26 juli 2020 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zijn er zo’n 120... das toch niet veel?
vroeg vanavond aan mijn man of de buren een hond hadden, nee das de buurman zelf...quote:Op zondag 26 juli 2020 21:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja in verhouding met de rest van nederland
haha wtfquote:Op zondag 26 juli 2020 22:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
vroeg vanavond aan mijn man of de buren een hond hadden, nee das de buurman zelf...
ben je er bang voor eigenlijkquote:Op zondag 26 juli 2020 22:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
vroeg vanavond aan mijn man of de buren een hond hadden, nee das de buurman zelf...
Ik heb het er nu met mijn man over. Die vraagt zich af hoe ziek zijn die mensen?quote:
Je hebt kuchen en echt blaffen, dat laatste hoor je hier. Zeker nu mensen in de tuinen zitten.quote:Op zondag 26 juli 2020 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha wtf
hier zijn ook weer mensjes aan het kuchen hoor
maar ja in zon flat hoor je alles natuurlijk
ja jij pest mij ookquote:
ja of haar man is misschien wel heel goed in bed haha, dan is ze ook aan het blaffenquote:Op zondag 26 juli 2020 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je hebt kuchen en echt blaffen, dat laatste hoor je hier. Zeker nu mensen in de tuinen zitten.
Er is er eentje getest, moest ws van haar werk. Weet alleen de uitslag niet, morgen eens vragen.
maar collega van mij heeft zich ook laten testenquote:Op zondag 26 juli 2020 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je hebt kuchen en echt blaffen, dat laatste hoor je hier. Zeker nu mensen in de tuinen zitten.
Er is er eentje getest, moest ws van haar werk. Weet alleen de uitslag niet, morgen eens vragen.
Had vorige zomer ook een flinke griep en longontsteking.quote:Op zondag 26 juli 2020 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar collega van mij heeft zich ook laten testen
alleen die was negatief
Gewoon nog te weinig over bekend en dat maakt het juist eng. Mijn grote geld mr.bald heeft het ook gehad en die zag er niet best uit. Een super fitte gast ergens eind 40.quote:Op maandag 27 juli 2020 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Had vorige zomer ook een flinke griep en longontsteking.
Tja tja, lastig.
Grote vraag blijft:
Wat zijn de klachten?
Wie liggen er nu op de ic met Corona?
Wat zijn de gevallen in de buurlanden?
Zijn we als mens gewoon wat minder sterk tegen griepjes geworden?
Dat zeg ik toch niet maatquote:Op maandag 27 juli 2020 00:17 schreef illusions het volgende:
Je houdt daar echt elk moment van de dag rekening mee enzo?
Bald heeft het ook gehad ja, daarom maar een jaar lang binnen blijven? Voor mij geen optie.
nee blijf niet een jaar binnenquote:Op maandag 27 juli 2020 00:17 schreef illusions het volgende:
Je houdt daar echt elk moment van de dag rekening mee enzo?
Bald heeft het ook gehad ja, daarom maar een jaar lang binnen blijven? Voor mij geen optie.
Nee in augustus even, maar daarna moet ik weer terug en ik heb ook geen zin om de hele dag met mondkapje op te lopen daar. De regels zijn me nog een beetje te streng.quote:
ben ook niet bang voor mijzelfquote:Op maandag 27 juli 2020 00:20 schreef illusions het volgende:
Ik heb echt zoiets van als het gebeurt dan gebeurt het, ik gedraag me er helemaal niet anders door.
Ga ook gewoon lekker naar het buitenland.
Dat snap ik dus wel.quote:Op maandag 27 juli 2020 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben ook niet bang voor mijzelf
meer voor omgeving en werk
Zit een punt in, ligt een beetje aan wat die mensen in m'n omgeving doen. De mensen die er bang voor zijn kunnen in mijn geval beter uit m'n buurt blijven dan.quote:Op maandag 27 juli 2020 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben ook niet bang voor mijzelf
meer voor omgeving en werk
ouders zijn ook gewoon hoge vijftigers en mijn schoonouders hoge zestigersquote:
Tja, ik zie m'n ouders nauwelijks.quote:Op maandag 27 juli 2020 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ouders zijn ook gewoon hoge vijftigers en mijn schoonouders hoge zestigers
wel nog wat jong om afscheid van te moeten nemen of om op de IC te komen
die ken ik nietquote:Op maandag 27 juli 2020 00:29 schreef illusions het volgende:
Niet alleen Bald. Ook Instagram-held Gucci Berry heeft corona gehad.
Je bent bezorgd, heel normaal.quote:Op maandag 27 juli 2020 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ouders zijn ook gewoon hoge vijftigers en mijn schoonouders hoge zestigers
wel nog wat jong om afscheid van te moeten nemen of om op de IC te komen
dat account is privéquote:Op maandag 27 juli 2020 00:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Hele rare gast.
https://www.instagram.com/big_gucci_berry/
hoor hier ook steeds meer droge kuchjes van mensen op het balkon.quote:
Laat je niet gek maken iigquote:Op maandag 27 juli 2020 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoor hier ook steeds meer droge kuchjes van mensen op het balkon.
ook vast omdat je er nu op let ofzo
zoals ik al zegquote:
Maar je let wel op de droge kuchjes, laat het los.quote:Op maandag 27 juli 2020 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zoals ik al zeg
ik ben niet bang om ziek te worden hoor en ouders wonen 45 km verderop
Hoezo dat danquote:Op maandag 27 juli 2020 00:43 schreef illusions het volgende:
Inderdaad, iedereen kucht. En het volgende griepseizoen zal ook flink erger dan gebruikelijk zijn.
Logisch gevolg van het feit dat iedereen zich heeft afgezonderd en/of mondkapjes gedragen. waardoor minder weerstand.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 00:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, bedoelde dat reply 216 nogal nietszeggend was.
Mja, voor mij is het sowieso redelijk nieuw om in Nederland te zijn en hier ken ik niet zoveel mensen, maar ik verveel me geen moment. Er is echt niets wat ik niet kan doen. jij wel dan?quote:
Ajax toch. Was de kers op de taart elke week.quote:Op maandag 27 juli 2020 00:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Mja, voor mij is het sowieso redelijk nieuw om in Nederland te zijn en hier ken ik niet zoveel mensen, maar ik verveel me geen moment. Er is echt niets wat ik niet kan doen. jij wel dan?
Mja ok, ik kijk altijd Liverpool met m'n vrienden en dat kan nog steeds, alleen dan zonder vrienden momenteel.quote:Op maandag 27 juli 2020 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax toch. Was de kers op de taart elke week.
Wanneer begint Nederlands voetbal eigenlijk weer?quote:Op maandag 27 juli 2020 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax toch. Was de kers op de taart elke week.
Ze zeggen 1 september, maar onze Corona leiders hebben vakantie dus we zoeken het nog even zelf uit...quote:Op maandag 27 juli 2020 01:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Wanneer begint Nederlands voetbal eigenlijk weer?
Leip ouwequote:Op donderdag 30 juli 2020 17:54 schreef theguyver het volgende:
Komend weekend verhuizen, weg van party central naar mooie eengezinswoning! Kak ik word oud 😭
Geloof er niks vanquote:Op maandag 27 juli 2020 01:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zeggen 1 september, maar onze Corona leiders hebben vakantie dus we zoeken het nog even zelf uit...
Straks weer tig besmettingen en dan lopen we alweer achter de feiten aan. Net als in Afghanistan, daar vallen ze ook met bossen tegelijk om.
Dat is fijn met de aankomende mooie dagenquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Feest! Heel veel Belgen weg hier!
Ik kan dit jaar lekker augustus in Spanje overslaan a.k.a. de Franse invasie.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Feest! Heel veel Belgen weg hier!
Is dat zo?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik kan dit jaar lekker augustus in Spanje overslaan a.k.a. de Franse invasie.Wat een kutvolk dat tuig uit Parijs e.o.
Heb 't al niet op met Fransen maar dat tyfusvolk uit Parijs en Lyon wat op budgetvakanties afkomt in de buurt waar ik woon is helemaal 't ergste. Ongegeneerd alle appartementencomplexen afbreken en in de portieken zeiken enzo, bah bah.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat zo?
Wij zaten gisteren ff bij het Veerse Meer naast een stel paupers, je zou er maar naast staan met je caravan de hele week...
Vorig jaar een week een huisje op landal in Denemarken, tegenover mensen uit Mallorca met een 24/7 jankende baby....
Smerig!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Heb 't al niet op met Fransen maar dat tyfusvolk uit Parijs en Lyon wat op budgetvakanties afkomt in de buurt waar ik woon is helemaal 't ergste. Ongegeneerd alle appartementencomplexen afbreken en in de portieken zeiken enzo, bah bah.
Hey theguyver, leuk je weer te lezen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:54 schreef theguyver het volgende:
Komend weekend verhuizen, weg van party central naar mooie eengezinswoning! Kak ik word oud 😭
Hoi dit dank je..quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey theguyver, leuk je weer te lezen.
Succes met de verhuizing hopelijk ga je er mooie jaren in beleven
Heb je het zo bont gemaakt TheGuyverquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi dit dank je..
Huis waar ik nu woon valt bijna uit elkaar(te veel feestjes)
Dus werd keer tijd.
De volgende laat ik heel
Ik ben al 15 jaar kaal dus die ben ik al kwijt XDquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het zo bont gemaakt TheGuyver
Je zal toch wel een keer je wilde haren kwijt raken neem ik aan
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ben al 15 jaar kaal dus die ben ik al kwijt XD
Maar goed als er een feestje is ben ik altijd van de partij..quote:
Als je je huis maar heel laat dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar goed als er een feestje is ben ik altijd van de partij..
Verschrikkelijke vent.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:14 schreef SuperHartje het volgende:
Lange Frans maakt nu ook poscastsHeeft Fok! al een topic lopen?
Morgen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je je huis maar heel laat dan?
Wanneer ga je verhuizen?
Lol vroeger toen ik nog op een boerderij woonde hadden we een witte melkgeit, eind van de straat zat een aula dus geregeld een begrafenis stoet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:02 schreef illusions het volgende:
Heb een geit gekocht voor een medewerker van mijn bedrijf.
Zijn nog best aan de prijs die dingen, schapen zijn goedkoper.
O hopelijk red je het in twee dagen, daarna wordt het best warm.quote:
Jammer toch, was altijd best gezellig.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lav is weinig meer te vinden op bnw.
😔
Jup en veel van vbl die hier toen geregeld posten.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer toch, was altijd best gezellig.
Ja, eerst bij Uto. Nu bij COR, maar daar kom ik verder niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup en veel van vbl die hier toen geregeld posten.
Meen dat ze mod is geworden van ander topic.
Alleen mijn tv en luchtbed je en koffiezetapparaat staat hier nog..quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hopelijk red je het in twee dagen, daarna wordt het best warm.
Succes in ieder geval.
O dan hoef je niet veel meer te verhuizen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alleen mijn tv en luchtbed je en koffiezetapparaat staat hier nog..
Domme ik de kopjes zijn ook al weg.
Ja echt duf, krijg je als je al om 7 uur sochtends een bus vol gooit.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan hoef je niet veel meer te verhuizen.
Ja, dat is zeker dom, een bij de buren lenen voor ffkes?
Is goed en nogmaals veel plezier en geluk in je nieuwe woningquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja echt duf, krijg je als je al om 7 uur sochtends een bus vol gooit.
Ik vind er wel een.. en ik ga verder nu nog even wat puin weg brengen en kamers schoonmaken.
Hoi Dot, wat liefquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer toch, was altijd best gezellig.
Hey Lavenderr, alles goed?quote:
Ah, deze is juist om dood te maken.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lol vroeger toen ik nog op een boerderij woonde hadden we een witte melkgeit, eind van de straat zat een aula dus geregeld een begrafenis stoet.
De geit ontsnapte geregeld en liep dan achter de begrafenis stoet aan.
Trieste gebeurtenis die af en toe alsnog grappig was.
Ik zit idd her en der op FOK! Op dit moment even op RLS, want er komt weer een nieuwe BigBrother over paar maanden. Dat is leuk nieuws!quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lavenderr, alles goed?
Mis jou best her en der op FOK
Het is hier alleen zo rustig, is niet vaak iemand.quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zit idd her en der op FOK! Op dit moment even op RLS, want er komt weer een nieuwe BigBrother over paar maanden. Dat is leuk nieuws!
Hier lees ik nu regelmatig mee. BNW is tof.
Het is weleens drukker geweest idd. En juist nu in deze rare tijd verwacht je meer complotten.quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier alleen zo rustig, is niet vaak iemand.
Ben benieuwd wanneer die BB er aan komt. Weet nog niet of ik het ga volgen.
ZItten zeker in CORquote:Op zondag 2 augustus 2020 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is weleens drukker geweest idd. En juist nu in deze rare tijd verwacht je meer complotten.
BB begint in januari heb ik begrepen, dus nog paar maandjes wachten.
Ja, een aantal zijn verhuisd naar onder andere ONZ , maar die komen wel weer terug zodra BB begint.quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZItten zeker in COR![]()
Ik was al kijken in RLS maar is ook niets.
Kan niet echt meer iets vinden waar ik het leuk vind.
Overal is gedoe
Heel Fok!forum is rustiger geworden, eigenlijk alle forums wel. Andere social media heeft de rol van forums simpelweg overgenomen, dus het zal ook niet drukker meer worden. KAA is bijv. echt op sterven na dood.quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier alleen zo rustig, is niet vaak iemand.
Ben benieuwd wanneer die BB er aan komt. Weet nog niet of ik het ga volgen.
Jammer hoor. Vooral je er zoveel tijd en geld in heb zitten.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Heel Fok!forum is rustiger geworden, eigenlijk alle forums wel. Andere social media heeft de rol van forums simpelweg overgenomen, dus het zal ook niet drukker meer worden. KAA is bijv. echt op sterven na dood.
Dan b lijf in in ONZquote:Op zondag 2 augustus 2020 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, een aantal zijn verhuisd naar onder andere ONZ , maar die komen wel weer terug zodra BB begint.
Dat vind ik nog het minst interessante, iemand anders z'n investering maakt niet echt veel in me los, wel het feit dat dit soort media langzamerhand van het toneel verdwijnt en wordt vervangen door dingen als Facebook, die toch min of meer de publieke opinie duidelijker beïnvloeden - iedereen gelooft dezelfde shit tegenwoordig, en volgt dezelfde personen, als het maar op Facebook wordt gepusht.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer hoor. Vooral je er zoveel tijd en geld in heb zitten.
Ik ben juist een beetje klaar met dat hele FB en Instagram gebeuren Post er weinig tot niets meer.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het minst interessante, iemand anders z'n investering maakt niet echt veel in me los, wel het feit dat dit soort media langzamerhand van het toneel verdwijnt en wordt vervangen door dingen als Facebook, die toch min of meer de publieke opinie duidelijker beïnvloeden - iedereen gelooft dezelfde shit tegenwoordig, en volgt dezelfde personen, als het maar op Facebook wordt gepusht.
Ik ook, daarom vind ik het jammer dat forums / message boards / bulletin boards langzamerhand verdwijnen, maarja je doet er niets aan. Ik kijk nog wel op Facebook, maar ik post echt vrijwel nooit.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben juist een beetje klaar met dat hele FB en Instagram gebeuren Post er weinig tot niets meer.
Ik kom nooit op Facebook. Wil het niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ook, daarom vind ik het jammer dat forums / message boards / bulletin boards langzamerhand verdwijnen, maarja je doet er niets aan. Ik kijk nog wel op Facebook, maar ik post echt vrijwel nooit.
Mja ik kijk meer naar pagina's die m'n interesse hebben dan naar mensen, en ken internationaal een hoop mensen die ik anders niet echt zou spreken.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kom nooit op Facebook. Wil het niet.
Het heeft me nooit getrokken en ik heb genoeg aan andere dingen dus ben er nooit aan begonnen en nu laat ik het lekker zo. Maar ieder zijn meug hoorquote:Op zondag 2 augustus 2020 14:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Mja ik kijk meer naar pagina's die m'n interesse hebben dan naar mensen, en ken internationaal een hoop mensen die ik anders niet echt zou spreken.
Ik begon ermee toen ik naar Spanje verhuisde in 2009. Ook is het deel van m'n werk.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het heeft me nooit getrokken en ik heb genoeg aan andere dingen dus ben er nooit aan begonnen en nu laat ik het lekker zo. Maar ieder zijn meug hoor
Twitter doe ik ook niet. En dat nieuwe TikTok vind ik niks.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik begon ermee toen ik naar Spanje verhuisde in 2009. Ook is het deel van m'n werk.
Het is wel heel erg veranderd.
Twitter ofzo bemoei ik me dan weer helemaal niet mee.
Ik ook niet, maar vind het wel kwalijk dat Trump het gaat verbieden.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Twitter doe ik ook niet. En dat nieuwe TikTok vind ik niks.
Hij doet maar. Zal er zijn redenen wel voor hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind het wel kwalijk dat Trump het gaat verbieden.
Dat is natuurlijk niet echt een BNW-instelling hè.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij doet maar. Zal er zijn redenen wel voor hebben.
Niet?quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet echt een BNW-instelling hè.
Ik kijk en post heel weinig daar, soms deel ik nog een herinnering maar meer ook niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ook, daarom vind ik het jammer dat forums / message boards / bulletin boards langzamerhand verdwijnen, maarja je doet er niets aan. Ik kijk nog wel op Facebook, maar ik post echt vrijwel nooit.
1 grote BBQ?quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, deze is juist om dood te maken.
Ja maar die verbied alles wat m niet aan staat.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind het wel kwalijk dat Trump het gaat verbieden.
Het ergste vind ik dat YouTube helemaal vol gegooid is met reclame.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk en post heel weinig daar, soms deel ik nog een herinnering maar meer ook niet.
Het is net de tv een en al reclame tussen door en al die onzin.
Ellende die reclame. Ik kijk daarom helemaal geen youtubjes meer. Je intkomt er niet aan. Ik zie op fok weinig reclame.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat YouTube helemaal vol gegooid is met reclame.
Vroeger jaartje terug deed die geweldig op PS4 even 1 keer reclame doorklikken en dan een mooie docu kijken. Helaas krijg je nu om de 5 min reclame..
Ik heb de coax kabel uit de tv getrokken omdat ik een hekel had aan reclame..
Nu krijg ik meer reclame dan ooit..
Zelfs als ik fok open op mijn pc is de pagina omgeven door reclame en een add block zorgt er voor dat de site niet meer werkt.
Fok werkt prima met adblock, ik gebruik uBlock Origins, eventueel moet je wel een paar extra elementen ook blokkeren door de "element picker" te gebruiken - anders heb je op sommige plekken een groot leeg vlak waar anders een advertentie stond, maar dat is in 1 minuutje gedaan.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat YouTube helemaal vol gegooid is met reclame.
Vroeger jaartje terug deed die geweldig op PS4 even 1 keer reclame doorklikken en dan een mooie docu kijken. Helaas krijg je nu om de 5 min reclame..
Ik heb de coax kabel uit de tv getrokken omdat ik een hekel had aan reclame..
Nu krijg ik meer reclame dan ooit..
Zelfs als ik fok open op mijn pc is de pagina omgeven door reclame en een add block zorgt er voor dat de site niet meer werkt.
oei ik moet dit eigenlijk doorgeven aan de grote baasquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Fok werkt prima met adblock, ik gebruik uBlock Origins, eventueel moet je wel een paar extra elementen ook blokkeren door de "element picker" te gebruiken - anders heb je op sommige plekken een groot leeg vlak waar anders een advertentie stond, maar dat is in 1 minuutje gedaan.
YouTube filmpjes kan je ook zonder reclame bekijken als je zo'n adblocker hebt geïnstalleerd, alleen niet op je PS4 of smart TV, maar daar zal ook nog wel een oplossing voor komen, dan zul je 'm alleen wel moeten jailbreaken.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oei ik moet dit eigenlijk doorgeven aan de grote baas
wat doen we hiermee @:superhartje
De grote baas vindt het niet zo leuk als je andere users laat zien hoe de ads te blokkenquote:
Zijn er eigenlijk nog wel internetters die niet weten hoe dat moet dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De grote baas vindt het niet zo leuk als je andere users laat zien hoe de ads te blokken
Vind beide niets aan. Heb twitter maar kom er al 10 jaar niet meer op tiktok heb ik niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Twitter doe ik ook niet. En dat nieuwe TikTok vind ik niks.
Zou best kunnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog wel internetters die niet weten hoe dat moet dan?
Regels zijn regels vriend en er worden nog steeds wel eens bans voor uitgedeeld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:48 schreef illusions het volgende:
Tja, als simpelweg de naam van een adblocker noemen al erg is ...wtf
Nergens die regel gezien.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 03:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Regels zijn regels vriend en er worden nog steeds wel eens bans voor uitgedeeld.
Ik zit 90% van de tijd op fok via telefoon en dan heb je amper last van reclame.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Fok werkt prima met adblock, ik gebruik uBlock Origins, eventueel moet je wel een paar extra elementen ook blokkeren door de "element picker" te gebruiken - anders heb je op sommige plekken een groot leeg vlak waar anders een advertentie stond, maar dat is in 1 minuutje gedaan.
YouTube filmpjes kan je ook zonder reclame bekijken als je zo'n adblocker hebt geïnstalleerd, alleen niet op je PS4 of smart TV, maar daar zal ook nog wel een oplossing voor komen, dan zul je 'm alleen wel moeten jailbreaken.
En helemaal klaar met de verhuizing?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zit 90% van de tijd op fok via telefoon en dan heb je amper last van reclame.
En op werk heb ik een Mac, ik gebruik die zo min mogelijk.
En mijn pc heb ik 1x in de maand aan voor wat administratie, en 1 x per jaar met lan party.
Tegenwoordig doe ik zo veel mogelijk op PS4 en telefoon en Android box voor streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |