Vraag het op Fok! Wij weten het vastquote:Op zondag 3 mei 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat staat mijn vader nou te kutten bij die parkeermeter
Ga je een cementen ringslang maken?quote:Op zondag 3 mei 2020 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
Wat doen garages enzo eigenlijk met banden die ze niet meer kunnen gebruiken?
Nee maar wil een insecten speeltuin maken.quote:
Jeej! Ben benieuwd of je deze ook zo goddelijk lekker vind.quote:Op zondag 3 mei 2020 11:58 schreef Karzai het volgende:
Middag
Stukkie gewandeld, koffie gedronken bij moeders in de tuin
En ik heb ook dat goedkope limoen/lychee vitaminewater gehaald @:Liesje1979
En een droge worst met pepertjes
Glijbanen voor kevers, trampoline voor bijen?quote:Op zondag 3 mei 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar wil een insecten speeltuin maken.Echte insecten want die belanden nu eigenlijk altijd in potjes en bakjes enzo
Moet je dan niet zo'n insectenhotel maken?quote:Op zondag 3 mei 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar wil een insecten speeltuin maken.Echte insecten want die belanden nu eigenlijk altijd in potjes en bakjes enzo
quote:Op zondag 3 mei 2020 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Glijbanen voor kevers, trampoline voor bijen?
Ja maar die gaan we al maken voor het andere plein. Hebben er sowieso al wel een aantalquote:Op zondag 3 mei 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je dan niet zo'n insectenhotel maken?![]()
https://www.intratuin.nl/(...)9Zku87EaAq0wEALw_wcB
Maar dan zelf timmeren natuurlijk
Dat is een heel insecten sportpark męn. Wat kun je daar allemaal doen?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, beetje meer dit idee.
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op zondag 3 mei 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, beetje meer dit idee.
[ afbeelding ]
Kan natuurlijk stom toeval zijn maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat het vaak de 60+ets zijn die zo nodig de jonge god op racefiets moeten uithangen en onverantwoorde risico's nemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |