Allen;
heb me al het leplazerus lopen googlen, maar kom er net niet helemaal aan uit.
in het kort, ik ga verhuizen in een kleine maand, woonhuis is af, maar heb een grote loods erbij waar ik o.a. mijn kantoor in ga huisvesten. de kozijnen moeten vergroot worden,d euren vervangen etc. etc.
nu zoek ik daarvoor het liefste kunststof kozijnen, alu vind ik lelijk en hout heb ik geen zin in dat schilderen de hele tijd.. en het is een bedrijfspand dus zo heel veel boeit me dat niet..
in mijn huidige huis heb ik alles kunststof laten doen van Schuco. mooi duits kwaliteitsmerk maar ook Duitse prijzen..
ik ken ook de goedkope kozijnen, maar daar voel je ook echt aan dat het goedkoop spul is.. dus ik zoek een beetje een middenmerk.. niet dat het goedkoop aanvoelt en met een pink open te breken is, maar dat (prijzige) Schuco hoeft ook weer net niet. het moet gewoon goed genoeg zijn.
en daar komen we uit bij Creon. prijzen lijken prima, niet de goedkoopste, zeker niet de duurste. dubbel en triple glas, ook rolluiken, garantie lijkt ook wel okay.. maar voor een bedrijf dat zoveel zou verkopen vind ik maar weinig echte ervaringen.. over het algemeen lijken mensen tevreden.. maar hebben er mensen hier ervaring ermee?
of, wellicht met een ander "tussen merk"?
het gaat om een stuk of 4 voor\achterdeuren, stuk of 8 kozijnen...
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.