Mooi uitgangspunt, je zit niet op hete kolen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:05 schreef Rene het volgende:
[..]
Appartementencomplex blijft een discutabel iets. No stress. Wordt een jarenplan. Is prima. Dat soort dingen. Maar in de stad wonen is toch wel iets wat gevoelsmatig zal passen. Gisteren nog een hapje gegeten. Dan is niks mooier dan lekker lopend terug naar huis te kunnen.
Eens. Ff puzzelen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mooi uitgangspunt, je zit niet op hete kolen.
Ik het me wel echt voorstellen dat het jullie past. Zo'n (buiten)wijk is natuurlijk fijn wat betreft nieuw en ruimte en zo, maar ik denk dat je als jongmens tussen de gezinnetjes ook niet al je noden beantwoord ziet. Het stadse leven met terrasjes, eten, theater etc. is gewoon heel fijn.
Eens! Gisteren mijn moeder en haar vriend meegenomen naar de Olijfboom. Kleine kaart ( en vrij prijzig ) maar wel heel erg lekker !quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:05 schreef Rene het volgende:
[..]
Appartementencomplex blijft een discutabel iets. No stress. Wordt een jarenplan. Is prima. Dat soort dingen. Maar in de stad wonen is toch wel iets wat gevoelsmatig zal passen. Gisteren nog een hapje gegeten. Dan is niks mooier dan lekker lopend terug naar huis te kunnen.
Woah! Vanavond ff checkenquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik zag foto’s van een boom op de Grote Markt.
Zuuderdaip zit zo’n klein zaakje links van de herewegquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:14 schreef Rickocum het volgende:
Waar kan ik in de stadde de lekkerste milkshake halen?
René, wat weer een prachtige schatzoektocht maak je me er weer van.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:44 schreef Rene het volgende:
[..]
Zuuderdaip zit zo’n klein zaakje links van de hereweg
Kun je nog een goede taxateur in stad aanraden? Mijn WOZ is net als bij sommigen hier exoribtant hoog, net weer belastingaangifte gedaan en die OZB is echt behoorlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wel. Net taxatie binnen, moet voor een ton uitkopen, in theorie moet dat gaan lukken.
Not really, het was een ruwe taxatie omdat het huis niet op de markt komt. Hebben ook maar gewoon de taxateur gebeld die de hypotheekadviseur ons aanraadde. Kamps & De Vries.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:05 schreef 2dope het volgende:
Kun je nog een goede taxateur in stad aanraden? Mijn WOZ is net als bij sommigen hier exoribtant hoog, net weer belastingaangifte gedaan en die OZB is echt behoorlijk.
Kwestie van bezwaar maken toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kun je nog een goede taxateur in stad aanraden? Mijn WOZ is net als bij sommigen hier exoribtant hoog, net weer belastingaangifte gedaan en die OZB is echt behoorlijk.
Subsidies voor isolatie ed, zijn dat toch? In dat geval hebben wij daar gebruik van gemaakt ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:06 schreef 2dope het volgende:
Overigens ook mensen hier die een beroep hebben gedaan op de subsidie waardevermeerdering van SNN? Mijn opties zijn volgens mij nogal beperkt vanwege de VVE
Ik kom ook uit die richting. De fun begint altijd al op de Westersingel (die nu eindelijk weer helemaal open is na x-maand onderhoud en op het drukste gedeelte opeens ernstig versmald is) waar het verkeerslicht ter hoogte van de Plantsoenbrug voor oponthoud zorgt vanwege alle fietsers, helemaal nu het beter weer wordt.quote:Op maandag 17 april 2023 10:09 schreef Lienekien het volgende:
Vrijdag de stad uit (vanuit Oranjewijk) richting Assen was ook met een enorme omweg, maar was gelukkig niet in de spits.
Leuk is anders.
Je hebt redelijk in het centrum Cervantes en Hemingway’s, ook nog eens vlak bij elkaar. En er zijn inmiddels zeker twee Bodega y Tapas, louter all-you-can-eat formule.quote:Op maandag 17 april 2023 16:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Zeg Hoge Noorderlingen,
In juli verblijf ik in jullie stad als die Duitse band het Drafpark onveilig komt maken. Mijn metgezel is gek op tapas. Is er een plek die absoluut de moeite waard is om aan te schuiven? En anders goed shared-plating-food is ook meer dan prima
4 al, recent vlakbij 'ons' ook weer 1 geopend, in het oude pand van De Groene Weyde. Wel jammer dat die moest wijken...quote:Op maandag 17 april 2023 16:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt redelijk in het centrum Cervantes en Hemingway’s, ook nog eens vlak bij elkaar. En er zijn inmiddels zeker twee Bodega y Tapas, louter all-you-can-eat formule.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |