abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192928914
Lastig, beetje dom het hier op fok te vragen tho.

Realiseer je het volgende: als dit op niets uitloopt heb je kans op familieruzies, is dat je waard?
pi_192928946
Wacht even, je username is Jamal, dat is een islamitische naam :')
  zondag 3 mei 2020 @ 19:27:49 #53
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_192929516
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:00 schreef JamalGinsberg het volgende:

[..]

Ik lees hierboven dat de risicotoename 2% is, het risico voor oudere vrouwen is dus groter alhoewel het met een toename van 2% wel bijna dubbel zo groot is als voor normale stellen. Hoe moet je die cijfers beoordelen?

Dit cijfer is enkel gebaseerd wanneer er hiervoor geen kinderen binnen de familie zijn geboren. Wanneer er een historie is van kinderen van ouders binnen dezelfde familie, wordt het risico significant groter. Afgezien van de ethische bezwaren, zou ik het afraden om kinderen met je nichtje te krijgen puur vanwege de significante kans op (ernstige) genetische afwijkingen. Deze is reeel want je gaf al aan dat trouwen met nichten/neven niet geheel uitzonderlijk is.
pi_192930334
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 18:50 schreef Cronometer_ het volgende:
Wacht even, je username is Jamal, dat is een islamitische naam :')
Het is een fictieve naam uit een tv-programma, een soort inside joke voor de kenners van de serie.
pi_192930379
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 18:48 schreef Cronometer_ het volgende:
Lastig, beetje dom het hier op fok te vragen tho.

Realiseer je het volgende: als dit op niets uitloopt heb je kans op familieruzies, is dat je waard?
Dit soort fora zijn hier toch juist voor bedoeld?

Familieruzies zijn juist een van de redenen dat ik aarzel om serieus Westerse vrouwen te overwegen omdat die heel anders omgaan met dergelijke situaties. Binnen de familie of de gemeenschap los je dit soort dingen geciviliseerder op.
pi_192930461
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 15:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je leest niks tussen de lijntjes door, je vult lulkoek voor hem in tussen zijn lijntjes. :N
Gelukkig laat hij zelf al weten dat hij wel eens belangstelling heeft gehad van vrouwen, maar dat hij daar nooit op in ging.

Aan de vrouw geraken zal hij waarschijnlijk wel met wat lef en oefening. Daar heeft hij deze uithuwelijking niet voor nodig. Wat hij wel nodig heeft is tijd.
Ja dat is dus een beetje het ding, ik ben nu op een leeftijd dat ik dat dating gedoe niet per se door hoef als ik ervoor kies binnen de gemeenschap een gearrangeerd huwelijk aan te gaan.

Als ik in m'n jonge jaren echt achter de vrouwen aanging had ik er best wat kunnen regelen aangezien ik los van hoe ik hier wellicht overkom irl behoorlijk extravert ben en vrouwen zich aangetrokken voelen tot zelfverzekerde mannen. Het zou nu wellicht alsnog kunnen inderdaad maar dan moet de wil er wel zijn en ik rangschik m'n prioriteiten gewoon anders.
pi_192930472
Heb overigens al wel besloten om niet met een nichtje te trouwen.
pi_192931584
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 17:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit antwoord van hem kwam later.
En ja het is ingevuld door mij, maar zo las ik een bepaald stuk van hem. Dit nieuwe antwoord ontkracht dat en ik neem mijn woorden graag terug.
Ik vind het wel storend dat hij de rest van de wereld hedonistisch, Hollywood en frankensteinesque noemt.. En dan erbij zeggen: ik ben een man van de wereld.

Trouw met een joodse, laat je huwelijk arangeren maar trouw niet met je nicht. Je weet niet hoe vaak dit in het verleden al is gebeurd..
Dit had je ook van me gehoord zonder zijn antwoord. Jij vult gewoon dingen in terwijl je de beste man helemaal niet kent. Allemaal aannames waarmee je iemand nou niet bepaald in het beste daglicht plaatst. Leuk dat je erkent fout te zitten, maar stop eens met uitspraken doen voor je meer weet. :P

quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 20:35 schreef JamalGinsberg het volgende:

[..]

Ja dat is dus een beetje het ding, ik ben nu op een leeftijd dat ik dat dating gedoe niet per se door hoef als ik ervoor kies binnen de gemeenschap een gearrangeerd huwelijk aan te gaan.

Als ik in m'n jonge jaren echt achter de vrouwen aanging had ik er best wat kunnen regelen aangezien ik los van hoe ik hier wellicht overkom irl behoorlijk extravert ben en vrouwen zich aangetrokken voelen tot zelfverzekerde mannen. Het zou nu wellicht alsnog kunnen inderdaad maar dan moet de wil er wel zijn en ik rangschik m'n prioriteiten gewoon anders.
Je bent nog steeds jong, het kan nog steeds. :)
  Moderator zondag 3 mei 2020 @ 21:51:20 #59
441859 crew  Lenny77
pi_192931950
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:29 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dit had je ook van me gehoord zonder zijn antwoord. Jij vult gewoon dingen in terwijl je de beste man helemaal niet kent. Allemaal aannames waarmee je iemand nou niet bepaald in het beste daglicht plaatst. Leuk dat je erkent fout te zitten, maar stop eens met uitspraken doen voor je meer weet. :P
Ik ga het even onhandig proberen te kopiëren:

Verder is het goed om te weten dat ik weliswaar extravert ben maar door focus op andere dingen als 27-jarige nog steeds maagd, ook mijn (penis)lengte helpt niet mee aangezien Nederlanders het langste volk ter wereld zijn.

Ik las hier wat onzekerheid in en vulde dat verder in.
Nogmaals, mijn fout! En je hebt gelijk: ik ken de beste man niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_192931990
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 20:36 schreef JamalGinsberg het volgende:
Heb overigens al wel besloten om niet met een nichtje te trouwen.
Heel goed dat je er nu uit bent.
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2020 @ 07:08:16 #61
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_192935505
Niet doen, don't fuck with your family. Kans op mongoloid 4,2/10.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_192935523
Leuk geprobeerd.
  maandag 4 mei 2020 @ 17:01:08 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192944128
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 20:29 schreef JamalGinsberg het volgende:

[..]

Het is een fictieve naam uit een tv-programma, een soort inside joke voor de kenners van de serie.
Als je idd Ashkelon bent (wat ik écht denk), dan ben je niet eens Joods of joods. Al vind je zelf van wel. En is de kans redelijk aanwezig dat je een islamitische naam hebt gezien je land van herkomst. Hoewel niet deze specifieke naam waarschijnlijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_192944525
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als je idd Ashkelon bent (wat ik écht denk), dan ben je niet eens Joods of joods. Al vind je zelf van wel. En is de kans redelijk aanwezig dat je een islamitische naam hebt gezien je land van herkomst. Hoewel niet deze specifieke naam waarschijnlijk.
Vast wel. Zodra hij over penislengte begint weet je voldoende.
pi_192947661
Ligt een beetje aan je schoonvader ;)
  maandag 4 mei 2020 @ 22:36:21 #66
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_192950870
“Het gevoel is er niet meer” is wel een klassieker inderdaad. We verwachten tegenwoordig ook wel dat je partner letterlijk elke sociale rol mogelijk invult. Geen wonder dat al die huwelijken ploffen.
Ignorance is bliss
  dinsdag 5 mei 2020 @ 11:12:06 #67
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_192955694
Ash _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_193049341
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 12:53 schreef Ludachrist het volgende:
Leuke nieuwe kloon weer van ThePrinceTWP.
Lekker bezig Ash
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_193049377
Dus al je baffen is verzonnen? Of is je 27-jarige maagd zijn verzonnen?
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_193168649
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 13:32 schreef fokexpert het volgende:
Ik zou puur oordelen op basis van haar uiterlijk. Als ze lekker is zou ik er beslist voor gaan. Het mooie in dit soort huwelijken is namelijk dat de man het meestal voor het zeggen heeft.

Dus als ze lekker is: go for it guy!
Tja en hoelang blijft ze lekker.... zou dat dus niet als belangrijkste punt zien... meer of ze fijn gezelschap is. Je moet het er wel op kunnen natuurlijk maar is niet het belangrijkste
pi_193170230
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 22:30 schreef tstile het volgende:

[..]

Tja en hoelang blijft ze lekker.... zou dat dus niet als belangrijkste punt zien... meer of ze fijn gezelschap is. Je moet het er wel op kunnen natuurlijk maar is niet het belangrijkste
Dat geldt toch evengoed voor haar :?
pi_193171427
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 22:30 schreef tstile het volgende:

[..]

Daarna kan hij naar het volgende nichtje ;)
  zondag 17 mei 2020 @ 16:29:00 #73
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_193178946
Hoe ver verwant is dit nichtje eigenlijk?
Ignorance is bliss
  maandag 18 mei 2020 @ 11:34:26 #74
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193190351
Dit is toch heel normaal in Kayseri, Gaziantep, Urk, Volendam of Fez?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')