stel dat een man zodanig tegen je praat, dat hij je hem helemaal ziet zitten... En die man kan iedereen zijn, die lelijkerd op de hoek of je lekkere buurjongen, maar hij weet precies wat te zeggen en daardoor voel je erg lekker bij hem en wordt je zelfs (een beetje) verliefd op hem.
Wat vind je ervan als jouw dat zou gebeuren?
tell us more about it
quote:Is dat een nee?
Op donderdag 16 januari 2003 20:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is dat nou weer voor vraag? Welke vrouw zou het nou erg vinden om een aardige man tegen te komen?
quote:Een nee op de vraag "Wat zou je ervan vinden?" ofzo?
Op donderdag 16 januari 2003 20:14 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Is dat een nee?
quote:Zoiets van als je maar een leuk praatje hebt, maakt het niet uit of je lelijk bent?
Op donderdag 16 januari 2003 20:17 schreef zwijntje het volgende:
Ik heb het idee dat de topicstarter naar een of andere vorm van zefbevestiging aan het hengelen is, alleen ik heb geen idee wat voor een.
quote:Het gaat mij erom, is het eerlijk tegenover de vrouw: dat hij precies weet WAT hij zeggen moet om elke vrouw te kunnen verleiden?
Op donderdag 16 januari 2003 20:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is dat nou weer voor vraag? Welke vrouw zou het nou erg vinden om een aardige man tegen te komen?
quote:Wat is daar mis mee? Daar lijdt dan toch niemand onder? Tenzij die man die vrouw gebruikt, maar dat hoeft niet per se zo te zijn...
Op donderdag 16 januari 2003 20:18 schreef okietokio het volgende:[..]
Het gaat mij erom, is het eerlijk tegenover de vrouw: dat hij precies weet WAT hij zeggen moet om elke vrouw te kunnen verleiden?
Zou bijv. jij er moeite mee hebben als zo'n man je de juiste dingen verteld dat je een relatie begint of een leuke nacht met hem beleefd?
quote:Zo werkt het alvast niet om mee te beginnen: wat vrouw X graag hoort hoef vrouw Y nog niet leuk te vinden.
Op donderdag 16 januari 2003 20:18 schreef okietokio het volgende:[..]
Het gaat mij erom, is het eerlijk tegenover de vrouw: dat hij precies weet WAT hij zeggen moet om elke vrouw te kunnen verleiden?
Bedoel je zoiets als in de film "Thief of Hearts" waarbij de inbreker de dagboeken van een vrouw vindt en zich dan precies zo gaat gedragen als zij haar droomman beschreef? Nee, dat is niet eerlijk.
Maar als je gewoon jezelf bent en je raakt precies de goede snaar, wat is daar dan oneerlijk aan?
quote:'k zou het leuk vinden, maar ben dan ook een man. Als de sexuele aantrekking minimaal is zou er helaas toch weinig in zitten verder...
Op donderdag 16 januari 2003 20:11 schreef okietokio het volgende:
aan de vrouwen:stel dat een man zodanig tegen je praat, dat hij je hem helemaal ziet zitten... En die man kan iedereen zijn, die lelijkerd op de hoek of je lekkere buurjongen, maar hij weet precies wat te zeggen en daardoor voel je erg lekker bij hem en wordt je zelfs (een beetje) verliefd op hem.
Wat vind je ervan als jouw dat zou gebeuren?
quote:Hier kan je rijk mee worden joh!
Op donderdag 16 januari 2003 20:18 schreef okietokio het volgende:Het gaat mij erom, is het eerlijk tegenover de vrouw: dat hij precies weet WAT hij zeggen moet om elke vrouw te kunnen verleiden?
quote:Nee, dat klopt. Maar stel dat deze man PRECIES weet hoe je elke vrouw zo moet bespelen dat hij het toch voor mekaar krijgt bij elke vrouw...
Op donderdag 16 januari 2003 20:20 schreef zwijntje het volgende:[..]
Zo werkt het alvast niet om mee te beginnen: wat vrouw X graag hoort hoef vrouw Y nog niet leuk te vinden.
quote:Of de onovertroffen film "What Women Want"?
Op donderdag 16 januari 2003 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap het nog nietBedoel je zoiets als in de film "Thief of Hearts"
quote:Ik ken geen mensen die het niet met je eens zouden zijn
Op donderdag 16 januari 2003 20:16 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Een nee op de vraag "Wat zou je ervan vinden?" ofzo?
Dat vindt toch niemand erg, om leuk met iemand te kunnen praten? Of begrijp ik het nou helemaal fout?
quote:Als hij maar goed voor haar is nadat hij haar heeft 'gekregen', dan zie ik het probleem niet zo...
Op donderdag 16 januari 2003 20:22 schreef okietokio het volgende:[..]
Nee, dat klopt. Maar stel dat deze man PRECIES weet hoe je elke vrouw zo moet bespelen dat hij het toch voor mekaar krijgt bij elke vrouw...
En of het nou waar is of niet dat dat kan dat is nu niet het punt van discussie.
De vraag is, is het eerlijk dat hij dat doet tegen over de vrouw?
quote:Wanneer iemand dingen zegt die hij [of zij] niet meent is dat wel enigszins oneerlijk over het algemeen. Meent hij [of zij] de dingen die hij zegt, no problem. Maar dat gaat niet alleen op bij de liefde.
Op donderdag 16 januari 2003 20:22 schreef okietokio het volgende:[..]
Nee, dat klopt. Maar stel dat deze man PRECIES weet hoe je elke vrouw zo moet bespelen dat hij het toch voor mekaar krijgt bij elke vrouw...
En of het nou waar is of niet dat dat kan dat is nu niet het punt van discussie.
De vraag is, is het eerlijk dat hij dat doet tegen over de vrouw?
Als ik het kon zou ik het in iedergeval goed misbruiken (net als elke andere man waarschijnlijk)...
het leven is kard ----keihard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |