abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7937253
aan de vrouwen:

stel dat een man zodanig tegen je praat, dat hij je hem helemaal ziet zitten... En die man kan iedereen zijn, die lelijkerd op de hoek of je lekkere buurjongen, maar hij weet precies wat te zeggen en daardoor voel je erg lekker bij hem en wordt je zelfs (een beetje) verliefd op hem.

Wat vind je ervan als jouw dat zou gebeuren?

pi_7937285
Wat is dat nou weer voor vraag? Welke vrouw zou het nou erg vinden om een aardige man tegen te komen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_7937305
ik ben geen vrouw maar het is een beetje warig verhaal

tell us more about it

Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_7937329
Ben je de lelijke of de lekkere?
pi_7937342
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is dat nou weer voor vraag? Welke vrouw zou het nou erg vinden om een aardige man tegen te komen?
Is dat een nee?
pi_7937378
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:14 schreef Navelpluisje het volgende:

[..]

Is dat een nee?

Een nee op de vraag "Wat zou je ervan vinden?" ofzo?
Dat vindt toch niemand erg, om leuk met iemand te kunnen praten? Of begrijp ik het nou helemaal fout?
pi_7937381
inderdaad raar geformuleerd
pi_7937410
Ik heb het idee dat de topicstarter naar een of andere vorm van zefbevestiging aan het hengelen is, alleen ik heb geen idee wat voor een.
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_7937430
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:17 schreef zwijntje het volgende:
Ik heb het idee dat de topicstarter naar een of andere vorm van zefbevestiging aan het hengelen is, alleen ik heb geen idee wat voor een.
Zoiets van als je maar een leuk praatje hebt, maakt het niet uit of je lelijk bent?
pi_7937437
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Het gaat mij erom, is het eerlijk tegenover de vrouw: dat hij precies weet WAT hij zeggen moet om elke vrouw te kunnen verleiden?
Zou bijv. jij er moeite mee hebben als zo'n man je de juiste dingen verteld dat je een relatie begint of een leuke nacht met hem beleefd?
pi_7937462
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:18 schreef okietokio het volgende:

[..]

Het gaat mij erom, is het eerlijk tegenover de vrouw: dat hij precies weet WAT hij zeggen moet om elke vrouw te kunnen verleiden?
Zou bijv. jij er moeite mee hebben als zo'n man je de juiste dingen verteld dat je een relatie begint of een leuke nacht met hem beleefd?

Wat is daar mis mee? Daar lijdt dan toch niemand onder? Tenzij die man die vrouw gebruikt, maar dat hoeft niet per se zo te zijn...
pi_7937476
quote:

[..]

Zo werkt het alvast niet om mee te beginnen: wat vrouw X graag hoort hoef vrouw Y nog niet leuk te vinden.
pi_7937485
Ik snap het nog niet

Bedoel je zoiets als in de film "Thief of Hearts" waarbij de inbreker de dagboeken van een vrouw vindt en zich dan precies zo gaat gedragen als zij haar droomman beschreef? Nee, dat is niet eerlijk.

Maar als je gewoon jezelf bent en je raakt precies de goede snaar, wat is daar dan oneerlijk aan?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:20:44 #15
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_7937493
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:11 schreef okietokio het volgende:
aan de vrouwen:

stel dat een man zodanig tegen je praat, dat hij je hem helemaal ziet zitten... En die man kan iedereen zijn, die lelijkerd op de hoek of je lekkere buurjongen, maar hij weet precies wat te zeggen en daardoor voel je erg lekker bij hem en wordt je zelfs (een beetje) verliefd op hem.

Wat vind je ervan als jouw dat zou gebeuren?

'k zou het leuk vinden, maar ben dan ook een man. Als de sexuele aantrekking minimaal is zou er helaas toch weinig in zitten verder...
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_7937508
quote:

Hier kan je rijk mee worden joh!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_7937534
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:20 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Zo werkt het alvast niet om mee te beginnen: wat vrouw X graag hoort hoef vrouw Y nog niet leuk te vinden.

Nee, dat klopt. Maar stel dat deze man PRECIES weet hoe je elke vrouw zo moet bespelen dat hij het toch voor mekaar krijgt bij elke vrouw...
En of het nou waar is of niet dat dat kan dat is nu niet het punt van discussie.
De vraag is, is het eerlijk dat hij dat doet tegen over de vrouw?
pi_7937557
Volgens mij is er geen zak aan, als je altijd maar precies zegt wat iemand wil horen. Ik zou er iig. persoonlijk geen kloot aanvinden en ik kan toch wel met redelijke zekerheid zeggen: "De vrouwen die ik goed ken, ook niet"
pi_7937575
De vraag is meer is het eerlijk tegenover zichzelf denk ik , hiermee kan je lelijk je billen branden lijkt me . There is nothing worse then a woman scorned .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7937593
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap het nog niet

Bedoel je zoiets als in de film "Thief of Hearts"

Of de onovertroffen film "What Women Want"?
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Een nee op de vraag "Wat zou je ervan vinden?" ofzo?
Dat vindt toch niemand erg, om leuk met iemand te kunnen praten? Of begrijp ik het nou helemaal fout?

Ik ken geen mensen die het niet met je eens zouden zijn
pi_7937596
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:22 schreef okietokio het volgende:

[..]

Nee, dat klopt. Maar stel dat deze man PRECIES weet hoe je elke vrouw zo moet bespelen dat hij het toch voor mekaar krijgt bij elke vrouw...
En of het nou waar is of niet dat dat kan dat is nu niet het punt van discussie.

Als hij maar goed voor haar is nadat hij haar heeft 'gekregen', dan zie ik het probleem niet zo...
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:25:19 #22
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_7937598
Als het erom gaat dat hij precies zegt wat een vrouw dan blijkbaar 'wil' horen -al ben ik van mening dat dat bij iedere vrouw anders is- , zal snel genoeg blijken dat het een toneelspelletje is en dat hij dat alleen gebruikt om een vrouw te krijgen...
Gewoon jezelf zijn, vindt ze je leuk heb je geluk, anders heb je pech.
Geluk is een richting, geen punt
pi_7937639
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:22 schreef okietokio het volgende:

[..]

Wanneer iemand dingen zegt die hij [of zij] niet meent is dat wel enigszins oneerlijk over het algemeen. Meent hij [of zij] de dingen die hij zegt, no problem. Maar dat gaat niet alleen op bij de liefde.
  donderdag 16 januari 2003 @ 21:20:57 #24
39446 303
(C) Roland
pi_7938871
Moet de vraag niet zijn: wat vind je ervan als je er achter komt en erop terugkijkt?

Als ik het kon zou ik het in iedergeval goed misbruiken (net als elke andere man waarschijnlijk)...

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_7938948
Oh my God, ik ben zeer vatbaar voor dat soort types, maar ja ik heb twee jaar verkering ben helemaal gek op mijn huidige vriendje.
Ik geniet er wel van...
maar ik maak wel een ijslaagje om mezelf heen om net te doen alsof ik hem wel aardig vind maar voorderest niks wil...

het leven is kard ----keihard

Billie Holiday is Lady Day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')