Die handschoenen zijn er niet voor de klant, maar voor de kassiere zelf, anders zouden ze die na elke klant moeten wisselen of reinigen. En het lijkt me dat zij zelf mogen beslissen of ze die willen dragen. Waar ik mijn boodschappen doe draagt vrijwel niemand ze, alleen mensen op de versafdelingen, maar die dragen ze volgens mij altijd al, en een enkele vakkenvuller.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Natuurlijk deed ze dat niet bewust. Dat weet ik wel. Dat met die handschoenen was wel vreemd: daar waren ze wel heel strikt mee bij mijn supermarkt. Zoals gezegd maakte het me niet veel uit.
Ze deed dus wel een poging om haar elleboog te bereiken (ze had volgens mij ook nog iets in haar hand) maar dat lukte dus niet helemaal. Het was een ongelukkig moment en zeker niet een bewuste fout.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat niezen zou ik overigens wel wat van gezegd hebben als er niet eens een poging gedaan werd om in de elleboog en met het hoofd afgewend te niezen. Dat is gewoon niet netjes, ook voor de Corona-tijd al was dat not-done.
Inderdaad, ik zag ook weer een blauwe muur aan glimmende mandjes bij de ah staan...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:43 schreef Alieda-R het volgende:
Ook hebben ze alle draagmandjes en plastic rolmandjes weer op hun plek gezet, die mogen ook weer gebruikt worden in plaats van een kar.
Heb ik nog ruimschoots op voorraad. Hamsterèèn!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:21 schreef Kaji het volgende:
Er is nu echt al sinds het begin van het coronagebeuren geen gist te krijgen in alle supermarkten hier in de buurt.
Ik heb liever een medewerker die het met blote handen doet, maar die handen regelmatig wast, niet erin hoest of aan zijn neus of andere lichaamsdelen zit, dan een medewerker met handschoenen aan die denkt dat hij daardoor automatisch veilig werkt en zelden of nooit van handschoenen wisselt gedurende de dag.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:57 schreef gelestipjes het volgende:
Ik heb hier het idee dat ze dat hele maximum qua aantal klanten allang overboord gegooid hebben.
Ik moest laatst wachten op een karretje, toen was het al vrij druk. Maar toen kwam ik de zaterdag voor Pinksteren weer, en toen waren er nog tig karren beschikbaar terwijl het veel drukker was dan toen ik op een kar moest wachten. Het was voor mijn gevoel toen net zo druk als in het pre-corona tijdperk de dag voor een feestdag.
Bij de broodafdeling zag ik een medewerkster zonder tang of handschoenen broodjes in zakjes doen,ik vind dat normaal al niet erg hygienisch, maar vind het nu helemaal raar.
Waar iedereen met z'n broodpoten aanzit...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar het allerliefste inderdaad de tang. Want daarvan weet je vrij zeker dat die alleen met broodjes in contact komt en nergens anders voor gebruikt wordt.
Ik denk dat je in de wintermaanden helemaal een kanon door die zaak kan schietenquote:Op donderdag 11 juni 2020 20:18 schreef OProg het volgende:
Hier in het dorp is mijn supermarkt tegenwoordig tot 22:00 open. Wat een heerlijke rust dat laatste uur met meer vakkenvullers dan klanten.
Jij pakt de tang altijd eerst aan het deel vast waarmee je het brood ook pakt en draait hem daarna om?quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:45 schreef mthecatlover het volgende:
[..]
Waar iedereen met z'n broodpoten aanzit...
Precies, daarom laat ik die links liggen...quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De andere kant van die tang is net zo ‘vies’ als een winkelkarretje, weegschaal, pinapparaat en menig produkt wat in de winkel staat.
Bij die Aldi waar ik gister was, was het eerder al verplicht een tang te gebruiken. Maar ze hadden intussen sommige broodjes wel weer voorverpakt liggen, daar gold het kennelijk niet voor, dus dan mocht je wel met je hand die bak in. Lekker verwarrend weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:15 schreef mthecatlover het volgende:
[..]
Precies, daarom laat ik die links liggen...
Aankomende week ook bij AH 1+1 gratis😀😉.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:42 schreef Bocaj het volgende:
Zeker 1 + 1 gratis (wasmiddel, afwasmiddel, etc.)
Wel jammer dat het elke keer dezelfde producten zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Aankomende week ook bij AH 1+1 gratis😀😉.
Op mijn werk (bedrijfskantine) hangt ook zo’n ding. Die heb ik er ook al een keer per ongeluk af gestoten. Hangt aan het plafond vast met 3 haakjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaag bij AH al 2 keer die doorzichtige schermen bij de kassa door klanten er af gelopenZitten ook wel een beetje amateuristisch vast met twee haakjes.
Wij gaan ook binnenkort stoppen met de karren en mandjes schoonmaak. Het kost gewoon bergen met geld.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:28 schreef Nober het volgende:
Overal weer muntjes nodig voor je verplichte winkelwagentje.
Bij Plus moet je 50 cent pinnen als je geen muntje bij je hebt dus ben zonder wagentje de winkel in gegaan dat bleek gewoon te kunnen. Fuck de regels.
De revolutie is begonnen!quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:28 schreef Nober het volgende:
Overal weer muntjes nodig voor je verplichte winkelwagentje.
Bij Plus moet je 50 cent pinnen als je geen muntje bij je hebt dus ben zonder wagentje de winkel in gegaan dat bleek gewoon te kunnen. Fuck de regels.
Ook nog tegen een pion aangelopen bij de action alsof die blanke stippen de 1,5m niet voldoende duidelijk maken. Pion laten liggen waar die eindigde helaas geen applaus noch staande ovatie ontvangen.quote:
Stoer!quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook nog tegen een pion aangelopen bij de action alsof die blanke stippen de 1,5m niet voldoende duidelijk maken. Pion laten liggen waar die eindigde helaas geen applaus noch staande ovatie ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |