Het gaat immers over dat we tijdelijk onze vrijheid gaan verliezen, handhavers kunnen binnenkomen om overtreding te bekeuren, verplicht vaccineren, als je in overtreding gaat en je wilt geen boete betalen ga je dus de cel in.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even gemist, waar gaat die noodwet over en is dat momenteel gaande?
Zeker!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:49 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde, maar ik heb wel getekend. Ik heb liever dat ik toch in actie kom voor onze grondrechten.
Politie mag je huis in komen. Je mag niet met 3 mensen samen, en nog wat maatregelsquote:
Je mag wel met 3 in huis hebben, maar meer dan 3 in huis hebben is strafbaar,quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Politie mag je huis in komen. Je mag niet met 3 mensen samen, en nog wat maatregels
In de praktijk onhaalbaar, snap niet waarom hier zo’n paniek om is..quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Politie mag je huis in komen. Je mag niet met 3 mensen samen, en nog wat maatregels
Het is om te janken. Denk interne strijd, 50+ een ellende, FvD en dat Zembla-verhaal. VVD +12 zetels.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De oppositie is helaas ook al behoorlijk wat jaren niks meer. Er zijn weinig alternatieven.
Dat vind ik juist gevaarlijk. De overheid gaat niet bepalen wie en hoeveel mensen ik in mijn woning mag hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Je mag met wel met 3 in huis hebben, maar meer dan 3 in huis hebben is strafbaar,
Dit gaat echt veel te ver.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Maar ik heb ook bepaalde bedenkingen bij, hoe kan de politie controleren of we meer dan 3 in huis hebben?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat vind ik juist gevaarlijk. De overheid gaat niet bepalen wie en hoeveel mensen ik in mijn woning mag hebben.
Leuk dat je dat in een verzonnen post op Facebook hebt gelezen maar nu graag een echte link.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:52 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Het gaat immers over dat we tijdelijk onze vrijheid gaan verliezen, handhavers kunnen binnenkomen om overtreding te bekeuren, verplicht vaccineren, als je in overtreding gaat en je wilt geen boete betalen ga je dus de cel in.
Dat je van die (NSB) buren hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:56 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Maar ik heb ook bepaalde bedenkingen bij, hoe kan de politie controleren of we meer dan 3 in huis hebben?
Hiervan heb ik geen link van.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Leuk dat je dat in een verzonnen post op Facebook hebt gelezen maar nu graag een echte link.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op. Verzonnen en aangewakkerde Facebookpaniek.
Dus herhaal je maar onzin als "de noodwet zorgt ervoor dat iedereen verplicht moet vaccineren"?quote:
En iedereen op 5 mei lekker de 'vrijheid' vierenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat vind ik juist gevaarlijk. De overheid gaat niet bepalen wie en hoeveel mensen ik in mijn woning mag hebben.
Lekker binnen met z'n 3enquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En iedereen op 5 mei lekker de 'vrijheid' vieren
Dagelijkse controles.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:56 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Maar ik heb ook bepaalde bedenkingen bij, hoe kan de politie controleren of we meer dan 3 in huis hebben?
Gelezen. Nergens staat dat de noodwet het mogelijk maakt dat mensen zich verplicht moeten laten vaccineren of dat handhavers zonder bevel je huis binnen kunnen komen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:00 schreef F1gamer het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)maatregelen-a3997955
Stuk over de mogelijke noodwet
Dit ja. En ik denk dat het ook niet gaat om of jij nu 3 of 4 mensen in huis hebt, maar wel om de mogelijkheid om een feest van 50 man op privéterrein legaal te kunnen beëindigen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus herhaal je maar onzin als "de noodwet zorgt ervoor dat iedereen verplicht moet vaccineren"?
Besluit van 22 april 2020 tot vaststelling van het tijdstip van inwerkingtreding van de Tijdelijke wet COVID-19 Justitie en Veiligheidquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op. Verzonnen en aangewakkerde Facebookpaniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In verband met het spoedeisende karakter van de wet is bij de vaststelling van het moment van inwerkingtreding afgeweken van het beleid inzake vaste verandermomenten en de minimuminvoeringstermijn.
De Minister voor Rechtsbescherming,
S. Dekker
Staatsblad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |