verbaasd mij niks...quote:
20 stuks is nauwelijks grootverpakking te noemenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
Denk dat fles deze koopt, grootverpakking
[ afbeelding ]
Ik wil nog naar het tuincentrum, maar vrees voor enorme drukte. Waarom kunnen mensen niet thuis blijven, zodat ik de ruimte heb in de winkel?quote:
Omdat mensen niks beters te doen hebben dan vette zooi happend door een winkelstraat te lopenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik wil nog naar het tuincentrum, maar vrees voor enorme drukte. Waarom kunnen mensen niet thuis blijven, zodat ik de ruimte heb in de winkel?
Mijn lunch was een appelquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:57 schreef Koen66 het volgende:
Gebakken eitje met kaas en paprika.
En een Wasa vezelrijk met pindakaas
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik wil nog naar het tuincentrum, maar vrees voor enorme drukte. Waarom kunnen mensen niet thuis blijven, zodat ik de ruimte heb in de winkel?
die dingen zijn toch van staal, die gaan toch niet brandenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:58 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/tech/60(...)burgse-maasbree.html
Nee maar voor de apparatuur op die mast is vuur minder prettigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
die dingen zijn toch van staal, die gaan toch niet branden
Het staat op internet dus het is waarquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:01 schreef Karzai het volgende:
Ja er zijn helaas een toenemend aantal mensen die alleen nieuws van allerlei vage internet sites tot zich nemen
Te dichtbijquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:02 schreef Karzai het volgende:
Schiet em maar af met een raket naar de maan
Goed plan, ff een kast opruimen en dan ga ik je nadoenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:11 schreef Karzai het volgende:
geloof het niet, die moet 26 miljoen handtekeningen zetten onder als die wellfare cheques
Veel plezier CL Koenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:11 schreef Koen66 het volgende:
Kast opruimen > koffie drinken > caviahokken schoonmaken
Kusje voor Liesje nog even, want meh, moeilijkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ben naar de Action geweest.Weer genoeg verf en spuitlak voor de insecten. Viel daar echt mee, ook gelijk daar naar de supermarkt gegaan, daar kan je gewoon naar binnen lopen. En wagentje of MANDJE verplicht en dat was het. Geef me dan maar mijn AH, waar alles strak geregeld is.
Maar moest dus door de stad fietsen en wist niet wat ik zag joh, wat een hoop mensen.
Thanks! Is ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Kusje voor Liesje nog even, want meh, moeilijk
Ik ben aan het huismussen, al weken, dus geen idee eigenlijk
Inmiddels wel een innige band op afstand met de pakkerbezorger
Pics van en hoofd met?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |