abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7937212
Heb je ooit gehad dat je een film niet kon vinden in de rekken en daarom maar aan een medewerker vroeg waar de film stond, en toen te horen kreeg dat ze de film niet hadden?

Ik wel:

"Full Metal Jacket" hadden ze niet

pi_7937222
Wat een kutvideotheek, dan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:10:49 #3
28898 Darth.Vader
May the force be with me
pi_7937243
Goh even een lijstje opnoemen....

- Critters
- hellraiser
- nightmare on elmstreet

Zo'n beetje het hele horror rek is weg daar

The Dark side is stronger...
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:12:14 #4
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7937280
Ghost World hadden ze niet. Ik heb er meteen om gevraagd, de week dat hij volgens hen in die videotheek kwam. Ik kreeg te horen dat ze hem niet gekregen hadden van Universal :/
En nog steeds ligt hij niet in de videotheek alhier.
Zelfde geldt voor een video of DVD van Wallace & Gromit.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7937281
The Godfather part II...

Had nog niet zo lang deel I voor het eerst gezien en wilde dus ook deel II gaan kijken. Ik had al een paar keer deel III zien staan, maar kon deel II niet vinden. Even nagevraagd en bleken ze die niet meer te hebben.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_7937334
The Longest Day
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_7937365
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:12 schreef Isabeau het volgende:
The Godfather part II...

Had nog niet zo lang deel I voor het eerst gezien en wilde dus ook deel II gaan kijken. Ik had al een paar keer deel III zien staan, maar kon deel II niet vinden. Even nagevraagd en bleken ze die niet meer te hebben.

Hahah heel krom
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:16:40 #8
21161 marlins
What does mine say?.....sweet
pi_7937393
Videoland heeft Monsters Inc. gewoon helemaal niet???
ook verhuren ze geen xbox spelen, waarom niet is mij een raadsel

gelukkig zit ernaast een Filmclub en die heeft beide weer wel

pi_7937442
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:12 schreef SEMTEX het volgende:..............
Wallace & Gromit.
..............

bij VideoLand hadden Christiane F niet

zou die btw op dvd te koop zijn

Iedereen is uniek, behalve ik
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:19:56 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7937468
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:18 schreef madcap het volgende:

[..]

bij VideoLand hadden Christiane F niet

zou die btw op dvd te koop zijn

Christiane F is
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:20:47 #11
30560 2Mini
Official Logo
pi_7937496
Save the last dance... wel een bekende film..!
Camera 1... 1!
pi_7937539
quote:
Heb je ooit gehad dat je een film niet kon vinden in de rekken en . . . .
nee .. ik heb kazaa en winmx
Religion : Mankind's worst invention !
pi_7937652
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:22 schreef Flierp het volgende:

[..]

nee .. ik heb kazaa en winmx

Hehe, mol...
pi_7937733
Cube.

Ze hadden hem niet op DVD.
Wel op video, maar wie gebruikt dat nog .

pi_7937872
monthy python - geen een!
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:52:36 #16
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_7938229
ja Return of the living dead hebben ze nooit gehad bij de videotheek waar ik altijd kom.... dus heb ik speciaal voor die film mezelf bij een andere videotheek ingeschreven waar ik dus ook maar 1 keer wat heb gehuurd want hij zit een stuk verder weg
pi_7938333
Ik kan zowat nooit films ouder dan de Pink Panther films vinden in videotheken.
Weinig kans dat je een zwart-wit film tegenkomt. Vraag maar is naar Casablanca of zo...

pi_7938360
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:20 schreef 2Mini het volgende:
Save the last dance... wel een bekende film..!
pff.. wil ik niet aan herinnerd worden
  donderdag 16 januari 2003 @ 21:05:14 #19
39446 303
(C) Roland
pi_7938515
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:31 schreef Pardonlul het volgende:
Cube.

Ze hadden hem niet op DVD.
Wel op video, maar wie gebruikt dat nog .

Die heb ik al 10 keer gezien, wat een film! Trouwens niet zo duur in de budgetbak bij de FRS
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  donderdag 16 januari 2003 @ 21:13:04 #20
30560 2Mini
Official Logo
pi_7938702
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:58 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

pff.. wil ik niet aan herinnerd worden

WHAHHAHAHA
Camera 1... 1!
pi_7940533
Och, bij ons hier hebben ze echt weinig laatste jaren..schiet echt niet op..vooral nu echt zoveel van die nieuwere films...maar vrijwel heel weinig oude films die je soms wel weer eens wil zien.
  donderdag 16 januari 2003 @ 22:28:45 #22
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_7940701
Pi
Human Traffic
Sorted
Groove
Forbidden Planet (oldie)

Maar nee hoor die hebben ze niet...

One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_7941436
Hmmm, ik werk in een videotheek waar we ook een heleboel klassiekers niet hebben.

Het probleem is een beetje dat je als 'nieuwe' videotheek redelijk moeilijk aan die klassiekers kan komen.

Bovendien heb je (met videobanden én DVD) te maken met slijtage waardoor veel van je videobanden en DVD's kapot zijn voordat ze achterin een videotheek belanden als 'klassieker'.

Victory is mine!!
  vrijdag 17 januari 2003 @ 01:11:43 #24
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7943995
White Palace.. daar is m'n moeder al maaaaaaaaaaanden naar op zoek...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_7944257
Manga's en Cheech and Chong films. .
-
pi_7944580
Event Horizon
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 17 januari 2003 @ 17:41:42 #27
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_7955767
Ik werk ook in een videotheek, maar wij hebben redelijk veel klassiekers maar lang niet alle recente films, al zijn sommige zeker wel de moeite waard. De ergste voorbeelden zijn Donnie Darko en Irreversible. Dingen als Ichi the Killer hebben we ook nooit, en Animal Factory en Bully ook niet.
Gelukkig wel gewoon The Godfather (video en dvd), Full Metal Jacket, alle Hitchcocks, Bergman, Kurosawa, enz., zelfs Powwaqatsi en Koyaanisqatsi.
The short weekend begins with longing...
pi_7955786
De DVD van Requiem for a dream.
Is it washable?
pi_7955787
Kwam ik de videotheek binnen, hadden ze Superfuckers 9 nog geeneens. En dat noemt zich een videotheek.
Op ieder potje past een dekseltje, en dat ben ik!
pi_7955799
boondock saints

nog steeds niet gezien dus

vrijdag 17 januari 2003 @ 17:51:54 #31
44008 yellowfr
koke-rellen!!!
pi_7955964
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:41 schreef California het volgende:
Ik werk ook in een videotheek, maar wij hebben redelijk veel klassiekers maar lang niet alle recente films, al zijn sommige zeker wel de moeite waard. De ergste voorbeelden zijn Donnie Darko en Irreversible. Dingen als Ichi the Killer hebben we ook nooit, en Animal Factory en Bully ook niet.
Gelukkig wel gewoon The Godfather (video en dvd), Full Metal Jacket, alle Hitchcocks, Bergman, Kurosawa, enz., zelfs Powwaqatsi en Koyaanisqatsi.
ik werk ook in een videotheek, ik sta er van te kijken dat zoveel mensen op zoek zijn naar deze films, terwijl wij ze allemaal hebben
vhs en (als ze al uit zijn) dvd
zelfs alle films van cheech en chong en monty python

[Dit bericht is gewijzigd door yellowfr op 17-01-2003 17:57]

pi_7956102
Banana Joe met Bud Spencer
k*t videotheek
  vrijdag 17 januari 2003 @ 18:00:45 #33
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_7956140
Ik zoek St. FrancisVille Experience. Over geesten enzo. Bezeten huizen. Nergens te vinden.
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_7956407
Poison Ivy 2
  vrijdag 17 januari 2003 @ 18:27:08 #35
30408 California
pi_7956632
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:51 schreef yellowfr het volgende:

[..]

ik werk ook in een videotheek, ik sta er van te kijken dat zoveel mensen op zoek zijn naar deze films, terwijl wij ze allemaal hebben
vhs en (als ze al uit zijn) dvd
zelfs alle films van cheech en chong en monty python

We hebben nog niet echt veel dvd's. Die Hitchcock-box bijv. is toch wel een investering, zo goed loopt dat nou ook weer niet. Zelfde voor Kubrick dvd's, gelukkig heb ik Godfather box er wel door weten te drukken.
pi_7959571
Pulp Fiction op DVD niet
pi_7959620
Stephen King's IT

Is erg goed (en oud)

Skeft Hem Nu !!!
pi_7959626
the godfather... idioten
  vrijdag 17 januari 2003 @ 23:53:55 #39
40664 Durbin
Who knows..
pi_7963045
Eén keer gevraagd om Apocalypse Now (voordat de Redux-release was). Die hadden ze toen niet.

Voor de rest heb ik nog erg weinig kunnen vinden dat mijn videotheek niet had.

..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_7963208
Indiana Jones: Raiders of the lost ark
A Clockwork Orange
Requiem for a dream
Monty Python's Life of Brian

pi_7965735
ik heb zelf een videotheek, en heb alles wat hiervoor al genoemd is, behalve Christiane F, en die heb ik niet omdat er niet aan te komen is.

Zou wel eens willen weten of er uberhaubt een videotheek in Nederland is die m heeft.

Ook een veelgevraagde titel die geen enkele videotheek heeft: The Wave, populaire titel bij 30'ers (like me) die m destijds verplicht moesten kijken tijdens maatschappijleer

Abigail, I'm sure if there is something out there looking down on us from somewhere else in the universe...they're wise enough to stay away from us.
pi_7966995
The Nightmare before Christmas...een klassieker dacht ik zo.

Ook geen Tilsammens (Together)

zaterdag 18 januari 2003 @ 06:02:59 #43
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_7967023
Brat 2

Kutzooi

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_7967035
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:43 schreef goflow het volgende:
boondock saints

nog steeds niet gezien dus

Laat dat nou een goedkope kutfilm zijn die niemand hoeft te zien.
Jij Blij
Helpt waar hij kan!
pi_7967802
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 02:01 schreef TinToR het volgende:
Ook een veelgevraagde titel die geen enkele videotheek heeft: The Wave, populaire titel bij 30'ers (like me) die m destijds verplicht moesten kijken tijdens maatschappijleer
Is dat niet die film over een of ander experiment van opdeling in groeperingen op een school wat totaal uit de hand loopt ?

Die heb ik dan inderdaad op de Havo gezien. (Ben 23.)

..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 11:11:06 #46
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_7967904
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 11:01 schreef Durbin het volgende:

[..]

Is dat niet die film over een of ander experiment van opdeling in groeperingen op een school wat totaal uit de hand loopt ?

Die heb ik dan inderdaad op de Havo gezien. (Ben 23.)

Kheb m ook gezien, werd op een gegeven moment bijna een soort "Nazi" groepering.. Was een coole film. Ben 19 btw.
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
  zaterdag 18 januari 2003 @ 13:26:49 #47
44008 yellowfr
koke-rellen!!!
pi_7969699
quote:
ik heb zelf een videotheek, en heb alles wat hiervoor al genoemd is, behalve Christiane F, en die heb ik niet omdat er niet aan te komen is.

Zou wel eens willen weten of er uberhaubt een videotheek in Nederland is die m heeft.

onze videotheek heeft hem op video en dvd
www.videotheekbakker.nl
zijn we toch een van de weinige
  zaterdag 18 januari 2003 @ 14:16:52 #48
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_7970420
Klote videotheek bij mij heeft helemaal geen films zoals Godfather,Scarface,Donnie Brasco dus geen echte Mob movies Heel nep vind ik het
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_7971017
hoe groot moet een videotheek wel niet zijn om alle films te hebben???
  zaterdag 18 januari 2003 @ 15:14:44 #50
44906 merino
World of Sleepers
pi_7971036
bij mij hadden ze 1492: Conquest of Paradise by Ridley Scott niet eens

en ze hebben een belaberde disney collectie (merino is groot Disney Classics fan !!)

I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_7971053
Belly en Menace To Society
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_7971288
tja ... ik wou een maand geleden the godfather huren maar mijn videotheek had deze gewoon niet
erg gewoon ... die kerel heeft iets van 7000 titels in zijn rekken maar die klassieker heeft ie gewoon niet
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_8009136
The Green Mile, op DVD

Want het was een oude film Waarom hebben ze dan wel Airplane op DVD? Die film is in 1913 gemaakt ofzo En dan was het nog Videoland ook (of zegt dat niks).

pi_8010120
Ik werk zelf bij Videoland, maar inderdaad, al hebben we nog zo veel films in de collectie, vooral de oudere films moeten het soms ontgelden, zelfs de klassiekers.

En dat de oudere films niet op dvd zijn ligt niet aan de videotheken, dat ligt aan de rechten die op de verhuurdvd's zitten. Kijk, we zouden het liefst gewoon dvd's in de winkel kopen om zo de collectie op peil te brengen, maar dit mag niet, kunnen we ontzettend grote boetes op krijgen. Wij moeten via de leverancier speciale dvd's kopen die bestemd zijn voor verhuur en die kosten een eurotje of 150 per stuk. Daar verdienen die filmsterren ook zo goed op. Voor de oude films zijn er naar mijn weten in ieder geval geen verhuurdvd's gemaakt. Kunnen wij dus ook niet aan komen. De verhuur is op dit moment ook heel erg gericht op de nieuwe dvd's die elke week uitkomen, komt het meeste geld voor binnen, dus waarom zouden de leveranciers dan ook moeite gaan doen om oudere dvd's op verhuur te leveren. Gaat toch vaak om het geld he.

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_8017919
quote:
Op maandag 20 januari 2003 18:15 schreef maarteniscrazy het volgende:
Ik werk zelf bij Videoland, maar inderdaad, al hebben we nog zo veel films in de collectie, vooral de oudere films moeten het soms ontgelden, zelfs de klassiekers.

En dat de oudere films niet op dvd zijn ligt niet aan de videotheken, dat ligt aan de rechten die op de verhuurdvd's zitten. Kijk, we zouden het liefst gewoon dvd's in de winkel kopen om zo de collectie op peil te brengen, maar dit mag niet, kunnen we ontzettend grote boetes op krijgen. Wij moeten via de leverancier speciale dvd's kopen die bestemd zijn voor verhuur en die kosten een eurotje of 150 per stuk. Daar verdienen die filmsterren ook zo goed op. Voor de oude films zijn er naar mijn weten in ieder geval geen verhuurdvd's gemaakt. Kunnen wij dus ook niet aan komen.

Hierboven heb je het over oude titels die niet op verhuur dvd te krijgen zijn. Bij mij verderop zit ook nog een videotheek (videotheek Hollywood) en daar hebben ze titels als "The godfather" "Scent of a women" "Far and Away" "Days of thunder" wel gewoon te huur. Dus het kan wel.

Ik kom ook vaak bij videoland, bij een filiaal bij mij in de buurt. En werkelijk waar, daar hebben ze zelfs Schindler's list niet. (dan heb ik het over video-versie, en dvd uiteraard ook niet) !!!
Eén van de beste films aller tijden. Bij videoland, waar anders?
Zeg nou zelf, als jij een videotheek binnenloopt, dan verwacht je toch wel een 'ja' als je vraagt: "Hebben jullie Schindler's list?"

"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  dinsdag 21 januari 2003 @ 01:01:57 #56
30408 California
pi_8019297
quote:

Moviecenter heeft op video en op dvd. (is een Amsterdamse keten.)
Waar zit jij?
pi_8021254
quote:
Op maandag 20 januari 2003 23:55 schreef Swordfish het volgende:

[..]

Hierboven heb je het over oude titels die niet op verhuur dvd te krijgen zijn. Bij mij verderop zit ook nog een videotheek (videotheek Hollywood) en daar hebben ze titels als "The godfather" "Scent of a women" "Far and Away" "Days of thunder" wel gewoon te huur. Dus het kan wel.

Ik kom ook vaak bij videoland, bij een filiaal bij mij in de buurt. En werkelijk waar, daar hebben ze zelfs Schindler's list niet. (dan heb ik het over video-versie, en dvd uiteraard ook niet) !!!
Eén van de beste films aller tijden. Bij videoland, waar anders?
Zeg nou zelf, als jij een videotheek binnenloopt, dan verwacht je toch wel een 'ja' als je vraagt: "Hebben jullie Schindler's list?"

Toen DVD begon in te komen en de videotheek die dus ook in de collectie wilde hebben, waren er nog geen regels voor en hebben we veel dvd's gewoon in de winkel gekocht. Toen het echt een markt begon te worden kon dat niet meer, door bovengenoemde regels.
En wat betreft Schindler's list, heb je helemaal gelijk in en snap ik ook geen kloot van, want zo zijn er wel meer titels die je gewoon in je collectie moet hebben. Het is natuurlijk wel zo dat ze kapotgedraaid kunnen zijn, omdat ze toch al wat ouder zijn, maar dan zal er toch nog wel een manier moeten zijn waarop wij eraan kunnen komen. Maar ook dit is weer heel lastig of niet te doen, omdat de leveranciers voor het geld gaan en zich volledig richten op de nieuwe dvd's. Erg jammer
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_8021280
The Breakfast Club
pi_8030451
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 09:23 schreef Kuupke het volgende:
The Breakfast Club
die is al zo vaak op tv geweest dat je hem best wel zelf ff op een tapje had kunnen zetten
Iedereen is uniek, behalve ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')