Ik wel:
"Full Metal Jacket" hadden ze niet
- Critters
- hellraiser
- nightmare on elmstreet
Zo'n beetje het hele horror rek is weg daar
Had nog niet zo lang deel I voor het eerst gezien en wilde dus ook deel II gaan kijken. Ik had al een paar keer deel III zien staan, maar kon deel II niet vinden. Even nagevraagd en bleken ze die niet meer te hebben.
quote:Hahah heel krom
Op donderdag 16 januari 2003 20:12 schreef Isabeau het volgende:
The Godfather part II...Had nog niet zo lang deel I voor het eerst gezien en wilde dus ook deel II gaan kijken. Ik had al een paar keer deel III zien staan, maar kon deel II niet vinden. Even nagevraagd en bleken ze die niet meer te hebben.
gelukkig zit ernaast een Filmclub en die heeft beide weer wel
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:12 schreef SEMTEX het volgende:..............
Wallace & Gromit.
..............
bij VideoLand hadden Christiane F niet
zou die btw op dvd te koop zijn
quote:Christiane F is
Op donderdag 16 januari 2003 20:18 schreef madcap het volgende:[..]
![]()
bij VideoLand hadden Christiane F niet
zou die btw op dvd te koop zijn
quote:nee .. ik heb kazaa en winmx
Heb je ooit gehad dat je een film niet kon vinden in de rekken en . . . .
quote:Hehe, mol...
Op donderdag 16 januari 2003 20:22 schreef Flierp het volgende:[..]
nee .. ik heb kazaa en winmx
quote:pff.. wil ik niet aan herinnerd worden
Op donderdag 16 januari 2003 20:20 schreef 2Mini het volgende:
Save the last dance... wel een bekende film..!
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:31 schreef Pardonlul het volgende:
Cube.Ze hadden hem niet op DVD.
Wel op video, maar wie gebruikt dat nog.
quote:WHAHHAHAHA
Op donderdag 16 januari 2003 20:58 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
pff.. wil ik niet aan herinnerd worden
Maar nee hoor die hebben ze niet...
Het probleem is een beetje dat je als 'nieuwe' videotheek redelijk moeilijk aan die klassiekers kan komen.
Bovendien heb je (met videobanden én DVD) te maken met slijtage waardoor veel van je videobanden en DVD's kapot zijn voordat ze achterin een videotheek belanden als 'klassieker'.
quote:ik werk ook in een videotheek, ik sta er van te kijken dat zoveel mensen op zoek zijn naar deze films, terwijl wij ze allemaal hebben
Op vrijdag 17 januari 2003 17:41 schreef California het volgende:
Ik werk ook in een videotheek, maar wij hebben redelijk veel klassiekers maar lang niet alle recente films, al zijn sommige zeker wel de moeite waard. De ergste voorbeelden zijn Donnie Darko en Irreversible. Dingen als Ichi the Killer hebben we ook nooit, en Animal Factory en Bully ook niet.
Gelukkig wel gewoon The Godfather (video en dvd), Full Metal Jacket, alle Hitchcocks, Bergman, Kurosawa, enz., zelfs Powwaqatsi en Koyaanisqatsi.
[Dit bericht is gewijzigd door yellowfr op 17-01-2003 17:57]
quote:We hebben nog niet echt veel dvd's. Die Hitchcock-box bijv. is toch wel een investering, zo goed loopt dat nou ook weer niet. Zelfde voor Kubrick dvd's, gelukkig heb ik Godfather box er wel door weten te drukken.
Op vrijdag 17 januari 2003 17:51 schreef yellowfr het volgende:[..]
ik werk ook in een videotheek, ik sta er van te kijken dat zoveel mensen op zoek zijn naar deze films, terwijl wij ze allemaal hebben
vhs en (als ze al uit zijn) dvd
zelfs alle films van cheech en chong en monty python
Voor de rest heb ik nog erg weinig kunnen vinden dat mijn videotheek niet had.
Zou wel eens willen weten of er uberhaubt een videotheek in Nederland is die m heeft.
Ook een veelgevraagde titel die geen enkele videotheek heeft: The Wave, populaire titel bij 30'ers (like me) die m destijds verplicht moesten kijken tijdens maatschappijleer
Kutzooi
quote:Laat dat nou een goedkope kutfilm zijn die niemand hoeft te zien.
Op vrijdag 17 januari 2003 17:43 schreef goflow het volgende:
boondock saintsnog steeds niet gezien dus
quote:Is dat niet die film over een of ander experiment van opdeling in groeperingen op een school wat totaal uit de hand loopt ?
Op zaterdag 18 januari 2003 02:01 schreef TinToR het volgende:
Ook een veelgevraagde titel die geen enkele videotheek heeft: The Wave, populaire titel bij 30'ers (like me) die m destijds verplicht moesten kijken tijdens maatschappijleer
Die heb ik dan inderdaad op de Havo gezien. (Ben 23.)
quote:Kheb m ook gezien, werd op een gegeven moment bijna een soort "Nazi" groepering.. Was een coole film. Ben 19 btw.
Op zaterdag 18 januari 2003 11:01 schreef Durbin het volgende:[..]
Is dat niet die film over een of ander experiment van opdeling in groeperingen op een school wat totaal uit de hand loopt ?
Die heb ik dan inderdaad op de Havo gezien. (Ben 23.)
quote:onze videotheek heeft hem op video en dvd
ik heb zelf een videotheek, en heb alles wat hiervoor al genoemd is, behalve Christiane F, en die heb ik niet omdat er niet aan te komen is.Zou wel eens willen weten of er uberhaubt een videotheek in Nederland is die m heeft.
en ze hebben een belaberde disney collectie (merino is groot Disney Classics fan !!)
Want het was een oude film Waarom hebben ze dan wel Airplane op DVD? Die film is in 1913 gemaakt ofzo
En dan was het nog Videoland ook (of zegt dat niks).
En dat de oudere films niet op dvd zijn ligt niet aan de videotheken, dat ligt aan de rechten die op de verhuurdvd's zitten. Kijk, we zouden het liefst gewoon dvd's in de winkel kopen om zo de collectie op peil te brengen, maar dit mag niet, kunnen we ontzettend grote boetes op krijgen. Wij moeten via de leverancier speciale dvd's kopen die bestemd zijn voor verhuur en die kosten een eurotje of 150 per stuk. Daar verdienen die filmsterren ook zo goed op. Voor de oude films zijn er naar mijn weten in ieder geval geen verhuurdvd's gemaakt. Kunnen wij dus ook niet aan komen. De verhuur is op dit moment ook heel erg gericht op de nieuwe dvd's die elke week uitkomen, komt het meeste geld voor binnen, dus waarom zouden de leveranciers dan ook moeite gaan doen om oudere dvd's op verhuur te leveren. Gaat toch vaak om het geld he.
quote:Hierboven heb je het over oude titels die niet op verhuur dvd te krijgen zijn. Bij mij verderop zit ook nog een videotheek (videotheek Hollywood) en daar hebben ze titels als "The godfather" "Scent of a women" "Far and Away" "Days of thunder" wel gewoon te huur. Dus het kan wel.
Op maandag 20 januari 2003 18:15 schreef maarteniscrazy het volgende:
Ik werk zelf bij Videoland, maar inderdaad, al hebben we nog zo veel films in de collectie, vooral de oudere films moeten het soms ontgelden, zelfs de klassiekers.En dat de oudere films niet op dvd zijn ligt niet aan de videotheken, dat ligt aan de rechten die op de verhuurdvd's zitten. Kijk, we zouden het liefst gewoon dvd's in de winkel kopen om zo de collectie op peil te brengen, maar dit mag niet, kunnen we ontzettend grote boetes op krijgen. Wij moeten via de leverancier speciale dvd's kopen die bestemd zijn voor verhuur en die kosten een eurotje of 150 per stuk. Daar verdienen die filmsterren ook zo goed op. Voor de oude films zijn er naar mijn weten in ieder geval geen verhuurdvd's gemaakt. Kunnen wij dus ook niet aan komen.
Ik kom ook vaak bij videoland, bij een filiaal bij mij in de buurt. En werkelijk waar, daar hebben ze zelfs Schindler's list niet. (dan heb ik het over video-versie, en dvd uiteraard ook niet) !!!
Eén van de beste films aller tijden. Bij videoland, waar anders?
Zeg nou zelf, als jij een videotheek binnenloopt, dan verwacht je toch wel een 'ja' als je vraagt: "Hebben jullie Schindler's list?"
quote:Moviecenter heeft op video en op dvd. (is een Amsterdamse keten.)
ik heb zelf een videotheek, en heb alles wat hiervoor al genoemd is, behalve Christiane F, en die heb ik niet omdat er niet aan te komen is.Zou wel eens willen weten of er uberhaubt een videotheek in Nederland is die m heeft.
quote:Toen DVD begon in te komen en de videotheek die dus ook in de collectie wilde hebben, waren er nog geen regels voor en hebben we veel dvd's gewoon in de winkel gekocht. Toen het echt een markt begon te worden kon dat niet meer, door bovengenoemde regels.
Op maandag 20 januari 2003 23:55 schreef Swordfish het volgende:[..]
Hierboven heb je het over oude titels die niet op verhuur dvd te krijgen zijn. Bij mij verderop zit ook nog een videotheek (videotheek Hollywood) en daar hebben ze titels als "The godfather" "Scent of a women" "Far and Away" "Days of thunder" wel gewoon te huur. Dus het kan wel.
Ik kom ook vaak bij videoland, bij een filiaal bij mij in de buurt. En werkelijk waar, daar hebben ze zelfs Schindler's list niet. (dan heb ik het over video-versie, en dvd uiteraard ook niet) !!!
Eén van de beste films aller tijden. Bij videoland, waar anders?
Zeg nou zelf, als jij een videotheek binnenloopt, dan verwacht je toch wel een 'ja' als je vraagt: "Hebben jullie Schindler's list?"
quote:die is al zo vaak op tv geweest dat je hem best wel zelf ff op een tapje had kunnen zetten
Op dinsdag 21 januari 2003 09:23 schreef Kuupke het volgende:
The Breakfast Club
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |