Hoeveel écht gevestigde namen doen mee dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De muziekindustrie is niet perse een eerlijke industrie, iets dergelijks zal je me niet horen beweren. Dat gezegd hebbende is talent wat zich nog moet bewijzen tegenover gevestigde namen zetten gewoon geen eerlijke strijd.
Ja doe me dit serieus niet aan, want ik ben te lang geleden gestopt met kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hoeveel écht gevestigde namen doen mee dan?
Truste!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar goed de Faouzia nr. 1 is weer voor een deel veiliggesteld, dus ik kan vredig de rust opzoeken. Hoe vaak jullie ook zullen roepen:
Tabee
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar goed de Faouzia nr. 1 is weer voor een deel veiliggesteld, dus ik kan vredig de rust opzoeken. Hoe vaak jullie ook zullen roepen:
Tabee
Gek is dat hè hoe sommige nummers werken, die kan je nonstop draaien.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:47 schreef KillemWieft het volgende:
Ge-wel-dig!![]()
![]()
Krijg er gewoon geen genoeg van.
Hoewel dit nummer mij een super kut gevoel geeft. Kan het niet altijd aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:51 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Gek is dat hè hoe sommige nummers werken, die kan je nonstop draaien.
Oh. How come?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoewel dit nummer mij een super kut gevoel geeft. Kan het niet altijd aan.
Geen idee. Niet eens de tekst, maar de muziek. Die loop. Kill en pijnlijk. Heb ik ook met veel repeteerde elektronische muziek. Vooral de nachts, krijg daar een naar gevoel van.quote:
Jij gebruikt drugs, ik wijn. Dat geeft een ander gevoel?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee. Niet eens de tekst, maar de muziek. Die loop. Kill en pijnlijk. Heb ik ook met veel repeteerde elektronische muziek. Vooral de nachts, krijg daar een naar gevoel van.
Ik ben nuchter en had dat als tiener al. Bepaalde 80’s songs hebben ook dat effect op mij. Nemen mij helemaal terug naar die tijd en hoewel ik een prima jeugd heb gehad voelt het niet fijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij gebruikt drugs, ik wijn. Dat geeft een ander gevoel?
Mis je je normale leven nu?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee. Niet eens de tekst, maar de muziek. Die loop. Kill en pijnlijk. Heb ik ook met veel repeteerde elektronische muziek. Vooral de nachts, krijg daar een naar gevoel van.
Gek. Ik voel me juist helemaal zen met muziek uit die tijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben nuchter en had dat als tiener al. Bepaalde 80’s songs hebben ook dat effect op mij. Nemen mij helemaal terug naar die tijd en hoewel ik een prima jeugd heb gehad voelt het niet fijn.
Voor Corona?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het "'normale"' leven wat je had voor al dit alles.
Nee, dat niet. Ben meer bezorgd dat we zo hard genaaid gaan worden. Worden we nu al, maar dit is slechts het begin.quote:
We? En hoe dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ben meer bezorgd dat we zo hard genaaid gaan worden. Worden we nu al, maar dit is slechts het begin.
Werkloosheid, beperkingen, nog meer controle door de overheid, vaccinaties etc etc.quote:
Pedo's zijn geen grapje, van deze man weten we het niet zeker.quote:
Heb ik al zo vaak antwoord op gegeven, dus dat doe ik niet meer.quote:
Nu.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb ik al zo vaak antwoord op gegeven, dus dat doe ik niet meer.
Hij had zelfs een schilderij laten maken waarop hij staat afgebeeld als Pan, dat mythologische wezen dat met z’n panfluit kinderen betoverde en er seks mee had. Waarom zou je jezelf met zo’n figuur willen vereenzelvigen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Pedo's zijn geen grapje, van deze man weten we het niet zeker.
Zoals?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:13 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vind jou namelijk vaker angstig klinken over bepaalde zaken.
Nee ik niet, ik post ook echt amper iets van hem sinds die toestanden. Al vind ik veel van z'n muziek geweldig.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij had zelfs een schilderij laten maken waarop hij staat afgebeeld als Pan, dat mythologische wezen dat met z’n panfluit kinderen betoverde en er seks mee had. Waarom zou je jezelf met zo’n figuur willen vereenzelvigen?
Ik kan dat wel scheiden. De artiest en de mens. Ik zet dat soort figuren ook nooit op een voetstuk als persoon. De persoon kennen we niet en heel veel artiesten/kunstenaars zijn best fucked up.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee ik niet, ik post ook echt amper iets van hem sinds die toestanden. Al vind ik veel van z'n muziek geweldig.
Ik denk dat Prince, en we houden beiden van Prince, zeker een kant had die we amper kennen. Maar aan de andere kant, jij noemt nu de fans. Fans can go crazy.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kan dat wel scheiden. De artiest en de mens. Ik zet dat soort figuren ook nooit op een voetstuk als persoon. De persoon kennen we niet en heel veel artiesten/kunstenaars zijn best fucked up.
Prince geweldige artiest, maar als mens niet altijd zo tof. Je eigen fans voor de rechter slepen kan echt niet.
Maar goed, muziek:
Het ging niet om gekke fans. Gewoon websites en fanzines zoals Uptown.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik denk dat prince, en we houden beiden van Prince, zeker een kant had die we amper kennen. Maar aan de andere kant, jij noemt nu de fans. Fans can go crazy.
Dat zie je bij zoveel beroemdheden.
Ik ken de gekte rondom The Walking Dead, die gingen echt ver die fans. Te ver. Veel te ver.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het ging niet om gekke fans. Gewoon websites en fanzines zoals Uptown.
Kloptquote:
Websites zoals die van m’n vriend Ted Daniel? Waar lyrics op stonden die nergens anders te vinden waren? Niks geks aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:34 schreef IxCalypso het volgende:
Die websites zijn vaak crazy fans Killem
Geen idee wie Ted Daniel isquote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Websites zoals die van m’n vriend Ted Daniel? Waar lyrics op stonden die nergens anders te vinden waren? Niks geks aan.
Maar meneertje was een control freak. Daarom had hij een hekel aan AMP.
Je weet sowieso weinig over Prince valt me vaak op. Maar goed ik had het over de eerste sites zo’n 20-25 jaar geleden alweer. Meer dat lyrics die niet in de cd booklets stonden en een paar reviews van concerten e.d. stonden er niet op. Kon ook niet in die tijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:39 schreef IxCalypso het volgende:
Ik volg geen fansites Killem ^^
Ja bij TWD deed ik dat ooit, snel mee opgehouden ook.
Ik weet heel veel over Prince, maar ik hou niet van roddelsquote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je weet sowieso weinig over Prince valt me vaak op. Maar goed ik had het over de eerste sites zo’n 20-25 jaar geleden alweer. Meer dat lyrics die niet in de cd booklets stonden en een paar reviews van concerten e.d. stonden er niet op. Kon ook niet in die tijd.
Daarom liggen Puzzie en ik elkaar ook nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:45 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik weet heel veel over Prince, maar ik hou niet van roddels
Wie heeft het over roddels?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:45 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik weet heel veel over Prince, maar ik hou niet van roddels
Veel fansites zijn roddels.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wie heeft het over roddels?![]()
Ik ga pitten.
Dit is wel je standaard nummer voor alle vrouwen right?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wie heeft het over roddels?![]()
Ik ga pitten.
Lees nog maar even terug wat ik zei over de inhoud van die sites. Of niet, want je zal toch voet bij stuk houden en volhouden dat het om roddelsites ging terwijl je ze niet eens kent. Sommige mensen....quote:
Doris was een geweldige vrouw.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dit is wel je standaard nummer voor alle vrouwen right?
Je kent mij ook niet. Sommige mensenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lees nog maar even terug wat ik zei over de inhoud van die sites. Of niet, want je zal toch voet bij stuk houden en volhouden dat het om roddelsites ging terwijl je ze niet eens kent. Sommige mensen....
![]()
quote:
Wat een haat op de vroege ochtend.quote:
Wederkerige fans beste fans.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:37 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vind het wel gezellig zo met Sebbe, iemand die ook praat.
Hou daar van
Ah goedemorgen Alexquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Wat een haat op de vroege ochtend.
Jammer. Je hebt een hoop Magic (feat. Tim Morrison) - Bingo Players Edit, a song by Mystique, Tim Morrison, Bingo Players on Spotifyquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah goedemorgen Alex![]()
![]()
Trek het je niet aan![]()
Ik ben al bewust gisternacht weggebleven van een hoop fantasieloze mensen in dit topic.. heerlijk![]()
Wat ik niet heb meegemaakt heb ik ook niet gemistquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jammer. Je hebt een hoop Magic (feat. Tim Morrison) - Bingo Players Edit, a song by Mystique, Tim Morrison, Bingo Players on Spotify
gemist
Ayyy puzzie, zekers te weten wel!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:01 schreef puzziepie het volgende:
Oei @:DanOam The Upbeats is leuk luisteren !!
Lekkahhhhquote:
Wat is deze? Heeft wel iets bazigsquote:
deze is voor jouquote:
Calorietjes weer verbrand, thxquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
deze is voor jou
[ afbeelding ]
Drum & Bass van Noisia (NL) en The Upbeats (NZ)quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat is deze? Heeft wel iets bazigs
Noord-Zuidië?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:37 schreef DanOam het volgende:
[..]
Drum & Bass van Noisia (NL) en The Upbeats (NZ)
Ja man xDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:41 schreef DanOam het volgende:
[..]
Ja man xDOké lach me in dit topic echt keihard uit, maar tot op de dag van vandaag dacht ik dat het in het Engels New Sealand wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gwn meelachen toch haha is gezond Gquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oké lach me in dit topic echt keihard uit, maar tot op de dag van vandaag dacht ik dat het in het Engels New Sealand was![]()
Sowieso. Zelfspot is mij niet vreemd en ik vind het zelf ook wel bizar dat het me nooit is opgevallenquote:
Ai nice, kan gebeurenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sowieso. Zelfspot is mij niet vreemd en ik vind het zelf ook wel bizar dat het me nooit is opgevallen
Laturssquote:
One more Light ....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
One More Night, a song by Milos, Ima Sobé on Spotify
One more GoaLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |