Hoeveel écht gevestigde namen doen mee dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De muziekindustrie is niet perse een eerlijke industrie, iets dergelijks zal je me niet horen beweren. Dat gezegd hebbende is talent wat zich nog moet bewijzen tegenover gevestigde namen zetten gewoon geen eerlijke strijd.
Ja doe me dit serieus niet aan, want ik ben te lang geleden gestopt met kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hoeveel écht gevestigde namen doen mee dan?
Truste!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar goed de Faouzia nr. 1 is weer voor een deel veiliggesteld, dus ik kan vredig de rust opzoeken. Hoe vaak jullie ook zullen roepen:
Tabee
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar goed de Faouzia nr. 1 is weer voor een deel veiliggesteld, dus ik kan vredig de rust opzoeken. Hoe vaak jullie ook zullen roepen:
Tabee
Gek is dat hè hoe sommige nummers werken, die kan je nonstop draaien.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:47 schreef KillemWieft het volgende:
Ge-wel-dig!![]()
![]()
Krijg er gewoon geen genoeg van.
Hoewel dit nummer mij een super kut gevoel geeft. Kan het niet altijd aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:51 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Gek is dat hè hoe sommige nummers werken, die kan je nonstop draaien.
Oh. How come?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoewel dit nummer mij een super kut gevoel geeft. Kan het niet altijd aan.
Geen idee. Niet eens de tekst, maar de muziek. Die loop. Kill en pijnlijk. Heb ik ook met veel repeteerde elektronische muziek. Vooral de nachts, krijg daar een naar gevoel van.quote:
Jij gebruikt drugs, ik wijn. Dat geeft een ander gevoel?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee. Niet eens de tekst, maar de muziek. Die loop. Kill en pijnlijk. Heb ik ook met veel repeteerde elektronische muziek. Vooral de nachts, krijg daar een naar gevoel van.
Ik ben nuchter en had dat als tiener al. Bepaalde 80’s songs hebben ook dat effect op mij. Nemen mij helemaal terug naar die tijd en hoewel ik een prima jeugd heb gehad voelt het niet fijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij gebruikt drugs, ik wijn. Dat geeft een ander gevoel?
Mis je je normale leven nu?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 04:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee. Niet eens de tekst, maar de muziek. Die loop. Kill en pijnlijk. Heb ik ook met veel repeteerde elektronische muziek. Vooral de nachts, krijg daar een naar gevoel van.
Gek. Ik voel me juist helemaal zen met muziek uit die tijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben nuchter en had dat als tiener al. Bepaalde 80’s songs hebben ook dat effect op mij. Nemen mij helemaal terug naar die tijd en hoewel ik een prima jeugd heb gehad voelt het niet fijn.
Voor Corona?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het "'normale"' leven wat je had voor al dit alles.
Nee, dat niet. Ben meer bezorgd dat we zo hard genaaid gaan worden. Worden we nu al, maar dit is slechts het begin.quote:
We? En hoe dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ben meer bezorgd dat we zo hard genaaid gaan worden. Worden we nu al, maar dit is slechts het begin.
Werkloosheid, beperkingen, nog meer controle door de overheid, vaccinaties etc etc.quote:
Pedo's zijn geen grapje, van deze man weten we het niet zeker.quote:
Heb ik al zo vaak antwoord op gegeven, dus dat doe ik niet meer.quote:
Nu.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb ik al zo vaak antwoord op gegeven, dus dat doe ik niet meer.
Hij had zelfs een schilderij laten maken waarop hij staat afgebeeld als Pan, dat mythologische wezen dat met z’n panfluit kinderen betoverde en er seks mee had. Waarom zou je jezelf met zo’n figuur willen vereenzelvigen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Pedo's zijn geen grapje, van deze man weten we het niet zeker.
Zoals?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:13 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vind jou namelijk vaker angstig klinken over bepaalde zaken.
Nee ik niet, ik post ook echt amper iets van hem sinds die toestanden. Al vind ik veel van z'n muziek geweldig.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij had zelfs een schilderij laten maken waarop hij staat afgebeeld als Pan, dat mythologische wezen dat met z’n panfluit kinderen betoverde en er seks mee had. Waarom zou je jezelf met zo’n figuur willen vereenzelvigen?
Ik kan dat wel scheiden. De artiest en de mens. Ik zet dat soort figuren ook nooit op een voetstuk als persoon. De persoon kennen we niet en heel veel artiesten/kunstenaars zijn best fucked up.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee ik niet, ik post ook echt amper iets van hem sinds die toestanden. Al vind ik veel van z'n muziek geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |