Ze doen hun best maar, ze komen niet van de Virtual Machine in mijn daadwerkelijke pc.quote:
Ga ik ook doen heb wel ergens een VM die ik kan misbruikenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar, ze komen niet van de Virtual Machine in mijn daadwerkelijke pc.
Die mensen moeten toch ook eten?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu een programma waarin een gezin te dik is. 4 leden, 3 zijn te dik....
hebben ze fucking VIJF koelkasten
Ja ik heb ook een eigen koelkast. En kijk wat daarvan is gekomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja normaal toch dat je allen een eigen koelkast hebt
Loombandjes.quote:
*kijkt*quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een eigen koelkast. En kijk wat daarvan is gekomen.
Ik zal even op en neer springen. Dan sla ik mezelf een blauw oog met m'n vetschort.quote:
Dit ja, je ziet het ook vaak bij extensions en nephaar, want da's toch voor een beperkte tijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Loombandjes.
Denk dat mensen die bijvoorbeeld hun hele haar in kleine vlechtjes doen deze wel gebruiken omdat ze zo lang blijven zitten. Voor normaal gebruik je elastiekjes met een beschermlaagje erom heen, deze die jij nu hebt zijn echt HEEL slecht voor je haar namelijk.
Ik heb 4 koelkasten in huis. Slechts 3 aangesloten. Daarvan 2 voor bier. En nu?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja normaal toch dat je allen een eigen koelkast hebt
2 alleen voor bier?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb 4 koelkasten in huis. Slechts 3 aangesloten. Daarvan 2 voor bier. En nu?
doe dan maar nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal even op en neer springen. Dan sla ik mezelf een blauw oog met m'n vetschort.
Plus nephaar en extensions is het niet zo erg als het beschadigd. Of oh dat bedoel jij ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, je ziet het ook vaak bij extensions en nephaar, want da's toch voor een beperkte tijd.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
De AA?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Plus nephaar en extensions is het niet zo erg als het beschadigd. Of oh dat bedoel jij ook.
Ok, in een daarvan staat ook insuline.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |