Nog een paar jaar en Braddie kan een snackbar met zijn mening maken of brekenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:53 schreef ZwangerPetro het volgende:
Slimme snackbareigenaar, die herkent meteen een potentiële topklant.
Wel apart 25 minuten wachten op 3 patat terwijl die zaak leeg is.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en Braddie kan een snackbar met zijn mening maken of breken
De airfryer was kapot dus ze kwamen uit de ovenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wel apart 25 minuten wachten op 3 patat terwijl die zaak leeg is.
Hij ziet de groei die Braddie heeft doorgemaakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:53 schreef ZwangerPetro het volgende:
Slimme snackbareigenaar, die herkent meteen een potentiële topklant.
Kan je wel zeggen als je de filmpjes van nu vergelijkt met 2 jaar terugquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij ziet de groei die Braddie heeft doorgemaakt.
Ik schrok wel in dat filmpje met petjes meneer. Toen zag je pas goed hoe tonnetje rond hij is.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen als je de filmpjes van nu vergelijkt met 2 jaar terug
Haha, op dat kanaal staan ook noodlevlogs en reviews van Apolonia en De Admiraal. Er is weinig veranderd in al die jaren (behalve dan de groei van Brad).quote:
Weet niet, ik kreeg een andere video van dat kanaal als aanbeveling en toen kwam ik de tostivlog weer tegen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:42 schreef ZwangerPetro het volgende:
Waar komen al die backupkanalen opeens vandaan?
Ja ik kom ook via aanbevelingen allemaal back up kanalen tegen. Laatst nog eentje dat hij in de auto helemaal los gaat tegen ene Daniel de Ridder. Kan die helaas niet meer terug vinden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet niet, ik kreeg een andere video van dat kanaal als aanbeveling en toen kwam ik de tostivlog weer tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |