quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Sorry kan vanavond niet ik ga Joker kijken
sukkelquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Sorry kan vanavond niet ik ga Joker kijken
Wandel je niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, komen wel weer. Maar op het moment niet.
Hoeveel wandel je dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet de behoefte daar bij te gaan vloggen op het moment.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:01 schreef Welvaert het volgende:
Jongens ik heb net een pizza margherita bij Pronto besteld. Erg benieuwd!
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:01 schreef Moira het volgende:
Dit is eigenlijk topic #31 omdat 19 en 26 over zijn geslagen
Ben benieuwd hoe de friet isquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:01 schreef Welvaert het volgende:
Ik probeer meestal 1,5-2 kilometer per dag aan te houden. Maar afgelopen paar dagen is dat alweer afgegledenquote:
In deel 19 maakte Braddie een fietstocht en in deel 26 zat een weegmoment.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:01 schreef Moira het volgende:
Dit is eigenlijk topic #31 omdat 19 en 26 over zijn geslagen
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
In deel 19 maakte Braddie een fietstocht en in deel 26 zat een weegmoment.
Jammer dat we dit gemist hebben
Die Kree zeker... Ik word eigenlijk best moe van die ventquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:15 schreef F.Sinatra het volgende:
Half 8 live Brad?
Ik zou je voorbereiden op een ontketende user in de chat trouwens.
Pronto wonen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:01 schreef Welvaert het volgende:
Ja, wie niet. En hij mag hier niet komen dus zal wel in de chat gaan stomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:16 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Die Kree zeker... Ik word eigenlijk best moe van die vent
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik heb hoge verwachtingen bij Kree. Als hij maar zorgt dat 'ie niet gaat lopen kutten want dan is't in de chat ook einde verhaal
Ik vind de vorkjes die de meeste restaurants meeleveren echt kut, dat zijn van die hele dunne plastic stokjes die met al breken als je er naar kijkt. Maar er zijn óók restaurants die goede dikke vorkjes meeleveren soms. Als die ze niet meeleveren vind ik het wél kutquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:22 schreef Klaploper het volgende:
Wat vind je nou eigenlijk van vorkjes bij een kapsalon besteld via Thuisbezorgd? Ik snap het niet meer. Als er wel vorkjes bij zitten loop je te klagen dat die vorkjes toch kut zijn. Als er geen vorkje bij zit klaag je daar weer over.
Overigens heet het THUISbezorgd. Dus niet heel raar dat ze verwachten dat je zelf wel een vork hebt in huis. Is het afwassen van een vork nou zo veel moeite?
Waarom zoveel haat op authentieke Braadreviewsquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:22 schreef Klaploper het volgende:
Wat vind je nou eigenlijk van vorkjes bij een kapsalon besteld via Thuisbezorgd? Ik snap het niet meer. Als er wel vorkjes bij zitten loop je te klagen dat die vorkjes toch kut zijn. Als er geen vorkje bij zit klaag je daar weer over.
Overigens heet het THUISbezorgd. Dus niet heel raar dat ze verwachten dat je zelf wel een vork hebt in huis. Is het afwassen van een vork nou zo veel moeite?
Haha lol omg ik kan hier best om lachen hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:20 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Volgens mij is het afhankelijk van het promillage.
Je begrijpt dat we anno 2020 wat problemen hebben met plastic afval op de aardkloot? Zou dus juist gezegd mogen worden als restaurants daar zo min mogelijk gebruik van maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik zelf bestek in huis, maar als het wordt meegeleverd en het is van prima kwaliteit mag dat gezegd worden.
Wees blij dat je plastic vorkjes krijgt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik vind de vorkjes die de meeste restaurants meeleveren echt kut, dat zijn van die hele dunne plastic stokjes die met al breken als je er naar kijkt. Maar er zijn óók restaurants die goede dikke vorkjes meeleveren soms. Als die ze niet meeleveren vind ik het wél kut![]()
Tuurlijk heb ik zelf bestek in huis, maar als het wordt meegeleverd en het is van prima kwaliteit mag dat gezegd worden. En als het wordt meegeleverd en het is bedroevend mag dat ook. als het NIET wordt meegeleverd mag ik dat ook vinden.
Volgt u het nog?!
Die patatprikkertjes die je op de markt kreegquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:29 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wees blij dat je plastic vorkjes krijgt.
Van die houten vorkjes zijn pas k*t
Daar heb je zeker een goed punt, maar dan zou ik het ook wel een logisch gevolg vinden dat alle thuisbezorgd ketens er mee stoppen, en daar fluctueert het nog wel eensquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begrijpt dat we anno 2020 wat problemen hebben met plastic afval op de aardkloot? Zou dus juist gezegd mogen worden als restaurants daar zo min mogelijk gebruik van maken.
Geen haat.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:26 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Waarom zoveel haat op authentieke Braadreviews
Zijn toch heerlijke recensies
Nee ik bedoel van die gevallen die vorkje, lepel en mes ineen zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die patatprikkertjes die je op de markt kreeg
Lekker duurzaam ook, die plastic vorkjes...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik vind de vorkjes die de meeste restaurants meeleveren echt kut, dat zijn van die hele dunne plastic stokjes die met al breken als je er naar kijkt. Maar er zijn óók restaurants die goede dikke vorkjes meeleveren soms. Als die ze niet meeleveren vind ik het wél kut![]()
Tuurlijk heb ik zelf bestek in huis, maar als het wordt meegeleverd en het is van prima kwaliteit mag dat gezegd worden. En als het wordt meegeleverd en het is bedroevend mag dat ook. als het NIET wordt meegeleverd mag ik dat ook vinden.
Volgt u het nog?!
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Nee ik bedoel van die gevallen die vorkje, lepel en mes ineen zijn.
Van dat hout waar je praktisch doorheen kunt kijken.
wiens kloon ben jij dan weer?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
In deel 19 maakte Braddie een fietstocht en in deel 26 zat een weegmoment.
Jammer dat we dit gemist hebben
Over Ad. Ik neem aan dat je dat dan ook hier goed vindt? Als iemand naar een bepaald verhaal m.b.t. jouw leven vraagt mag dat gewoon behandeld worden zonder gezeur?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Als iemand iets vraagt dan mogen mensen daar best antwoord opgeven. Ik zal niet snel zijn streams meer aan klikken en mij er ook niet meer verder mee bemoeien, maar iets in dit topic beantwoorden mag wel toch?
Hoezo mag kree hier niet komen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:19 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja, wie niet. En hij mag hier niet komen dus zal wel in de chat gaan stomen.
Wat mij betreft wel. Maar of ik daar zelf op in ga is een 2e. En als een discussie de verkeerde kant op dreigt te gaan ga ik TRen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:04 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Over Ad. Ik neem aan dat je dat dan ook hier goed vindt? Als iemand naar een bepaald verhaal m.b.t. jouw leven vraagt mag dat gewoon behandeld worden zonder gezeur?
Sterk dreigementquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Maar of ik daar zelf op in ga is een 2e. En als een discussie de verkeerde kant op dreigt te gaan ga ik TRen.
Ik voel me wel bedreigd nu dus je hebt de juiste toon geslagenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:15 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Logisch dreigementAls je 't al een dreigement kan noemen
Je hebt natuurlijk ook altijd in je achterhoofd dat oom George wordt ingeschakeldquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik voel me wel bedreigd nu dus je hebt de juiste toon geslagen
Qftquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begrijpt dat we anno 2020 wat problemen hebben met plastic afval op de aardkloot? Zou dus juist gezegd mogen worden als restaurants daar zo min mogelijk gebruik van maken.
Gaat ook lastig als je permanent buiten adem bent.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet de behoefte daar bij te gaan vloggen op het moment.
Een vomelquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Nee ik bedoel van die gevallen die vorkje, lepel en mes ineen zijn.
Van dat hout waar je praktisch doorheen kunt kijken.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Smaakt altijd zoals bij die Italjaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |