Het waait nu harder dan gisterenquote:Op maandag 11 mei 2020 04:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had er gister niet eens zo'n erg in. Valt me nu pas echt op.
Wat boeit storm nou, zelfs als er een tornado tussen zit?quote:Op maandag 11 mei 2020 10:17 schreef dick_laurent het volgende:
Op weerwoord gaan sommigen al een -break- van het forum nemen omdat het "zo droog is, en er nu geen lol meer aan is"
Ja want het weer is natuurlijk alleen maar interessant als het stort van de regen of als het stormt of sneeuwt
De cijferfetisjist in me vond het prachtigquote:Op maandag 11 mei 2020 11:43 schreef kree het volgende:
Nouja een dikke onweer of rollcloud zou wel leuk zijn opzich. Maar dat zit er niet in nu
Trouwens ik snap dat mensen van warm weer houden. Maar hoop toch echt niet op die temperaturen van vorig jaar in de zomer. Te heet is dat gewoon. Wat het afgelopen week was, was nog wel redelijk ok. En mag het van mij wat uitschieters hebben. Maar graad of 25 is voor mij iig nu beetje de max
In de zon uit de wind misschien. Gevoelstemperatuur ligt momenteel rond 7 graden..quote:Op maandag 11 mei 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In de zon is het gewoon erg warm hoor. Weet niet waarom mensen klagen
Zon? Waar?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In de zon is het gewoon erg warm hoor. Weet niet waarom mensen klagen
De echte fetisjist wil dat toch gewoon beide kanten op hebben?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De cijferfetisjist in me vond het prachtig
Net als mensen die een stijve krijgen van temperaturen onder 0, iets wat ik dan weer totaal niet begrijp.
Heb de hele week binnen op de bank gezeten met enkel een mobiel om maar zo veel mogelijk warmte van apparaten te voorkomen
Gooi er dan meteen -20 of een bak sneeuw in, niet dat halve gedoe waar ik toch al een teringhekel aan heb.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
De echte fetisjist wil dat toch gewoon beide kanten op hebben?
Hahaquote:Op maandag 11 mei 2020 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De cijferfetisjist in me vond het prachtig
Net als mensen die een stijve krijgen van temperaturen onder 0, iets wat ik dan weer totaal niet begrijp.
Heb de hele week binnen op de bank gezeten met enkel een mobiel om maar zo veel mogelijk warmte van apparaten te voorkomen
17.4 hier nu binnen maar de zon draait altijd voor mijn ramen voorbij richting middag.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:06 schreef dick_laurent het volgende:
Net ff op mijn balkon gestaan maar het voelt echt als -80 opeens met die ijzige wind. Binnen achter glas in de zon is het idd warm. En aangezien ik de deur niet uithoef vandaag, zal dat 'm wel weer worden voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |