quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Check deze roddelquote:Op donderdag 30 april 2020 22:55 schreef svann het volgende:
[..]
Nou, nou.
Dat was trouwens JanCees' tekst.
Enorm arrogant kutwijf is datquote:Op donderdag 30 april 2020 22:58 schreef Poefbank het volgende:
Ik had vroeger altijd een ongezonde aversie tegen mevrouw keyl. Ik merk al meteen dat dat weer begint op te spelen. Waarom zit ze daar?
Het gaat over vergaande glorie.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:58 schreef Poefbank het volgende:
Ik had vroeger altijd een ongezonde aversie tegen mevrouw keyl. Ik merk al meteen dat dat weer begint op te spelen. Waarom zit ze daar?
Ik voel ook veel 5g door de tv komen.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:00 schreef BlackNero het volgende:
Dit is een spion. Ik vertrouw hem niet.
Dit ging over Foxcon.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben helemaal klaar met Chinezen. Boycotten dat land. Dan maar minder goedkope rommel hier.
Jij bent een spion van de msm, ik vertrouw je niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik voel ook veel 5g door de tv komen.
#laatjenietgekmaken
komt niet alleen goedkope rommel vandaanquote:Op donderdag 30 april 2020 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben helemaal klaar met Chinezen. Boycotten dat land. Dan maar minder goedkope rommel hier.
En jij van kutte op fok, ben je wel een mens of een systeem?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:02 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Jij bent een spion van de msm, ik vertrouw je niet.
Nee klopt we hebben veel te veel industrie uitbesteed aan China.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
komt niet alleen goedkope rommel vandaan
Laat maar. Next.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarover dan wel? Wat mogen we dan wel kopen?
Ik blijf gewoon tjap tjoy bestellen bij de Chinees.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
404, answer not foundquote:Op donderdag 30 april 2020 23:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
En jij van kutte op fok, ben je wel een mens of een systeem?
Nou nou nouquote:
O, ja.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:04 schreef superniger het volgende:
Ik blijf gewoon tjap tjoy bestellen bij de Chinees.
Geen afhaal?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:08 schreef svann het volgende:
[..]
O, ja.
Nu zou ik morgen weer eens Chinees willen afhalen, maar mij favo Chinees (Kwan Tung) is dicht.
Alleen de afhaal is open bij mijn Chinees. Vanuit een raam.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:08 schreef svann het volgende:
[..]
O, ja.
Nu zou ik morgen weer eens Chinees willen afhalen, maar mij favo Chinees (Kwan Tung) is dicht.
De inspectie betrapte ze op kat in de keuken?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:08 schreef svann het volgende:
[..]
O, ja.
Daar is de mijne te klein voor.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Alle de afhaal is open bij mijn Chinees. Vanuit een raam.
Gijs is 12.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:14 schreef Monolith het volgende:
Catherine kan beter gewoon haar mond houden.
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:13 schreef Poefbank het volgende:
Ik zie keyl en voel me meteen doodongelukkig.
Keyl is kutquote:Op donderdag 30 april 2020 23:18 schreef svann het volgende:
Het verhaal van deze man horen jullie gewoon aan, maar alleen al de aanwezigheid van Keyl is te veel.
Verbazingwekkend.
Zou jij keyl doen?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:18 schreef svann het volgende:
Het verhaal van deze man horen jullie gewoon aan, maar alleen al de aanwezigheid van Keyl is te veel.
Verbazingwekkend.
Deze man heeft Bol groot gemaakt.quote:
Lekker Sims verzuipen.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Nu is het tijd om de Sim 4 op te starten, toedels.
Welterusten straks.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Nu is het tijd om de Sim 4 op te starten, toedels.
@Calandquote:Op donderdag 30 april 2020 23:24 schreef superniger het volgende:
Als je scheel kijkt dan lijkt ze een beetje op Anne Frank.
Over dom lullen gesproken.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
Misschien een piel in haar mond zodat ze niet zo dom lult, shit wat een kalf !
De wijnvoorraad moet ook op peil worden gebracht m'n jongen.quote:
Die zwarte.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Wie is het meest kut van OP1?
• Erik
• Willemijn
• Giovanca
• Tijs
• Carrie
• Charles
• Sander
• Welmoed
• Hugo
• Sophie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOWOWOWOWOWOW ER WORDT GEHAAT OP WELMOEDquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
• Erik
• Willemijn
• Giovanca
• Tijs
• Carrie
• Charles
• Sander
• Welmoed
• Hugo
• Sophie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Die twee stemmers moeten worden geroyeerdquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
WOWOWOWOWOWOW ER WORDT GEHAAT OP WELMOED
[ afbeelding ]
In topvorm dus, jammer dat ik niet kijkquote:
En nu maar wachten tot het in China komt,quote:
Ik snap het wel, het was teringwarm de afgelopen weken en Welmoed zit nog steeds in haar winterse outfit. Maar dat moet toch goed komen jongens!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
• Erik
• Willemijn
• Giovanca
• Tijs
• Carrie
• Charles
• Sander
• Welmoed
• Hugo
• Sophie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Iedereen is kansloos tegen TrumpGOATquote:
Waar is VBL on tour dan? Bewaken die het huis van Gijp op dit moment?quote:
hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:46 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Waar is VBL on tour dan? Bewaken die het huis van Gijp op dit moment?
Het is zo ontzettend schaamteloos dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:49 schreef Monolith het volgende:
Democratie, dat moet je niet willen natuurlijk.
Nou ja, in de VS proberen hoofdzakelijk de Republikeinen er al decennia alles aan te doen om te zorgen dat het mensen moeilijk wordt gemaakt om te stemmen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:50 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend schaamteloos dit.
Klopt, maar ik heb ze er nog nooit zo open over horen praten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, in de VS proberen hoofdzakelijk de Republikeinen er al decennia alles aan te doen om te zorgen dat het mensen moeilijk wordt gemaakt om te stemmen.
Nou steeds minder dan Bernard jr.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Als je nou 1 pandje hebt en iedere 3 jaar verdubbel je, hoeveel heb je dan na 30 jaar?
2^(30/3) = 1024quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Als je nou 1 pandje hebt en iedere 3 jaar verdubbel je, hoeveel heb je dan na 30 jaar?
Wie zou die bedpartner van Joling zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
Jinek is afgelopen, dit is zeker weer saai met wat gesmak tussendoor
Henkiequote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Joling heeft met een politicus geneukt. Wie ow wie.
Onno Hoes.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Jettenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Lagen er leverworsten in de koelkast?quote:
Het gaat de hele zomer door, geen tijd voor.quote:
Erik, Tijs, Welmoed, Carrie, Sander en Jeroen mogen blijven. Rest oprotten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:11 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het gaat de hele zomer door, geen tijd voor.
Zwitserland had Celine Dion.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:16 schreef 3rr0r het volgende:
bizar dat ze een Surinamer Nederland laten vertegenwoordigen
Ik ga Better Call Saul kijken.quote:
Publieke omroep voldoet weer aan alle deugquota.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:16 schreef 3rr0r het volgende:
bizar dat ze een Surinamer Nederland laten vertegenwoordigen
inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Zie die Sofie gelukzalig kwijlen van bewondering.
Kritische vragen hoef je niet te verwachten.
Wat een saaie zanger trouwens, kan beter op de EO jongerendag gaan optreden.
Met 60 met de VUT als je in de goede sector zat.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:33 schreef tralalala het volgende:
Jouw generatie ging nog met 55 met pensioen ja.
Waaaaaatquote:
Nee geen idee joh. Maar corona...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
WaaaaaatIk heb net seizoen 5 uitgekeken, dan ben ik alles alweer vergeten
ok boomerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat er max vier gasten waren in een talkshow.
Ja klopt wel, kan best wat minderquote:
Lijkt je moeder wel toen jij werd geborenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:23 schreef monkyyy het volgende:
Wat komt er een klein frummeltje uit zo'n dikke panda
Het is mijn moeders sterfdag.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lijkt je moeder wel toen jij werd geboren
Sterkte in deze moeilijke tijdquote:
Daar kunnen wij FOK!kers alleen maar van dromenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Batsen in zo'n kooi is ook niet heel natuurlijk.
Dankquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
En nu ook je laatste ouder slecht.
* duimt voor monkyyy
Ik werk in Heerenveen, soms vlakbij het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Lijkt me ook frustrerend voor longartsen die uit het ziekenhuis lopen en daar lui zien roken in hun rolstoel.
Je kunt prima winkelen met anderhalve meter afstand. Gebruik desnoods eenrichtingswinkelstraten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
lve meter samenleving werkt niet, gewoon niet
STOP ER MEE
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Lijkt me ook frustrerend voor longartsen die uit het ziekenhuis lopen en daar lui zien roken in hun rolstoel.
Er is meer in het leven dan alleen winkelen, en daar ligt het probleemquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt prima winkelen met anderhalve meter afstand. Gebruik desnoods eenrichtingswinkelstraten.
Tjongerschansquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik werk in Heerenveen, soms vlakbij het ziekenhuis.
Zie ze roken met een zuurstoffles er naast, ongekend
Ik mis de wokquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan alleen winkelen, en daar ligt het probleem
1,70 Mtr dan maar?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
De anderhalve meter samenleving werkt niet, gewoon niet
STOP ER MEE
Ik ook veel in die omgeving, we hebben elkaar onbewust vast een keer getroffenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tjongerschans![]()
Ik werk en woon daar ook op twee kilometer afstand
Evenementen gaan als laatstequote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik mis de wokdikke wachtrijen altijd, die gaan als laatste open.
In overdekte winkelcentra kan dat nog best lastig zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt prima winkelen met anderhalve meter afstand. Gebruik desnoods eenrichtingswinkelstraten.
Eeey maat!quote:
De glorietijden komen nooit meer terugquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:45 schreef tompsv18 het volgende:
Wanneer mag PauwGod een keer 2x per week net als de andere duo’s
Daar kunnen ze ook wel iets slims voor bedenken. Hetzelfde geldt voor de horeca. Plaats desnoods plexiglas tussen de barkrukken en gebruik anderhalve meter strepen op de discovloer.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
In overdekte winkelcentra kan dat nog best lastig zijn.
Leidschenhage gaat niet echt lekker.
Met kleine winkeliers in een ouderwetse winkelstraat gaat dat beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |