Oh, dàt had ik dan weer niet door. Maar dacht: ik beantwoord die vraag wel gewoon in een nieuw topicquote:Op donderdag 30 april 2020 19:43 schreef engine het volgende:
Thanks voor het openen Postbus100Had het even niet door.
Hahaquote:Op donderdag 30 april 2020 19:47 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh, dàt had ik dan weer niet door. Maar dacht: ik beantwoord die vraag wel gewoon in een nieuw topic
Heej netjesquote:
Ik heb een vermoedenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:07 schreef Kanaroe het volgende:
Zing je ook? En dan bedoel ik niet onder de douche hè
Ze vindt ons niet leukquote:
Soms zingt ze wel geloof ikquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:07 schreef Kanaroe het volgende:
Zing je ook? En dan bedoel ik niet onder de douche hè
Nee ben niet blondquote:
Wel getrouwdquote:
Hoi Elise Schaapquote:Op maandag 4 mei 2020 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Geef wel een hint![]()
Ik kan veel typetjes na doen
Ik zou haar geen comedienne noemen maar goed, het zou kunnen dat ze het is.quote:
Mja ik moet wel lachen om haar typetjesquote:Op maandag 4 mei 2020 18:58 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zou haar geen comedienne noemen maar goed, het zou kunnen dat ze het is.
Daarom ook die gekozenquote:Op maandag 4 mei 2020 20:51 schreef Kanaroe het volgende:
(Elise speelde wel in minstens 1 serie...als Ruxandra)
Gefeliciteerd Deisyy!!
Het was een zware klus MrsL!
Neequote:
Jaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:32 schreef Kanaroe het volgende:
Ah, een nieuwe uitdaging![]()
Ben je Nederlandse?
Lid van de VVD?quote:
Groenlinks he?quote:
Ben je Kathalijne Buitenweg?quote:
Dat zegt me niksquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zegt me niksmaar ben je Femke Halsema?
Ah zo hahaquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:13 schreef Deisyy het volgende:
Want Amsterdam
Is poep op de stoep
En haat in de straat
Je bent op je hoede
Thanksquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:27 schreef Kanaroe het volgende:
Gefeliciteerd Engine!![]()
Daar had ik nou echt niet aan gedacht!
P.S. Ciske de Rat
Jaquote:
Neequote:
Ja, dat wel!quote:
Yesquote:
Am notquote:
Nopequote:
Noquote:
Yepquote:
Nee geen auteur.quote:
Neequote:
Nouhouuuu moen wat flauwquote:
Als ik had geweten dat je mee ging doen had ik een andere gekozenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik dacht eerst J.K Rowling en toen je zei nep gelijk Harry natuurlijk
Ben je een vrouw?quote:
Thanxquote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:14 schreef Kanaroe het volgende:
Gefeliciteerd Limoentjuh!![]()
Harry Potter![]()
Ben je Europeaan?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:48 schreef Postbus100 het volgende:
Geen idee. Is totaal niet mijn genre.
Ik zie nog Snoop Dogg langskomen. Is het die?
Gefeliciteerd Postbus!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:48 schreef Postbus100 het volgende:
Geen idee. Is totaal niet mijn genre.
Ik zie nog Snoop Dogg langskomen. Is het die?
Neequote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:35 schreef Kanaroe het volgende:
Aha, we hebben een man!
Ben je ouder dan 50 jaar?
Ben je een vrouw?quote:Op zondag 10 mei 2020 18:47 schreef Kanaroe het volgende:
Looft den Heer, yesss!
Ik ben weer iemand! Vraag maar raak!
Leef je nog?quote:
(oh my god)quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:53 schreef Postbus100 het volgende:
Omg
Nou, dat is weer mazzel hebben.
Oke, ik heb er weer een.
Haha, zo'n doorzichtige tip was het toch weer nietquote:Op zondag 10 mei 2020 19:05 schreef Postbus100 het volgende:
Oja, dat wou ik nog zeggen : ik had het hier eigenlijk al verklapt(of eigenlijk de inspiratie vandaan gehaald)
[..]
Hahaquote:Op zondag 10 mei 2020 19:05 schreef Postbus100 het volgende:
Oja, dat wou ik nog zeggen : ik had het hier eigenlijk al verklapt(of eigenlijk de inspiratie vandaan gehaald)
[..]
(oh my god)
Misschien zijn we ff 'raad-gaar' (ikke wel tenminstequote:Op zondag 10 mei 2020 21:00 schreef Zilverberk het volgende:
Is nou iedereen boos dat ik t geraden heb en niet postbus?
Jaquote:Op zondag 10 mei 2020 21:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Misschien zijn we ff 'raad-gaar' (ikke wel tenminste)
Bovendien gaat het meestal niet zo hard hier
Maar allee, ben je een vrouw?
quote:
Oh nee joh. Gefeliciteerd. Die zat niet in mijn blikveld. Was inmiddels tv aan het kijken (en nu BZV)quote:Op zondag 10 mei 2020 21:00 schreef Zilverberk het volgende:
Is nou iedereen boos dat ik t geraden heb en niet postbus?
quote:Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
[..]
Oh nee joh. Gefeliciteerd. Die zat niet in mijn blikveld. Was inmiddels tv aan het kijken (en nu BZV)
Jaquote:Op zondag 10 mei 2020 21:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Als in; is er over je geschreven in de geschiedenisboekjes?
Ha, staan we weer quittequote:
Nee joh,quote:Op zondag 10 mei 2020 21:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat ineens zo geraden? Zoveel onspecifieke vragen...
Ik was vorige zomer zomaar ineens bij haar graf.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nee joh,
een vrouw uit Europa, niet uit GB/NL, wel bekend, niet in de politiek/tv/etc. niet meer levend, historisch figuur, 19e eeuw. Dan blijven er niet veel over. Zoveel bekende niet-GB-vrouwen zijn er niet.
En ik weet niet, vind haar altijd wel een magische naam hebben, dus die plopte direct binnen en die paste ook wel in het hele plaatje over dat schrijven enzo.
Bummer...quote:Op zondag 10 mei 2020 21:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik was vorige zomer zomaar ineens bij haar graf.![]()
Had ik nieteens bloemen mee. Deceptie.
Parijs, het panthéon.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:58 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Bummer...
(waar ligt ze?)
Ik vind het ook wel weer genoeg voor vandaag wb raden. Morgen weer? (als iemand anders één wil doen is ook goed).
Aha, ik wou zeggen: ik denk dat ik daar ook ben geweest (voorkant, niet erin), maar dat denk ik eigenlijk nietquote:
Alle highlights?quote:Op zondag 10 mei 2020 22:07 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Aha, ik wou zeggen: ik denk dat ik daar ook ben geweest (voorkant, niet erin), maar dat denk ik eigenlijk nietHet tweede (bekende) gebouw in Parijs dat ik gemist heb (naast Centre Pompidou). Voor de rest vrijwel alle highlights gezien. Deze dus blijkbaar niet.
5 dagenquote:Op zondag 10 mei 2020 22:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Alle highlights?Dan moet je er haast wel gewoond hebben...
Ah, ja, op die manier.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
5 dagenMet fiets. (en niet alles van binnen bezichtigd)
Louvre, Eiffeltoren, Arc de Triomph (ook rondgefietst), Notre Dame, Opera, Les Invalides, Jardin du Luxembourg, Sacre Coeur/Montmartre, oevers van de Seine (helemaal langsgefietst), 14 juilliet, Champs d'Elysee, Place de la Concorde, Pont Neuf, zoiets?
Oh, we hebben dat bos (Bois du Boulogne) ook niet gehad.
Ja, wel het idee gehad dat ik Parijs heb gezien.
Zonde. Wij zijn er op een zondag even naar binnen gesneakt tijdens een dienstquote:Op zondag 10 mei 2020 22:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ah, ja, die kan ik ook afstrepen. Notre dame de eerste reis langsgelopen (te duur), de tweede reis ook langsgelopen (geen zin om naar binnen te gaan, druk!) en de laatste keer ook weer langsgelopen (dicht, want kapot), nooit binnen geweest.
En nu is het topic ook nog volquote:Op zondag 10 mei 2020 22:33 schreef Zilverberk het volgende:
ik had niet op post gedrukt... en je reageert er wel op. Fok spookt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |