Aardappels smaakte prima naar aardappelquote:Op donderdag 30 april 2020 19:04 schreef Elan het volgende:
Prima show al met al al was de garing van de aardappelen wat dubieus.
Ik vind een kapsalon ook lekkerder dan een AVGtje. Maar dit is veel verzadigender.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:03 schreef Caland het volgende:
Ik vond thuisbezorgd in de ochtend toch leuker.
Nieuwe gasaansteker is wel handig volgens mij.quote:
Hoe precies heb ik tips genegeerd? Filmpjes zijn nu Full HD. Ik gebruik de rule of thirds. Zorg voor waar mogelijk goede belichting. Mijn eten is vaak nog steeds rommelig, zeker rijstmaaltijd van laatst was niet fantastisch, maar het eten van vandaag was dikke prima. Ik doe zeker wel wat met een aantal tips, maar ik kan en wil niet álles opvolgen. Maar blijf vooral roepen dat ik alles negeer, prima.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:08 schreef Vliegbaard het volgende:
Blijf dit al jaren fascinerend vinden. Alle tips die Braddie krijgt en vervolgens gewoon compleet negeert. Dit blijft ook gewoon maar doorgaan.
![]()
We kunnen wel concluderen dat Braadslee een echt fenomeen is!
Klopt, die oven isquote:Op donderdag 30 april 2020 19:12 schreef InverHouse het volgende:
Je kan trouwens nog veel meer lekkers maken in de oven
En als je een ovenschaal gebruikt die je kunt afwassen en hergebruiken ben je nog goedkoper uit dan met wegwerpspul.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zeer zeker. Je oogst wat je zaait. Je ziet het, dit bord eten heeft je nog geen 4 euro gekost. Voor 4 euro eet je dus gezond en lekker. Bij de Admiraal heb je voor dat geld net aan een kleine friet speciaal.
Lasagnequote:Op donderdag 30 april 2020 19:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Klopt, die oven is![]()
Ovenschotel met aardappels prei en gehakt lijkt mij echt
Een kapsalon, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:12 schreef InverHouse het volgende:
Je kan trouwens nog veel meer lekkers maken in de oven
Een Nederlander gaat door tot 'ie echt op isquote:Op donderdag 30 april 2020 19:11 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Nieuwe gasaansteker is wel handig volgens mij.
Wel eens gedaan ja.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:15 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Maak jij dat altijd in de oven?
Lasagna is echtquote:
En dan zoeken naar lucifers.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Een Nederlander gaat door tot 'ie echt op is
Niet te vaak idd. Een keer per maand eet ik toch wel zelfgemaakte lasagne.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Lasagna is echt![]()
Ik verbied mezelf dat te eten, want dan stap ik van Kapsalon over op Lasagna
bij wijze van
Hij was niet eens "op"quote:Op donderdag 30 april 2020 19:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Een Nederlander gaat door tot 'ie echt op is
Je kon toch niet tegen kaas?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Lasagna is echt![]()
Ik verbied mezelf dat te eten, want dan stap ik van Kapsalon over op Lasagna
bij wijze van
Of het vuursteentje is op..quote:Op donderdag 30 april 2020 19:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hij was niet eens "op"
Ding was nat geworden blijkbaar, want toen ik er die klappen op gaf kwam er water uitToen ik'm droog wilde schudden viel 'ie uit elkaar. Dus heb maar even gauw een nieuwe gekocht + vul toestand
Ding is nu blauw i.p.v zwart
Kan ik ook niet, daarom is't funest als ik lasagna zou makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die heb ik wel vaker dicht op klaarlichte dag, ligt aan m'n gemoedstoestandquote:Op donderdag 30 april 2020 19:18 schreef Bzzzzt het volgende:
Waarom heb je de gordijnen dicht in je kookvlog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |