Alleen wanneer ze ook verkoudheidsklachten en/of kortademigheid heeft.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:40 schreef MichaelScott het volgende:
Krijgt je dochtertje koorts dan blijft je hele gezin thuis.
Dit denk ik ook en is eigenlijk ook het meest logisch. Die 1,5 meter - zeker op straat - voegt imo weinig toe. Zolang mensen niet vol in je gezicht hoesten of niezen, is daar weinig aan het handje.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:15 schreef Simmertje het volgende:
Het was gewoon hartstikke logisch dat de maatregelen er kwamen op het moment dat echt de pleuris uitbrak. Op de piek gewoon 800 ziekenhuisopnames en 100 IC opnames op één dag, gezien de capaciteit van onze ziekenhuizen was het op dat moment volkomen logisch om de maatregelen in te voeren (maatregelen die vergeleken met andere landen in Europa nog meevielen).
Je kan eventueel nu wel discussiëren of het terugdraaien van enkele maatregelen niet iets te lang duurt, of we niet te voorzichtig zijn momenteel. Ik krijg steeds meer wel het gevoel namelijk dat grote evenementen en het uitgaansleven de grootste boosdoeners waren voor Europa. Het samenvallen van carnaval, wintersport en enkele belangrijke voetbalwedstrijden was natuurlijk funest. Ik heb mijn bedenkingen bij het besmettingsgevaar van bijvoorbeeld een kort bezoek aan de kapper, winkel etc. Is niet te vergelijken met een vol gestampte kroeg waar 500 man lopen te zweten, zwingen, hoesten en weet ik veel wat.
Kom overigens net terug van mijn tandarts die de normale behandelingen weer is begonnen. Bij binnenkomst handen desinfecteren en in de wachtkamer waren plastic schotten geplaatst. Heb het niet als hinderlijk ondervonden, zoiets moet lijkt mij ook mogelijk zijn bij bijvoorbeeld kappers.
"ik doe ook maar mijn best" huil, huilquote:Op donderdag 30 april 2020 10:41 schreef _I het volgende:
Wow, slachtoffergedrag van Siebesma.
Op een zeer terechte vraag over de 29.000 testen die beloofd waren twee weken geleden.
Chantage nog wel. Als je het zelf maar gelooft.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:23 schreef Red_85 het volgende:
Het rijmt niet met de chantage die rutte gisteren ten toon spreidde.
bijna een klein huillie huilliequote:Op donderdag 30 april 2020 10:41 schreef _I het volgende:
Op een zeer terechte vraag over de 29.000 testen die beloofd waren twee weken geleden.
Grappig, dat is exact wat ik gisteren zei na 1 minuut te hebben geluisterd.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:23 schreef Red_85 het volgende:
Het rijmt niet met de chantage die rutte gisteren ten toon spreidde.
Ja, zeer jammerlijk. Ze beloven 29.000 testen en hij staat met een grote glimlach te vertellen dat we er gemiddeld 9.000 per WEEK halen.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:42 schreef zoost het volgende:
[..]
"ik doe ook maar mijn best" huil, huil
Bezopen gewoon die man (Sijbesma) met zijn reactie.... ik ben hier om te helpen.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:41 schreef _I het volgende:
Echt he.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bijna een klein huillie huillie
zo drukkies
"ik probeer alleen maar te helpen he""
'Als jullie je niet aan mijn opgelegde regels houden, dan zitten jullie langer zonder wat jullie willen, maar ik zeg lekker niet wanneer het wel kan'.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Chantage nog wel. Als je het zelf maar gelooft.
Zo slecht, en hij zou toch die geweldige adviseur zijn toch?quote:Op donderdag 30 april 2020 10:44 schreef ondeugend het volgende:
Sijbesma heeft het gevoel dat er ruzie gezocht wordt haha. Hij schoot nogal venijnig in de verdediging,
rutte heeft totaal niet in de gaten waar hij mee bezig is.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Grappig, dat is exact wat ik gisteren zei na 1 minuut te hebben geluisterd.
Dat voelde echt als chantage ja. We mogen pas open (ik letterlijk) als iedereen zich aan de afspraken houdt. Maar als mensen daar geen belang bij hebben en die zijn er genoeg want die werken heerlijk thuis, niks aan het handje, zijn die bepalend voor veel bedrijven.
Of je laat je leiden door cijfers en vaart een koers met echte hulpmiddelen die progressief zijn ipv dit.
Blijkbaar gebruiken we nu niet eens alle test capaciteit. Verbaast me weer een beetje.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef crystal_meth het volgende:
Heeft ie al gezegd hoeveel testen per dag mogelijk (zullen) zijn?
Zelfde verhaal als de mondkapjes. Valt me zwaar van hem tegen. Wat een lichtgewicht.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
Bezopen gewoon die man (Sijbesma) met zijn reactie.... ik ben hier om te helpen.
Hij geeft geen antwoord en draait op zijn stokje en draait de bal terug, als u het beter kan laatik mij verrassen.
Ik zou de definitie van chantage nog eens opzoeken... Gewoon een realistische voorstelling van oorzaak-gevolg.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Als jullie je niet aan mijn opgelegde regels houden, dan zitten jullie langer zonder wat jullie willen, maar ik zeg lekker niet wanneer het wel kan'.
Ik kwam niet verder dan te horen 8000. Wat mij sws ver, heel ver ligt onder wat je zou willen.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef crystal_meth het volgende:
Heeft ie al gezegd hoeveel testen per dag mogelijk (zullen) zijn?
Onzin, hij heeft gelijk het ging om testcapaciteit van 29000 en niet om het aantal testen. De testen zijn het probleem en ze zijn afhankelijk van leveranciers zoals de rest van de wereld.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
Bezopen gewoon die man (Sijbesma) met zijn reactie.... ik ben hier om te helpen.
Hij geeft geen antwoord en draait op zijn stokje en draait de bal terug, als u het beter kan laatik mij verrassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |