dierenwinkelsquote:Op woensdag 29 april 2020 23:27 schreef CherryLips het volgende:
Ja leuk, een doorgefokte mishandelde gestreste hamster met een neurologische afwijking
Dit idd.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:27 schreef CherryLips het volgende:
Ja leuk, een doorgefokte mishandelde gestreste hamster met een neurologische afwijking
zo dan je hebt er zin inquote:Op donderdag 30 april 2020 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vol goede moed aan de slag.![]()
Hee Koenquote:
ach ik mag niet klagen ondanks de algehele situatie, gewoon nog werk ook al is het vanuit huis.quote:Op donderdag 30 april 2020 07:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee Koen![]()
Beetje moe, maar verder zeker alles oke! Daar?
quote:Op donderdag 30 april 2020 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik mag niet klagen ondanks de algehele situatie, gewoon nog werk ook al is het vanuit huis.
Ben het uitzichtloze een beetje zat, wil leuke dingen aan de horizon zien
But I have to deal with it, I will survive
Doorgaan tot we er dood bij neer vallen!quote:Op donderdag 30 april 2020 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ja, dat uitzichtloze ben ik ook wel zat inderdaadValt alleen niet zoveel aan te doen, dus maar gewoon door
Ja, maar heb nog geen vragen van accountants of mails gelezen, dus kan zo maar weer omslaan.quote:
ja, met in een hoekje gaan zitten huilen, of gaan krassen, schieten we ook weinig op inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ja, dat uitzichtloze ben ik ook wel zat inderdaadValt alleen niet zoveel aan te doen, dus maar gewoon door
Terug naar hoe het was voor de crisis gaat echt nog wel langer duren, vermoed ikquote:Op donderdag 30 april 2020 08:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, met in een hoekje gaan zitten huilen, of gaan krassen, schieten we ook weinig op inderdaad.
Uiteindelijk zal alles wel weer een beetje op 'normaal' gaan lijken I guess
Op dat afstand houden geneuzel dan, ben bang dat dat nog wel ff zal blijven
Zo niet dan tweede, derde, vierde golf en complete lockdown omdat mensen mongolen zijn.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Terug naar hoe het was voor de crisis gaat echt nog wel langer duren, vermoed ik![]()
Een afstandssamenleving, ik moet nog maar zien of dat wat wordt. Mensen hebben er nu al enorm moeite mee
Iedereen doodquote:Op donderdag 30 april 2020 08:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo niet dan tweede, derde, vierde golf en complete lockdown omdat mensen mongolen zijn.
het gaat tegen de natuur van mensen in, althans de meeste mensen willen gewoon dicht bij elkaar leven. Hoeveel mensen ongemerkt wel niet aan je zitten, handen op schouder leggen etcquote:Op donderdag 30 april 2020 08:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Terug naar hoe het was voor de crisis gaat echt nog wel langer duren, vermoed ik![]()
Een afstandssamenleving, ik moet nog maar zien of dat wat wordt. Mensen hebben er nu al enorm moeite mee
Echt hequote:Op donderdag 30 april 2020 08:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat tegen de natuur van mensen in, althans de meeste mensen willen gewoon dicht bij elkaar leven. Hoeveel mensen ongemerkt wel niet aan je zitten, handen op schouder leggen etc
Dat is neem ik aan niet die film met Steven Seagal die een of ander bloemetje moet vinden om een virus te killen?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik heb gisteren de film Contagion gezien, kende 'm nog niet. Maar dat lijkt ineens een reallife film/docu
ken ik nietquote:Op donderdag 30 april 2020 08:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik heb gisteren de film Contagion gezien, kende 'm nog niet. Maar dat lijkt ineens een reallife film/docu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |