quote:Op woensdag 29 april 2020 15:52 schreef Ifrane het volgende:
Gastslotje.
Als ik een topic sluit, moet je hem niet asociaal elders precies hetzelfde heropenen.
Is totaal niet relevant voor deze reeks.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Gastslotje? wat heb ik gemist..
Van wat ik begreep was't of een sensor of een ring.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Maar slim dat je de Focus houdt, dat is wel de beste auto die je tot nu toe hebt gehad.
Ik heb sowieso uitleesapparatuur voor de ABS storing, maar ik gok voor 90% op een sensor.
Goedkoop en makkelijk te vervangen.
Als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel
Mijn ABS lampje brandt al meer dan twee jaar. Uit laten lezen, na laten kijken enz. Niets te vinden. Gelukkig maakt het hier in Belgie bij het keuringsstation niet uit wat voor lampje er ook brandt als het maar in orde is. Dus hij komt nog steeds met brandend lampje door de keuring.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Maar slim dat je de Focus houdt, dat is wel de beste auto die je tot nu toe hebt gehad.
Ik heb sowieso uitleesapparatuur voor de ABS storing, maar ik gok voor 90% op een sensor.
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:22 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Van wat ik begreep was't of een sensor of een ring.
Ga de auto sowieso houden. Kan nu wel een andere auto kopen van't geld wat ik voor de FoFo pak maar dan koop ik absoluut never nooit een auto terug zoals de FoFo.
Thanks trouwens! Ik zal je wel een DM doen zodra ik 'm heb laten keuren
Oh dat is makkelijk, voor de rest is de Belgische keuring nogal streng toch naar ik begreep?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Mijn ABS lampje brandt al meer dan twee jaar. Uit laten lezen, na laten kijken enz. Niets te vinden. Gelukkig maakt het hier in Belgie bij het keuringsstation niet uit wat voor lampje er ook brandt als het maar in orde is. Dus hij komt nog steeds met brandend lampje door de keuring.
Ja best wel. Als je koplamp een beetje de verkeerde kant op schijnt kun je naar de garage om hem recht te laten zetten en terug voor een herkeuring (die is dan wel goedkoper). Voor de rest een check up aan de binnenkant en natuurlijk een uitgebreide inspectie van de buitenkant.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Oh dat is makkelijk, voor de rest is de Belgische keuring nogal streng toch naar ik begreep?
Aan de andere kant kan je weer voor een fooi je rijbewijs halen. In nederland ben je al snel 2 ruggen kwijtquote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja best wel. Als je koplamp een beetje de verkeerde kant op schijnt kun je naar de garage om hem recht te laten zetten en terug voor een herkeuring (die is dan wel goedkoper). Voor de rest een check up aan de binnenkant en natuurlijk een uitgebreide inspectie van de buitenkant.
Je hoeft niet perse les te volgen hoor. Als je je theorie-examen maar haalt dan kun je een voorlopig rijbewijs halen bij de gemeente. Dan mag je onder voorwaarden rijden met een L op de achteruit geplakt.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
https://www.vlaanderen.be(...)-van-een-rijbewijs-b
Praktijkexamen 4 tientjes. wow
https://www.vab.be/nl/rij(...)gen/auto/rijbewijs-b
Master mo is 1400 euro, 20 uur met alles er op en er aan.
Wat de fuck...quote:Op woensdag 29 april 2020 19:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse les te volgen hoor. Als je je theorie-examen maar haalt dan kun je een voorlopig rijbewijs halen bij de gemeente. Dan mag je onder voorwaarden rijden met een L op de achteruit geplakt.
Binnen een jaar moet je dan het officiële examen doen. Ik heb mijn kinderen voor de veiligheid wel 20 uur les laten nemen maar dat hoeft dus niet perse.
https://rijbewijs-online.be/nl/belgie/verkeersregels/rijbewijs
quote:Belgie is een héél eng land
Als je een gastslotje wil dan dm maar evenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Gastslotje? wat heb ik gemist..
Dus als we een soort bradge wheeler dealers krijgen dan ben jij daarin zeg maar Ed die monteur?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Mag ik dan die dikke zijn?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Dus als we een soort bradge wheeler dealers krijgen dan ben jij daarin zeg maar Ed die monteur?
Hahaha het zou opzich wel mooi zijn.
Is dit kritiek op Apolonia?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die pizza
Wie verkoopt er nu zo'n kleine bodem?
Dat zal mike zijn danquote:Op woensdag 29 april 2020 19:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mag ik dan die dikke zijn?Beetje stoer lopen doen, wat aanwijzingen geven, leuke uitjes om onderdelen te halen. En braad maar zwoegen en zweten xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |