En wat is dan de oplossing in deze?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:37 schreef Quotidien het volgende:
Ik snap de kritiek wel. Aan de ene kant is Braddie gewoon lekker zijn ding aan het doen. Beetje streamen, muziek maken, filmpjes monteren, etc. Geen stress, gewoon een zorgeloos leventje.
Aan de andere kant is meneer zwaar obees en vreet aan de lopende band pizza en friet, en leeft in een soort luilekkerland waar vooral niet gewerkt wordt en nergens moeite voor wordt gedaan. Zo werkt het natuurlijk niet.
De oplossing voor wat?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:38 schreef InverHouse het volgende:
[..]
En wat is dan de oplossing in deze?
Waarvoor?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:38 schreef InverHouse het volgende:
[..]
En wat is dan de oplossing in deze?
Idd ja, niet al die zure users erbij.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De oplossing voor wat?
Een leuk topic? Gewoon gezellig meeposten.
Ik moet er eigenlijk niet op reageren maar:quote:Op woensdag 29 april 2020 23:37 schreef Quotidien het volgende:
Ik snap de kritiek wel. Aan de ene kant is Braddie gewoon lekker zijn ding aan het doen. Beetje streamen, muziek maken, filmpjes monteren, etc. Geen stress, gewoon een zorgeloos leventje.
Aan de andere kant is meneer zwaar obees en vreet aan de lopende band pizza en friet, en leeft in een soort luilekkerland waar vooral niet gewerkt wordt en nergens moeite voor wordt gedaan. Zo werkt het natuurlijk niet.
quote:Op woensdag 29 april 2020 23:40 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Idd ja, niet al die zure users erbij.
Dat gebash is wel zinloos hoor
Wat is hier bashen aan precies?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil je daar niet verder op ingaan dan? Als je echt vind dat je verder bent op mentaal vlak dan 5 jaar geleden hoef je dat niet uit de weg te gaan lijkt me.
Wat leer je dan zoal? Ben ik oprecht benieuwd naar. Afgezien van het muzikale vlak. Volgens mij lees je geen boeken, ben je op internet niet bezig om jezelf te ontwikkelen op bepaalde gebieden. Je sport niet, meditatie zou iets kunnen zijn waardoor je qua mindset verbeterd.
Tenzij je dit soort dingen natuurlijk allemaal niet bespreekt en wel doet?
Wat verwacht je precies qua reacties als iemand zich een snelle dood in vreet, verder niks nuttigs doet en dit alles streamt alsof het een feestje is?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:40 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Idd ja, niet al die zure users erbij.
Dat gebash is wel zinloos hoor
Haha, eentje.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je ze van fok af plukt dan zijn ze ook minder kritisch natuurlijk
Oh nee, iemand met obesitas eet fast food, bel de wouten. Ik zet het op internet, mijn keuze.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat verwacht je precies qua reacties als iemand zich een snelle dood in vreet, verder niks nuttigs doet en dit alles streamt alsof het een feestje is?
Als je je er aan ergert, dan kom je hier toch gewoon niet?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat verwacht je precies qua reacties als iemand zich een snelle dood in vreet, verder niks nuttigs doet en dit alles streamt alsof het een feestje is?
quote:Op woensdag 29 april 2020 23:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh nee, iemand met obesitas eet fast food, bel de wouten. Ik zet het op internet, mijn keuze.
Ik doe iets nuttigs, maak namelijk muziek voor mensen op YouTube.
Nu weer over mijn filmpjes oke?
Jammer dat ik moeite in mijn bericht steek ne je dat weer klakkeloos negeert.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh nee, iemand met obesitas eet fast food, bel de wouten. Ik zet het op internet, mijn keuze.
Haha..Weet niet of je het door hebt Henk, maar je zit hier op een forum waar discussie zo'n beetje het toverwoord is om het lopende te houden.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je je er aan ergert, dan kom je hier toch gewoon niet?
Van mij mag je gewoon elke dag pizza en friet eten tot je straks op je 35e een hartaanval krijgt. Ik zal er niet wakker van liggen. Helemaal jouw keuze, maar denk nou niet dat je door dit alles op internet te zetten alleen kusjes mag ontvangen. Jíj kiest de openbaarheid, ik niet. Ik kom niet bij jou aanbellen om kritiek te geven, je zet zelf de deur wagenwijd open.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Je hebt echt een gevoel bij deze user hequote:Op woensdag 29 april 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat ik moeite in mijn bericht steek ne je dat weer klakkeloos negeert.
Maar je gaat vooral in op feedback inderdaad
Sprak een wijs manquote:Op woensdag 29 april 2020 23:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De oplossing voor wat?
Een leuk topic? Gewoon gezellig meeposten.
Ik heb geen gevoel bij hem. Maar ook voor mensen waar ik niks mee heb kan ik wel vragen hebbenquote:Op woensdag 29 april 2020 23:45 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je hebt echt een gevoel bij deze user he
Klaar tochquote:Op woensdag 29 april 2020 23:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Van mij mag je gewoon elke dag pizza en friet eten tot je straks op je 35e een hartaanval krijgt. Ik zal er niet wakker van liggen. Helemaal jouw keuze, maar denk nou niet dat je door dit alles op internet te zetten alleen kusjes mag ontvangen. Jíj kiest de openbaarheid, ik niet. Ik kom niet bij jou aanbellen om kritiek te geven, je zet zelf de deur wagenwijd open.
Ik ga zeker in op feedback, ik kies er nu voor om jou te negeren omdat het wel klaar was geloof ik he.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat ik moeite in mijn bericht steek ne je dat weer klakkeloos negeert.
Maar je gaat vooral in op feedback inderdaad
Je gaat alleen in op feedback als het niet over jouw persoonlijke situatie gaat. Maar prima.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:46 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik ga zeker in op feedback, ik kies er nu voor om jou te negeren omdat het wel klaar was geloof ik he.
Gewoon kappen hij zegt toch ga er verder niet op in? Ik vindt die posts en niet alleen die van jou wel vallen onder “zuigen” zoals in de waarschuwing staat om niet te doen.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Van mij mag je gewoon elke dag pizza en friet eten tot je straks op je 35e een hartaanval krijgt. Ik zal er niet wakker van liggen. Helemaal jouw keuze, maar denk nou niet dat je door dit alles op internet te zetten alleen kusjes mag ontvangen. Jíj kiest de openbaarheid, ik niet. Ik kom niet bij jou aanbellen om kritiek te geven, je zet zelf de deur wagenwijd open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |