Gebrek aan zelfkennis had ik er ook aan moeten toevoegen zo te zienquote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
- Kort Lontje. Is zoals je kan merken op streams (je zal ze vast niet kijken) niet meer van toepassing. Je baseert dit op 3-4 jaar oude filmpjes.
- Agressieproblemen m.b.t gaten is ook weer zoietsJa er zaten gaten in de gipsplaten in dat schuurtje maar je hebt het over gipsplaten waar al een gat in komt als je er te hard tegen aan leunt,
ik heb nooit tegen die platen geslagen.
- Lui? Klopt, staat in verbinding met mijn huidige situatie, ga ik verder niet op in.
- Dit is onzin, ik sta open voor kritieken en feedback, dat het in het verleden anders is geweest klopt zeker en dat ontken ik ook nergens
- Wispelturig ben ik ook omdat ik veel maal over zaken, noem het onzekerheid.
- Onbetrouwbaar? Je komt nu met dingen waar je niets van weet, en geld gejat ? WTF man.
- Niet zelfstandig? Ik woon letterlijk al bijna 2 jaar in deze woning en kan prima mijn eigen boontjes doppen.
- Kan prima omgaan met mijn emoties, maar was in't verleden een opkropper. Lees: verleden. Iets waar jij in blijft hangen.
- Liegen? Leugentje om best wil gebeurt wel eens ja, valt zeker niet goed te praten, maar doe ik alleen online, en niet tegen bekenden of in het echt.
- Ondankbaar? Absoluut niet, ben voor álles in het leven dankbaar
- Persoonlijke hygiene staat zeker wel hoog op mijn prio lijstje. Oh nee, ik draag 2 dagen hetzelfde shirt, lekker boeiend, ik douche wel dagelijks.
Verder dus niet eens met jouw lijstje en met een aantal dingen een beetje. Jij baseert dingen vooral op filmpjes en gifjes en what not van 3-4 jaar geleden, raad eens? Mensen veranderen.
Overigens geldt dat ook voor mijn rijden. Want ja, ik reed als een natte krant, maar ik kan nu (durf ik te zeggen) wel gewoon autorijden.
Nou, kan jij weer fijn slapen vanavond, gr.
Is goed man. Anders ga je nog even verder je puntenlijstje aanvullen met dingen van 3-4 jaar geleden.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfkennis had ik er ook aan moeten toevoegen zo te zien
Niet boos worden braddie. Lekker gegeten vanavond?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Is goed man. Anders ga je nog even verder je puntenlijstje aanvullen met dingen van 3-4 jaar geleden.
Mijn onzekerheid buiten het muziekmaken om. Zou wel meer zelfvertrouwen willen hebben. Kan wel gewoon normaal een gesprek voeren en bij jamsessies op mensen afstappen, maar ik kom qua houding wel onzeker over. Veel wegkijken, beetje naar beneden etc.. ben me érg zelfbewust.. Komt met het afvallen natuurlijk, dus wat dat betreft is 1+1 2, maar dat komt er ook niet echt van eh.. Dus ook mijn disciplinequote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef diadakan het volgende:
De afsluitende ronde.
Braddie welke eigenschap zou je willen verbeteren?
Kan je niet gaan deelnemen aan een afval programma op televisie, wat zo nu en dan voorbij komt. Direct gratis reclame voor je joetoep kanaalquote:Op woensdag 29 april 2020 22:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mijn onzekerheid buiten het muziekmaken om. Zou wel meer zelfvertrouwen willen hebben. Kan wel gewoon normaal een gesprek voeren en bij jamsessies op mensen afstappen, maar ik kom qua houding wel onzeker over. Veel wegkijken, beetje naar beneden etc.. ben me érg zelfbewust.. Komt met het afvallen natuurlijk, dus wat dat betreft is 1+1 2, maar dat komt er ook niet echt van eh.. Dus ook mijn disciplineHet ontbreken daarvan
Nee. Want dáár ben ik dan weer te onzeker voor.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:41 schreef diadakan het volgende:
[..]
Kan je niet gaan deelnemen aan een afval programma op televisie, wat zo nu en dan voorbij komt. Direct gratis reclame voor je joetoep kanaal
Ik kan een blinde niet laten zien vriend.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Is goed man. Anders ga je nog even verder je puntenlijstje aanvullen met dingen van 3-4 jaar geleden.
Snap ik volkomen. Desondanks overweeg het, het zorgt er juist voor dat je afvalt en die zekerheid krijgt. Dat waren nou net de twee zaken die je graag beter wil hebben.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee. Want dáár ben ik dan weer te onzeker voor.
Ik vind de aandacht die mijn YouTube kanalen genereren leuk, tot op zekere hoogte. En ik vond het ook leuk om met Klokje Rond mee te doen, maar met een afvalprogramma of iets anders op de TV? Nee.. Totaal niet voor mij weggelegd.
Broer. Ik zie de Bradge al meedoen aan Lang leve de Liefdequote:Op woensdag 29 april 2020 22:41 schreef diadakan het volgende:
[..]
Kan je niet gaan deelnemen aan een afval programma op televisie, wat zo nu en dan voorbij komt. Direct gratis reclame voor je joetoep kanaal
Ik denk dat Braad er verstandig aan doet om een eventuele vermindering van zijn massa voor zichzelf te doen, zo'n programma wil maar vooral entertainment maken. Kan ie na een afvalsucces altijd nog als een Adonis meedoen aan Temptation Island, waar hij stofarm geklede dames het hoofd op hol brengt met een romantische herinterpretatie van een obscure Slagharentheme.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:44 schreef diadakan het volgende:
[..]
Snap ik volkomen. Desondanks overweeg het, het zorgt er juist voor dat je afvalt en die zekerheid krijgt. Dat waren nou net de twee zaken die je graag beter wil hebben.
En draagt ook nog eens bij aan je gezondheid en dat gun ik je.
Stof armquote:Op woensdag 29 april 2020 22:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik denk dat Braad er verstandig aan doet om een eventuele vermindering van zijn massa voor zichzelf te doen, zo'n programma wil maar vooral entertainment maken. Kan ie na een afvalsucces altijd nog als een Adonis meedoen aan Temptation Island, waar hij stofarm geklede dames het hoofd op hol brengt met een romantische herinterpretatie van een obscure Slagharentheme.
Hmms ik herken het wel een beetje van mezelf ook trouwens dit, ok optreden voor volle zaal solo piano dingen 500 man plus ofzo in een kerk. Allemaal geen probleem. Een bv sollicitatie gesprek met 1 of 2 mensen en ik klap dicht.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mijn onzekerheid buiten het muziekmaken om. Zou wel meer zelfvertrouwen willen hebben. Kan wel gewoon normaal een gesprek voeren en bij jamsessies op mensen afstappen, maar ik kom qua houding wel onzeker over. Veel wegkijken, beetje naar beneden etc.. ben me érg zelfbewust.. Komt met het afvallen natuurlijk, dus wat dat betreft is 1+1 2, maar dat komt er ook niet echt van eh.. Dus ook mijn disciplineHet ontbreken daarvan
Nee totaal niet als je het mij vraagt he en goed ik wist beetje het verhaal hier van fok, maar op youtube kom je zo dus echt niet over live.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Op jamsessies voor tientallen mensen staan vind ik geen probleem, gesprekje voeren met een of 2 mensen lukt ook wel. Zet mij in een groep mensen en ik klap dichtYouTuben is wat dat betreft een perfect compromis. Kan ik de entertainer uithangen (lol) vanuit mijn eigen huis
![]()
Bijzonder dat mijn onzekerheid niet doorschemert trouwens.
Dat is wel tof en geeft me ook wel ergens een boostquote:Op woensdag 29 april 2020 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nee totaal niet als je het mij vraagt he en goed ik wist beetje het verhaal hier van fok, maar op youtube kom je zo dus echt niet over live.
Heb ik geen antwoord op. Maandje vooruit denken is wel de max, puur omdat ik niet verder vooruit wil denken.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:01 schreef Welvaert het volgende:
Bradge, waar zie je jezelf over 10 jaar?
Zeker het is ook positief bedoelt van mij maar ook echt gewoon de waarheid zoals ik het zie iig.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat is wel tof en geeft me ook wel ergens een boost
Ja hier gaat het dus mis man, verkeerde instellingquote:Op woensdag 29 april 2020 23:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb ik geen antwoord op. Maandje vooruit denken is wel de max, puur omdat ik niet verder vooruit wil denken.
De vraag moet eerder zijn, ben je verder dan pakweg 5 jaar geleden. Als het antwoord nee is dan heb je pas stof tot nadenkenquote:Op woensdag 29 april 2020 23:01 schreef Welvaert het volgende:
Bradge, waar zie je jezelf over 10 jaar?
Mwah niet zo mee eens. Het is altijd goed om een doel te hebben enzo en een streven. Maar ik denk ook liever niet tever vooruit hoorquote:Op woensdag 29 april 2020 23:07 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Ja hier gaat het dus mis man, verkeerde instelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |