Niks gevondenquote:Op donderdag 30 april 2020 09:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En? Zit al een half uur te wachten...
Hey!quote:
Lekker boeient. Het is toch gezelliequote:Op donderdag 30 april 2020 00:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gast je kan totaal geen Nederlands
Ach het kan nog gewoon gezellig worden, zo happig ben ik niet meer op die gasten en laten we gewoon hopen dat ze zich kunnen en willen gedragen zodra de ban voorbij is.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:02 schreef kree het volgende:
[..]
Dacht hetzelfde maar volgens mij is er inmiddels de bezem door heen gegaan ook nu
Te laat trouwens eigenlijk, maargoed beter laat als nooit zullen we maar denken.
Ik snap dat gezeik op iemand zijn/haar Nederlands niet. Zelfs als je Docent Nederlands bent moet je er op een forum gewoon je mond over houden. Als je iemand begrijpt is dat het belangrijkste.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lekker boeient. Het is toch gezellie
Je moet je er ook niet teveel van aantrekken dat lesje heb ik allang al geleerd voor mezelf ook.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ach het kan nog gewoon gezellig worden, zo happig ben ik niet meer op die gasten en laten we gewoon hopen dat ze zich kunnen en willen gedragen zodra de ban voorbij is.
Jazeker, 19:30 begint de streamquote:Op donderdag 30 april 2020 10:06 schreef kree het volgende:
[..]
Gaan we nog live stream verzoekjes weer doen later?
quote:Op donderdag 30 april 2020 10:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Jazeker, 19:30 begint de stream
Mijn god, niet weer een kloon van pferdfahrer aub.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:21 schreef Welvaert het volgende:
Quotidien is echt een legend. De man slaat constant de spijker op z’n kop terwijl alle uitlatingen waterdicht onderbouwd zijn. Die Kree wordt compleet onder de tafel geluld haha
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:23 schreef InstortendeSter het volgende:
Braad. Een cadeautje van mij aan jou.
De echte, originele "In een Twingo."
https://streamable.com/et42p0
Jaquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:23 schreef InstortendeSter het volgende:
Wat zijn de ingrediënten van de shampoo? Misschien kan je miljoenen verdienen als je zou kunnen lokaliseren wat precies invloed heeft gehad op je haar. 90% van de ingrediënten hebben gewoonlijk geen enkel effect op haar, maar zijn leuk voor marketing. Maar nu schieten ze misschien per ongeluk raak, mensen met (al hun) haar die het gebruiken merken dat misschien niet op.quote:
Hoe dan? Wat heb jij nog meer?quote:Op donderdag 30 april 2020 11:23 schreef InstortendeSter het volgende:
Denk persoonlijk niet dat het shampoo is maar helaas heb ik niet zo'n weelderige haardos als Bradgequote:Op donderdag 30 april 2020 11:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wat zijn de ingrediënten van de shampoo? Misschien kan je miljoenen verdienen als je zou kunnen lokaliseren wat precies invloed heeft gehad op je haar. 90% van de ingrediënten hebben gewoonlijk geen enkel effect op haar, maar zijn leuk voor marketing. Maar nu schieten ze misschien per ongeluk raak, mensen met (al hun) haar die het gebruiken merken dat misschien niet op.
Ik wil de textuur van Braddie's haar hebbenquote:Op donderdag 30 april 2020 11:42 schreef RTR het volgende:
[..]
Denk persoonlijk niet dat het shampoo is maar helaas heb ik niet zo'n weelderige haardos als Bradge
Maandagochtendquote:Op donderdag 30 april 2020 11:46 schreef Vliegbaard het volgende:
Wanneer staan de thuisbezorgers weer massaal op de stoep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |