abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192855892
Hi guys,
Ik heb nog nooit iets op een forum gepost, maar ik ben ten einde raad. Ik heb een meisje gevonden dat slim is, onwijs grappig, een doorzetter is, een aanpakker en vooral iemand die ontzettend leuk is met mijn vrienden. Ik ben nog nooit verliefd geweest (altijd scharrels of open relaties), maar dit meisje is speciaal. Ze is alleen niet qua uiterlijk wat ik zoek. Ze heeft een geweldige kont, super strak lichaam maar dr gezicht is niet wat ik zoek. Absoluut geen dealbreaker. Ik heb veel meisjes gehad, zo'n 100. En met een paar daarvan (3 in het specifiek) had ik géweldige seks. Vaak hielden ze het af en vond ik het des te geiler om het dan alsnog voor elkaar te krijgen. Als iets niet mag vind ik het geil. Daarbuiten kreunde deze drie op dezelfde manier en maakte me dat helemaal gek. En hoe kut dit ook gaat klinken: ik merkte dat hoe minder respect ik voor ze had hoe geiler ik alles vond. Ik was 'het mannetje'.

Mijn huidige vriendin is zo anders dan al die meisjes. Brunette, sterk (mentaal als fysiek), slimmer dan ik en altijd vrolijk. Ik heb nog nooit zo opgekeken naar een meisje en zoveel respect gehad. Ik ben bang dat daar mijn probleem ligt. Zíj wilt altijd seks, zij is de aanstichtster, zij grijpt altijd naar mn .... Maar juist hierdoor ben ik dus niet geil. En daardoor hebben we amper seks en zit het áltijd in mn hoofd dat zij wel wilt en ik zin moet maken, wat het nóg minder geil maakt. Dit probleem duurt al jaren nu en ik ben nu echt ten einde raad. We worden bijna broer & zus op deze manier. Ik heb al voorgesteld dat ze blond moet gaan, anders moet kreunen of dat soort dingen, maar dat legt het probleem bij haar en ik beledig haar daar ook mee. Please help!
.
pi_192856058
Het zou al heel wat helpen als je je man-vrouw beeld wat zou bijstellen. Nu klinkt het als het madonna-hoer complex.
pi_192856158
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:38 schreef bijna30 het volgende:
en vooral iemand die ontzettend leuk is met mijn vrienden.
Die willen je vast wel helpen met je probleem. :P
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192856161
quote:
Please help!
als je dit probleem al jaren hebt, is het waarschijnlijk goed te erkennen dat die aantrekkingskracht er gewoon eigenlijk _niet_ is.

juist als de puur biologische reactie ontbreekt, is de kans groot dat daar een genetische grond voor bestaat en dat kan je niet veranderen... jullie genen 'matchen' dan gewoon niet.

vermoedelijk staat ook de lichaamsgeur van je partner je tegen, dat is vaak de beste factor om te controleren of er een genetische match bestaat (let wel op dat verzorgingsmiddelen dit deels wel kunnen onderdrukken, alhoewel nooit geheel)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_192856217
Dat ze blond MOET gaan. Mijn god 8)7
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Spellchecker woensdag 29 april 2020 @ 12:06:28 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192856242
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:04 schreef De_Onnoembare het volgende:
Dat ze blond MOET gaan. Mijn god 8)7
Dit onder andere.
  woensdag 29 april 2020 @ 12:07:53 #7
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_192856254
Serieus wel een echt een heel vervelend probleem lijkt me...
pi_192856275
Dit zul je aan jouw liefje moeten bespreken. Misschien zijn zij bereid om iets anders gaan uitproberen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_192856478
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:54 schreef 01100101 het volgende:
Het zou al heel wat helpen als je je man-vrouw beeld wat zou bijstellen. Nu klinkt het als het madonna-hoer complex.
Ga dit even opzoeken. Ja, ik denk ook wel dat mijn beeld niet helemaal klopt.
.
pi_192856490
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als je dit probleem al jaren hebt, is het waarschijnlijk goed te erkennen dat die aantrekkingskracht er gewoon eigenlijk _niet_ is.

juist als de puur biologische reactie ontbreekt, is de kans groot dat daar een genetische grond voor bestaat en dat kan je niet veranderen... jullie genen 'matchen' dan gewoon niet.

vermoedelijk staat ook de lichaamsgeur van je partner je tegen, dat is vaak de beste factor om te controleren of er een genetische match bestaat (let wel op dat verzorgingsmiddelen dit deels wel kunnen onderdrukken, alhoewel nooit geheel)
..klopt helemaal... Ik vond die meisjes waarbij het seksueel wel zo klikte inderdaad altijd heel lekker ruiken en mijn huidige vriendin vaak niet.
.
pi_192856521
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:00 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Die willen je vast wel helpen met je probleem. :P
Vind dit lastig om te bespreken. Ben dan ook bang dat ze toch anders naar mij of haar gaan kijken dan (en mn maatjes zullen hier weinig van af weten gok ik). Liever anoniem op een forum. Ben al erg blij met de antwoorden tot nu toe.
.
pi_192856712
quote:
Grappig, nee niet mn vriendin, maar had het zomaar kunnen zijn.
.
pi_192856727
quote:

Dit

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2020 12:46:14 ]
pi_192857175
Jij bent het vrouwtje in deze relatie, dat zal je moeten accepteren, of niet...
Nieuw is niet altijd beter.
pi_192857219
Thnx jongens, ik kan me erg vinden in het madonna-hoer complex en denk dat ik inderdaad maar eens moet gaan schaven aan mijn beeld over vrouwen. Harde kritiek is even wat ik nodig had, merci!
.
pi_192857222
Als ze dan blond gaat voor je, vraag ook meteen of ze zich wat blonder gedraagt, dan vind je haar meer sexy...

Maar even serieus, is het ook zo als het initiatief vanuit jou komt?
Het bed lijkt me een prima plaats om die rollen om te draaien :9
pi_192857244
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jij bent het vrouwtje in deze relatie, dat zal je moeten accepteren, of niet...
Beetje aparte reactie gabber.
.
pi_192857633
quote:
Dacht ook dat dit een trol versie van haar vriend was.
pi_192858560
Als je van de 100 meisjes er maar 3 sex of leuke sex mee hebt gehad, dan wordt het tijd om eens in je eigen sex spiegel te gaan kijken. Of te laten kijken...https://nl.wikipedia.org/(...)_Seksuele_Hervorming

[ Bericht 16% gewijzigd door cempexo op 29-04-2020 16:18:25 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192858868
quote:
Ik heb al voorgesteld dat ze blond moet gaan, anders moet kreunen of dat soort dingen
Heb je dit serieus voorgesteld?
En ze rende niet weg?
Dan heb je een gouden meid te pakken, als ze zoiets respectloos accepteert.
  woensdag 29 april 2020 @ 15:33:24 #23
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_192859191
quote:
Hi guys,
Ik heb nog nooit iets op een forum gepost, maar ik ben ten einde raad. Ik heb een meisje gevonden dat slim is, onwijs grappig, een doorzetter is, een aanpakker en vooral iemand die ontzettend leuk is met mijn vrienden. Ik ben nog nooit verliefd geweest (altijd scharrels of open relaties), maar dit meisje is speciaal. Ze is alleen niet qua uiterlijk wat ik zoek. Ze heeft een geweldige kont, super strak lichaam maar dr gezicht is niet wat ik zoek. Absoluut geen dealbreaker. Ik heb veel meisjes gehad, zo'n 100. En met een paar daarvan (3 in het specifiek) had ik géweldige seks. Vaak hielden ze het af en vond ik het des te geiler om het dan alsnog voor elkaar te krijgen. Als iets niet mag vind ik het geil. Daarbuiten kreunde deze drie op dezelfde manier en maakte me dat helemaal gek. En hoe kut dit ook gaat klinken: ik merkte dat hoe minder respect ik voor ze had hoe geiler ik alles vond. Ik was 'het mannetje'.

Mijn huidige vriendin is zo anders dan al die meisjes. Brunette, sterk (mentaal als fysiek), slimmer dan ik en altijd vrolijk. Ik heb nog nooit zo opgekeken naar een meisje en zoveel respect gehad. Ik ben bang dat daar mijn probleem ligt. Zíj wilt altijd seks, zij is de aanstichtster, zij grijpt altijd naar mn .... Maar juist hierdoor ben ik dus niet geil. En daardoor hebben we amper seks en zit het áltijd in mn hoofd dat zij wel wilt en ik zin moet maken, wat het nóg minder geil maakt. Dit probleem duurt al jaren nu en ik ben nu echt ten einde raad. We worden bijna broer & zus op deze manier. Ik heb al voorgesteld dat ze blond moet gaan, anders moet kreunen of dat soort dingen, maar dat legt het probleem bij haar en ik beledig haar daar ook mee. Please help!
Ze is vrij dominant dus.
En jij onderdanig, want jij bent de controle kwijt die je normaal gewend was om te hebben.
pi_192862119
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:52 schreef cempexo het volgende:
Als je van de 100 meisjes er maar 3 sex of leuke sex mee hebt gehad, dan wordt het tijd om eens in je eigen sex spiegel te gaan kijken. Of te laten kijken...https://nl.wikipedia.org/(...)_Seksuele_Hervorming
Nee seks was prima bij de grote meerderheid, maar er blonken een paar zodanig uit (op dezelfde manier) dat ik dat benoemde.
.
pi_192862161
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:12 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

Heb je dit serieus voorgesteld?
En ze rende niet weg?
Dan heb je een gouden meid te pakken, als ze zoiets respectloos accepteert.
Is ze ook. En ja, ik snap dat het respectloos lijkt, maar iedereen heeft z'n voorkeuren, ook qua seks en zo vreemd is het niet om dat te uiten of over te praten.
.
pi_192862206
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:33 schreef Cityboy het volgende:

[..]

Ze is vrij dominant dus.
En jij onderdanig, want jij bent de controle kwijt die je normaal gewend was om te hebben.
Ja, klopt. Ben niet onderdanig nu, maar ik mis wel de dominantie die ik had of voelde bij die anderen.
.
pi_192862242
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef bijna30 het volgende:

[..]

Nee seks was prima bij de grote meerderheid, maar er blonken een paar zodanig uit dat ik er zo goed als verslaafd aan raakte.
En derhalve leef je nu in een geconditioneerd gedrag waarbij het verleden je toekomst is geworden. Daar kom je alleen -kennelijk- niet meer in uit. Realiseer je dat -vooral- sex geen fysieke prestatie is maar een mentale emotionele behoefte.

En vooral in Nederland meer een morele benadering is dan een fysieke en emotionele genot behoefte is gebleven ic is geworden. Het is met zijn tijd niet meegegaan.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192864705
Stel... Die blondjes waar jij seks mee had wilden ook allemaal stiekem dominant zijn, maar daar waren ze te verlegen voor. Achteraf baalden ze ervan dat je ze had gedomineerd. Stel dat alle vrouwen zo waren, zou je dan jouw gevoel belangrijker vinden dan dat van hen? Waarom zouden ze jouw gevoel dan belangrijker vinden dan dat van henzelf?
Vindt je vriendin het echt geil om jou te domineren en wil ze niet onderdanig zijn of doet ze dit omdat ze denkt dat jij dat geil vindt?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192870824
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Stel... Die blondjes waar jij seks mee had wilden ook allemaal stiekem dominant zijn, maar daar waren ze te verlegen voor. Achteraf baalden ze ervan dat je ze had gedomineerd. Stel dat alle vrouwen zo waren, zou je dan jouw gevoel belangrijker vinden dan dat van hen? Waarom zouden ze jouw gevoel dan belangrijker vinden dan dat van henzelf?
Vindt je vriendin het echt geil om jou te domineren en wil ze niet onderdanig zijn of doet ze dit omdat ze denkt dat jij dat geil vindt?
Wat? Mijn vriendin vindt het niet perse geil om mij te domineren, ze wilt gewoon vaak seks dus zij intieert het.
En wat die blondjes betreft, de meeste vrouwen houden ervan om gedomineerd te worden en dat deed ik met veel liefde. Daarbuiten gaat wel op dat mijn gevoel vele male belangrijker is en was dan dat van hun.
.
pi_192871184
als ze vaak zex wil... misschien vind ze het dan ook wel geil om een andere rol te spelen soms, dat jij kan domineren. kan je toch bespreken.. .
pi_192871810
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:13 schreef bijna30 het volgende:
Wat? Mijn vriendin vindt het niet perse geil om mij te domineren, ze wilt gewoon vaak seks dus zij intieert het.
En wat die blondjes betreft, de meeste vrouwen houden ervan om gedomineerd te worden en dat deed ik met veel liefde. Daarbuiten gaat wel op dat mijn gevoel vele male belangrijker is en was dan dat van hun.
Seks initiëren dan... Ook goed. Maar dat komt dus vanuit haar. Kan ze zich dan niet beheersen? Lijkt me niet zo moeilijk als ze weet dat jij dat liever hebt. Oh nee, je bent vast toch een trolll... Die laatste zin :')

Verder eens met dit:
quote:
Ben het madonna-hoer complex zo zat, maar veel mannen hebben er last van. En vrouwen dus ook (nice guy-bad boy complex).
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192871886
Bijna 30 of bijna 40?
pi_192918601
Dat blonderen en kreunen is je reinste onzin.
Je moet denk ik zelf je beeld bijstellen.

Anders vertel je dr gewoon wat je hier schrijft, eerlijk. Dan zeg je gewoon: ik vind het geil als iemand me eerst 100 keer afwijst en dat ik sex dan alsnog voor elkaar krijgt. Of: grijp niet direct naar mijn geslachtsdeel aub. Misschien dat dat verschil maakt? Denk dat je dat in een relatie prima kan bespreken met elkaar. Is gewoon je voorkeur.
pi_192921058
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:13 schreef bijna30 het volgende:

[..]

Op deze manier domineer je haar ook, zij wil seks maar jij geeft het haar niet dus jij bent op die manier de baas.
Alleen is dit wel een vorm van dominantie die op den duur destructief is voor je relatie.
Misschien inderdaad zoals pokkepok zegt eens wat dominantere spelletjes met haar gaan spelen.
Dat kun je eerst bespreken met haar maar je kunt ook gewoon het initiatief nemen en kijken hoe ze daarop reageert.
Dat ze anders kreunt dan jij graag zou willen moet je uit je hoofd zetten, er is niets zo vervelend als een vrouw die ingestudeerde kreuntjes produceert.
  zondag 3 mei 2020 @ 09:15:39 #35
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_192921659
Fijn als ze de seks initieert toch? Ik denk dat menig man jaloers op je is.

Draai de rollen gewoon om. Zodra zij begint pak je meteen de regie, druk je d’r met haar hoofd in een kussen en gaan met die banaan. Alleen omdat zij begint betekent niet dat jij kan leiden.
Ignorance is bliss
  zondag 3 mei 2020 @ 09:17:35 #36
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192921673
Wil je zelf dominant zijn, of heb je gewoon even tijd nodig om zin te maken en gaat dat altijd goed als je zelf initieert?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_193046179
Hoe de fuck kan je intiem zijn met iemand die niet lekker ruikt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')