Waarom? Ik moet wel even voor hem opkomen nu want het is echt een goede jongen en dit verdient hij nietquote:
Hij zegt niet wat hij denkt en wat hij wil.quote:Op zondag 12 april 2020 09:09 schreef Myrthetje het volgende:
[..]
Waarom? Ik moet wel even voor hem opkomen nu want het is echt een goede jongen en dit verdient hij niet
Hoe anders?quote:Op zondag 12 april 2020 09:21 schreef hoechst het volgende:
Wtf.
Dus je hoort je vriendin te zien als lustobject?
Ik denk dat je moet proberen hem te laten inzien dat het een ongelijke relatie is. Hij moet je niet zo hoog in aanzien hebben dat het de relatie kan schaden. Blijkbaar is hij hoteldebotel verliefd op je, maar fantaseerd hij er het een en ander bij. Dat zou het moeilijker kunnen maken om het spannend te houden tijdens de seks. Dat vul ik zo in tenminste aan de hand van wat je verteld hebt. Ik herken het wel een beetje uit een eerdere relatie die ik heb gehad.quote:Op zondag 12 april 2020 09:06 schreef Myrthetje het volgende:
Hoi iedereen,
Ik heb nu een nieuwe vriend met wie het super fijn is. Het begon een beetje vervelend tussen ons want ik heb hem 2 keer afgewezen voor een date omdat ik met iemand anders ging maar uiteindelijk na een half jaar proberen van zijn kant gingen we op date en dat ging al snel goed.
Hij draagt me echt op handen en wil dat ik gelukkig ben. Hij zegt dat hij nog nooit zoveel voor iemand gevoeld heeft en ontzettend veel respect voor me heeft. Dat ik als het ware out of his league ben (wat ik echt niet tof vindt als hij dat zegt, ik wil iets gelijkwaardig) en dat hij het tegelijkertijd superfijn maar ook heel spannend vind allemaal. Dat hij bang is dat hij het gaat verpesten, dat later blijkt dat ik toch niet echt van hem houdt etc. Hij zegt dat ik de ware voor hem ben, en dat hij eindelijk echte liefde heeft ontdekt en het liefst voor altijd bij me blijft. Hij zegt dat hij me bloedmooi vindt en de mooiste die hij kent, maar dat hij tegelijkertijd ook heel veel van mijn karakter houdt en me een sterk persoon vindt en dat dat nieuw voor hem is.
Maar nu.. De sex is opzich best goed. Hij knuffelt graag met me, geeft me orale sex, veel complimenten over mijn lichaam. Hij wil soms ook meerdere keren per dag sex. Maar soms verliest hij dus zijn erectie. Uiteindelijk hebben we daar een gesprekje over gehad en hij zegt dat het gewoon komt omdat hij teveel tegen me op kijkt. Dat hij me daarom niet kan zien als een lustobject, maar iemand waar hij respect voor moet tonen en ervoor moet zorgen dat ik het fijn vindt. Is dit herkenbaar voor andere mannen? Of klinkt het gewoon als een smoes voor iets anders? Ik ben dit 1 keer tegen gekomen bij een andere jongen die heel verliefd was, die moest trillen en kon ook niet goed een stijve krijgen omdat hij zenuwachtig was. Na een paar maandjes ging dit wel goed. Verder nooit meegemaakt. Belangrijkste:kan ik iets doen om te helpen?
Klaarkomen is sowieso wel een lastig ding voor hem. Soms gebeurt het ineens heel snel, maar sowieso is het nog nooit gelukt om door iemand anders klaar te komen. Dus als een vrouw hem aftrok en pijpte is hij nog nooit klaargekomenquote:Op zondag 12 april 2020 09:21 schreef halfway het volgende:
Hoe kun je nou een slappe krijgen als het kanon nog niet afgeschoten is?
Lijkt mij meer dat hij het saai vindt.
Bedankt voor je reactie. Wat fantaseert hij er dan zoal bij bedoel je precies?quote:Op zondag 12 april 2020 09:23 schreef ripe72 het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet proberen hem te laten inzien dat het een ongelijke relatie is. Hij moet je niet zo hoog in aanzien hebben dat het de relatie kan schaden. Blijkbaar is hij hoteldebotel verliefd op je, maar fantaseerd hij er het een en ander bij. Dat zou het moeilijker kunnen maken om het spannend te houden tijdens de seks. Dat vul ik zo in tenminste aan de hand van wat je verteld hebt. Ik herken het wel een beetje uit een eerdere relatie die ik heb gehad.
Laat je blote tetten zien.quote:Op zondag 12 april 2020 09:06 schreef Myrthetje het volgende:
Belangrijkste:kan ik iets doen om te helpen?
Zou dit het probleem kunnen zijn?quote:Op zondag 12 april 2020 09:25 schreef Myrthetje het volgende:
[..]
Klaarkomen is sowieso wel een lastig ding voor hem. Soms gebeurt het ineens heel snel, maar sowieso is het nog nooit gelukt om door iemand anders klaar te komen. Dus als een vrouw hem aftrok en pijpte is hij nog nooit klaargekomen
Als dat een enkele keer is dan gewoon niet druk om maken.quote:Op zondag 12 april 2020 09:06 schreef Myrthetje het volgende:
Maar soms verliest hij dus zijn erectie.
Uiteraard.quote:Op zondag 12 april 2020 09:21 schreef hoechst het volgende:
Wtf.
Dus je hoort je vriendin te zien als lustobject?
Inderdaadquote:
Dat komt ook omdat dit niet mijn topic is. LOL.quote:Op zondag 12 april 2020 09:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Inderdaad
En het topic van afgelopen week op die andere account kan ik echt niet matchen met dit verhaaltje.
R&P / Geschrokken van uitspraken vriend
En dan ben je er nog niet achter dat hij van de herenliefde is? Tijd om je oogkleppen af te doen.quote:Op zondag 12 april 2020 09:25 schreef Myrthetje het volgende:
[..]
Klaarkomen is sowieso wel een lastig ding voor hem. Soms gebeurt het ineens heel snel, maar sowieso is het nog nooit gelukt om door iemand anders klaar te komen. Dus als een vrouw hem aftrok en pijpte is hij nog nooit klaargekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |