Dan moet @Budapestenaar maar iemand aanwijzen die deze vacature kan bekleden..quote:Op woensdag 29 april 2020 08:38 schreef kwiwi het volgende:
We moeten bijna selectiecriteria gaan invoeren om de instroom in het dorp te beperken
Heeft de burgemeester al een personal assistant trouwens?quote:Op woensdag 29 april 2020 08:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet @:Budapestenaar maar iemand aanwijzen die deze vacature kan bekleden..
Nee, wil jij er nog een baantje bij?quote:Op woensdag 29 april 2020 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft de burgemeester al een personal assistant trouwens?
Wil eerst even de vacature zienquote:Op woensdag 29 april 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wil jij er nog een baantje bij?
Als verlicht despoot vind ik dat de gemeenteraad van Foqueville zich hier over moet buigen.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet @:Budapestenaar maar iemand aanwijzen die deze vacature kan bekleden..
ummmmmquote:Op woensdag 29 april 2020 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als verlicht despoot vind ik dat de gemeenteraad van Foqueville zich hier over moet buigen.
quote:Op woensdag 29 april 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik de Lijst Fles noteren op de rechterflank?
we kunnen overdag ook een grenspost bij de brug zettenquote:
Lijst Pro Flesquote:Op woensdag 29 april 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik de Lijst Fles noteren op de rechterflank?
De Foqueville Favelaquote:Op woensdag 29 april 2020 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
De volgende moeten maar in een flat in de linkeronderhoek.
mooie plek voor een 10 laags starterscomplexquote:Op woensdag 29 april 2020 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
De volgende moeten maar in een flat in de linkeronderhoek.
Wat op zich ook best zo is trouwensquote:Op woensdag 29 april 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof hij voor gescheiden afvalinzameling is
Postcode met een ringel-S en Nijntje de sleutelquote:Op woensdag 29 april 2020 09:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooie plek voor een 10 laags starterscomplex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |