Gedaan.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TR gezet, zet lekker zelf TR bij mensen die dat posten
Ik vraag mij oprecht af wat het verband is tussen jouw pretritjes in die auto en het corona virus?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Voor de APK moeten simpele dingen gebeuren schat ik. Ik heb'm nog niet laten voorkeuren maar aangezien ik ervaring heb met goedkopere auto's en hun bijgeluiden durf ik mijn geld wel te zetten op:
- 2 Banden
- Trommelremmen achter (Ze piepen behoorlijk)
- Kogel voor (Bij achteruitrijden bonkt'ie, kan óók een motorsteun zijn though)
- ABS problematiek.
Dan heb je het denk ik wel gehad, in Juni gaat 'ie voor de keuring. Treinhoer is net in het V&A topic aangesproken. Auto gaat niet weg. Ik verlies er te veel op, en het is een érg fijne en betrouwbare auto, enige reden waarom ik 'm nu weg zou willen doen is omdat ik weinig rij vanwege die Corona toestand, maar als dat voorbij is ga ik weer spijt krijgen en ga ik iets anders terug kopen en no way dat ik een fijne auto zoals deze ga terugkopen voor het budget wat ik dan hebDus hij blijft.
Daar vroeg Kiid niet naar, die vroeg naar wat het coronavirus nou eigenlijk voor jou heeft veranderd qua autoritjes. Jij kwam zelf weer met het coronavirus aanzetten namelijk.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:03 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Wat zou het iemand hier aan zijn reet roesten of ik wel/geen auto nodig heb, zolang ik'm betaal is het toch mijn eigen keuze?
quote:Op woensdag 29 april 2020 11:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
enige reden waarom ik 'm nu weg zou willen doen is omdat ik weinig rij vanwege die Corona toestand, maar als dat voorbij is ga ik weer spijt krijgen en ga ik iets anders terug kopen
Leverworstenfabriekquote:Op woensdag 29 april 2020 14:42 schreef herverwijderd het volgende:
Alle pretparken zijn dicht dus waar zou Bradge heen moeten.
Vreelandquote:Op woensdag 29 april 2020 14:42 schreef herverwijderd het volgende:
Ja okee dan, maar behalve een pretpark en de leverworstfabriek.quote:
Ja okee Vreeland is wel nice ja, maar behalve Vreeland en de leverworstenfabriek en een pretpark dan.quote:
Gewoon, fastfoodketens door het hele land. Hij ging bijvoorbeeld een keer naar een concert van Guus Meeuwis maar hij is uiteindelijk alleen bij de Burger King in de omgeving van Eindhoven geweest.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:42 schreef herverwijderd het volgende:
Tankstation, wasstraat, garage....quote:Op woensdag 29 april 2020 14:46 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja okee dan, maar behalve een pretpark en de leverworstfabriek.
[..]
Ja okee Vreeland is wel nice ja, maar behalve Vreeland en de leverworstenfabriek en een pretpark dan.
En vermakelijk dat die video's zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon, fastfoodketens door het hele land. Hij ging bijvoorbeeld een keer naar een concert van Guus Meeuwis maar hij is uiteindelijk alleen bij de Burger King in de omgeving van Eindhoven geweest.
Of ergens coronaproof een tweedehands keyboard oppikken.
Als je de Antwerpen en Duinkerke vlogs kijkt zie je dat hij alleen maar ergens verblijft en voor de rest vrijwel alleen maar snackbarren en supermarkten bezoekt. Dat kan allemaal nog steeds prima.
als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar wegquote:Op woensdag 29 april 2020 14:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zuigen is toch juist iemand ophemelen om een wit voetje te halen?
quote:zui·gen (zoog, heeft gezogen)
1
met de lippen naar zich toe halen: iets uit zijn duim zuigen leugens vertellen
2
net zolang irritant doen tot iem. kwaad wordt
Tenzij jullie dingen uitlokken hou ik er wel over op jah, jullie ook dan? Laat die gast eens met rust joh.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Beloofd? Dus echt niet meer reageren hè. Ook niet hier op.
Nou, weer wat geleerd dan. Het is blijkbaar Nederlands maar ik ben het er toch niet mee eensquote:Op woensdag 29 april 2020 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg
[..]
Daten?quote:Op woensdag 29 april 2020 14:42 schreef Faux. het volgende:
Er mag sowieso gepost en gevraagd worden wat men wil, zolang het niet tegen de topicpointer in gaat.
Nou vooruitquote:
Zou tof zijn, alles waar nog een back-up van is zelf uploadenquote:Op woensdag 29 april 2020 15:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waren er nog zeurchauffeur backupkanalen trouwens?
Heeft @:itsthebradgehere wellicht nog wat daarvan? Of is dat verleden tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |