En dan lockdown verkeerd schrijven als leider van de vrijheidsstrijders.twitter:ManustheCaptain twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 12:34:55Wij demonstreren voor vrijheid nu!
Den Haag 28 April
#stopdelockdowm https://t.co/TdkpKDl5LP reageer retweet
Leuk gemeleerd gezelschap ookquote:
Syndroom van Lockdowmquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:26 schreef Smack10 het volgende:
En dan lockdown verkeerd schrijven als leider van de vrijheidsstrijders.twitter:ManustheCaptain twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 12:34:55Wij demonstreren voor vrijheid nu!
Den Haag 28 April
#stopdelockdowm https://t.co/TdkpKDl5LP reageer retweet
Samenkomst van extreemlinks en extreemrechts als ik zo de complottheorieën bekijk.quote:
Hoezo "weer een piek". Steeds dat gezeur dat Nederlanders zich weer ergens hebben verzameld. Dan gaan sommige mede-aanwezigen weer lopen zeiken dat er ergens mensen dichtbij elkaar stonden. (Wat deed jij daar dan. Jij was daar toch ook?).quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat belooft wel weer een piek te worden.
Waar zo'n crisis al niet goed voor isquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Samenkomst van extreemlinks en extreemrechts als ik zo de complottheorieën bekijk.
Dat dit nog zou verbroederen
5G zorg ervoor dat de regen opdroogt voordat 't je raakt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar je ook zin in hebt zeg, met dit pleurisweer.
Da's toch altijd al één pot nat.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Samenkomst van extreemlinks en extreemrechts als ik zo de complottheorieën bekijk.
Dat dit nog zou verbroederen
Schijnt dat het wel door je Armor shield heengaat waardoor je het coronavirus krijgt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:29 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
5G zorg ervoor dat de regen opdroogt voordat 't je raakt.
Tweede golf in juni.twitter:jos1963 twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 09:09:12Vodafone en Ziggo gaat het 5G netwerk aanzetten. Terwijl er werd gezegd vorige week dat er nog helemaal geen 5G is in Nederland. U zult zien dat veel mensen Griep verschijnselen krijgen onder het mom van de Corona neemt weer toe. Wordt WAKKER MENSEN!!! reageer retweet
Noek was sarcastisch.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:28 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoezo "weer een piek". Steeds dat gezeur dat Nederlanders zich weer ergens hebben verzameld. Dan gaan sommige mede-aanwezigen weer lopen zeiken dat er ergens mensen dichtbij elkaar stonden. (Wat deed jij daar dan. Jij was daar toch ook?).
Nou, dat zal een uitbraak worden. Weer niks! Shit! Heb ik weer niks om over te zeiken!
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Schijnt dat het wel door je Armor shield heengaat waardoor je het coronavirus krijgt.
Corona gaat weer toenemen, kijk maar volgens deze expert/5Goloog/Anti-lockdown gekkie:Tweede golf in juni.twitter:jos1963 twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 09:09:12Vodafone en Ziggo gaat het 5G netwerk aanzetten. Terwijl er werd gezegd vorige week dat er nog helemaal geen 5G is in Nederland. U zult zien dat veel mensen Griep verschijnselen krijgen onder het mom van de Corona neemt weer toe. Wordt WAKKER MENSEN!!! reageer retweet
![]()
Die vervelende Corina ook.twitter:jos1963 twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 11:46:56@FolgoreFidelis @fradeealex Corona heeft idd niets met 5G te maken. Wel kan 5G de nieuwe militaire frequentie Corina nabootsen. Dus mensen krijgen Griep verschijnselen en dat gaat onder het kopje Nieuwe uitbraak Corona vallen. WAKKER WORDEN MAN!!! reageer retweet
Interessanttwitter:mwleijendekker twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 07:51:20Interessant overzicht Instituut voor Politieke Studies #Italië: officiële coronadoden en algemene dodencijfers nationale statistische bureaus. In Nederland percentueel gezien grootste verschil https://t.co/wTlblmDJkx reageer retweet
die getoonde grafiek zijn verouderde gegevens, het RIVM heeft al tot 15 april nieuwere oversterfte-cijfers gepubliceerd uit hun monitoring,quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:21 schreef miss_sly het volgende:
Oversterfte met als oorzaak griep (2018) en Covid-19 (2020)
is natuurlijk ook heel erg afhankelijk hoe snel men de totale sterftecijfers kan verzamelen, verwerken en publiceren...quote:
Zeker te gek. Uberhaupt de controle achter de voordeur.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:36 schreef Red_85 het volgende:
Dit is wel een hele ruime interpretatie van 'openbaar':
https://www.telegraaf.nl/(...)-toch-400-euro-boete
Waanzin dit. Heb niks over de geluidsoverlast, wel over de die idiote interpretatie van 'openbaar'. Oprotten er mee.
Dat is volgens mij in dat soort kringen een statement voor het eoa, heb het wel vaker gezienquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:32 schreef F.Sinatra het volgende:
Mooi ook, dat die gast links de vlag op de kop heeft.
Ik werd getriggerd, het is blijkbaar een teken nood, lijden en van verzet tegen de regenten.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is volgens mij in dat soort kringen een statement voor het eoa, heb het wel vaker gezien
Jip. Dan schreeuwen ze "Blauw wit rood, Nederland in nood!"quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is volgens mij in dat soort kringen een statement voor het eoa, heb het wel vaker gezien
Zou men happenquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel roepen maar sinds er antennes in de fik worden gestoken is het aantal ziekenhuisopnames flink gedaald.
Toeval? Dacht het niet.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel roepen maar sinds er antennes in de fik worden gestoken is het aantal ziekenhuisopnames flink gedaald.
Toeval? Dacht het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |